لوله کشی و تاسیسات

قیمت دستمزد نصب شیرآلات✔️ثبت سفارش رایگان و فوری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شیرآلات و سیفون هم ارائه میده؟

انواع شیرآلات را همه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و کارگاه ها استفاده می شود. نصب شیرآلات از اصلی ترین خدمات لوله کشی ساختمان است. نصاب شیرآلات همیشه سرش شلوغ است. حتی بعد از ساخت و تکمیل ساختمان هم کار لوله کش ها تمام نمی شود. هر وقت شیر آبی چکه می کند، فلکه آبی خراب شده و یا قصد تعویض شیرهای آب گرم و سرد را دارید، حتما به کمک نصاب با تجربه شیرآلات احتیاج پیدا می کنید. دستمزد نصب شیرآلات یکی از هزینه هایی است که از قبل قابل پیش بینی نیست. در واقع دقیقا مشخص نیست چه موقع به خدمات لوله کشی و نصب شیرآلات نیاز دارید. شرکت های خدماتی-فنی قیمت های متفاوتی را برای این سرویس اعلام می کنند. برای اینکه معیار دقیقی برای سنجش قیمت ها داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما باشید.

عوامل تاثیرگذار بر دستمزد نصب شیرآلات

اجرت نصب شیرآلات یک عدد ثابت نیست و این موضوع دغدغه هایی را برای مالکین ایجاد کرده است. به خصوص در هنگام ساخت بنا این هزینه روی مدیریت مالی پروژه های لوله کشی تاثیر می گذارد. اگر با شرکت های معتبر و حرفه ای برای سرویس های تعمیراتی و نصب شیرآلات استفاده کنید همیشه هزینه ها منصفانه تر است. شرکت های ثبت شده تعرفه مشخصی برای دستمرد نصب شیرآلات دارند که از سوی اتحادیه اعلام می شود. لوله کش های غیر شرکتی نرخ ها را شخصی تعیین می کنند و گاهی این مبلغ خیلی بالاتر از نرخ واقعی برای اجرت نصب شیرآلات است. مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت دستمزد نصب شیرآلات عبارتند از:

دستمزد نصب شیرآلات در تهران
نصاب شیرآلات
میدونستی که هوم سرویز، خدمات شیرآلات و سیفون هم ارائه میده؟

دستمزد نصب شیرآلات توکار و روکار

برای نصب شیر آلات لازم است تا از قبل زیر ساخت مناسب وجود داشته باشد. آنچه که در ظاهر می بینید همه سیستم لوله کشی ساختمان نیست. برخی از تجهیزات شیرآلات به صورت توکار نصب می شود ولی برای مثال شیر آب به صورت روکار نصب می شود. نوع نصب شیرآلات با توجه به کاربری انجام می شود و این امر می تواند هزینه ها را تغییر دهد. در برخی موارد لازم است تا لوله کشی های متفاوت و سیستم برگشت و فاضلاب دیگری نصب شود که هزینه ها را افزایش می دهد.

محل نصب شیرآلات بهداشتی یا آشپزخانه

کاربرد همه شیرهای آب یکسان نیست. همین تفاوت موجب می شود تا شیوه های اجرای کار و دستمزد نصب شیرآلات نیز تغییر کند. شیرآلات آشپزخانه که روی سینک ظرفشویی نصب می شود، از نظر اجرایی با نصب شیرآلات صنعتی تفاوت دارد. به همین ترتیب قیمت نصب شیرآلات بهداشتی نظیر حمام و توالت با شیرآلات آشپزخانه متفاوت است. این تفاوت به دلیل نوع شیرآلات و سختی اجرای کار می باشد. با یک مثال ساده موضوع را بیشتر بررسی می کنیم. فرض کنید برای هزینه نصب روشویی به دنبال بهترین قیمت هستید. اواع روشویی پایه دار، بدون پایه و کابینتی در بازار موجود است. بدیهی است اجرت نصب شیرآلات در روشویی کابینتی بیشتر از روشویی ساده است.

برای لوله کشی و اجرای تاسیسات هوم سرویز همیار شماست.

دستمزد نصب شیرآلات و اتصالات
تعویض شیر فلکه آب

دستمزد نصب شیرآلات خانه های قدیمی

در اغلب ساختمان های قدیمی لازم است تا ابتدا مشکلات لوله کشی ساختمان رفع شود. اشکالات سیستم آب و فاضلاب در لوله کشی های قدیمی بیشتر دیده می شود. هزینه این تعمیرات روی اجرت نصب شیرآلات افزوده می شود. اگر قصد بازسازی منزل را دارید حتما ابتدا سیستم لوله کشی قدیمی را بررسی کنید. در بسیاری از موارد لازم است تا لوله های فلزی قدیمی به طور کامل تعویض شود. در این صورت برای کاهش هزینه ها لوله های قدیمی کور شده و از لوله های سبز و روکار استفاده می شود. پس از عملیات بازسازی و تعمیرات لوله کشی می توان از شیرآلات تازه خریداری شده به جای شیرآلات قدیمی استفاده کرد. برای بازسازی منزل با هوم سرویس تماس بگیرید.

اگر به دنبال نصاب ماهر برای نصب روشویی هستید کلیک کنید.

دستمزد نصب شیرآلات در تعداد بالا

در ساختمان های تازه ساز، تعداد سفارش برای نصب شیرآلات بیشتر است. به این صورت همیشه اجرت نصب شیرآلات شامل تخفیف می شود. این ساختمان ها انواع شیرآلات توکار و روکار، اهرمی و مخلوط کار می شود. با توجه به اینکه تعداد شیرآلات بیشتر است معمولا هزینه ها سرشکن می شود و در نهایت به نفع مالک قیمت گذاری منصفانه انجام می شود. در ساختمان های قدیمی نیز می توانید با فروش شیرآلات قدیمی مقداری از هزینه ها را جبران کنید. آنچه مهم است اجرت نشب شیرآلات نیست بلکه کیفیت و برند شیرآلات است. برای اینکه ماندگاری شیرآلات بیشتر شود همیشه از برندهای شناخته شده و با کیفیت شیرآلات خریداری کنید. به این ترتیب تا سال های زیادی خیال تان بابت چکه کردن شیرآلات و خراب شدن احتمالی آن راحت است.

دستمزد نصب شیرآلات بهداشتی
تعویض شیرآلات حمام

اجرت نصب شیرآلات

اگر از ابتدا با ما این مطلب را پیگیری کرده اید می دانید که دستمزد نصب شیرآلات بستگی به موارد زیادی دارد. قیمت نصب شیرآلات بهداشتی، هزینه نصب روشویی، دستمزد نصب شیرآلات آشپزخانه، نصب و تعمیر شیر فلکه و …. متفاوت است. این مبلغ از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به صورت شفاف اطلاع رسانی شده است. به طور کلی این موارد روی هزینه های دریافتی تاثیرگذار است:

  • تعویض و نصب شیرآلات جدید
  • خرید تجهیزات نصب، لوله ها و اتصالات 
  • تعمیر شیرآلات قدیمی و نصب
  • انجام تعمیرات جانبی لوله کشی ساختمان
  • اصلاح خرابی سیستم لوله کشی انعشابات و رسوب گیری شیرآلات بهداشتی

خدمات نصب شیرآلات و سیفون را به متخصصین ما بسپارید

سرویس شیرآلات و سیفون از محبوب ترین خدمات درب منزل است که توسط حرفه ای ها ارائه می شود. ما آماده انجام پروژه های لوله کشی ساختمان و نصب شیرآلات هستیم. قبل از تماس با ما حتما از چند لوله کش دیگر هم قیمت ها را استعلام بگیرید. هوم سرویز افتخار دارد که خدمات فنی درب منزل را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار خانواده ها قرار داده است. خدمات لوله کشی شبانه روزی، نصب شیرآلات بهداشتی تهران، نصب شیرآلات کرج، نصاب شیرآلات اصفهان، قیمت نصب شیر اهرمی مشهد و هزینه نصب شیر آلات تبریز توسط نصاب با تجربه هوم سرویز ارائه می شود. برای اطلاع از هزینه ها و دستمزد نصب شیرآلات به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شیرآلات و سیفون هم ارائه میده؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شیرآلات و سیفون هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا