لوازم خانگی

شارژ گاز یخچال در محل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر یخچال و فریزر هم ارائه میده؟

کاهش سرمای یخچال فریزر دلایل مختلفی دارد اما در اغلب موارد، این مشکل مربوط به گاز یخچال است. به هر علتی که گاز در یخچال و فریزر خالی و یا کم شده باشد، شاهد نوسانات درجه برودت در دستگاه خواهیم بود. برای تعمیرات یخچال فریزر خانگی و تشخیص مشکل گاز با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید. اگر گاز خالی شده باشد، شارژ گاز یخچال در محل انجام می شود. البته همیشه مشکل کاهش سرما مربوط به گاز نیست و این مورد باید از نزدیک بررسی شود. هزینه شارژ گاز در مقایسه با خرابی دستگاه و تعویض قطعات خیلی کمتر است. با صرف هزینه ای اندک، کارایی یخچال به خوبی قبل خواهد شد.

مشکل گاز در یخچال

اگر یخچال یا قسمت فریزر سرما ندارد دلیل اصلی، مشکل در گاز دستگاه است. در این صورت معمولا ناگهانی سرمای یخچال قطع می شود. گاهی در اثر جا به جایی یخچال و یا نوسانات برقی هم یخچال دچار مشکل می شود که ارتباطی به گاز ندارد. برای اینکه متوجه مشکل گاز در یخچال بشوید یک تست ساده انجام دهید.

لوله های مارپیچی پشت یخچال و کندانسور در اثر جریان گاز موقع کار کردن یخچال، گرم و داغ می شود. با دست زدن به این قسمت متوجه می شوید که کاهش سرما مربوط به گاز است یا خیر. اگر گاز در دستگاه جریان نداشته باشد، یخچال فریزر سرمای کافی را ندارد و این مشکل با پر کردن گاز یخچال، به سادگی قابل حل شدن است. اما لازم است تا ابتدا ایراد کار مشخص شود. اصلا چرا گاز یخچال خالی شده است؟ تا زمانی که ایراد پیدا نشود شارژ گاز یخچال در محل هیچ فایده ای نخواهد داشت زیرا امکان خالی شدن گاز وجود دارد.

لیست هزینه تعمیر لوازم خانگی در سال 1402

خدمات شارژ گاز یخچال در محل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر یخچال و فریزر هم ارائه میده؟

 قیمت شارژ گاز یخچال در محل

در گذشته وقتی یک وسیله برقی بزرگ نظیر یخچال خراب می شد، مشکلات زیادی را به همراه داشت. پیدا کردن تعمیرکار  یخچال تهران یک طرف، حمل یخچال سنگین به محل تعمیرگاه هم از طرف دیگر. شرکت های خدماتی با ارائه سرویس های درب منزل، کار را ساده کرده اند. این روزها نیازی به خارج کردن یخچال از منزل و حمل تا تعمیرگاه نیست. تعمیرکاران حرفه ای و متخصص امکان حضور در منزل شما را دارند. وقتی سرمای یخچال به حد کافی نباشد مواد غذایی داخل آن، دچار کپک زدگی و فساد می شوند. حتی امکان از کار افتادن یخساز و فریزر یخچال هم هست. این مشکل را باید هر چه سریع تر برطرف کرد. با داشتن یک گوشی موبایل و یا یک خط تلفن هم می توانید درخواست اعزام تعمیرکار یخچال درب منزل را داشته باشید. 

تعمیر یخچال در منزل کرج

علت خالی شدن گاز یخچال فریزر

یخچال فریزرهای خانگی تولید داخل و یا وارداتی امکان خالی شدن گاز را دارند. شاید تعجب کنید که چرا به یکباره یخچال، گاز خالی می کند. اگر یک یخچال قدیمی در خانه دارید مراقبت باشید دیر یا زود دیگر گاز یخچال، جوابگو نیست و سرمای دستگاه به طرز مشکوکی کم می شود. تحلیل رفتن گاز تقریبا 10 سال طول می کشد اگر عمر دستگاه بالای 10 سال باشد تحلیل رفتن گاز یخچال، کاملا عادی است. اما این تنها عامل برای خرابی دستگاه و خنک نکردن یخچال نیست در اغلب موارد نشتی باعث این مشکل می شود.

به طور کلی هرگونه نشتی در شبکه خنک کنندگی یخچال و فریزر، عامل خالی شدن گاز است. در صورت وجود نشتی ابتدا باید محل نشتی به درستی تعمیر شود و سپس اقدام به شارژ گاز بشود. در غیر این صورت باز هم گاز از همان نشتی خارج می شود. عمده ترین دلیل خروج گاز یخچال به علت نشتی در یکی از این قطعات است:

  • نشتی در جایخی یا تریزون [ در اثر ضربه موقع نظافت یخچال ایجاد می شود)
  • نشتی در کندانسور یخچال
  • نشتی در اواپراتور
  • نشتی در کمپرسور
  • وجود نشتی در موتور دستگاه

 شارژ گاز یخچال در محل ارزان

هزینه شارژ گاز یخچال در محل

در گذشته برای پر کردن گاز یخچال از آمونیاک استفاده می شد. این ماده به دلیل سمی بودن از دور خارج شده و برای شارژ گاز یخچال و فریزر به کار نمی رود. انواع گاز مبرد و سرد کننده با کارایی و دوام بهتر وجود دارد که هیچکدام مثل گااز آمونیاک سمی نیستند. به خصوص در فضای بسته، تنفس آمونیاک به شدت آسیب رسان است.گاز R134a و گاز R600 بیشترین مصرف را در شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید دارند اما در کمپرسورهای معمولی و اینورتر از گازهای دیگری نیز استفاده یمش ود. هزینه شارژ گاز با توجه به نوع دستگاه و گاز استفاده شده کمی متفاوت است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر یخچال و فریزر هم ارائه میده؟

برای مثال هزینه شارژ گاز یخچال و فریزرهای ایرانی کمتر از برندهای خارجی است در مورد پر کردن گاز ساید بای ساید نیز همیشه قیمت های دریافتی بیشتر محاسبه می شود. این اختلاف قیمت به دلیل نوع و میزان گاز استفاده شده در دستگاه است. چنانچه نشت یابی و تعمیرات رفع نشت مورد نیاز باشد، هزینه ها افزایش خواهد داشت. قیمت شارژ گاز یخچال شیراز شامل رفع نشتی نیست. 

عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در محل

 شارژ گاز یخچال فریزر در محل

تعمیرات یخچال و فریزر

با سرویس های تعمیراتی درب منزل ، دیگر نگران خراب شدن وسایل برقی و لوازم خانگی نباشید. در هر محله ای که زندگی می کنید از خدمات حرفه ای تعمیر یخچال فریزر ما استفاده کنید. سفارش دهی از طریق اپ این سامانه به رایگان انجام می شود. شارژ گاز یخچال در محل، رفع نشتی و شستشوی کامل مدار، تعویض ترموستات،تعمیرات کندانسور یخچال اصفهان و تعویض یخساز و … در محل انجام می شود.

این سرویس با هماهنگی قبلی در روزهای تعطیل نیز سفارش می پذیرد. تعمیرکاران متخصص و با تجربه به محل مراجعه می کنند و همه کارهای تعمیراتی را در کوتاه ترین زمان، انجام می دهند. نگران هزینه های تعمیرات یخچال نباشید، تعمیرکاران هوم سرویز طبق نرخ اتحادیه دستمزد ها را حساب می کنند. قیمت خرید قطعات یدکی به طور جداگانه در نظر گرفته شده و تابع نرخ بازار است. همه سفارش های ثبت شده در این سامانه شامل تضمین کیفیت خدمات هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر یخچال و فریزر هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا