خانگی و ساختمانی

نصب توری پنجره دوجداره ✔️قیمت گیری رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

نصب توری پنجره پدیده جدیدی نیست. حتی در ساختمان های قدیمی هم می توان انواع توری پنجره فلزی را دید. باز کردن پنجره ها یک راه ساده برای تهویه هوای داخل منزل است که هزینه ای هم ندارد. وجود پنجره های بزرگ و نورگیر در ساختمان یک مزیت است. حتی در روزهای سرد هم باز گذاشتن پنجره ها به مدت چند دقیقه می تواند هوای خانه را عوض کند. در تابستان ها که بدون توری پنجره اصلا نمی توانید حتی یک لحظه، پنجره را باز کنید. حشرات مزاحم همیشه به دنبال راهی برای ورود به داخل ساختمان هستند. حتی وقتی در ساختمان نوساز سکونت دارید هم می بایست برای نصب توری پنجره دوجداره اقدام کنید. برخی تصور می کنند. در هنگام نصب پنجره دوجداره نیاز به توری ندارند! همه پنجره های ساختمان می توانند محل ورود حشرات باشند و باید با توری حفاظت شوند.

نصب توری پنجره دوجداره

پنجره دو جداره از سازه های جدید در صنعت ساختمان سازی است. این پنجره با شیشه دوجداره تحت شرایط خاص تولید می شود. در فرایند تولید این پنجره ها، دو لایه شیشه در قاب گذاشته می شود و بین دو لایه با گازهایی نظیر آرگون پر می شود. این شیشه ها عایق حرارت و صدا هستند و از نفوذ گرد و غبار به فضای داخل جلوگیری می کنند. خانواده هایی که در مناطق پر سر و صدا زندگی می کنند، به ندرت پنجره ها را باز می گذارند. به همین علت برخی تصور می کنند که نیازی به پرداخت هزینه نصب توری پنجره دوجداره تهران نیست. این یک اشتباه خطرناک است. هوای داخل خانه باید تعویض شود رنگ های شیمیایی مبلمان و اثاثیه منزل، گاز حاصل از چاهک آشپزخانه و … باید از طریق پنجره ها تخلیه شوند. روزانه حداقل 10 دقیقه باید پنجره را باز کنید. 

قیمت توری پنجره کرج با نرخ رقابتی!

نصب توری پنجره دوجداره

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

نصب توری پنجره دوجداره فلزی

از نظر نصب توری تفاوتی بین پنجره دوجداره و پنجره های معمولی وجود ندارد. همه استانداردهای پنجره های ساده در این سازه هم باید رعایت شود. توری های فلزی از قدیم الایام در خانه ها نصب بوده اند و کارایی نسبتا خوبی هم داشته اند. جنس توری و چارچوب دور آن به طور کامل از فلز کار می شود. قیمت توری پنجره فلزی شیراز در مقایسه با انواع توری های مدل جدید خیلی ارزان تر است. با نصب همین توری های ساده نیز می توان از ورود حشرات به داخل خانه جلوگیری کرد. رایج ترین فلز برای ساخت این توری ها، آلومینیوم است. توری های آلومینیومی را می توان برای پنجره های دوجداره هم استفاده کرد. در این مورد اغلب از توری آلومینیومی ریلی استفاده می شود. به این ترتیب موقع تمیز کردن شیشه ها مشکلی نخواهید داشت.

آیا امکان تعمیر توری فلزی وجود دارد؟

  • نصب توری پنجره دوجداره آلومینیومی

برای نصب ریل ها به حداقل 10 سانتیمتر فضا در پشت پنجره نیاز دارید. اگر پنجره دوجداره دارای لنگه بازشو باشد حتما این فضا وجود دارد و می توان از آن برای نصب توری آلومینیومی ریلی استفاده کرد. معمولا از توری های ثابت در پنجره های دوجداره جدید استفاده نمی شود زیرا این توری ها قابلیت حرکت ندارند و امکان دسترسی به پشت پنجره وجود ندارد. توری آلومینیومی به طور کامل از فلز ساخته شده و طول عمر بالایی دارد. حتی در صورتی که توری سهوا دچار آسیب شد، امکان تعویض توری پنجره اصفهان و تعمیر آن وجود دارد. در این صورت کل توری و قاب تعویض نمی شود بلکه توری از قاب جدا شده و یک توری جدید روی همان قاب نصب می شود. 

قیمت نصب توری پنجره دوجداره

نصب توری پنجره دوجداره پلیسه ای

توری پلیسه ای از مدل های جدیدتر و مدرن تر و مخصوص پنجره های دوجداره است. این محصول به طور کامل در کارخانه ساخته می شود و روی قاب پنجره نصب می شود. جنس توری پلیسه، فلزی نیست و از فراورده های جدیدتر به نام پلی استرین ساخته شده است. جالب است بدانید که توری پنجره دوجداره پلیسه قابلیت جمع شدن را دارد. با توجه به نوع ساخت امکان حرکت به چپ و راست و یا بالا و پایین در این سازه پیش بینی شده است. نحوه حرکت توری پلیسه ای به این صورت است که قاب ثابت روی پنجره نصب شده و تنها خود توری بر روی قاب و فریم حرکت می کند. به این ترتیب امکان دفرمه شدن قاب توری وجود ندارد و شکل ظاهری توری پنجره همیشه ثابت می ماند. فریم توری از جنس آلومینیومی است ولی خود توری آلومینیوم نیست.

بهترین توری پنجره کدام است؟

  • نصب توری پنجره دوجداره آکاردئونی

با توجه به نوع جمع شدن توری پلیسه ای که به صورت تا شونده است، برخی نام آکاردئونی به آن داده اند. در واقع توری آکاردئونی همان توری پلیسه است که در عرف بازار گاهی به این نام نیز عنوان می شود. توری های آکاردئونی از سازه های مدرن هستند که این روزها در اغلب ساختمان های نوساز نصب شده اند. از مزایای توری آکاردئونی، زیبایی و وضوح دید بیشتر از پشت توری است. بر روی پنجره اتاق پذیرایی همیشه از توری پلیسه ای یا آکاردئونی استفاده می شود. با تعویض توری های قدیمی ، چهره ساختمان نیز نو می شود. پلی استرن به کار رفته در توری، تا حدود زیادی جلوی ورود گرد و خاک به داخل خانه را نیز می گیرد. این محصول طول عمر بالایی دارد و سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف است. حتی امکان نصب توری آکاردئونی در مناطق مرطوب هم وجود دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

نصب توری پنجره دوجداره آلومینیومی

خدمات نصب توری پنجره دوجداره

ساخت توری پنجره مشهد، تبریز، رشت، اصفهان، شیراز، کرج و تهران از سرویس های پر تقاضا در همه ایام سال است. انواع توری پنجره ثابت و متحرک در این سرویس ارائه می شود. پس از ثبت سفارش هماهنگی جهت اندازه گیری قاب پنجره انجام می شود. با توجه به نوع توری مدت زمان و قیمت توری پنجره متفاوت است. ساخت و نصب توری ثابت و لولایی، ساخت و نصب توری پلیسه ای و ریلی پلیسه ای در همه مناطق تهران پذیرفته می شود. نصاب توری کارهای تعمیرات توری پنجره و تعویض توری های قدیمی را نیز انجام می دهد. بهترین کیفیت توری پنجره ای را از ما بخواهید. استفاده از متریال مرغوب در همه سفارش های ثبت شده از طریق اپلیکیشن هوم سرویز، انجام خواهد شد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا