برقکاری ساختمان

تعمیر درب اتوماتیک ✔️ مرکز تخصصی تعمیرات با گارانتی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

درب اتوماتیک پارکینگی یکی از تجهیزات رفاهی ساختمان است. این درب ها قابلیت نصب بر روی ورودی پارکینگ منازل و ساختمان های عمومی را دارند. هم اکنون در بسیاری از ساختمان های تجاری، مراکز اداری، پارکینگ های عمومی و …. نمونه هایی از این درب ها، نصب شده است. سهولت کاربری این درب ها موجب شده تا تقاضا برای نصب درب های اتوماتیک هر روز بیشتر شود. درب های اتوماتیک مثل دیگر تجهیزات دارای عمر مفید مشخصی هستند و دیر یا زود نیاز به تعمیر دارند. این تجهیزات به مرور دچار فرسودگی و ایراد می شوند ولی تقریبا همه مشکلات درب های پارکینگی، قابل تعمیر است. تعمیر درب اتوماتیک و تعمیر درب پارکینگ از کارهایی است که نیاز به تخصص دارد شرکت های فنی-خدماتی با اعزام تکنیسین به محل، کلیه تعمیرات را در زمان کوتاهی انجام می دهند.

تعمیر درب اتوماتیک یا تعویض درب؟

درب های اتوماتیک به تعمیر درب پارکینگ تهران معروف شده اند زیرا این درب ها معمولا در ورودی پارکینگ های عمومی نصب می شوند. تقریبا همه قطعات و تجهیزات این درب ها قابل تعویض هستند. وقتی کرکره برقی دچار مشکل می شود و حرکت نمی کند چه کار می کنید؟ آیا کل سازه را عوض می کنید یا برای تعمیر کرکره برقی اقدام می کنید؟ طبیعتا تعویض کل کرکره برقی به خاطر یک مشکل کوچک اصلا ضرورتی ندارد. در مورد درب های اتوماتیک نیز قضیه به همین صورت است. هزینه نصب و تعویض این درب ها خیلی بیشتر از قیمت تعمیرات درب است. قبل از هر تصمیمی باید ایراد درب مشخص شود. گاهی یک ایراد جزئی در عملکرد حرکتی درب، مشکل ایجاد کرده که با صرف هزینه ای اندک قابل تعمیر است. 

نکات مهمی که در تعمیر آسانسور باید بدانید

تعمیر تخصصی درب اتوماتیک
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای اتوماتیک طول عمر زیادی دارند. این درب ها در برابر تغییرات جوی یا باز و بسته شدن زیاد دچار تغییر شکل یا آسیب نمی شوند. این درب های فوق العاده هوشمند دارای سیستم پیچیده ای هستند ولی به طور ساده غلتک ها، تسمه، چشمی، ریل و درب پوشش آلومینیومی و کلید تغییر حالت موتور  در همه درب های اتوماتیک وجود دارد. عمده ایراد و اشکال این درب ها در بخش غلتک ها و چشمی یا کلید تغییر حالت موتور است. به مرور زمان این قطعات فرسوده می شوند و باید با یک قطعه نو، جایگزین شوند. در سایر موارد امکان تعمیرات درب پارکینگ کرج وجود دارد ولی برخی قطعات نظیر غلتک ها قابلیت تعمیر را ندارند. اتفاقا همه قطعات درب اتوماتیک در بازار موجود است و از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد.

تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک

درب شیشه ای، تعمیر درب اتوماتیک پارکینگی مشهد، کرکره برقی و سازه هایی از این دست همگی اتوماتیک عمل می کنند در واقع این درب ها با ریموت یا دستگاه های کنترل کننده باز و بسته می شوند. این درب ها از تجهیزات ایمنی ساختمان نیز به حساب می آیند و به محض خراب شدن باید به سرعت تعمیر شوند. تکنسین هایی که تعمیرات درب های اتوماتیک اصفهان را انجام می دهند همگی دوره های آموزش تعمیرات درب اتوماتیک را گذرانده اند. تعمیرکاران متخصص می توانند همه ایرادات درب و جک پارکینگ و راهبندها را در کمترین زمان، پیدا کنند. تعمیرات درب اتوماتیک کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت بالا دارد. 

در ارتباط با اهداف و مزایای هوشمند سازی ساختمان چه می دانید؟

هزینه تعمیر درب اتوماتیک

مراحل تعمیر انواع درب پارکینگ

برای افزایش طول عمر درب پارکینگی از سرویس های دوره ای استفاده کنید. تکنیسین متخصص با بررسی درب می تواند متوجه ایراد احتمالی موتور یا جک و دیگر قطعات درب اتوماتیک بشود. در این مرحله هنوز مکشل جدی وجود ندارد و سرویس درب اتوماتیک به منظور پیشگیری از خرابی انجام می شود. وقتی کارکرد درب دچار اشکال بشود، زمان تعمیرات درب رسیده است. در این صورت احتمال اینکه یکی از قطعات اصلی دچار فرسودگی شده باشد، هست. در هر صورت تکنیسین تعمیرکار درب حیاط شیراز ابتدا عملکرد درب را تست می کند. سپس ایراد و اشکال را پیدا کرده و در مورد نحوه تعمیرات و زمان اتمام کار و هزینه ها اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار می دهد. در صورت نیاز به تعویض قطعات، حتما باید قطعه مورد نظر عوض شود. 

هزینه تعمیر درب اتوماتیک

قیمت تعمیرات با توجه به مشکل پیش آمده، متفاوت است. انواع درب اتوماتیک پارکینگی با سیستم کارکرد متفاوت ساخته شده این درب ها از نظر کیفیت قطعات نیز تفاوت دارند. به طور کلی تعمیرکار بعد از بررسی ایراد درب می تواند هزینه نهایی را اعلام کند. در بسیاری موارد لازم است، قطعه ای تعویض شود در این صورت هزینه قطعات فرسوده و آسیب دیده نیز روی هزینه ها افزوده خواهد شد. قطعات یدکی در مدل های مختلف درب پارکینگ با قیمت های متفاوت در بازار موجود است. در این مورد تصمیم گیرنده اول و آخر، مشتری است ولی توصیه می شود پیشنهادهای تکنیسین تعمیرکار را در مورد اصالت قطعات، در نظر بگیرید.

قطعات فیک و غیر استاندارد نیز در بازار پیدا می شوند. بیشترین هزینه ها مربوط به تعمیر موتور درب است. به طور کلی محل نصب، نوع خرابی، برند درب اتوماتیک، قیمت قطعات تعویض شدنی از مهم ترین موارد در براورد هزینه ها هستند.

خدمات تعمیر درب اتوماتیک

خدمات نصب و تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک

خدمات نصب و تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک به همراه سرویس دوره ای توسط بهترین تعمیرکاران انجام می شود. نصب انواع جک برقی و هیدرولیکی بر روی درب هی قدیمی پذیرته می شود. تعویض قطعات فرسوده درب پارکینگ با قطعات اصل در صورت موجود بودن در بازار امکان پذیر است. هزینه خرید قطعات بر عهده مشتری است که به قیمت دستمزد تعمیرکار افزوده می شود. این سرویس به صورت تضمین شده در همه مناطق ارائه می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا