لوازم خانگی

تعمیر پکیج دیواری ✔️ خدمات تخصصی نصب و عیب یابی پکیج

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

خانه هایی که مجهز به پکیج دیواری هستند، خوب می دانند که پکیج برایشان هم نقش آبگرمکن را دارد و هم به وسیله رادیاتور می تواند محیط خانه را گرم کند. به همین خاطر ما به پکیج در تمام فصول سال چه گرم و چه سرد نیاز داریم تا بتوانیم آب گرم و گرمایش خانه را داشته باشیم.

تعمیر پکیج دیواری یکی از موضوعات مهمی است که در صورت به وجود آمدن مشکل برای پکیج، باید سریعا انجام شود تا هم مشکل پکیج بیشتر نشود و هم پکیج قابل استفاده شود و ما بدون آب گرم و گرمایش نمانیم.

اما تعمیر پکیج دیواری چگونه و توسط چه کسی باید انجام شود؟ مشکلات رایج پکیج دیواری چیست؟ هزینه نصب و تعمیر پکیج دیواری چقدر است؟ هرچند وقت یکبار نیاز به سرویس پکیج و یا تعمیر پکیج دیواری داریم؟ سرویس شوفاژ چه زمانی باید انجام شود؟ این ها سوالاتی هستند که دانستن آنها کمک می کند بتوانید بهتر و مناسب تر از پکیج خودتان نگهداری کنید و طول عمر آن را افزایش دهید.

در این مقاله می خواهیم به تمامی این سوالات پاسخ بدهیم و بگوییم که تعمیر پکیج دیواری تهران چه زمان هایی و توسط چه کسانی باید انجام شود و راه حل مشکلات رایج پکیج چیست. اگر دوست دارید خودتان بتوانید مشکلات دم دستی پکیج را حل کنید و در زمان نیاز به تعمیر پکیج دیواری هم بدانید چه اصولی را باید برای این کار رعایت کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش تعمیر پکیج دیواری

اگر شما بخواهید یک وسیله را تعمیر کنید، ابتدا باید به خوبی با نحوه کارکرد آن وسیله و قطعات مختلف آن آشنا باشید. .سپس می توانید تشخیص دهید که اگر یک بخش درست کار نکرد، مشکل از کجاست و چطور می توان آن را حل کرد.

به همین خاطر می خواهیم در ادامه طرز کار پکیج دیواری را به شما بگوییم تا با آن آشنا شوید و بتوانید عیب یابی پکیج را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. البته دانستن طرز کار پکیج به تنهایی کافی نیست. باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشید و اگر خودتان تخصصی برای تعمیر پکیج دیواری کرج ندارید، توصیه می کنیم که حتما این کار را به یک فرد متخصص بسپارید.

آموزش نصب آبگرمکن ایستاده

تعمیرات پکیج دیواری در محل

پکیج دیواری به این صورت کار می کند که وقتی شما شیر آب گرم را در حمام، دستشویی یا سینک ظرفشویی باز می کنید، آب سرد از ورودی پکیج به این دستگاه وارد می شود. در اینجا سنسور دمای پکیج شروع به کار می کند و زمانی که متوجه شود آب به اندازه کافی گرم نیست. شعله پکیج سریعا روشن می شود تا کار گرم کردن آب را انجام دهد.

زمانی که شعله پکیج روشن می شود، با تمام قدرت به مخزنی که در بالای شعله قرار دارد برخورد می کند و آب موجود در مخزن به صورت کامل گرم می شود. به لوله های آب هدایت می شود تا شما بتوانید آب مناسبی را دریافت کنید.

در مورد رادیاتور هم دقیقا پکیج به همین صورت کار می کند و همین فرآیند را با کمی تغییرات انجام می دهد و آب گرم را به لوله های مربوط به رادیاتور ارسال می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

حالا بعد از این مرحله، نیاز است که دمای آب تنظیم باشد و هی سرد و گرم نشود. برای این موضوع قطعه ای به نام ترموستات در پکیج قرار دارد که می تواند دمای آب را در یک دمای خاص تنظیم کند و نگه دارد. هر زمان که آب به اندازه کافی گرم شود، شعله پکیج خاموش می شود و هرزمان که دمای آب از دمای تعیین شده پایین تر باشد، مجددا شعله روشن شده و آب را گرم می کند.

این فرآیند کلی و نحوه کار پکیج دیواری است و هرکدام از قطعات پکیج که مشکلی داشته باشند، می توانند این فرآیند را ناقص کنند و باعث شوند پکیج به درستی وظیفه خودش را انجام ندهد.

حالا موضوع اصلی است که پکیج با این فرآیند کاری قطعا ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شود و نیاز به تعمیر و سرویس پکیج شیراز و یا تعویض برخی از قطعات داشته باشد. به همین خاطر نیاز است که هرسال حداقل یکبار و یا بیشتر، کار سرویس پکیج دیواری یا تعمیر پکیج دیواری را انجام دهید. تا بتوانید از خراب شدن پکیج خودتان جلوگیری کنید.

نصب و تعمیر پکیج دیواری
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

تعمیر پکیج دیواری ارزان

مشکلات رایج در پکیج دیواری

معمولا پکیج ها مشکلات رایجی دارند که احتمال اینکه هرکدام از آنها را تجربه کرده باشید خیلی زیاد است. برخی از این مشکلات با یک کار کوچک و دم دستی حل می شوند. حتی خودتان هم می توانید آن را انجام دهید و برخی از این مشکلات هم نیاز به تعمیرکار پکیج دارند تا بتواند کار تعمیر پکیج دیواری را به صورت تخصصی انجام دهد.

در ادامه این موارد را باهم بررسی می کنیم و راه حل آنها را به شما می گوییم تا در صورت نیاز، بتوانید خودتان کار تعمیر را انجام دهید . یا هنگامی که می خواهید به تعمیرکار پکیج مشهد توضیح دهید مشکل چیست، بتوانید به صورت تخصصی با این موضوع آشنا باشید.

تعمیر شوفاژ برقی

1- گرم نشدن رادیاتور شوفاژ:

گرم نشدن رادیاتورها در فصل های سرد سال و مخصوصا در زمستان، می تواند بسیار اذیت کننده باشد. باعث شود که هوای سردی را تحمل کنیم. معمولا گرم نشدن رادیاتورها مشکلی است که نیاز به بررسی چند قطعه دارد. این کار باید توسط یک متخصص انجام شود و خودتان نمی توانید به خوبی انجامش دهید.

برای حل این مشکل توصیه می کنیم ابتدا چک کنید که شیرهای ورودی و خروجی رادیاتور باز باشد و گردش آب به خوبی انجام شود. چون گاهی اوقات ممکن است ما در فصل های گرم سال شیر ورودی و خروجی شوفاژ را ببندیم و در فصل سرد یادمان برود که آنها را باز کنیم.

بخش دیگری که باید بررسی کنید، این است که چک کنید شیرهای ورودی و خروجی رسوب زده نباشند و بسته نشده باشند. چون این موضوع هم می تواند جلوی گردش آب در پکیج و رادیاتورها را بگیرد و باعث شود که آنها به خوبی گرم نشوند.

همچنین شیر سه راهی را هم بررسی کنید که مشکلی نداشته باشد و رسوب نداشته باشد.

اگر این موارد را بررسی کردید و تعمیر پکیج دیواری به خوبی انجام نشد، توصیه می کنیم که ترموستات پکیج را بررسی کنید. چون ممکن است ترموستات پکیج خراب باشد و نتواند دمای آب را به خوبی تشخیص دهد. این موضوع باعث می شود که پکیج روشن نشود و شروع به گرم کردن آب نکند.

2- سر و صدای پکیج دیواری:

گاهی اوقات ممکن است پکیج هنگام کار کردن سر و صدای خیلی زیادی تولید کند. این موضوع باعث شود که صدای آن غیرقابل تحمل شود. معمولا به صورت عادی پکیج ها صدای زیادی ندارند و اگر این مشکل وجود داشته باشد، احتمالا به خاطر وجود هوا در پکیج است. برای حل این مشکل توصیه می کنیم که اگر خودتان با هواگیری پکیج آشنایی دارید. کار هواگیری پکیج را انجام دهید. اگر هم خودتان نمی توانید، از یک فرد متخصص در تعمیرات پکیج دیواری اصفهان بخواهید که پکیج شما را بررسی کرده و هواگیری آن را انجام دهد. البته ممکن است با هواگیری مشکل حل نشود و نیاز باشد قطعات دیگر هم بررسی شوند.

3- انفجاری روشن شدن پکیج دیواری:

یکی از مشکلات دیگری که ممکن است در استفاده از پکیج دیواری به آن برخورد کنید، روشن شدن انفجاری پکیج دیواری است. در این مشکل وقتی شیر آب را باز می کنید و پکیج می خواهد شروع به کار کند. ناگهان صدایی مانند انفجار از آن شنیده می شود.که این موضوع ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.

دلیل اصلی این مشکل این است که به خاطر خراب بودن مشعل، جرقه زن و یا کم بودن فشار گاز، پکیج دیر روشن می شود. در هنگامی که پکیج در حال روشن شدن است، گاز محفظه آن را پر می کند و به محفض اینکه شعله روشن می شود، با گاز ترکیب شده و واکنشی انفجاری نشان می دهد.

برای حل این مشکل باید بررسی کنید که فشار گاز مناسب باشد. جرقه زن به خوبی عمل کند و سر آن اکسید نشده باشد و همچنین باید چک کنید که مشعل پکیج مشکلی نداشته باشد. توصیه می کنیم که این کار را هم به یک متخصص بسپارید. چون ممکن است خودتان در هنگام تمیز کردن و جابجایی این وسایل قطعه ای را اشتباه جاسازی کنید و باعث شود که پکیج مشکلات دیگری داشته باشد.

4- پکیج آب را بیش از حد داغ می کند:

معمولا پکیج ها به این صورت هستند که شما می توانید دمای آب گرم و دمای رادیاتورها را به صورت جداگانه تعیین کنید. پکیج هم همان دما را به عنوان معیار در نظر می گیرد و آب را به همان اندازه گرم می کند. اما گاهی اوقات ممکن است که حس کنید آب بیش از حد گرم می شود و یا رادیاتورها خیلی داغ می شوند. در این زمان است که نیاز به تعمیر پکیج دیواری خواهید داشت.

در زمان مواجه شدن با این مشکل، توصیه می کنیم که حتما ترموستات پکیج خودتان را بررسی کنید. چون ثابت نگه داشتن دمای آب وظیفه ترموستات است و اگر آب زیادی گرم است و یا زیادی سرد است. معمولا مشکل از ترموستات است و با تعویض این قطعه، می توانید به راحتی مشکل را برطرف کنید.

البته اگر با تعمیر پکیج دیواری آشنایی ندارید، بهتر است کار تعویض ترموستات پکیج را به یک فرد متخصص واگذار کنید.

5- کارکرد نادرست پکیج:

تمامی قطعات الکتریکی پکیج، روی یک برد سوار هستند و این برد مانند مغز پکیج عمل می کند. دستورات مختلف را به بخش های پکیج صادر می کند، حالا زمان هایی پیش می آید که شما به دلیل مشکلات مختلف، تمامی قطعات را چک کنید. متوجه شوید که مشکلی ندارند، در این زمان است که هنگام تعمیر پکیج دیواری باید برد پکیج را بررسی کنید.

برد پکیج قطعه ای الکتریکی است که باید به صورت کامل بررسی شود. ممکن است که برخی از قطعات آن مشکلاتی داشته باشند و نیاز به تعویض داشته باشند. این کار باید توسط یک متخصص در تعمیر پکیج دیواری انجام شود. اگر خودتان تخصصی در این زمینه ندارید، توصیه می کنیم که به هیچ وجه برد پکیج را دستکاری نکنید.

تعمیرات انواع پکیج دیواری

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از محبوبت ترین برندهایی است که در زمینه تولید پکیج فعالیت می کند و افراد زیادی از محصولات این شرکت استفاده می کنند. رفع عیب و سرویس پکیج ایران رادیاتور مانند پکیج های دیگر است اما ممکن است برخی از قطعات آن در جاهای دیگری قرار داشته باشند. کسی که با این پکیج آشنایی نداشته باشد، نمی توانید تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور را به خوبی انجام دهد. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر نمی توانید قطعه ای را در پکیج پیدا کنید، حتما از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

تعمیر پکیج دیواری ارزان

خدمات نصب و تعمیر پکیج دیواری و ایستاده

همانطور که در طول این مقاله صحبت کردیم. تعمیر پکیج دیواری و سرویس پکیج دیواری تبریز باید به صورت سالانه حداقل یکبار انجام شود. در صورتی که به این موضوع توجهی نکنید، ممکن است پکیج شما با مشکلات جدی مواجه شود و نتوانید از آب گرم و رادیاتورهای خودتان استفاده کنید.

خدمات نصب و تعمیر پکیج دیواری هوم سرویز، یکی از خدمات پرطرفداری است. روزانه به هزاران نفر ارائه می شود و شما می توانید بدون هیچ دردسری این خدمات را دریافت کنید و مشکلات پکیج خودتان را از بین ببرید.

برای دریافت این خدمات کافیست اپلیکیشن هوم سرویز را روی گوشی خودتان نصب کنید. خدمات موردنظر خودتان را انتخاب کرده و سفارش دهید. پس از این سفارش شما بررسی می شود و همیاران هوم سرویز که تمامی آنها جزو بهترین های کار خود هستند، به محل شما اعزام می شوند تا سرویس و تعمیر پکیج دیواری شما را در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام دهند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا