لوازم خانگی

✔️ لیست هزینه تعمیر لوازم خانگی | نرخ رسمی اتحادیه

تعمیرات لوازم برقی خانگی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

با نگاهی به اطراف ده ها وسیله برقی خانگی را می بینیم که روزانه مورد استفاده هستند.یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ماکروفر و …. از پر مصرف ترین لوازم در خانه ها هستند. استفاده مداوم از این لوازم موجب می شود تا برخی از قطعات داخلی و به ویژه قسمت های موتوری دستگاه های برقی آسیب ببیند. با توجه به مشکلات ترافیک و حمل و نقل لوازم برقی بزرگتر به تعمیرگاه، هوم سرویز خدمات فنی و تعمیراتی را درب منزل ارائه می دهد. تعمیرات لوازم برقی خانگی در همه ایام سال فعال است. این خدمات توسط بهترین تعمیرکاران با تجربه درخشان، ارائه می شود. اگر به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای هستید با ما تماس بگیرید. هزینه تعمیر لوازم خانگی منصفانه و طبق نرخ تعرفه است.

هزینه تعمیر لوازم خانگی چقدر است؟

این سوالی است که این روزها بسیار پرسیده می شود. با توجه به قیمت بالای خرید لوازم برقی به نظر می رسد تعمیرات این لوازم مقرون به صرفه تر باشد. با همه مراقبت هایی که می کنید دیر یا زود برخی از قطعات دستگاه های پر کاربرد، دچار فرسایش و خرابی می شوند. خیلی از افراد به دلیل نگرانی از هزینه تعمیرات لوازم برقی هرگز به سراغ تعمیرکار نمی روند. همین حالا نگاهی به دوروبرتان بیندازید آیا همه وسایل برقی به خوبی کار می کنند؟ در هر خانه ای حداقل یک وسیله معیوب وجود دارد. البته در مورد یخچال فریزر یا تعمیر ماشین لباسشویی قضیه فرق دارد. در صورت از کار افتادن این وسایل سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام می کنید و گاهی نیز قیمت های گزاف و بسیار بالایی را می پردازید. در ادامه لیست کامل قیمت های تعمیر و سرویس لوازم خانگی ارائه شده است.

همچنین می توانید در خانه بنشینید و از خدمات تعمیر کامپیوتر آنلاین بهره مند شوید.

تعمیرات لوازم خانگی برقی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

نصب و سرویس لوازم خانگی به قیمت منصفانه

هزینه تعمیر لوازم خانگی : یخچال و فریزر

حتی تصور خراب شدن یخچال فریزر هم حال آدم را بد می کند. اصلا نمی دانم در گذشته مردم چطور بدون یخچال، زندگی می کردند. خالی شدن شارژ گاز یخچال و فریزر از شایع ترین مشکلات است که به سادگی برطرف می شود. در مورد تعمیرات موتور یخچال کار به این سادگی ها نیست و هزینه سرویس هم بیشتر می شود. به طور دقیق نمی توان یک قیمت واحد را برای تعمیر یخچال های خراب اعلام کرد. لازم است تا همیار متخصص ابتدا یخچال را بررسی کند و پس از پیدا کردن عیب دستگاه، هزینه نهایی را اعلام کند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی : ماشین لباسشویی

خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در سطح تهران بزرگ ارائه می شود. با نصب اپلیکیشن هوم سرویز به صدها سرویس مورد نیاز دست پیدا می کنید. آیا از درب ماشین لباسشویی آب به بیرون می ریزد؟ آیا لباس های شسته شده بوی بدی دارد؟ در ادامه جدول قیمت های تعمیر ماشین لباسشویی طبق نرخ مصوب اتحادیه اطلاع رسانی شده است:

عیب یابی و تعمیر یخچال و فریزر امرسان

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر لوازم خانگی : جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی در محل و زیر نظر مشتری انجام می شود. پس از ثبت سفارش در اپ هوم سرویز هماهنگی برای اعزام تعمیرکار انجام شده و جاروبرقی در محل تعمیر می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعات، امکان خرید توسط همیار وجود دارد. در این صورت حتما فاکتور خرید را از همیار دریافت کنید. حتی الامکان سعی شده از قطعات اصل استفاده شود. هزینه خرید قطعات تعویض شده بر عهده مشتری است و طبق فاکتور روی دستمزد تعمیرکار اضافه می شود.

علائم تمام شدن ذغال جاروبرقی چیست؟

 هزینه نصب و تعمیر آیفون

انواع آیفون ساده و تصویری در محل تعمیر می شود. هزینه این سرویس پس از عیب یابی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه اعلام می شود. قبل از تماس با ما از صحت کارکرد آیفون دیگر همسایه ها نیز مطمئن شوید. در صورت خرابی آیفون در همه واحدها لازم است تا کل سیستم تعمیر شود. در اغلب موارد ایراد آیفون تصویری مربوط به همه واحدهاست و باید کل سیم کشی ها بررسی شود. هزینه تعمیرات آیفون بر حسب تعداد دستگاه های موجود در ساختمان براورد می شود.

چرا صفحه آیفون تصویری آبی شده است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

هزینه تعمیر لوازم خانگی : تعمیرات کولر آبی

همراه با گرم تر شدن هوا، تقاضا برای نصب و سرویس کولر آبی نیز بیشتر می شود. امکان رزرو سفارش برای روزهای تعطیل با هماهنگی قبلی وجود دارد. این سرویس در همه ایام سال فعال است. به طور معمول دوبار در سال کولر آبی نیاز به سرویس دارد. اولین بار، در اوائل پاییز لازم است تا سرویس دوره ای انجام شود در این سرویس آب سینی تخلیه شده و برای جلوگیری از یخ زدگی آب ورودی به کولر قطع می شود. نوبت دوم اواسط بهار و قبل از شروع گرماست که کولر به طور کامل سرویس می شود تا در گرمای تابستان دچار مشکل و خرابی نشود.

هزینه نصب و سرویس کولر گازی

در بسیاری از ساختمان های جدید، کولر گازی نصب شده است. سرویس کولر گازی قبل از شروع فصل گرما توصیه می شود. در این سرویس تمیزی فیلتر و شارژ گاز کولر گازی بررسی می شود. تنها در صورت نیاز به تعویض قطعات، امکان تهیه لوازم توسط همیار وجود دارد. در این صورت فاکتور خرید به قیمت نهایی افزوده خواهد شد. حتی الامکان سعی شده قطعات اصل و دارای گارانتی استفاده شود.

در ارتباط با خرابی برد کولر گازی چه می دانید؟

قیمت سرویس لوازم برقی

تعمیرات لوازم برقی خانگی طبق نرخ مصوب

هزینه نصب و تعمیر لوازم خانگی

قیمت عادلانه اساس قیمت گذاری در همه سرویس های فنی و تعمیراتی هوم سرویز است. هزینه ها ثابت نیست و پس از عیب یابی و تشخیص مشکل اطلاع رسانی می شود. هوم سرویز با جمعی از متخصصین با تجربه همکاری دارد. تیم همیاران فنی و تعمیراتی هوم سرویز همگی از بهترین ها در رشته خود هستند. رضایت صد در صدی سفارش های قبلی حاکی از مهارت بالای تکنیسین های تعمیرکار هوم سرویز است. ما به کار همیاران ایمان داریم و به همین خاطر، همه سفارش های تعمیرات هوم سرویز شامل گارانتی و تضمین کیفیت خدمات است. در صورتی که از نتیجه کار رضایت نداشتید هزینه را پرداخت نکنید! در ادامه لیست قیمت تعمیرات لوازم خانگی را مشاهده می کنید:

هزینه نصب و تعمیر تلویزیون ( LCD-LED)

این سرویس شامل نصب تلویزیون روی پایه یا دیوار نیز می شود. اگر تصویر یا صدای تلویزیون مشکل دارد با ما تماس بگیرید. همیار متخصص برای تعمیرات به محل اعزام می شود. این سرویس در همه روزهای هفته، سفارش می پذیرد. هزینه تعمیرات تلویزیون پس از عیب یابی توسط همیار اعزامی به محلف اعلام خواهد شد. در صورت توافق با مشتری کارهای تعمیراتی در همان روز انجام می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی : هود ( هود کن، هود بیمکث و..)

تعمیرات تخصصی هود آشپزخانه پذیرفته می شود. تعمیر هودهای خارجی و ایرانی توسط تعمیرکار خرفه ای و متخصص در محل انجام می شود. هزینه ها طبق جدول درج شده در ادامه مطلب محاسبه می شود.

هزینه سرویس نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

ابتدا تکنیسین اعزام شده به محل دستگاه را بررسی کرده و ایراد ظرفشویی را پیدا می کند. سپس هزینه خدمات به مشتری اطلاع رسانی می شود. در این سرویس سعی شده صفر تا صد تعمیرات در محل انجام شود. نیازی به حمل ظرفشویی به تعمیرگاه نیست.

  • قبل از ثبت سفارش، از چند شرکت دیگر هزینه ها را استعلام بگیرید و با اطمینان سفارش دهید.
  • همه سرویس های تعمیرات دارای گارانتی هستند پس با خیال راحت سفارش دهید. 

خدمات نصب و تعمیر لوازم خانگی

با نصب اپلییکشن کم حجم هوم سرویز بر روی گوشی های اندرویدی به صدها سرویس کاربردی دسترسی پیدا می کنید. خدمات فنی و تعمیراتی هوم سرویز در زمینه همه لوازم خانگی ارائه می شود. پس از انتخاب سرویس مورد نظر می توانید سفارش دهی را به صورت آنلاین و از طریق اپ این سامانه انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به تعمیر یخچال تهران، تعمیرکار یخچال کرج، هزینه تعمیر یخچال فریزر مشهد، قیمت تعمیرات یخچال فریزر شیراز، تعمیر یخچال دوقلو تبریز و تعمیر ساید بای ساید رشت هنگام ثبت سفارش در صورتی که بخواهید امکان نوشتن توضیحات نیز وجود دارد. هر توضیحی در مورد دستگاه مورد نظر می تواند کمک کننده باشد. پس از ثبت سفارش در فاصله کوتاهی تیم پشتیبانی با شما تماس می گیرد و هماهنگی برای اعزام تکنیسین تعمیرکار انجام خواهد شد. ثبت سفارش کاملا رایگان است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا