لوازم خانگی

هزینه تعمیر اجاق گاز ✔️ تعرفه تعمیرات تخصصی اجاق گاز

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز هم ارائه میده؟

هزینه تعمیر اجاق گاز چقدر است؟ جواب این سوال یک عدد ثابت نیست. موارد زیادی روی هزینه های تعمیرات تاثیر دارد. از دستمزدها گرفته تا قیمت خرید لوازم یدکی همگی نوسان قیمت دارند. برای انکه نرخ متعادل تری بپردازید تعمیرات لوازم خانگی را به افراد متخصص و شرکت های معتبر بسپارید.  شرکت های تعمیراتی دارای مجوز، عضو اتحادیه هستند و ملزم به رعایت نرخ پایه مصوب از سوی اتحادیه می باشند. تعمیرات اجاق گاز و تعویض قطعات فرسوده، یک تخصص حرفه ای است. اگر در این زمنیه آموزش ندیده اید هرگر اقدام به باز کردن و دستکاری اجاق گاز نکنید. گاهی این دخالت های غیر حرفه ای موجب آسیب به قسمت های دیگر می شود و هزینه تعمیرات را افزایش می دهد.

عوامل تاثیرگذار روی هزینه تعمیر اجاق گاز

اجاق گازهای خانگی از ضروری ترین لوازم در هر آشپزخانه ای هستند. از زمان کشف آتش، وسایل پخت و پز هم وارد زندگی انسان شد. این روزها انواع اجاق های برقی، الکتریکی و گازی برای پخت غذا استفاده می شوند. اجاق گاز از هر برنید که باشد دیر یا زود دچار استهلاک و فرسودگی می شود. البته محصولات با کیفیت تر دارای قطعات استاندارد و بهتری هستند. با خرید کالای استاندارد به این زودی ها به تعمیرکار نیاز پیدا نمی کنید. در صورت خراب شدن اجاق گاز  راهی وجود ندارد به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید. خدمات درب منزل برای تعمیر اجاق گاز تهران از سوی کمپانی های مختلف نیز وجود دارد که بسیار کار راه انداز است. در ادامه برخی از مهم ترین عواملی که موجب تغییر هزینه تعمیراتی می شود، آورده شده است.

روش تعمیر فندک اجاق گاز چگونه است؟

هزینه تعمیرات اجاق گاز

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز هم ارائه میده؟

اجرت تعمیرکار اجاق گاز

برندهای مختلف اجاق گاز از نظر فنی و تولیدی دارای تفاوت هایی هستند. به همین علت همه برندها تعمیرکاران مخصوص به خود را دارند. این افراد آموزش دیده اند تا خرابی و عیوب اجاق گاز برند مورد نظر را به سادگی برطرف کنند. تعمیر اجاق گاز فردار کرج، صفحه ای یا رومیزی همگی در رده خدمات تخصصی محسوب می شوند. تعمیرکارهایی که تجربه بیشتری دارند و در تعمیرات اجاق گاز خریداری شده، مهارت دارند هزینه بیشتری دریافت می کنند. این یک اصل مهم در تعیین دستمزد تعمیرکاران است که میزان تخصص و تجربه موجب تغییر در قیمت ها می شود. در همه صنوف دیگر هم همینطور است. تعمیرکارهای متخصص دستمزد بالاتری دریافت می کنند. اگر  اجاق گاز منزل دچار مشکل شده، با ما تماس بگیرید. تعمیرکار متخصص هوم سرویز درب منزل مراجعه کرده و اجاق گاز را به طور کامل سرویس می کند. 

هزینه تعمیر اجاق گاز و تعویض قطعات

یکی از اصلی ترین مقصرهای افزایش قیمت تعمیرات لوازم برقی، بالا رفتن قیمت قطعات یدکی است. اجاق گاز هم در همین گروه قرار دارد. هم اکنون در بازار داخلی قیمت لوازم خانگی و قطعات یدکی به صورت روزانه بیشتر می شود. روی همین اصل هزینه تعمیر فندک اجاق گاز مشهد با تعمیر فر یا تعویض شیشه اجاق گاز یکی نیست. در همه اجاق های خانگی سیستم گازرسانی و روشن شدن شعله ها وجود دارد اما همه اجاق گازها دارای درب شیشه ای یا صفحه شیشه ای نیستند. به طور معمول تعمیرکار ابتدا دستگاه را بررسی کرده و عیب و ایراد آن را شناسایی می کند. در صورت نیاز به تعویض قطعات، هزینه خرید آن قطعه به دستمزد تعمیرکار افزوده خواهد شد. در این مورد نوسانات بازار روی قیمت ها تاثیر دارد و این مورد ارتباطی به سرویسکار اجاق گاز شیراز ندارد.

برخی از اجزای تشکیل دهنده انواع اجاق گاز که در معرض آسیب قرار دارند اینها هستند:

  • ترانس اجاق گاز
  • انواع بوبین فیش دار، آنتنی، معمولی
  • ترموکوبل
  •  سیم ترموکوبل (مهره ای، فیش خور یا آنتنی)
  •  سر شعله های یک یا چند تکه
  • تنظیم هوای شعله های بزرگ و کوچک
  • تعویض شیشه گاز رومیزی
  • دستگیره اجاق گاز
  •  صفحه روی اجاق گاز ( استیل، شیشه ای)
  •  لوازم بدنه اجاق گاز (رویه، بغلی، جلوکلیدی)

تعمیر آبگرمکن دیواری در منزل

هزینه تعمیر اجاق گاز

  • هزینه تعمیر اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای پای ثابت دکوراسیون آشپزخانه های مدرن است. از زمانی که این محصولات روانه بازار شدند، بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در آشپزخانه خانه های نقلی و جمع و جور، اجاق گاز صفحه ای کارایی بیشتری دارند. این اجاق ها روی کابینت آشپزخانه نصب می شوند و امکان بهره وری بیشتر از فضا را فراهم می کنند. تعمیر اجاق گاز صفحه ای اصفهان دارای سیستم فر و گرمخانه نیستند و قطعات کمتری دارند.

  • هزینه تعمیر اجاق گاز فردار

فر اجاق گاز به تنهایی یک سیستمکامل است که می تواند دچار خرابی و آسیب شود. با فشردن دکمه گاز، سیستم روشنایی فعال می شود و با تمظیم شعله می توان از فر استفاده کرد. خاموش شدن شعله فر، بعد از برداشتن دست از روی پیچ تنظیم، یکی از رایج ترین مشکلات بر اجاق گاز است. در واقع یک سیستم کامل شبیه به اجاق گاز رومیزی در بالا دیده می شود و یک فر و گرم خانه نیز در پایین دستگاه وجود دارد. سرویس اجاق گاز فردار و هزینه تعمیرات آن بیشتر از اجاق گازهای ساده و بدون فر است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز هم ارائه میده؟

ارزان ترین قیمت تعمیر اجاق گاز

خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز

سفارش تعمیر انواع اجاق گاز فردار، صفحه ای و رومیزی توسط تعمیرکار حرفه ای پذیرفته می شود. این سرویس در همه ایام هفته ارائه می شود. جهت هماهنگی و اعزام تعمیرکار درب منزل، از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید. با پاسخگویی به چند سوال کوتاه، امکان ثبت درخواست تعمیرات اجاق گاز، فراهم می شود. آدرس را با دقت در قسمت مربوطه بنویسید تا همیاران به موقع در محل حاضر شوند. در نظر داشته باشید که هزینه ها شامل خرید قطعات تعویضی نیست. در صورت نیاز به تعویض قطعات، امکان تهیه توسط همیار وجود دارد. هزینه خرید قطعات، طبق فاکتور به دستمزد افزوده خواهد شد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا