خانگی و ساختمانی

هزینه تعمیر توری فلزی چقدر است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

توری فلزی یکی از پرکاربردترین توری های موجود در بازار است که از آن به عنوان توری پنجره آکاردئونی، توری درب کشویی، توری پنجره ریلی و… استفاده می شود. گاهی اوقات ممکن است به دلایل بازی کودکان یا اشتباه خودمان، روی توری فلزی سوراخ ایجاد شود و وجود چنین سوراخی هرچند کوچک، می تواند باعث ورود حشرات مزاحم به منزل ما شود. در چنین حالتی شما دو راه دارید، یا اینکه باید به تعویض توری پنجره فکر کنید که این کار هزینه بر خواهد بود و یا باید به تعمیر توری فلزی پنجره فکر کنید که این روش مقرون به صرفه تر است. توری فلزی عمر طولانی دارد و اگر راه تعمیر آن را به خوبی بلد باشید، مدت طولانی برای شما کار می کند و نیازی به تعویض توری پنجره نخواهید داشت.

در این مقاله می خواهیم روش های تعمیر توری فلزی را به شما آموزش بدهیم و شما را با آنها آشنا کنیم تا در مواقع نیاز، بتوانید با استفاده از آنها توری فلزی خودتان را تعمیر کنید. اگر توری فلزی پنجره شما سوراخ شده است و می خواهید روش های تعمیر آن را یاد بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر توری فلزی ممکن است؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا می شود توری فلزی را تعمیر کرد؟ باید بگوییم که اگر مقدار سوراخ یا پارگی توی فلزی کم و کوچک باشد، می توانید از طریق روش هایی مانند دوختن یا وصله زدن که در ادامه درباره آنها توضیح می دهیم، پارگی را برطرف کنید. اما اگر توری فلزی شما دارای سوراخ بزرگی باشد که به راحتی نتوانید آن را پوشش دهید، بهتر است آن را متر کرده و با خرید توری فلزی پنجره و تعویض توری پنجره به راحتی مشکل را حل کنید.

اگر قاب توری سالم باشد، شما می توانید به راحتی توری را تعویض کنید، ولی اگر قاب توری هم آسیب دیده است، بهتر است از یک متخصص درخواست کنید تا کار ساخت توری پنجره را برایتان انجام دهد.

بهترین توری پنجره کدام است؟

نصب توری پنجره
نصب توری پنجره با قیمت مناسب
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

تمیزکاری قبل از تعمیر توری فلزی

توری پلیسه ای، توری پنجره دوجداره، توری آکاردئونی و… همه از انواع توری فلزی هستند که در صورت پارگی و خرابی در آنها، می توانید از روش های تعمیری که در ادامه می گوییم استفاده کنید.

البته قبل از تعمیر توری فلزی پنجره تهران، باید تمیزکاری این توری را انجام دهید. معمولا وقتی توری فلزی پاره می شود، بافت آن بهم می ریزد و سیم های پاره شده و نوک تیزی دور سوراخ ایجاد می شوند.

قبل از اقدام برای ترمیم توری فلزی کرج، باید این سیم ها را با استفاده از قیچی یا سیم چین جدا کنید و سعی کنید که اضافی آنها را برگردانید تا به دستتان فرو نروند و مشکلی ایجاد نکنند.

البته باید در طی انجام این کار، دقت کنید که قیچی یا سیم چین باعث ایجاد پارگی بیشتر در توری نشوند. برای انجام این کار نباید عجله کنید و باید به اندازه کافی حوصله به خرج دهید.

توصیه می کنیم برای اینکه با تمرکز بیشتری کار تعمیر توری فلزی را انجام دهید، آن را از پنجره جدا کنید و روی زمین بگذارید تا کار برایتان راحت تر باشد.

قیمت ساخت و نصب توری پنجره آکارئونی چقدر است؟

روش های موثر برای ترمیم توری
روش های موثر برای ترمیم توری

روش های ترمیم توری فلزی پنجره

برای ترمیم توری فلزی پنجره این کارها را انجام دهید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

تعمیر توری فلزی با چسب

اولین روشی که برای تعمیر توری پنجره در مشهد می توانید از آن استفاده کنید، چسب زدن توری فلزی است. برای انجام این روش، شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

1.     اندازه گیری پارگی توری: ابتدا باید میزان سوراخ ایجاد شده روی توری فلزی را اندازه گیری کنید تا بدانید چه مقدار توری اضافه نیاز دارید.

2.     خرید توری و چسب: سعی کنید کمی بیشتر از مقداری که اندازه گرفته اید، توری پنجره و چسب مناسب توری فلزی خریداری کنید تا بتوانید با استفاده از آنها، عمل ترمیم را انجام دهید.

3.     برش وصله: از تکه توری که خریداری کرده اید، یک قطعه مناسب برش بزنید تا بتوانید با استفاده از آن، سوراخ توری را پوشش دهید. دقت کنید که بهتر است از هر طرف دو تا سه سانتیمتر فاصله بگذارید تا عمل ترمیم بهتر انجام شود.

4.     چسب زدن توری اصلی: دور سوراخ توری اصلی را به خوبی آغشته به چسب کنید تا بتوانید وصله را به آن بچسبانید. سعی کنید چسب نه خیلی زیاد باشد که ظاهر توری را بد شکل کند و نه خیلی کم باشد که باعث شود وصله نچسبد.

5.     چسباندن وصله: وصله را روی سوراخ قرار دهید و کمی آن را نگه دارید تا به خوبی بچسبد. سعی کنید فشار زیادی به آن وارد نکنید تا جاهای دیگر توری دچار پارگی نشوند و دردسرتان بیشتر نشود.

به همین راحتی در چند مرحله می توانید توری فلزی پنجره را با استفاده از چسب تعمیر کنید. این روش بسیار مناسب و سریع است، اما اگر می خواهید یک روش با ماندگاری و زیبایی بالا را امتحان کنید، روش بعدی بسیار مناسب تر خواهد بود.

تعمیر توری فلزی با دوختن

دومین روشی که اصولی ترین روش برای تعمیر توری پلیسه اصفهان است، استفاده از نخ و سوزن برای دوختن توری است.

در ادامه مراحل این روش را باهم بررسی می کنیم:

1.     تمیز کاری توری: در این مرحله چون قرار است توری را با دست خودتان بدوزید، خیلی اهمیت دارید که به خوبی توری را تمیز کنید و سیم های اضافی را ببرید تا دستتان دچار پارگی و زخم نشود.

2.     اندازه گیری پارگی توری: ابتدا باید میزان سوراخ ایجاد شده روی توری فلزی را اندازه گیری کنید تا بدانید چه مقدار توری اضافه نیاز دارید.

3.     خرید توری فلزی پنجره: سعی کنید کمی بیشتر از مقداری که اندازه گرفته اید، توری پنجره خریداری کنید تا بتوانید با استفاده از آن، عمل ترمیم را انجام دهید. حتی اگر موفق به خرید توری فلزی نشدید، می توانید با استفاده از یک تکه پارچه این کار را انجام دهید. مهم این است که سوراخ توری با استفاده از یک مانع پوشانده شود.

4.     برش وصله: از تکه توری که خریداری کرده اید، یک قطعه مناسب برش بزنید تا بتوانید با استفاده از آن، سوراخ توری را پوشش دهید. دقت کنید که بهتر است از هر طرف دو تا سه سانتیمتر فاصله بگذارید تا عمل ترمیم بهتر انجام شود.

5.     دوخت وصله به توری اصلی: در این مرحله باید وصله را روی محل مناسب بگذارید و اطراف آن را با استفاده از نخ محکم و سوزن مناسب بدوزید. اگر می خواهید جذابیت توری بیشتر شود و دوختگی آن خیلی مشخص نباشد، می توانید از نخ نایلیونی نازک استفاده کنید که هم مقاومت بالایی دارد و هم به صورت نامرئی است. سعی کنید نخ و سوزن را از تار و پود توری عبور دهید تا دور وصله را به خوبی بدوزید.

6.     لکه گیری نهایی: بعد از اینکه یک یا چند دور وصله را دوختید، حالا زمان آن است که توری را کامل محکم کنید تا از جای خود تکان نخورد، برای این کار می توانید از دوخت های محکم تر استفاده کنید. البته دقت کنید که دوخت را خیلی محکم نکنید که باید ایجاد سوراخ در بخش های دیگر توری شود.

با استفاده از مراحل بالا، شما می توانید به راحتی دوخت توری فلزی و ترمیم آن را انجام دهید و مشکل توری فلزی پنجره خودتان را حل کنید.

مناسب ترین توری برای بالکن کدام است؟

تعمیر توری فلزی
تعمیر توری فلزی

تعمیر توری فلزی پنجره تا چه حد کارساز است؟

در صورتی که توری پنجره شما آسیب خیلی جدی ندیده باشد و دارای سوراخ خیلی بزرگی نباشد، می توانید از روش های ترمیم توری فلزی استفاده کنید تا آن را تعمیر کنید؛ اما اگر سوراخ توری فلزی خیلی بزرگ است و نمی توان به راحتی آن را پوشش داد، بهتر است به فکر تعویض توری پنجره باشید.

اگر قاب توری آسیب ندیده باشید، می توانید تنها توری آن را خریداری و تعویض کنید و این موضوع هزینه کمی برایتان خواهد داشت، اما اگر قاب توری هم دچار آسیب جدی شده است و قابل استفاده نیست، بهتر است از خدمات نصب توری پنجره استفاده کنید تا یک توری جدید برای پنجره تان ساخته شود.

شما می توانید برای عوض کردن قاب توری و نصب توری پنجره جدید با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن، این خدمات را به شما ارائه دهیم.

خدمات نصب توری هوم سرویز در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت ارائه می شود. ساخت و نصب توری ثابت و لولایی و توری های آکاردئونی و… کارهایی است که متخصصین ما می توانند برای شما انجام دهند.

ترمیم توری پنجره
ترمیم توری پنجره

خدمات نصب و تعمیر توری پنجره

قیمت ساخت توری پنجره به صورت متر مربع محاسبه می شود. هر چقدر ابعاد پنجره بزرگتر باشد، قیمت توری نیز تغییر می کند.

انبوه سازان، معماران و سازندگان بنا در صورت سفارش تعداد بالا می توانند از تخفیف های ویژه همیاران هوم سرویز استفاده کنند.

تعمیرات لولای توری در کوتاه ترین زمان انجام می شود و هزینه تعمیرات به صورت توافقی دریافت می شود.

برای تعویض توری های قدیمی با انواع توری پلیسه ای و مدل های جدید موجود در بازار هم می توانید روی خدمات هوم سرویز حساب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا