لوله کشی و تاسیسات

سرویس شوفاژ فوری✔️ سرویسکار شوفاژ سیار

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

نصب و سرویس شوفاژ از خدمات پر تقاضا در زمستان است. رادیاتورهای شوفاژ در بسیاری از خانه های مسکونی و ساختمان های اداری نصب شده اند. سیستم گرمایشی شوفاژ از طریق پکیج یا موتورخانه شوفاژ تامین می شود. هر گونه ایراد و اشکال در این سیستم یا رادیاتورها موجب می شود که دمای ساختمان، کاهش پیدا کند. خرابی شوفاژها در زمستان می تواند یک فاجعه باشد اگر نتوانید تعمیرکار شوفاژ خوب و کاربلد را پیدا کنید. در روزهای سرد سال همه تکنیسین های با تجربه، سفارش های زیادی دریافت می کنند و مدت ها باید در انتظار بمانید. قبل از اینکه رادیاتورهای شوفاز به کلی از کار بیفتند به فکر سرویس و تعمیرات شوفاژ باشید.

نصب و سرویس شوفاژ

خدمات شوفاژ شامل نصب رادیاتورهای جدید و سرویس شوفاژهای قدیمی است. اگر قصد تعویض رادیاتورهای قدیمی را دارید با ما تماس بگیرید. در کوتاه ترین زمان عملیات نصب و تعویض رادیاتورها انجام می شود. سرویس رادیاتورهایی که قبلا در ساختمان نصب بوده است نیز در حیطه کاری همیاران هوم سرویز قرار دارد. به طور معمول لازم است تا حداقل سالی یکبار کلیه دستگاه های شوفاژ موجود در ساختمان، مورد بررسی قرار بگیرند. در صورت وجود نشتی، سوراخ و … باید مشکلات رادیاتورها سریع برطرف شود. سرویس شوفاژ تهران کاری نیست که به دست افراد بی تجربه بسپارید. گاهی افراد ناشی صدمات بیشتری به رادیاتورها وارد می کنند که موجب صرف هزینه بیشتری برای تعمیرات می شود.

همه آن چیزی که باید از سیستم گرمایش از کف بدانید

هزینه نصب و سرویس شوفاژ
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

تعویض شوفاژهای قدیمی و فرسوده

نصب و سرویس شوفاژ کرج شامل تعویض رادیاتورهای فرسوده و مستعمل نیز می شود. در بسیاری از ساختمان های قدیمی هنوز هم نسل اولیه شوفاژهای فلزی وجود دارند. این رادیاتورها اغلب دارای نشتی و سوراخ های زیادی هستند. تعمیرات مکرر این رادیاتورها، موجب از بین رفتن کامل کارایی دستگاه شده و دیگر گرمایش رادیاتور به خوبی قبل نیست. با تعویض به موقع این شوفاژها می توانید از مشکلات بعدی در امان باشید. هزینه ای که برای تعویض شوفاژ پرداخت می کنید از قیمت تعمیرات چند باره شوفاژهای فرسوده خیلی کمتر است. در برخی موارد میزان پوسیدگی و فرسودگی رادیاتورها خیلی زیاد است و اصلا ارزش صرف هزینه برای تعمیرات را ندارد.

تعمیر لوله کشی شوفاژ

آیا لوله های شوفاژ پوسیده شده اند؟ لوله های شوفاژ به دلیل اینکه در معرض آب داغ قرار دارند خیلی زودتر از دیگر لوله کشی های منزل دچار آسیب می شوند. گرمای زیاد به بافت لوله ها آسیب می زند. به خصوص در ساختمان های قدیمی که از لوله های فلزی استفاده شده است میزان آسیب به لوله ها بیشتر است. لوله های نیوپایپ و لوله سبز، استقامت بیشتری دارد و سال های زیادی بدون مشکل باقی می ماند. در این مورد بهتر است لوله های قدیمی را تعویض کنید.

معمولا استفاده از لوله کشی روکار پکیج برای تعویض لوله های قدیمی، انتخاب بهتری است و هزینه کمتری دارد. برای لوله گذاری روکار نیازی به تخریب کف ساختمان نیست و ریخت و پاش کمتری هم دارد. اگر لوله های شوفاژ دچار پوسیدگی است و نم و نشتی در کف و دیوارها ایجاد شده هر چه سریع تر نسبت به تعویض یا تعمیر لوله ها اقدام کنید.

تعمیر شوفاژ برقی سریع و ارزان

مراحل نصب و سرویس شوفاژ

تعمیرات شوفاژ در محل

تکنیسین های با تجربه هوم سرویز درب منزل مراجعه می کنند و صفر تا صد کارهای تعمیرات شوفاژ در منزل شیراز را انجام می دهند. اگر به دنبال سرویسکار شوفاژ

، تعمیرکار شوفاژ مشهد و خدمات نصب و راه اندازی شوفاژ در جنوب تهران هستید با ما تماس بگیرید. خدمات کامل نصب و سرویس شوفاژ و حوله خشک کن حمام در کوتاه ترین زمان انجام می شود. در روزهای آخر هفته و تعطیلات سفارش های بیشتری ثبت می شود لذا ضروری است سرویس مورد نظر را از قبل رزرو کنید. جهت مشاوره رایگان از طریق شماره تلفن درج شده در همین صفحه اقدام کنید.

قیمت نصب و سرویس شوفاژ چقدر است؟

به طور کلی هزینه ها بر اساس تعداد رادیاتورهای موجود، محاسبه می شود. برای نصب به ازای هر عدد رادیاتور شوفاژ یک مبلغ ثابتی دریافت می شود. برخی عوامل مثل، انجام لوله کشی برای نصب شوفاژ یا تعویض محل لوله کشی های قبلی، موجب افزایش هزینه ها می شود. هزینه سرویس شوفاژ اصفهان نیز به ازای هر تعداد دستگاه تغییر می کند. هر چه تعداد رادیات ها بیشتر باشد هزینه های زیادتری می پردازید. چنانچه سرویسکار شوفاژ در حین کار متوجه ایراد و اشکال در رادیات ها بشود، هزینه تعمیرات نیز به طور جداگانه لحاظ می شود. به طور معمول نشتی در شوفاژهای قدیمی زیاد دیده می شود. با صرف هزینه ای اندک می توانید مانع چکیدن آب از لوله های شوفاژ بشوید. یکی از بیشترین مواردی که منجر به اعزام تعمیرکار می شود همین نشتی از رادیاتورهای شوفاژ است.

نصب و سرویس شوفاژ قیمت

نصب و سرویس شوفاژ

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

خدمات نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ

نصب انواع رادیاتورشوفاژ و حوله خشک کن از سرویس های فنی هوم سرویز است که ارائه می شود. جهت سفارش دهی از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش کاملا رایگان است. این سرویس در دو بخش نصب و تعمیر شوفاز ارائه شده است. نصب شوفازهای جدید با کمترین هزینه پذیرفته می شود. جهت سرویس و تعمیرات لازم است تا تکنیسین اعزامی، ایراد شوفاز را بررسی کند. بعد از عیب یابی، هزینه تعمیرات به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد. قیمت گذاری ها بر مبنای نرخ مصوب اتحادیه است و به صورت منصفانه و مناسب می باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا