نظافت و پذیرایی

✔️ روش های رنگ کردن لباس در خشکشویی | خدمات خشکشویی آنلاین

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشکشویی و اتوی لباس هم ارائه میده؟

کمدت پر شده از لباس های رنگ و رو رفته و قدیمی؟ یا نکنه رنگ لباسات دلتو زده؟ خب چرا لباس هات رو رنگ نمی کنی؟  رنگ کردن لباس رو میشه هم در خونه انجام داد و هم کار رو به خشکشویی سپرد. خدمات رنگرزی لباس همه کارهای رنگ آمیزی لباس رو هم انجام میده. خیلی راحت می تونی لباس هات رو به رنگ دلخواهت در بیاری و هزینه خرید لباس جدید رو نپردازی. روش کار خشکشویی ها طوریه که هیچ آسیبی به بافت پارچه لباس وارد نمیشه ولی رنگ خیلی خوب روی پارچه می شینه. همین حالا به سراغ کمد لباس ها برو و همه لباس هایی که کمرنگ یا کدر شدن رو برای استفاده مجدد، رنگشون بزن. 

رنگ کردن لباس چه فایده ای داره؟

همه ما کلی لباس داریم که جنس و پارچه خوبی دارن. بعضی از این لباسا رو به قیمت بالایی هم خریداری کردیم ولی به دلایلی دیگه قابل استفاده نیستن. اولین و مهم ترین دلیل اینه که رنگ لباس، آسیب دیده. مثلا ناخواسته یک قسمت از لباس محلسی با وایتکس از بین رفته، شاید خواسته باشین لکه لباس رو پاک کنین یهویی رنگ لباس هم سفید شده. البته گاهی هم لباس گرون قیمتی خریدین ولی بعد از چند بار پوشیدن دیگه رنگش رو دوست ندارید. اینجور موقع ها تنها چاره کار اینه که رنگ لباس رو تغییر بدید و یک رنگ جدید به لباس بزنین.

فایده رنگ کردن لباس اینه که یک لباس خوب و با کیفیت رو دوباره استفاده می کنین. با این کار کلی هم صرفه جویی میشه. در ضمن مجبور نیستید برای یک لکه کوچیک یا لک وایتکس و …. لباس رو دور بندازین. پوشیدن لباس های رنگ و رو رفته هم که اصلا در شان و سلیقه تون نیست. از هر طرف که نگاه می کنی با رنگ کردن این لباس ها کلی توی هزینه ها صرفه جویی میشه. 

 رنگ کردن لباس
میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشکشویی و اتوی لباس هم ارائه میده؟

چطوری لباس ها رو رنگ کنیم؟

رنگ کردن لباس موضوع جدیدی نیست که این روزها مد شده باشه. حتی مادرها و مادر بزرگ ها هم با روش های سنتی، خودشون لباس ها رو رنگ می کردند. به طور کلی از دو روش سنتی و ماشینی میشه لباس ها رو رنگ کرد. قبل از اینگه به فکر تغییر رنگ لباس ها باشید لازمه به یک نکته مهم توجه کنین و اون اینکه، رنگ روی همه پارچه ها نمیشینه! در واقع این رنگ ها باید جذب پارچه لباس بشن ولی بعضی پارچه ها قابلیت رنگ پذیری خیلی کمتری داره. برای مثال پارچه هایی که دارای الیاف پلاستیک و مصنوعی باشن به سختی رنگ می گیرن و هرچه درصد الیاف مصنوعی بیشتر باشه، رنگ پذیری پارچه هم کمتر میشه. معمولا پارچه های نخی، پنبه ای، کتان و همه الیاف طبیعی برای رنگ کردن، مناسب تر هستند.

  • رنگرزی سنتی

در این زمینه هم چینی ها اول هستن طبق شواهد تاریخی، به نظر میرسه چینی ها از 3000 سال پیش، با استفاده از برخی گیاهان، پارچه رو رنگ آمیزی می کردن. من کاری به این چشم بادومی ها ندارم و به نظرم میاد از زمان مادر بزرگامون و حتی خیلی قبل تر هم، رنگ کردن لباس در بین زنان فامیل رایج بوده. حتی هنوز هم عطاری ها رنگ مخصوص لباس رو می فروشن. باید یک پاتیل بزرگ رو پر آب کنی و بزاری آب به جوش بیاد بعد رنگ رو داخل آب جوش ریخته و 40 تا 45 دقیقه لباس رو بجوشونی. خیلی هم کار ساده ای نیست من که ترجیح می دم لباس رو به یک خوشکشویی خوب بدم تا رنگش کنه.

  • رنگرزی صنعتی

استفاده از این روش نسبتا جدیدتر هست. درست مثل سرویس های خشکشویی مبل در منزل ، خدمات خشکشویی آنلاین و رنگ کردن لباس در خشکشویی در زمان های گذشته وجود نداشته. از زمانی که خشکشویی ها وظیفه شستشو و رنگرزی لباس رو به عهده گرفتن، بساط رنگرزی سنتی هم جمع شد. اگر لباس گرون قیمتی رو می خوایین رنگ کنین و دلتون نمی خواد این لباس آسیب ببینه بهتره به خشکشویی متخصص در رنگرزی لباس، اطمینان کنین. بعضی از خشکشویی ها سرویس های ویژه رنگرزی دارن و با دستگاه های پیشرفته و رنگ های شیمیایی خاص، لباس رو به رنگ دلخواهتون تبدیل می کنن دیگه چی از این بهتر. لباس ها به تفکیک داخل لباسشویی قرار می گیره و از محفظه مخصوص رنگ به لباس اضافه میشه. خوبی این کار اینه که به بافت پارچه هیچ آسیبی وارد نمیشه.

نحوه شستن لباس مشکی که رنگ می دهد. راه حل جلوگیری از رنگ دادن لباس چیست؟

طریقه رنگ کردن لباسآیا میشه هر رنگی رو برای رنگ کردن لباس انتخاب کرد؟

شاید این سوال برای خیلی ها پیش بیاد که چه رنگی رو میشه انتخاب کرد. در این مورد کمی محدودیت وجود داره در واقع هر رنگی که دلتون بخواد رو نمیشه روی پارچه کار کرد. معمولا رنگ های تیره تر برای رنگرزی مناسب تر هستند. رنگ های مشکی، سرمه ای، قهوه ای، قرمز و سبز تیره (یشمی) مشکلی ایجاد نمی کنن ولی رنگ های روشن رو نمیشه روی لباس اجرا کرد. 

هزینه رنگ کردن لباس در خشکشویی چقدر هست؟

قیمت ها ثابت نیست و بستگی به خیلی چیزها داره. برای مثال قیمت رنگرزی کت و شلوار با پالتو یا بارانی تفاوت داره. لباس مجلسی ها هم به قیمت پیراهن ساده، رنگ آمیزی نمی شن. با توجه به جنس پارچه لباس، جنس موادی که برای رنگ کردن استفاده می شه و همچنین کیفیت کار خشکشویی، قیمت ها کمی بالا و پایین داره. نرخ ها رو در جدول پایین صفحه می تونین ببینید.

قیمت رنگ کردن لباس

رنگ کردن لباس

سرویس خشکشویی و رنگرزی لباس

خدمات خشکشویی آنلاین هوم سرویز از سرویس های دائمی و فعال در همه ایام سال است. شستن لباس های مجلسی و کت و شلوار، شستشوی لباس عروس، لکه بری لباس، اتو و کلیه موارد مورد نیاز خانواده ها در قالب پکیج ویژه خشکشویی و لباسشویی هوم سروز ارائه شده است. این سرویس در همه مناطق شهرهای رنگرزی لباس تهران، رنگ کردن لباس در خشکشویی کرج، هزینه رنگرزی لباس شیراز، هزینه رنگرزی لباس آنلاین مشهد، قیمت رنگرزی لباس اصفهان، قیمت رنگ کردن لباس تبریز و هزینه رنگ کردن لباس در خشکشویی رشت ارائه می شود. پس از ثبت سفارش، منتظر اعزام کارگر درب منزل باشید. لباس های کثیف را تحویل بدهید و در ساعت و روز مورد نظر، لباس ها را شسته و تحویل می دهند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشکشویی و اتوی لباس هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشکشویی و اتوی لباس هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا