رایانه و تکنولوژیهوم سرویز

شارژ کارتریج در محل با بهترین قیمت✔️ شارژ کارتریج فوری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شارژ و تعویض کارتریج هم ارائه میده؟

در یک ساختمان اداری ده ها دستگاه پرینتر و چاپگر وجود دارد که به طور دائمی مورد استفاده قرار می گیرد. تمام شدن شارژ کارتریج این دستگاه ها یکی از مشکلاتی است که اغلب در سازمان های فعال، اتفاق می افتد. معمولا تمام شدن شارژ کارتریج یکی از دستگاه ها، هم زمان با اتمام شارژ در بقیه پرینترها اتفاق می افتد. تمام شدن شارژ به معنای خارج شدن یک دستگاه پرینتر از بخش اداری است که موجب خسارت زیادی می شود. شرکت های خدماتی با ارائه شارژ کارتریج در محل این مشکل را برای همیشه برطرف کرده اند. تنها با یک تماس، تکنیسین حرفه ای برای شارژ یا تعویض کارتریج در محل حضور پیدا می کند. در صورت نیاز به تعمیرات یا سرویس اسکنر در محل می توان از خدمات حرفه ای متخصصین اعزامی استفاده کرد.

چرا شارژ کارتریج در محل انجام می شود؟

در صورتی که به دستگاه آسیبی وارد نشده باشد در اغلب موارد، کارتریج ها قابلیت شارژ دوباره دار دارند. هزینه شارژ کارتریج تهران در مقایسه با قیمت خرید یک شارژر تازه، خیلی کمتر است. شاید در یک پرینتر خانگی تهیه جوهر یا پودر تونر چندان هزینه زیادی نداشته باشد ولی به طور قطع با افزایش تعداد دستگاه ها، هزینه های تامین قطعات نیز بیشتر خواهد شد. شارژ کارتریج فوری کرج بدون تردید بهترین گزینه برای صرفه جویی در سازمان های با ترافیک کاری بالاتر است. اما سوال اینجاست که چرا خدمات شارژ کارتریج، در محل انجام می شوند آیا بهتر نیست دستگاه به کارگاه منتقل شود؟ در ادامه مزیت شارژ در محل، بررسی شده است.

خدمات تعمیر کامپیوتر در محل

شارژ کارتریج در محل فوری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شارژ و تعویض کارتریج هم ارائه میده؟

مزایای شارژ کارتریج در محل چیست؟

از دو جنبه این موضوع قابل بررسی است. اول اینکه حمل و نقل دستگاه، کار ساده ای نیست. به خصوص اینکه دستگاه های زیادی در شرکت وجود دارند که دیر یا زود با مشکل اتمام رنگ، روبرو می شوند. خارج کردن دستگاه از شرکت می تواند آسیب جدی به آن وارد کند. در طی جابجایی همیشه امکان خسارت و صدمه به دستگاه هست. به این ترتیب علاوه بر شارژر ناچارید هزینه تعمیرات را نیز بپردازید.

از طرفی خروج دستگاه و حمل به محل کارگاه، به معنای از دست دادن آن برای حداقل چند روز است. پروسه شارژ کارتریج در محل شیراز چندان وقت گیر نیست ولی دستگاه های دیگری هم برای همین مشکل به شرکت خدماتی آورده شده اند و باید در نوبت بمانید. در حالی که خیلی ساده می توانید با شرکت تخصصی برای شارژ کارتریج تماس بگیرید تا تکنیسین بلافاصله به محل اعزام شود و در کمتر از یک ساعت ، پرینتر دوباره به چرخه کاری بر می گردد.

روش تعمیر کیبورد کامپیوتر در محل

آیا کیفیت چاپ، پس از شارژ کارتریج تغییر می کند؟

کیفیت چاپ بستگی به نوع تونر استفاده شده به هنگام شارژ دارد. در بازار برندهای نامرغوب و بی کیفیت زیادی به فروش می رسد که اصلا کارایی مناسبی ندارند. برای اینکه با مشکل افت کیفیت چاپ مواجه نشوید همیشه از تونرهای معتبر و کیفیت اصل استفاده کنید. خدمات شارژ کارتریج هوم سرویز توسط تکنیسین های متخصص ارائه می شود. این سرویس دارای گارانتی است و به شرط اصل بودن تونر، انجام می شود. پس از شارژ یا تعویض کارتریج پرینتر اصفهان، هیچگونه افت کیفیت چاپ در پرینتر به وجود نخواهد آمد.

توجه داشته باشید که نام برند بر روی بدنه کارتریج های اصل، حک شده است. اگر مشخصات کارتریج بر روی برچسب درج شده باشد، در تقلبی بودن آن تردید نکنید.

شارژ کارتریج در محل ارزان

هزینه شارژ کارتریج در محل چقدر است؟

به طور معمول هزینه ها برای هر دستگاه پرینتر، جداگانه حساب می شود. بسیاری از سفارش های ما مربوط به کاربران خانگی است که تنها یک دستگاه چاپگر در خانه دارند. این نوع قیمت گذاری مورد توجه زیادی قرار گرفته است و از قبل مشتری می داند چه مبلغی را برای شارژ کارتریج لیزری مشهد باید بپردازد. در مورد شرکت ها و سازمان ها که تعداد پرینترهای بیشتری وجود دارد نحوه قیمت گذاری بر اساس تعداد دستگاه ها محاسبه می شود اما همیشه تخفیف های کلی برای قراردادهای ماهانه و سالانه در نظر گرفته خواهد شد. در این مورد لازم است تا هر سفارش به طور جداگانه بررسی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شارژ و تعویض کارتریج هم ارائه میده؟

شارژ انواع کارتریج و تونر در محل

خدمات شارژ و تعویض کارتریج در محل

شارژ تونر(لیزری سیاه و سفید)، شارژ تونر(لیزری رنگی) در محل با کمترین هزینه. خدمات تخصصی شارژ کارتریج به نرخ مصوب را از ما دریافت کنید. با توجه به امکان آسیب دیدن حمل دستگاه و خروج از محل، سرویس شارژ کارتریج به صورت”در محل” ارائه می شود.   پس از هماهنگی های اولیه در روز مورد نظرتان، همیار هوم سرویز به محل مراجعه می کند. همه کارهای شارژ در همان محل و تحت نظارت مشتری انجام می شود. برای آگاهی از تخفیف های تعداد بالا، ویژه موسسات و ادارات با ما تماس بگیرید.

در صورتی که دستگاه پرینتر نیاز به تعمیر دارد، در کادر مربوط، توضیحات را درج نمایید. خدمات تخصصی فوری هوم سرویز در همه مناطق ارائه می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شارژ و تعویض کارتریج هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا