خانگی و ساختمانی

آموزش ساده تمیز کردن توری پلیسه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

توری پنجره برای جلوگیری از ورود حشرات مزاحم به فضای داخل ساختمان نصب می شود. این توری ها در انواع و اقسام مختلفی تولید شده اند که در واقع کارایی همگی یکسان است. در ساختمان های لوکس از مدل های شکیل تر توری پنجره استفاده می شود. زیرا توری ها از داخل و بیرون از ساختمان به خوبی دیده می شوند و روی دکوراسیون داخلی و خارجی تاثیر دارند. توری پلیسه ای نسل جدید توری های مدرن است که جای توری های فلزی قدیمی را گرفته است. این محصول شیک و با دوام است و کارایی خوبی دارد. تنها مشکل در نحوه تمیز کردن توری پلیسه است که در مقایسه با مدل های قدیمی کمی فوت و فن دارد.

چرا توری پلیسه ای نیاز به شستشو دارد؟

اصولا همه انواع توری پنجره ، پس از مدتی کثیف می شوند و لازم است تا به طریقی تمیز شوند. توری پنجره ای بر روی پنجره های بیرونی ساختمان نصب می شود تا مانع ورود حشرات ریز و درشت به داخل خانه شود. این توری ها در معرض گرد و خاگ هستند و بیش از سایر وسایل کثیف می شوند. توری پلیسه ای نیز به جهت ممانعت از ورود حشرات استفاده می شود بنابراین نصب توری پلیسه در پنجره های داخلی رایج نیست. گرد و غبار نشسته بر چشمه های توری به مرور بیشتر می شود و شکل ناخوشایندی به خود می گیرد.

ساخت و نصب توری آکاردئونی

ساخت توری پنجره پلیسه ای

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

طریقه تمیز کردن توری پلیسه

انواع توری های پلیسه ای با نام های توری آکاردئونی و توری تاشو نیز معروف است. این محصولات برای نصب در پنجره های یو پی وی سی مناسب تر هستند و همخوانی خوبی با قاب و فریم upvc دارند. جنس چشمه های توری از پلی استایرن یا همان مش آکریلیک است اما برای راحت باز و بسته شدن از قاب آلومینیومی استفاده می شود.

نصب توری پلیسه در تهران را به متخصصین ما بسپارید

این سازه قابلیت جمع شدن در یک طرف قاب پنجره را دارد در این حالت شکل ظاهری توری شبیه به  چین های دامن پلیسه است. در واقع توری به حالتی ساخته شده که مثل آکاردئون در یک طرف پنجره جمع می شود. به این ترتیب در فصولی که نیاز به آن ندارید می توانید به کل توری را جمع کنید. همین ویژگی موجب می شود تا توری به ندرت کثیف شود در این مورد پلی استایرن نیز بی تاثیر نیست. این ماده اصلا گرد و خاک را در خود نگه نمی دارد.

نحوه تمیز کردن انواع توری پلیسه

با همه مزایایی که این توری ها دارند به هر حال لازم است که پس از مدتی تمیز شوند. روش تمیز کردن توری پلیسه بستگی به نوع نصب و جایگذاری آن دارد. از جهت حرکت توری پلیسه ای به دو نوع تک فریم و دبل فریم تقسیم می شوند. هر کدام از این ساختار به یک نوع متفاوت نصب می شوند. 

توری پنجره از کجا بخریم؟

آموزش تمیز کردن توری پلیسه

تمیز کردن توری پلیسه تک فریم

در این مدل قاب توری به چارچوب و قاب پنجره با پیچ متصل می شود. بنابراین نمی توانید قاب توری را با یک حرکت از پنجره جدا کرده و به راحتی شستشو دهید. البته امکان باز کردن این پیچ ها هم هست و اگر بخواهید می توانید به راحتی پیچ ها را باز کنید. از آنجایی که جنس توری تا حدود زیادی مانع آلودگی آن می شود نیازی به باز کردن این پیچ ها نیست. یا یک دستمال بدون پرز ابتدا گرد و خاک توری را پاک کنید و بعد با اسپری چند منظوره آشپزخانه باقیمانده جرم و کثیفی را نیز برطرف کنید. اگر توری پلیسه مدت ها تمیز نشده حتما پیچ را باز کرده و توری را روی زمین قرار دهید. به این ترتیب راحت تر می توانید آن را تمیز کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

ساخت و نصب توری پلیسه ای کرج در کمترین زمان

این محصول در دو رنگ سفید و قهوه ای در بازار موجود است. دقت داشته باشید که توری قهوه ای را با توری کثیف اشتباه نگیرید. پلی استایرن به کار رفته در خود توری به این رنگ است و با شستشو تغییر رنگ نخواهد داد. این تنوع رنگی به جهت هماهنگی بیشتر با دکوراسیون داخلی به خواست مشتری انجام می شود.

تمیز کردن توری پلیسه دبل فریم

در این مدل، توری دارای دو فریم جداگانه است. فریم اصلی شبیه به نمونه قبلی است و روی چارچوب پنجره با پیچ وصل شده است. یک فریم دیگر هم به داخل فریم اولی بدون پیچ و میخ و …. نصب شده است. این فریم دوم قابلیت جدا شدن را دارد. اگر توری را جدا کنید می توانید با استفاده از فشار آب و مواد شوینده به طور کامل توری را تمیز کنید.

قیمت توری پلیسه کشویی مشهد

از به کار بردن سیم های خشن، مسواک های سیمی، اشیا زبر، تیز و برنده برای شستشوی توری خودداری کنید. این ابزار به طور جدی به سطح توری آسیب می زنند و امکان پاره شده توری هم وجود دارد. نیازی به سابیدن و یا اعمال فشار برای شستشوی چسمه های توری نیست. مواد به کار رفته در ساخت توری طوری است که کثیفی را در خود نگه نمی دارد و به راحتی با فشار آب، تمیز می شود. در صورت پارگی و سوراخ شدن، برای تعمیر توری پنجره با ما تماس بگیرید.

تمیز کردن توری پلیسهتمیز کردن توری پلیسه

نحوه سفارش سرویس نصب و تعمیر توری پنجره

این سرویس از طریق اپ هوم سرویز در دسترس عموم قرار دارد. پس از وارد شدن به برنامه با انتخاب سرویس درخواستی، از هزینه ها و نحوه ارائه خدمات مطلع می شوید. همه هزینه ها به صورت شفاف در اپلیکیشن اطلاع رسانی شده است. در ضمن ساخت توری پنجره شامل گارانتی صد در صد بوده و تنها به شرط رضایت مشتری ارائه می شود. اولی سفارش دهید و پس از تحویل توری، هزینه ها را پرداخت کنید. ما همراه شماییم تا آخرین قدم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا