بنایی و دکوراسیون

روش نصب کاغذ دیواری رو کاشی، گچ، سیمان و سرامیک چگونه است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

یکی از ارزان ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون داخلی، نصب کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید شده اند و با هر سبک، طراحی هماهنگ هستند. نصاب کاغذ دیواری می تواند روی هر سطحی، کاغذ دیواری ها را نصب کند. دیوار گچی یا کاشی، سیمانی یا سرامیکی از نظر روش نصب کاغذ دیواری تفاوت هایی دارند ولی به هر حال این کار، نشد ندارد. معمولا موقع بازسازی منزل در ایام نوروز دیوارپوش ها هم نو می شوند. برای ایجاد بیشترین تغییر با کمترین هزینه، انتخاب های محدودتری دارید اما همیشه می توانید روی انتخاب یک کاغذ دیواری خاص، حساب کنید. این روزها کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری هم خیلی طرفدار پیدا کرده، دیوار قدیمی منزل را با این متریال بپوشانید تا حس و حال خانه عوض شود.

روش نصب کاغذ دیواری روی سطوح مختلف

اولین و شاید مهم ترین کار، انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب است. دیوارها بیشترین سطح داخلی را اشغال کرده اند پس با کوچکترین تغییر روی دیوارها، فضای داخلی به کلی تحت تاثیر قرار می گیرد. در گذشته رسم بر این بود که کل دیوارها با کاغذ دیواری پوشانده می شد اما در طراحی مدرن، اجرای کاغذ دیواری تهران روی یکی از دیوارهای اصلی، طرفداران بیشتری دارد. دکوراتیوها یک دیوار مهم و در مرکز توجه را برای نصب کاغذ دیواری، پیشنهاد می دهند. بعد از انتخاب کاغذ دیواری نوبت به انتخاب دیوار مناسب و محل نصب است. نگران نباشید این کاغذهای رنگارنگ و پر نقش و نگار روی هر سطحی، قابل نصب هستند. 

قبل و بعد بازسازی خانه های قدیمی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

نحوه نصب کاغذ دیواری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

  • اجرای کاغذ دیواری روی دیوار گچی

اجرای کاغذ دیواری ها روی دیوارهای گچی بیش از سایر موارد، انجام می شود. برای چسباندن کاغذ ها، چسب به کار می رود و از قبل رول ها برای دیوار مورد نظر اندازه گیری می شوند. رول های برش خورده یک به یک چسب خورده و روی دیوار می چسبند. معمولا دو نصاب کاغذ دیواری کرج با هم کار را انجام می دهند تا اجرای کاغذ دیواری سریع تر و راحت تر باشد. اگر گچ روی دیوار دارای ترک خوردگی یا جای میخ و سوراخ باشد باید از قبل این عیوب با بتونه ترمیم شود. در حالت عادی فضایی به متراز 100 متر در مدت زمان کمتر از یک روز، با کاغذ دیواری پوشانده می شود. اگر ترک های دیوار زیاد باشد باید تا زمان خشک شدن بتونه ها صبر کرد و سپس عملیات نصب را انجام داد.

آموزش نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

  • روش نصب کاغذ دیواری روی کاشی

برای نوسازی دیوارهای قدیمی و کاشی شده، می توان دیوار را با کاغذ دیواری تزئین کرد. نیازی به کندن و درآوردن کاشی های قدیمی نیست. نصاب ماهر کاغذ دیواری می تواند روی همین کاشی ها هم، کاغذ دیواری را نصب کند. البته از قبل باید دیوار زیرسازی شود و برای نصب کارهای لازم انجام بشود. به عنوان یک قانون کلی می دانید که سطح زیر کاغذ دیواری نباید ناصاف باشد. بنابراین قبل از هر اقدامی، شیارهای بین کاشی های دیوار با بتونه پر می شود. اگر کاشی های شکسته یا ترک خورده روی دیوار باشد مشکلی نیست. همه منافذ و ترک ها و شکستگی ها با بتونه ترمیم می شود. بعد تا زمان خشک شدن بتونه ها هیچ کاری باقی نمی ماند. بعد از اینکه بتونه ها کامل خشک شد با استفاده از چسب مخصوص، رول های کاغذ دیواری روی کاشی ها چسبانده می شود.

روش نصب کاغذ دیواری جدید

  • روش نصب کاغذ دیواری روی سرامیک

دیوارهای سرامیک کاری شده هم دقیقا مثل کاشی ها قابلیت نصب کاغذ دیواری را دارند. اگر از سرامیک های دیوار خسته شده اید موقع بازسازی خانه روی سرامیک ها را با یک کاغذ دیواری شیک و لوکس، بپوشانید. هزینه نصب کاغذ دیواری تبریز روی سرامیک و کاشی به ازای زیرسازی تغییر می کند. اگر سطح زیر، نیاز به کار بیشتری داشته باشد هم دستمزد نصاب و هم مصالح مورد نیاز، بیشتر خواهد شد.

پتینه کاری رو سقف چگونه انجام می شود؟

  • روش نصب کاغذ دیواری روی دیوار سیمانی

اجرای کاغذ دیواری روی گچ صاف و هموار، بهترین مورد است اما شاید سطح مورد نظرتان یک دیوار گچی نباشد. سطوح سخت و سیمانی که دارای ناصافی و حالت زبر و ناهموار هستند اصلا برای اجرای کاغذ دیواری، مناسب نیستند. حتی در صورت نصب هم، سطوح زیر و نقاط ناهموار از زیر کاغذ دیواری، نمایان است. برخی کاغذ دیواری های ضخیم تر نظیر کاغذهایی که با یک لایه pvc روکش شده اند، تا حدودی ناهمواری سطح را می پوشانند ولی باز هم کار به تمیزی دیوار گچی نمی شود. اگر طبق طراحی انجام شده، دیوار انتخابی دارای سطوح سخت نظیر سیمان باشد، باید از قبل سطح زیر کار آماده سازی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

نصاب کاغذ دیواری مشهد از یک لایه نازک گچ برای هموار کردن دیوار و پوشاندن سیمان ها استفاده می کند. بعد از اینکه اجرای گچ تمام شد، باید تا خشک شدن کامل دیوار صبر کنید. نصب و اجرای کاغذ دیواری روی دیوار خیس و مرطوب، مشکلاتی را ایجاد می کند و امکان ول شدن چسب هست.

نصاب کاغذ دیواری

خدمات نصب کاغذ دیواری و دیوارپوش

نصب کاغذ دیواری روی انواع سطوح، پذیرفته می شود. در هر کجایی که زندگی می کنید با خدمات هوم سرویز تماس بگیرید تا نزدیکترین نصاب کاغذ دیواری به محل اعزام شود. روزهای آخر سال، تعداد سفارش های بیشتری ثبت می شود بنابراین از قبل درخواست خود را در اپلیکیشن این سامانه ثبت کنید. در مرحله سفارش دهی، هیچ هزینه ای نمی پردازید. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا