خانگی و ساختمانی

توری پنجره کشویی از کجا بخریم؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

 

در تمامی جوامع توجه به وجود توری پنجره کشویی و نصب آن با شروع فصل گرم سال افزایش می‌یابد. فلذا یکی از لذت‌بخش‌ترین اقدامات احتمالی باز گذاشتن درها و توری پنجره‌ ساختمان به‌منظور استفاده از محیط آزاد خواهد بود اما وجود موجودات موذی و حشرات در فضای آزاد در این فصل و احتمال ورود آن‌ها به فضای داخل و سالن‌های سرپوشیده و احتمال  ایجاد مزاحمت و سلب آسایش افراد را تهدید می‌نماید. نکته قابل توجه این است که در بعضی از موارد محل نصب توری پنجره به‌صورتی است که به سختی می‌توان یک درب توری فلزی و یا یک توری پنجره کشویی را نصب نمود به همین سبب ممکن است با توجه به محل نصب قیمت نصب توری و درب افزایش بیابد. 

با توجه به گرم شدن هوا در تهران، به‌منظور کنترل شرایط و ایجاد محیطی آرام، نصب توری پنجره در تهران راه‌حل پیشنهادی متخصصین و کارشناسان این حوزه است که البته از زاویه‌ی دیگر تکمیل کننده توصیه‌های کارشناسان حوزه سلامت منوط به عدم استفاده از سموم و آفت‌کش‌ها نیز می‌باشد.

انواع توری پنجره کشویی و لوازم جانبی آن، با توجه به نوع پنجره و قاب آن‌ متفاوت است. با توجه به این که هر کدام از انواع توری مزایا و معایب خاص خود را دارند، ممکن است به تعویض و جابجایی لولا نیاز باشد. 

توری پنجره کشویی

توریها می‌تواند ثابت یا متحرک باشد. توری درها اصولا از نوع متحرک انتخاب می‌شود اما توری پنجره کشویی بسته به نظر و سلیقه‌ی شخصی می‌تواند متحرک و یا ثابت انتخاب شود. یکی از این انواع، توری‌های پلیسه می‌باشد که جانشین مناسبی برای توری‌های ثابت و لولایی است. این توری‌ها علاوه‌بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا می‌شود و دربرابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است. توری پلیسه پنجره UPVC مشهد با نام‌های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی , توری پنجره کشویی در بازار موجود می باشد، این توری‌ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می‌گویند. توری‌های پلیسه قابلیت انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری‌ها در قاب آلومینیومی می‌شود در حالی که توری‌های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا می‌شود.

با توجه به آن‌که درب‌ها و پنجره‌ها از نوع دوجداره انتخاب می‌شوند، توری‌های قدیمی دیگر کارایی چندانی ندارند زیرا اگر فریم توری با قاب پنجره هماهنگی لازم را نداشته باشد نمی‌توان انتظار پوشش کامل را داشت. توری‌های جدید مانعی برای دید نیز ایجاد نمی‌کنند به همین علت محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

نحوه چسباندن توری پنجره فلزی چگونه است؟

نگهداری و نصب انواع توری پنجره کشویی و توری درب کشویی

اصولا در هنگام تعمیرات منزل، نقاشی و .. توری‌ها با پوشش ضخیم و مناسب، به‌منظور جلوگیری از آسیب‌دیدگی حفاظت می‌شوند. در صورت عدم شناخت کافی از نحوه‌ی عملکرد و جداسازی، می‌توان با کارشناسان مجرب این حوزه به منظور خارج نمودن توری‌های درب وپنجره از جایگاه فعلی و بعد از اتمام تعمیرات برگشت آن‌ها در جای خود یاری دریافت کرد. 

برخی از مدل‌های موجود به منظور انتخاب توری پنجره با جزییات بیشتر به شرح زیر قابل ملاحظه است.

  • توری پلیسه

  • توری آهنربایی

  • توری پنجره کشویی

  • توری لولایی

  • توری ثابت 

  • توری چسبی 

توری پنجره پلیسه

این نوع توری پنجره کشویی، با نام توری آکاردئونی نیز شناخته می‌شود، از نظر عموم، یکی از بهترین انواع توری پنجره به حساب می‌آید. برای جمع‌شدن این نوع توری از فنر یا لولا استفاده نمی‌شود؛ بلکه به صورت کرکره‌ای جمع و باز می‌شود. این نوع توری از هر دو جهت راست به چپ یا چپ به راست قابل نصب است. قاب این مدل توری‌ها ثابت است.

توری پنجره پلیسه
توری پنجره پلیسه
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

مزایای توری پنجره پلیسه

فصل بارانی فصل مورد علاقه‌ی اکثر مردم است و مردم دوست دارند از آن لذت ببرند. مردم برای خلاص شدن از شر حشرات و پشه‌ها از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند، اما نصب توری پلیسه‌دار روی پنجره‌ها و درها بهترین گزینه برای جلوگیری از ورود چنین حشراتی است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

مهم‌ترین دلایل استفاده از توری پنجره کشویی به شرح زیر است.

  • جلوگیری از ورود حشرات موذی
  • عدم ورود گرد و غبار
  • قابلیت تولید در ابعاد متفاوت دارند بدون محدودیت ابعاد
  • عدم خرابی به سبب دوام زیاد
  • افزایش زیبایی اتاق به دلیل داشتن سبک مدرن
  • قابل نصب بر روی پنجره‌های چوبی
  • قابلیت نگهداری و تمیز نمودن با راحت‌ترین روش‌ها

توری پنجره آهنربایی

توری پنجره آهنربایی یا توری مگنتیک، عموماً بدون قاب عرضه می‌شود. ساختار آن شامل یک پارچه‌ی توری است که دارای جنس‌های مختلفی هستند. این توری از وسط به صورت طولی به دو قسمت تقسیم شده و این دو قسمت توسط چند آهنربا به یکدیگر متصل شده‌اند. از این مدل توری بیشتر برای ورودی درها استفاده می‌شود. این نوع توری در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد و نصب آن بسیار ساده است. این نوع توری‌ها به دلیل داشتن استحکام، پاره و خراب نمی‌شود. 

توری پنجره کشویی 

این نوع از توری از لحاظ کارایی بسیار مناسب بوده و هم‌تراز توری پلیسه‌ای است. تفاوت توری کشویی با توری پلیسه این است که در این توری، از پارچه زیگزاگی یا آکاردئونی استفاده نمی‌شود. پارچه‌ی مورد استفاده در این نوع توری، کاملاً صاف است.

توری پنجره کشویی
توری پنجره کشویی

توری پنجره لولایی

این نوع توری نیز از یک قاب و توری داخل آن تشکیل شده است. ساخت توری‌ لولایی رشت درست مثل یک پنجره یا در از طریق یک لولا باز و بسته می‌شوند و باز و بسته کردن توری به کمک باز و بسته کردن فریم آن انجام می‌شود. در این نوع توری، باز و بسته شدن مکرر قاب توری ممکن است باعث خراب‌شدن لولا شود. به همین علت بیش‌تر برای پنجره‌هایی استفاده می‌شود که در معرض باز و بسته شدن مکرر قرار ندارند. به علاوه، از آن‌جا که در این مدل از توری‌ها، امکان جمع‌شدن توری داخل قاب وجود ندارد، دایم در معرض عوامل محیطی قرار خواهند داشت و در نتیجه، زودتر پوسیده می‌شوند.

بهترین روش خلاص شدن از شر پشه در منزل چگونه است؟

توری پنجره ثابت 

این نوع توری مشابه توری کشویی کرج یا لولایی است اما امکان جمع‌شدن توری یا جابه‌جاشدن قاب در آن وجود ندارد. قیمت این نوع توری نسبت به دیگر انواع توری پایین است اما عمر مفید کم‌تری دارد. به علاوه، استفاده از این نوع توری، باعث می‌شود که پنجره کاملاً مسدود شود.

توری پنجره چسبی 

توری چسبی، از ارزان‌ترین و ساده‌ترین انواع توری می‌باشد. نوار چسبی که در این مدل توری استفاده می‌شود مشابه درزگیر هایی است که در چارچوب درها استفاده می‌شود. بنابراین به سادگی با تهیه‌ی نوار چسب با طول مورد نظر از بازار، توری آماده‌ای که از قبل خریداری کرده‌اید را بر روی نوار چسبی که دور تا دور قاب زده‌اید، بچسبانید.

توری پنجره چسبی
توری پنجره چسبی

در ادامه برخی از شرکت‌های فعال در این حوزه، خدمت شما اعلام خواهد شد.

توری پنجره شرکت سازوکار

این شرکت با بیش از 10 سال فعالیت و تجربه در زمینه تولید و اجرای انواع در و پنجره های آلومینیومی، UPVC، شیشه‌های ساختمانی و نماهای شیشه‌ای و همچنین انجام پروژه‌های متعدد در سراسر ایران فعالیت داشته و با تکیه بر مهارت صنعتگران و متخصصان خود در حال ارائه خدمت است.

توری پنجره شرکت سارگن گستر

 این شرکت تولیدکننده توری‌های دابل فریم، پلیسه، رولینگ و ثابت با بهترین متریال، آماده عرضه تمامی ملزومات توری با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان است. تمامی اجناس و محصولات مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد.

همچنین تمامی توری‌های تولیدی سارگن گستر یک سال گارانتی تعویض و دو سال خدمات پس از فروش دارند.       

توری پنجره شرکت آدران صنعت

ماموریت تولید و ساخت پنجره‌های دوجداره‌ عایق و استاندارد آلومینیوم ترمال بریک و UPVC، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا را داشته است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم انداز ۱۰ ساله شرکت به‌منظور رسیدن به‌عنوان یکی از ۳ تولید‌کننده برتر پنجره دوجداره استاندارد و با کیفیت در کل ایران به اهداف مورد نظر در مسیر این چشم انداز دست یابد.

توری پنجره رساوین

شرکت بازرگانی رساوین به عنوان اولین مرکز فروش توری در ایران بهترین کیفیت و قیمت، توری را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. رساوین علایق و نیازهای متفاوت مصرف‌کنندگان را می‌شناسد. در تولید این کالا مهم‌ترین امر که تضمین‌کننده بقای کالا است قطعا کیفیت بالای توری و ملزومات به کاررفته در آن است که همواره به این امر، توجه ویژه‌ای شده است.

کلام آخر

برای خرید توری‌‌های دلخواه در طرح‌ها و مدل‌های مورد نظر، می‌‌توانید به فروشگاه‌‌های اینترنتی مراجعه کنید. بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر خرید اینترنتی را بیش از پیش در برنامه خود قرار داده‌اند و امکان سفارش محصول را برای مشتریان را فراهم کرده‌اند. این فروشگاه‌‌ها با ارائه انواع توری‌‌های پنجره‌‌ای در طرح‌‌های مختلف دغدغه‌ افراد را از مراجعه حضوری به فروشگاه‌‌ها برطرف کرده‌اند. 

با اولین تماس با متخصصان ما می‌توانید توری مورد نظر خود را خریداری نمایید. تیم حرفه ای این شرکت در کنار آموزش و افزایش آگاهی در تلاش هستند تا گامی موثر در صنعت تولید توری پنجره بردارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا