بنایی و دکوراسیون

انواع طرح کمد دیواری اتاق خواب ✔️ قیمت عالی و توافقی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

طرح کمد دیواری اتاق خواب چگونه باشد؟ این سوالی است که شاید از قبل اصلا در موردش فکر نکرده باشید. بسیاری از افراد موقع ساخت کمد دیواری جدید با این مشکل روبرو می شوند و نمی دانند چه طرحی مناسب تر است. دکوراسیون اتاق خواب و طراحی کمد لباس، به اندازه طراحی کابینت آشپزخانه اهمیت دارد. هر دو باید کاربردی باشند. اگرچه کاربری و طراحی قفسه های کمد دیواری اهمیت زیادی دارد ولی نباید از توجه به ویژگی های ظاهری کمدهای لباس و رختخوابی غافل بود. یک کمد دیواری نامناسب فضای اتاق را بی نظم و ناهماهنگ نشان می دهد. در صورتی که کمدهایی که اصولی ساخته شده اند حتی فضای زیادی را هم اشغال نمی کنند و ظاهر شیک تری هم دارند.

چگونه طرح کمد دیواری اتاق خواب را انتخاب کنم؟

ساخت کمد دیواری هزینه دارد پس پول تان را صرف چیزی کنید که واقعا به درد بخور باشد. هدف از ساخت کمد جالباسی تهران هم همین است. این کمدها با هر طرحی که باشند باید بتوانند کلی خرده ریز را در خود جای دهند. اگر تناسب و هماهنگی بین کمد دیواری و سایر عناصر دکوراسیون داخلی حفظ شود، عالی است. یک کمد دیواری خوب طراحی شده بخشی از دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید و فضا را لوکس تر نشان می دهد. اگر در انتخاب طرح کمد دیواری دچار تردید شده اید با ما همراه شوید. 

تعمیر یا تعویض کابینت کدام یک بهتر و به صرفه تر است؟

طرح درب کمد دیواری اتاق خواب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

طرح کمد دیواری اتاق خواب کوچک

آیا شما هم فکر می کنید کمد دیواری برای فضاهای بسیار بزرگ مناسب است؟ تختخواب و کمد دیواری از ضروریات اتاق خواب هستند. حذف هر کدام از این دو مشکلاتی را به وجود می آورد. هر چقدر هم که فضای اتاق، کوچک باشد باز هم می توانید ساخت کمد دیواری جادار کرج  و خوب را برای اتاق خواب طراحی کنید. اما سوال اینجاست که چطور می توان یک کمد دیواری را در این اتاق کوچک جا داد؟

  • از قناسی ها استفاده کنید

بهمه اتاق خواب ها به صورت چهارگوش و منظم نیستند گاهی کمی قناسی در اتاق و دیوارها دیده می شود که اتفاقا ظاهر اتاق را هم نامنظم و نامتناسب نشان می دهد. از همین فضا برای ساخت کمد دیواری شیراز استفاده کنید. به این ترتیب هم صاحب یک کمد دیواری در فضای اتاق خواب شده اید و هم قناسی را از ید پنهان کرده اید.

  • کمد دیواری را بین پرتی ها بسازید

گاهی یک فضای پرتی در اتاق خواب دیده می شود که مربوط به محل نصب تیر آهن هاست. در واقع اسکلت ساختمان در برخی مناطق، نوعی فضای پرت را ایجاد کرده که شاید حتی موجب کوچک تر شدن اتاق هم شده باشد. وقتی نمی توانید این ستون ها را حذف کنید، از آنها طور دیگری استفاده کنید. برای بخش های فرو رفته بین این ستون ها می توانید بهترین طرح کمد دیواری اتاق خواب را سفارش دهید. البته این کمد بنابر ضرورت، خیلی بزرگ و عریض نیست ولی می تواند تا حدودی کار راه انداز باشد.

خرید کمد دیواری آماده و سفارشی

طرح کمد دیواری اتاق خواب کوچک

  • طرح کمد دیواری اتاق خواب با درب ریلی

قبل از هر اقدامی تصمیم بگیرید که آیا یک کمد لباس می خواهید یا کمد رختخواب؟ از نظر عمق و طراحی داخل کمد، تفاوت هایی وجود دارد که بستگی به کاربری کمد دارد. بعد نوبت به طراحی درب کمد است. ساخت کمد دیواری لولایی مشهد در گذشته بسیار رایج بود اما این روزها کمدهای لباس درب ریلی طرفداران بیشتری دارد. از نظر طراحی قفسه ها و داخل کمد، تفاوتی زیادی بین کمدهای درب ریلی و لولایی نیست اما از لحاظ باز و بسته شدن درب می توانید تفاوت زیادی را مشاهده کنید. برای باز کردن درب کمدهای ریلی، هیچ فضای اضافی در اتاق خواب اشغال نمی شود. این درب ها روی ریل در جهت چپ و راست حرکت می کنند. اگر این درب ها را می خواهید باید از قبل با کمد ساز و نصاب هماهنگ کنید. ریل ها در مرحله نصب چارچوب کمد دیواری، به زمین متصل می شوند.

  • رنگ مناسب برای طرح کمد دیواری اتاق خواب

همه ساله صدها طرح و ایده برای ساخت کمد دیواری از سوی طراحان داخلی عرضه می شود. در همه این مدل ها همیشه تاکید روی هماهنگی رنگ کمد دیواری با سایر عناصر اتاق خواب است. اگر می خواهید کمد دیواری را به مرکز توجه در اتاق، تبدیل کنید روی رنگ آن بیشتر فکر کنید. رنگ های خاص بیشتر به چشم می آیند اما رنگ های خنثی، هیچوقت قدیمی و کسل کننده نمی شوند. رنگ های روشن روی نور اتاق هم تاثیر دارند و کمد دیواری با رنگ تیره، به نظر لوکس تر دیده می شود. در این مورد به سلیقه تان اعتماد کنید. به هر حال اتاق خواب یک فضای خصوصی است و دکوراسیون این اتاق با دیگر فضاهای خانه تفاوت دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

انتخاب طرح کمد دیواری جدیدطرح کمد دیواری اتاق خواب

خدمات ساخت کمد دیواری

 ساخت و نصب کمد دیواری در تبریز نیز از سرویس های فعال هوم سرویز است. کمد دیواری جدید را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه سفارش دهید. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. امکان انتخاب متریال ساخت، موقع سفارش دهی وجود دارد. پس از درخواست سفارش، تیم پستیبانی هماهنگی های لازم را انجام می دهد تا در روز تعیین شده، کمد ساز درب منزل مراجعه کنید. قبل از عقد قرارداد حتما آلبوم کارهای قبلی را ببینید. نمونه کارهای انجام شده مشتری ها همیشه در گوشی همیاران اعزامی وجود دارد. سپس خواسته تان را به طور شفاف به سازنده کمد دیواری بگویید تا طرح کمد دقیقا به همان صورت ساخته شود.

پس از اندازه گیری محل، مراحل ساخت کمد دیواری در کارگاه انجام می شود. کلیه مراحل برش، صیقل و … توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود. در نهایت کمد دیواری برای مونتاژ به محل ارسال خواهد شد.خدمات ساخت و نصب کمد دیواری به صورت تضمین شده، ارائه می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا