بنایی و دکوراسیون

ایده‌های جذاب و کاربردی برای ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت دکور و ویترین مغازه هم ارائه میده؟

 اگر صاحب مغازه یا فروشگاه باشید، می دانید که جذب مشتری و ترغیب او به خرید چقدر اهمیت دارد. با جذاب تر کردن ویترین مغازه و دکوراسیون جذاب اجناس، شما می توانید توجه مشتری را به خود جلب کنید و او را به سمت مغازه خود بکشانید. در این نوشته با ایده های جذاب و کاربردی برای ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه آشنا خواهید شد که می توانید با هزینه کم آنها را در مغازه یا فروشگاه خود پیاده سازی کنید و در کسب و کارتان تغییرات چشمگیری ایجاد کنید که باعث جلب توجه افراد شود.

اهمیت چیدمان و دکوراسیون صحیح در ویترین مغازه

یکی از عوامل مهمی که روی جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است، طراحی ویترین مغازه می‌باشد. داشتن یک ویترین شیک و منحصر به ‌فرد می ‌تواند رهگذران را به داخل مغازه بکشاند و آن‌ها را به مشتریان و خریداران تبدیل کند. تمام فروشگاه های بزرگ در سرتاسر دنیا به اهمیت ویترین زیبا و جذاب برای کسب و کارشان پی برده اند و زیباترین و خاص ترین طرحها را برای مغازه خود پیاده سازی می کنند. شاید در نگاه اول اجرای یک ویترین شیک و جذاب کار سختی به نظر برسد؛ اما این کار سخت نیست و شما برای پیاده‌سازی یک ویترین منحصر به ‌فرد و جذاب در مغازه خود تنها کافی است از لوازم و رنگ ‌های جذاب استفاده کرده و مقداری خلاقیت به خرج دهید. در این نوشته شما روشهای ساخت ویترین مغازه را یاد می گیرید و حتی می توانید برای پیاده سازی و ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه از تیم ما هم کمک بگیرید تا ویترینی جذاب و خاص داشته باشید.

ساخت ویترین مغازه
خدمات ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه
میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت دکور و ویترین مغازه هم ارائه میده؟

بر اساس سلیقه خود دکوراسیون مغازه را انجام دهید

دکوراسیون ویترین مغازه تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند محصولاتشان در مرکز اصلی توجه باشد و به همین خاطر است که انواع محصولات خود را در ویترین به نمایش می‌گذارند. در مقابل، بعضی از مغازه داران عزیز نیز هستند که سعی می ‌کنند با استفاده از یک ‌سری آیتم ‌های خاص و اندک ویترین مغازه را تزئین کنند و با این کارشان تلاش دارند بیشتر مغازه و دکوراسیون آن را در معرض دید افراد قرار دهند و جلب توجه کنند. مغازه‌های جواهرفروشی، الکتریکی یا مغازه‌های گل فروشی سعی می‌کنند که محصولاتشان در مرکز اصلی توجه باشد و به همین دلیل است که کالاها و اجناس خود را به شکل جذاب در کنار یکدیگر می چینند تا رهگذران دوست داشته باشند که وارد مغازه شوند و آن گزینه ها را از نزدیک مشاهده کنند. نکته جالب این است که بعد از ورود افراد به مغازه یا فروشگاه، فروش به آنها بسیار راحت تر است. یعنی شما با طراحی ویترین جذاب می توانید میزان فروش و سود کسب و کارتان را چندین برابر کنید.

احتمالا شما فروشگاه‌های لوازم خانگی و لوازم منزل مانند مبلمان فروشی‌ ها و حتی فروشگاه‌های لباس را مشاهده کرده اید که از آیتم های خاص مانند وسایل لوکس، وسایل آنتیک، ست لباس های جذاب و… سعی می‌کنند که جلب توجه کنند و خاص بودن خود را به مخاطب اثبات کنند. این مدل ویترین‌ها برای تمرکز روی ظاهر مغازه به ‌کار می‌روند و تنها روی برند محصولات متمرکز هستند. مثلا فروشگاه لوازم خانگی که تمام وسایل برند دِوو را در ویترین گذاشته است با فروشگاه پوشاک زنانه که فقط لباس های برند زارا را در پشت ویترین قرار داده است. ویترین‌هایی که با استفاده از این روش چیده می‌شوند، خلاصه ‌ای از جذاب ترین کالاهای داخلی مغازه را نمایش می‌دهند.

تا به حال به استفاده از بادکنک آرایی در ویترین مغازه برای جذب مشتری فکر کرده اید؟ این مطلب مهیج ما را از دست ندهید.

تا به اینجا، شما دو روش جذاب برای ساخت ویترین مغازه را خواندید که اولی، قرار دادن تمام محصولات پرفروش بود و روش دوم، قرار دادن محصولات برند خاص در ویترین بود. می ‌توان این دو سبک را برای ویترین مغازه خود ترکیب کرد که این روش برای افزایش فروش، بسیار تاثیرگذار است. به ‌همین دلیل، در حال حاضر، اکثر مغازه‌ها تلاش می‌کنند که این روش را در ویترین مغازه خود به کار ببرند. برای انجام این روش، توصیه می‌شود که قبل از شروع کار، هدف خود را مشخص کرده و حتی جزئیات کوچک را در نظر بگیرید. در اجرای این ایده‌ها باید توجه داشته باشید که هدف جلب توجه مشتری باشد و روی این هدف خود تمرکز کنید؛ طوری که حتی رهگذران با دیدن ویترین بخواهند به آن مغازه سر بزنند. در این مقاله، ایده‌های جذاب و کاربردی برای ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه معرفی شده‌اند.

ساخت ویترین مغازه
با این ایده ها، دکور مغازه را جذاب و فوق العاده کنید!

ایده‌های جذاب و کاربردی برای ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه

اگر می خواهید ویترین جذابی داشته باشید و با کمترین هزینه بتوانید ویترین مغازه خود را بچینید، این موارد در چیدمان ویترین زیبا کمک می کند:

·         به ارتفاع صحیح محصولات و کالاهای خود اهمیت بدهید.

در ویترین مغازه شما باید محصولات را طوری قرار دهید که در ارتفاع مناسبی قرار داشته باشند. این کار باعث می‌شود که محصولات شما راحت ‌تر در معرض دید مشتریان قرار بگیرد. شاید جالب باشد بدانید که چشم انسان به طور غریزی و طبیعی به اشیائی توجه می‌کند که در خط دید مستقیم او قرار دارند. در واقع برای تماشای این اشیاء نیازی به بالا پایین کردن چشم‌ها نیست. شاید خود شما نیز چندین بار مغازه‌ هایی را مشاهده کرده باشید که این مورد را نادیده می‌ گیرند و غالبا محصولات خود را در بالاترین یا پایین‌ترین ارتفاع ممکن و حتی روی زمین قرار می‌دهند.

برای آشنایی با ایده های بیشتر برای ویترین و دکوراسیون مغازه کلیک کنید.

ساخت ویترین مغازه
ویترین جذاب، نشان دهنده حرفه ای بودن شماست!

·         از اجناسی با شکل و اندازه مناسب در ویترین مغازه استفاده کنید.

اگر با تکنیک‌ های عکاسی آشنایی داشته باشید، احتمالا می‌دانید که استفاده از خطوط راهنما باعث می‌شود که یک زمینه جذاب به وجود بیاید و عکاسی زیباتر به نظر می‌رسد. در این‌ صورت، استفاده از خطوط راهنما برای ایجاد یک زمینه جالب در ویترین و قرار دادن اجناس و کالاها در روبروی آن می‌تواند باعث ایجاد یک ویترین منحصر به‌ فرد باشد. می‌توانید محصولات خود را به جای اینکه در ویترین در کنار هم قرار بدهید، چند عدد از آن‌ها را پشت سر یکدیگر قرار دهید. به این‌ صورت این محصولات از جلوی ویترین به پشت آن کشیده می‌شوند و با این روش، چشم افراد به صورت خودکار ردیف این اجناس را دنبال خواهد کرد و در نهایت ترغیب خواهد شد که از مغازه دیدن کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت دکور و ویترین مغازه هم ارائه میده؟
ساخت ویترین مغازه
با ساخت ویترین جذاب، فروش خود را چند برابر کنید!

·         در ویترین مغازه خود به اصل شفافیت و خوانایی توجه داشته باشید.

ویترین مغازه شما واسطه ارتباط شما با مشتریان است. در این ‌صورت، هرچه این واسطه شفاف‌تر بوده و برای بیننده جذاب‌تر باشد، تاثیر آن روی بیننده و مشتریان افزایش می‌یابد. برای این منظور توصیه می‌شود علاوه ‌بر داشتن یک ویترین جذاب، تلاش کنید که آن را به ‌صورت شفاف و کاربردی بچینید؛ طوری ‌که پیام شما را به‌ صورت واضح به بیننده منتقل کند. در واقع سعی کنید یک ترکیب جذاب، منحصر به ‌فرد و کاربردی در ویترین خود داشته باشید.

ساخت ویترین مغازه
سادگی و جذابیت ویترین فروشگاه های لباس

·         نورپردازی و حتی استفاده از رنگ‌های خاص نیز در ویترین بسیار اهمیت دارند.

در واقع، استفاده از یک رنگ‌بندی جذاب و صحیح در کنار داشتن یک نورپردازی مناسب، می‌تواند ویترینی جذاب و حرفه‌ای برای شما ایجاد کند که در نهایت این امر باعث می‌شود افراد بیشتری به سمت ویترین مغازه شما جذب شوند. در واقع شما باید توجه داشته باشید که لوکس بودن کالاها و محصولات کافی نیست و شما در کنار آن باید به رنگ ‌بندی و نورپردازی این کالاها در ویترین مغازه خود توجه داشته باشید تا در نهایت ویترین شما بتواند جلوه منحصر به ‌فردی داشته باشد و نمای لازم را به مشتری ارائه کند. بهتر است نورپردازی ویترین و رنگهای به کار رفته در آن با تابلوی مغازه و برند شما هماهنگی کامل را داشته باشد. تابلوی جذاب مغازه و فروشگاه نیز در افزایش فروشتان تاثیر زیادی می گذارد؛ به همین خاطر برای سفارش ساخت تابلوی مغازه با بهترین و جذاب ترین طرح، می توانید به تیم هوم سرویز اعتماد کنید و مناسب ترین تابلو را برای کسب و کارتان داشته باشید.

·         از کالاها و محصولات خود در ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌تر در ویترین استفاده کنید.

شما می‌توانید محصولات و اجناس خود را در ابعاد بزرگ‌تر در ویترین به نمایش گذاشته و در این ‌صورت مشتریان راحت‌تر با مغازه شما ارتباط خواهند گرفت. به ‌عنوان مثال می توانید از ماکت‌هایی استفاده کنید که دقیقا مشابه اجناس شما هستند؛ اما در ابعاد بزرگتر ساخته شده‌اند. مثال این کار را می توان در مغازه های بزرگ دوخت کت و شلوار ببینید که قرقره، نخ و سوزن را به صورت ماکت های بزرگ درآورده است و کت و شلوارهای زیبا را از آنها آویزان کرده است.

ساخت ویترین مغازه
جذاب ترین محصول مغازه خود را در ویترین بگذارید تا حسابی خودنمایی کند!

·         شما حتی می‌توانید در ویترین مغازه خود از لوازم دکوری جذاب استفاده کنید.

در صورتی ‌که می‌خواهید یک ویترین جذاب، متفاوت و منحصر به ‌فرد داشته باشید، باید خلاقیت خود را به‌ کار گرفته و از کالاها و لوازم دکوری خاص و جذاب استفاده کنید. این ایده باعث می‌شود که توجه مشتریان بیشتری به مغازه شما جذب شود. به ‌همین دلیل است که غالبا توصیه می‌شود در ویترین مغازه خود، در کنار کالاها و محصولاتتان، از این کالاهای جذاب و متفاوت نیز استفاده کنید. همانطور که گفته شد، ویترین مغازه بهترین واسطه و پیام‌رسان شما برای مشتریان محسوب می‌شود که می‌تواند پیام شما را به ‌خوبی به مخاطبان منتقل کند. در این ‌صورت داشتن یک ویترین جذاب و منحصر به‌فرد می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

·         در طراحی ویترین مغازه خود سعی کنید حس کنجکاوی مشتریان را تحریک کنید.

یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید با استفاده از آن مشتریان و رهگذران را به داخل مغازه بکشانید، استفاده از المان‌هایی است که حس کنجکاوی افراد را تحریک می‌کند. در این ‌صورت اکثر افراد جذب ویترین مغازه می شوند و غالبا تمایل پیدا می‌کنند که از داخل مغازه نیز دیدن کنند. مثلا می توان از نقشه های گنج یا سوالات هیجان انگیز در ویترین استفاده کنید که توجه افراد و مخصوصا جوانان را جلب می کند.

ساخت ویترین مغازه
ساخت دکورهای مناسبتی و جذاب برای ویترین مغازه شما در هوم سرویز

خدمات ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه را به متخصصین ما بسپارید

یکی از موارد بسیار مهمی که می‌تواند در میزان فروش یک مغازه تاثیرگذار باشد، ویترین مغازه است. در واقع، ویترین اولین برخورد مغازه با مشتریان محسوب می‌شود و به‌ همین دلیل است که باید در طراحی آن نکات و ایده‌هایی به ‌کار گرفته شود که در همان ابتدا یک ارتباط قوی بین مخاطب و مغازه برقرار شود. به ‌عبارتی، طراحی یک ویترین جذاب و خاص می‌تواند مشتریان را به سمت مغازه جذب کند. برعکس این موضوع هم برقرار است؛ یعنی در صورتی ‌که در ویترین مغازه از کالاها و حتی طرح‌های بی ‌کیفیت با رنگ‌بندی نامناسب استفاده شود، مشتریان حتی تمایل نخواهند داشت که به ویترین آن مغازه نگاه کنند.

در نتیجه طراحی ویترین مغازه اگر به شیوه‌ای مناسب و مطابق با اصول حرفه‌ای انجام شود، قطعا در مدت زمان کوتاهی میزان مشتریان مغازه و آمار فروش محصولات را افزایش می دهد. در این مقاله، ایده ‌هایی کاربردی و جذاب برای ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه معرفی شدند که شما با استفاده صحیح و مناسب از این ایده‌ها می‌توانید یک دکوراسیون جذاب در ویترین مغازه خود ایجاد کنید و از این طریق، هم مشتریان بیشتری جذب کنید و هم فروش خود را افزایش دهید. اگر می خواهید دکوراسیون مغازه تهران، ساخت ویترین مغازه کرج، طراحی دکوراسیون مغازه شیراز، طراحی ویترین مغازه اصفهان، ساخت دکواسیون مغازه تبریز و طراحی دکور مغازه رشت توسط افراد حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی ویترین ساخته شود، می توانید از خدمات ساخت ویترین با کمترین هزینه توسط تیم هوم سرویز استفاده کنید. متخصصان ما ویترین مغازه یا فروشگاه شما را با توجه به حداقل هزینه شما، نوع مشتریان، سلیقه مخاطبان و آیتم های جذاب می چینند و ویترینی خاص و جذاب به شما تحویل می دهند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت دکور و ویترین مغازه هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا