بنایی و دکوراسیون

خرید کمد دیواری آماده ✔️ سفارش ساخت کمد دیواری ✔️

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

برخی از سازندگان بنا برای صرفه جویی در هزینه ها، کمد دیواری را حذف می کنند و یا اینکه یک کمد جمع و جور و به درد نخور را در گوشه اتاق نصب می کنند. داشتن یک کمد لباس یا کمد رختخواب بزرگ و جادار یک نعمت است. بسیاری از لوازم را می توان در لا به لای طبقات کمد جای داد. همیشه می توانید با سفارش ساخت کمد دیواری جدید، فضایی اضافی در آپارتمان ایجاد کنید. موقع خرید کمد دیواری به همه نکات توجه کنید زیرا کمد چیزی نیست که بخواهید بعد از چند ماه آن را تعویض کنید. شاید بخواهید مبلمان و لوازم منزل را هر چند سال نو کنید اما معمولا تعویض کمدهای قدیمی کار ساده ای نیست و هزینه اضافی برای تان دارد.

معیارهای انتخاب کمد دیواری

ساخت کمد دیواری تهران هزینه بر است پس باید از قبل بدانید این پول را درست خرج کنید. برخی از افراد با صرف هزینه های زیاد کمدی را سفارش می دهند که در نهایت کارایی لازم را ندارد. قبل از خرید کمد دیواری تصمیم بگیرید چه مواردی در اولویت هستند. اصلا این کمد را برای چه منظوری سفارش می دهید؟ آیا قصد طراحی و ساخت کمد دیواری کرج را دارید یا می خواهید یک کمد رختخواب بسازید؟

در ابتدا همه چیز گیج کننده به نظر می رسد. تنوع طرح و رنگ کمدها زیاد است و هر روز هم مدل های جدیدتری از راه می رسد. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید از آلبوم جدیدترین مدل های کمد دیواری دیدن کنید. در اینترنت سایت های دکوراسیون منزل را جستجو کنید و از طرح کمدهای مدل جدید، ایده بگیرید. در ادامه برخی موارد ضروری را نطرح می کنیم که روی انتخاب تان تاثیر می گذارد.

تعمیر کمد دیواری و بازسازی کمد دیواری های قدیمی

قیمت خرید کمد دیواری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

  • خرید کمد دیواری پیش ساخته و یا سفارشی

در کارگاه های نجاری انواع کمد پیش ساخته برای لباس نیز ساخته می شود. این کمدها اندازه های متنوعی دارند و به صورت تکی به فروش می رسند. در واقع کمدهای پیش ساخته، آماده هستند و نیازی به نصب ندارند. طول و عرض دیوار از قبل اندازه گیری نمی شود همینقدر که حدود ابعاد دیوار را بدانید کافی است. کمدهای آماده ای که در بازار می بینید ارزان تر از کمدهای سفارشی هستند. این محصولات همگی به شکل های محدودی طراحی شده اند و تنوع زیادی ندارند. سوال اینجاست که آیا مالک هستید یا مستاجر؟

در صورتی که خانه را برای مدتی مشخص اجاره کرده اید نباید یک کمد شیک و جادار را سفارش دهید. هر هزینه ای که روی خانه انجام می شود به عهده مالک است و تا زمانی که صاحبخانه موافق نباشد هزینه ساخت کمد شیراز را نمی پردازد. برای مستاجرها توصیه می شود از کمدهای پیش ساخته خریداری کنند زیرا می توان این لوازم را در خانه بعدی هم استفاده کرد. موقع اسباب کشی منزل نمی توانید کمد دیواری را با خود به خانه جدید ببرید.

خرید کمد دیواری ارزان

  • خرید کمد دیواری سنتی یا مدرن

کمد دیواری های سنتی همان کمدهای درب لولایی هستند که زمانی طرفداران زیادی داشتند. در واقع سبک طراحی کمدها در گذشته با انواع کمد دیواری مدرن و فوق العاده جذاب امروزی تفاوت دارد. انتخاب مدل کمد دیواری بستگی به سبک دکوراسیون منزل دارد. اگر از علاقمندان سبک کلاسیک هستید می توانید از کنده کاری روی درب کمد دیواری استفاده کنید تا ظاهر آن شبیه به چوب طبیعی شود. اغلب زوج های جوان ترجیح می دهند از فضای اتاق خواب کوچک خود استفاده بهینه داشته باشند. اگر ساخت کمد دیواری ریلی اصفهان را سفارش دهید فضای کافی برای قرار دادن میز کامپیوتر در اتاق خواب هم مهیا می شود. 

قیمت کمد دیواری با ساخت و نصب چقدر است؟

  • امنیت و استحکام کمد دیواری

شاید برای کمد رختخواب ها نیازی به چفت و بست محکم نباشد ولی وقتی جعبه جواهرات یا پول نقد و … را در کشوی کمد نگهداری می کنید چه؟ برای نگاه داشتن اسناد و مدارک مهم در خانه، کمد دیواری جای مناسبی است به شرطی که از قبل در مورد امنیت آن فکر شده باشد. قفل کمد دیواری درست به اندازه دستگیره ها، یراق آلات و درب کمد دیواری اهمیت دارد. موقع سفارش ساخت کمد دیواری در نظر بگیرید که این کمد را برای چه منظوری سفارش می دهید. کمدجالباسی معمولا دارای چندین کشوی بزرگ است که حداقل یکی از آنها جای نگهداری مدارک مهم است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟
  • قیمت خرید کمد دیواری

جزئیات روی مبلغ نهایی هزینه ساخت کمد دیواری مشهد تاثیر دارند. جنس مواد اولیه، اندازه کمد، یراق آلات، قفسه بندی و … مهم هستند. هرگز برای کاهش هزینه ها از مواد ارزان قیمت و فیک استفاده نکنید. در عوض می توانید با رعایت برخی موارد هزینه ها را کم کنید. برای مثال لزومی ندارد ابعاد کمد اتاق پذیرایی را به اندازه دیگر اتاق ها در نظر بگیرید. کمد اتاق خواب دارای عمق بیشتری از کمد پذیرایی است. فضای بیشتری برای قرار دادن لباس ها لازم دارید پس بودجه تان را صرف ساخت چیزی کنید که واقعا مورد نیازتان است. 

شرایط خرید کمد دیواریخرید کمد دیواری پیش ساخته

خدمات ساخت کمد دیواری مدرن

تیم حرفه ای نجاری هوم سرویز از بهترین استادکاران این حرفه تشکیل شده است. ما با بهترین کابینت سازها و نجارهای با تجربه همکاری داریم. اگر به دنبال یک کار با کیفیت و شیک هستید با ما تماس بگیرید. پس از ثبت سفارش رایگان ساخت کمد دیواری، هماهنگی برای اعزام همیار به محل انجام می شود. پس از اندازه گیری ابعاد دیوار، مشاوره رایگان در مورد انتخاب متریال ساخت و مواد اولیه نیز انجام می شود. در صورتی که طرح و مدل خاصی مد نظرتان است از قبل به نجار اطلاع دهید. پس از ساخت امکان تغییر چارچوب کمد دیواری و یا تعویض کشوها و … وجود دارد ولی هزینه کار را افزایش می دهد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا