نظافت و پذیرایی

شستن مبل در خانه با شامپو فرش ✔️ خدمات شستشوی مبلمان در خانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

آیا می دانستید که شامپو فرش تنها برای شستشوی فرش و قالی به کار نمی رود؟ از همین شامپوهای مخصوص تمیز کردن فرش ها می توانید برای شستن مبل هم استفاده کنید. هزینه شستشوی مبل در منزل با استفاده از این روش خیلی کمتر خواهد شد. به طور معمول با یک قوطی شامپو فرش مرغوب می توانید همه مبلمان را تمیز کنید. البته این کار هم به اصطلاح لم خاصی دارد. برای اینکه مبلمان آسیب نبیند باید کمی احتیاط کنید. این شامپو فرش همه کاره خیلی کار راه انداز است همه پشتی ها، موکت، فرش و مبل ها را می توانید به این شیوه تمیز کنید.

مبل شویی با شامپو فرش

دقت داشته باشید که هر شوینده ای را نمی توانید برای تمیز کردن مبل ها استفاده کنید. مثلا پودر لباسشویی یا صابون حمام و مایع ظرفشویی و … مناسب شستن مبل پارچه ای یا چرمی نیستند.شامپو فرش ماده ای است که برای تمیز کردن فرش به کار می رود و دارای فرمولاسیون مطمئن و کارآمدی است. در این مورد بهتر است به هر برندی اعتماد نکنید و تنها از برندهای معتبر و شناخته شده استفاده کنید. قیمت خرید مبلمان این روزها سر به فلک گذاشته است کمی هزینه برای خرید یک قوطی شامپو فرش معتبر، عاقلانه تر است. هرگز از ماده ای که در موردش اطمینان ندارید برای شستشوی فرش یا مبل استفاده نکنید.

7 نکته موثر برای خشک کردن فرش خیس در منزل و خدمات خشکشویی در منزل را بخوانید.

شستن مبل
میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

نحوه شستشوی مبل با شامپو فرش

قبل از شستن مبل با هر ماده ای، حتما سطح مبلمان را به خوبی تمیز کنید. روی مبل ها پر از مو و پرز است. با غلطک مخصوص پرزگیر و ی حتی یک دستکش لاتکس هم می توانید موهای روی مبلمان را جمع کنید. گوشه ها و درزهای مبل و زیر پشتی های جدا شونده را نیز به خوبی موگیری کنید. به خصوص اگر سگ یا گربه در خانه دارید، موهای بیشتری روی کاناپه ها جمع می شود. سپس همه درزها و گوشه های مبل را با جارو برقی تمیز کنید. گرد و خاک دشمن پارچه رویه مبل است. وقتی گرد و خاک و پرز و موها را گرفتید با خیال راحت می توانید کار شستن مبل ها با شامپو فرش را شروع کنید. پیشنهاد می شود برای احتیاط کفپوش و فرش زیر مبلمان را نیز کنار بزنید تا احتمالا کثیفی مبلمان روی فرش تان را آلوده نکند.

شستن مبل با شامپو فرش

حتما می دانید که این شیوه برای شستشوی مبل راحتی جواب می دهد و مناسب شستن مبل های چوبی یا استیل نیست. برای شستشوی مبل ها به یک لگن بزرگ لباسشویی نیاز دارید. ظرف را تا نیمه از آب پر کنید. دمای آب نه خیلی سرد و نه خیلی داغ باشد. آب ولرم برای این کار مناسب است. به برچسب روی شامپو فرش دقت کنید و طبق میزان گفته شده، شامپو را با اندازه مناسب آب مخلوط کنید. از خود درب شامپو هم می توانید برای پیمانه زدن استفاده کنید. حالا با دست آب و شامپو را هم بزنید تا حسابی کف کند. برای شستن مبل پارچه ای همین کف روی آب کفایت می کند. وقتی کف به اندازه کافی تولید شد نوبت تمیزکاری مبل های کثیف است.

شستن مبل ارزان
شستن مبل با مواد شوینده خانگی

شستن مبل پارچه ای با شامپو فرش

هرگز شامپو فرش و دیگر مواد شوینده را به طور مستقیم روی مبل ها استفاده نکنید. همیشه لازم است تا از یک پارچه تمیز برای شستشو استفاده کنید و پارچه را به مواد شوینده آغشته کنید. با استفاده از یک پارچه کتانی یا نخی بزرگ کف روی آب را بگیرید. با کمک همین کف می توانید همه قسمت های مبلمان را تمیز کنید. قسمت های زیر پشتی هایی که جدا می شوند را فراموش نکنید. به آرامی و بدون اینکه پارچه را روی مبل ها بسایید، کار تمیز کردم مبلمان را ادامه دهید. حتما می دانید که قبل از استفاده از شامپو فرش، باید کمی از کف را در قسمت پشت مبلمان امتحان کنید. برخی از پارچه ها قابلیت شستشو با آب را ندارند و باید خشکشویی شوند.

آبکشی پس از شستن مبل

منظور از آبکشی مبلمان استفاده از شلنگ آب نیست. وقتی همه قسمت های مبل را تمیز کردید نوبت به جمع کردن کف روی مبل است. با استفاده از یک پارچه بزرگ و تمیز همه کف های اضافی را تمیز کنید. حالا موقع خالی کردن آب و شامپو فرش است. تشت لباسشویی را با آب تمیز پر کنید و از همین آب برای شستشوی مبل استفاده کنید. پارچه را در آب تشت زده و خوب بچلانید. با همین پارچه نمدار می توانید مبلمان را آبکشی کنید. لازم است تا بارها پارچه را شسته و دوباره پارچه تمیز را روی مبل ها بکشید. تا زمانی که همه آلودگی ها و شامپو فرش از روی مبل و کاناپه پاک شود، کار را ادامه دهید. 

در صورت نیاز به خدمات تعمیر مبل کلیک کنید و سریعا از برترین تعمیرکاران قیمت بگیرید.

شستن مبل در منزلخدمات شستن مبل پارچه ای در محل

خدمات شستشوی مبلمان و خشک شویی مبل

شستن مبل با شامپو فرش و سایر مواد شوینده مبل برای تمیز کردن سطحی مبل ها مناسب است. وقتی مبل ها پر از لکه باشد و یا مدت هاست که مبلمان شسته نشده، این روش اصلا جوابگو نیست. مبلمان یکی از لوازمی است که کاربرد فراوانی دارد. آیا می دانستید همین وسیله کاربردی منبع بسیاری از عوامل آلرژی زا در منزل است؟ وجود باکتری های ریز و میکروب های بیماری زا در بافت پارچه ای و اسفنج زیره مبل ها به اثبات رسیده است. این وسیله پر کاربرد باید حداقل سالی یک بار به طور کامل با روش های استاندارد شستشو داده شود. 

سرویس مبل شویی را به متخصصین ما بسپارید

خدمات خشکشویی مبل و شستن مبل با دستگاه از سرویس های درب منزل هوم سرویز است. مبل شویی در منزل از سریع ترین خدمات نظافتی است که با قیمت بسیار مناسبی نیز ارائه شده است. سرویس خشکشویی مبل در منزل تهران، مبل شوی کرج، شستشوی مبل در منزل اصفهان، خدمات خشکشویی مبل شیراز، قیمت مبلشویی تبریز و رشت توسط متخصصین هوم سرویز در محل ارائه می شود. کارهای شستشو با دستگاه مبل شور انجام می شود. تکنیسین متخصص برای نظافت مبل با دستگاه در زمان کوتاهی به محل اعزام شده و همه کثیفی ها را تمیز می کند. اگر به دنبال کیفیت هستید با ما تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا