برقکاری ساختمان

عوامل موثر بر هزینه تعمیر و نصب کرکره برقی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر کرکره برقی هم ارائه میده؟

هزینه تعمیر و نصب کرکره برقی یکی از مواردی است که شبهاتی را ایجاد کرده است. تعمیرکاران قیمت های متفاوتی را برای تعمیر کرکره برقی دریافت می کنند. برخی از مشتری ها بر این باورند که قیمت ها هیچ پایه و اساسی ندارد و بی منطق افزایش پیدا می کند. در مورد تعمیر درب اتوماتیک همین موارد مطرح می شود. اگر به تعمیرکار شرکتی مراجعه کنید همیشه حساب و کتاب، دستمزد و هزینه های تعمیرات مشخص است.  در یک پروژه شاید چند عامل دست به دست هم بدهند و هزینه ها بالاتر برود. به طور کلی لازم است تا موقعیت و محل نصب درب کرکره ای از نزدیک بررسی شود.

هزینه تعمیر و نصب کرکره برقی چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید جواب این پرسش ها مشخص باشد. بر اساس جواب ها، تعمیرکار کرکره برقی تهران می تواند قیمت دقیق تعمیرات کرکره برقی را برآورد کرد.

  • آیا می خواهید یک کرکره برقی جدید برای پارکینگ نصب کنید؟
  • کرکره اتوماتیک در یک مجتمع تجاری نصب شده یا در یک آپارتمان کم واحد؟
  • جنس تیغه کرکره چیست؟
  • آیا کرکره برقی نیاز به تعمیر و سرویس دارد؟
  • ایراد کرکره برقی از نوع مکانیکی یا الکتریکی است؟ 
  • چه مشکلی در قسمت موتور کرکره برقی وجود دارد؟
  • آیا برخی قطعات باید تعویض شوند؟
تعمیر و نصب کرکره برقی فوری
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر کرکره برقی هم ارائه میده؟
  • قیمت نصب و تعمیرات بر اساس متراژ فضا

اگرچه اندازه و ابعاد درب کرکره ای استاندارد مشخص است اما همیشه قیمت های نصب و تعمیرات کرکره برقی کرج یکسان نیست. این درب ها گاهی در ورودی پارکینگ منزل ویلایی یا آپارتمان کم واحد نصب شده اند و گاهی نیز درب کرکره ای در یک مجتمع تجاری و اداری با فضای زیاد، اجرا شده است. تفاوت این دو محل بسیار زیاد است در مکان های کوچکتر می توان از موتورهای توبولار که ساده تر و ارزان هستند، برای حرکت کرکره ها استفاده کرد.

اما در مجتمع های بزگتر که دارای مساحت بیشتر و میزان تردد بالاتری هستند این موتورها کارایی خوبی ندارند. برای فضاهایی با دهنه بزرگتر یا تردد بیشتر از موتور ساید استفاده می شود. ظاهر موتور ساید بزرگ تر از انواع توبولار است. موتور ساید 600 برای اکثر پارکینگ ها کافی است ولی انواع موتور ساید 300،500،600،800 و حتی 1000 کیلوگرم نیز تولید شده که در مکان های مختلف، استفاده می شود. با توجه به قدرت بالاتر، قیمت این موتورها نیز بیشتر است.

  • هزینه تعمیر و نصب کرکره برقی بر اساس برند موتور

موتورهای ارزان قیمت، قدرت کمتری دارند این موضوعی است که موقع نصب کرکره برقی پارکینگ اصلا در نظر گرفته نمی شود. برخی از افراد برای کاهش هزینه های نصب، موتورهای ضعیف تر را انتخاب می کنند این موتورها خیلی زیاد دچار مشکل می شوند هزینه تعمیر موتور کرکره برقی اصفهان ، کم نیست لذا همیشه اجناس با کیفیت تر را انتخاب کنید. انواع برند مختلف تولید موتور کرکره های برقی را بر عهده دارند. اساس قیمت گذاری برندها، قدرت موتور و توان آن است. برای مثال موتورهای چینی قیمت کمتری از برندهای معتبر دارند ولی کیفیت موتورهای چینی نیز خیلی پایین تر است. برای مثال موتورهای چینی توان حرکت تیغه های سنگین و حرکت روان رول های کرکره را ندارند. این موتورها خیلی زود نیاز به تعمیر پیدا می کنند. 

با راه اندازی سیستم اطفا حریق امنیت خانه های خود را تامین کنید

قیمت تعمیرات کرکره برقی
  • دلیل تعمیرات موتور درب کرکره ای

بدون تردید بهترین برندهای موتور هم بعد از مدتی کارکرد دچار مشکل می شوند. ایراد موتور کرکره ای، مکانیکی و یا الکتریکی است. اگر در حرکت بالا و پایین درب کرکره ای، مشکلی وجود داشته باشد باید قسمت های برقی، ریموت و حتی موتور کرکره برقی نیز مورد برررسی قرار گیرد. به طور کلی میزان خرابی و نوع ایراد موتور روی قیمت ها تاثیر می گذارد. تعمیرکار کرکره برقی شیراز تنها کسی است که در زمینه شناسایی ایراد دستگاه و بخش های موتوری تخصص دارد. تعمیرکاران شرکتی قیمت های مشخصی دارند و بر اساس تعرفه نرخ ها را اعلام می کنند.

یکی از موارد بسیار مهم در کیفیت کرکره برقی، جنس تیغه‌های آن است که روی قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد. برای تیغه‌ها از متریال مختلفی نظیر آلومینیوم و فولاد یا پلی کربنات و … استفاده می‌شود. کارکرد هر کدام از این متریال یکسان نیست و بر اساس فضای محل نصب و میزان استفاده، لازم است تا کرکره‌هایی با تیغه مناسب انتخاب شود. نوع پانچ تیغه‌ها و به طور کلی جنس و کیفیت این بخش، قیمت‌ها را اندکی بالا و پایین می‌کند. ارزان‌ترین نوع کرکره برقی با تیغه‌های آلومینیومی کار می‌شود این نوع ارزان و کم هزینه‌تر است ولی قطعاً زیبایی و جذابیت تیغه‌های پلی کربنات خیلی بیشتر از تیغه‌های آلومینیومی یا فولادی است. برای کاهش هزینه‌ها بر اساس محل نصب، تصمیم گیری کنید آیا درب کرکره‌ای در معرض بارندگی یا تابش آفتاب است؟ آیا لازم است تا مرتب تیغه‌ها را به دلیل شرایط جوی تمیز کنید؟

نحوه ست کردن ریموت درب پارکینگ چگونه است؟

تعمیر موتور کرکره برقی

نصب و تعمیر انواع کرکره برقی

هوم سرویز ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر کرکره برقی است. همه نوع درب اتوماتیک و کرکره ای توسط تکنیسین حرفه ای و با تجربه تعمیر می شود. لیست هزینه های اعلام شده شامل قیمت خرید قطعات، نیست. در صورت تهیه قطعات فرسوده توسط تعمیرکار، قیمت خرید طبق فاکتور به هزینه ها افزوده خواهد شد. تعمیرکار پس از عیب یابی و تشخیص ایراد درب اتوماتیک و کرکره برقی، قیمت نهایی را اعلام می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر کرکره برقی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا