بنایی و دکوراسیون

راهنمای بازسازی و طراحی داخلی سالن پذیرایی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

این روزها تعداد خانه های ویلایی و بزرگ هر روز کمتر می شود و خانه های آپارتمانی جای ساختمان های قدیمی را می گیرند. برخی از افراد تصور می کنند با کوچکتر شدن خانه ها مجالی برای طراحی و دکوراسیون داخلی باقی نمی ماند. این تصور اصلا درست نیست اگر اصول کار را بدانید در هر فضایی می توانید بهترین طراحی را اجرا کنید. به خصوص طراحی داخلی سالن پذیرایی و اتاق نشیمن اهمیت بیشتری دارد زیرا همه افراد خانوار ساعات زیادی را در این فضا می گذرانند. در آپارتمان های امروزی، اتاق پذیرایی و نشیمن یکی شده و این دو فضا از هم مجزا نیستند. اگر فضای خانه دلگیر و خسته کننده شده با  بازسازی خانه و اتاق پذیرایی حس و حال خانه را عوض کنید.

طراحی داخلی سالن پذیرایی

طراحی داخلی شامل طیف وسیعی از تغییرات در شکل و فرم فضا می شود. از تغییرات ظاهری در نور و رنگ گرفته تا نحوه چیدمان وسایل در حیطه کاری طراحی داخلی قرار داد. این تغییرات به منظور استفاده بهینه از هال و پذیرایی انجام می شود.خلاقیت و ابتکار حرف عمل را در زمینه طراحی داخلی می زند گاهی با مواد ساده و در دسترس می توان بیشترین تغییر را در مجحیط ایجاد کرد. در خانه های قدیمی با اجرای عملیات بازسازی منزل تهران، امکان طراحی مدرن و شیک تری وجود دارد. شاید لازم باشد یک دیوار تخریب شود و شاید هم تنها تعویض کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی ساختمان کفایت کند. طرح های ارائه شده باید هماهنگ با نیازهای ساکنین باشد تا حس بهتری را ایجاد کند.

جدیدترین طرح های پشت دیوار تلویزیون

طراحی داخلی اتاق پذیرایی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

عناصر طبیعی در طراحی سالن پذیرایی

دکوراسیون داخلی هنر به کارگیری بهترین ها در محیط زندگی است. با وجود انواع لوازم لوکس و محصولات دکوراتیو هنوز هم نمی توان متریال طبیعی را نادیده گرفت. انواع سنگ، چرم، چوب و محصولاتی که یادآور طبیعت هستند را به اتاق پذیرایی دعوت کنید تا آرامش و صمیمت فضا تکمیل شود. کفپوش چوبی یا سنگی با توجه به نوع طراحی ایده آل است. هماهنگی در دکوراسیون می بایست در همه سطوح رعایت شود. برای مثال به همراه کفپوش پارکت لمینت می توانید از قاب عکس های چوبی روی دیوارها یا مجسمه های کوچک چوبی نیز بهره ببرید. در بازسازی منزل کرج و طراحی داخلی همیشه کفپوش ها نقش مهمی دارند. بدون انتخاب یک کفپوش مناسب اصلا زیبایی طراحی دیده نمی شود. موکت پرز بلند برای روی پارکت چوبی و فضای بین مبلمان یک ایده هوشمندانه است که فضا را لوکس و مدرن نشان می دهد.

مزایا و معایب سقف کاذب پی وی سی چیست؟

تضاد رنگی در طراحی داخلی سالن پذیرایی

تضاد و کنتراست دو عامل مهم در طراحی داخلی هستند. بدون در نظر گرفتن این موارد هماهنگی بین المان های دکوراتیو وجود ندارد و فضا بدون نظم و شلوغ دیده می شود. دکورایتیوها از تضاد رنگی سیاه و سفید در فضاسازی نشیمن و پذیرایی استفاده زیادی دمی کنند. الگوهای سیاه و سفید حس تعادل را ایجاد می کند و می تواند در همه وسایل و لوازم به کار گرفته شود. به طور کلی تن رنگی تیره و روشن در ترکیبات رنگی غوغا می کنند. رنگ های تند و پر انرژی برای پذیرایی مناسب تر هستند. رنگهایی آرامش بخش را برای اتاق خواب انتخاب کنید ولی سالن پذیرایی نیاز به کمی نشاط و انرژی دارد. رنگ پرده ها و مبلمان یا سایر عناصر دکوراتیو را هر زمان که بخواهید می توانید تغییر دهید ولی طراحی دکوراسیون داخلی بدون تغییر رنگ دیوارها و سقف هنوز کامل نشده است.

هزینه طراحی داخلی سالن پذیرایی

طراحی داخلی سقف سالن پذیرایی

کارکرد سقف در دیزاین پذیرایی و نوسازی خانه اصفهان بیش از سایر اتاق های خانه است. اینجا محلی برای نشان دادن سلیقه تان است اجرای سقف کاذب و انواع سقف های دکوراتیو فضا را به کلی متحول می کند. نکته مهم بحث نورپردازی اتاق پذیرایی است که کفه سنگین تر ان به عهده سقف است. داشتن پنجره های بزرگ و نورگیر در سالن پذیرایی یک مزیت بزرگ است اما این ویژگی مانع از نصب لوستر در اتاق پذیرایی نیست. نورهای سقفی نظیر نور مخفی یا انواع نورهای نقطه ای بهترین ایده برای نورپردازی اتاق پذیرایی هستند. نور مناسب و حساب شده می تواند سایر عناصر دکوراتیو را نیز برجسته و خاص نشان دهد. نور در احساس فضا تاثیرگذار است و باید به درستی استفاده شود. محیط های تاریک و کم نور، حس خوبی را به همراه ندارند.

الگوهای تکرار شونده در اتاق پذیرایی و نشیمن

اشکال متوالی یا تکرار شونده را در اغلب طراحی های می توانید ببینید. قاب عکس های بزرگ و کوچک روی دیوار پذیرایی، نورهای ردیف، تصاویر کاغذ دیواری ها و …. به وضوح یادآور جذابیت تکرار الگویی قدیمی در طراحی داخلی است. الگوهای بزرگ تر و جسورانه تر بیشتر به چشم می آیند. برای استفاده از الگوهای تکرار شونده از کاغذ دیواری کمک بگیرید. در تصویر زیر نمونه ای از همین الگوها را می بینید که هماهنگی کامل با تم رنگی طراحی دارد. اگر هنوز ایده ای برای طراحی سالن پذیرایی ندارید با شرکت طراحی داخلی تماس بگیرید. همکاران هوم سرویز در طراحی داخلی صفر تا صد ایده پردازی تا اجرای کار را بر عهده می گیرند.

ایده هایی نو برای ساخت تراس شیشه ای جذاب

مراحل بازسازی و طراحی داخلی سالن پذیرایی

طراحی داخلی سالن پذیرایی

خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان

تعمیرات و بازسازی خانه شیراز و تغییر دکوراسیون داخلی از سرویس های دائمی هوم سرویز است. جهت ثبت سفارش رایگان از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه، طرح سه بعدی طراحی را قبل از شروع کار، دریافت کنید. امکان تغییرات روی طرح اولیه وجود دارد. در همه پروزه های طراحی داخلی، قرارداد تنظیم خواهد شد. متریال مورد استفاده، زمان اتمام کار، هزینه و دیگر نکات مهم و جزئیات ضروری در قرارداد نوشته می شود. خروج ضایعات و نخاله ساختمانی بر عهده پیمانکار است اما هزینه خرید مصالح بر عهده مشتری می باشد. در صورت تهیه مصالح و اقلام ساختمانی توسط همیار، هزینه خرید طبق فاکتور به دستمزد نهایی افزوده خواهد شد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا