نظافت و پذیرایی

سمپاشی سوسک ریز کابینت تضمینی و ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

کنترل آفات برای سالم نگهداشتن محل زندگی الزامی است. شاید یکی دو سوسک ریز کابینت آفت حساب نشود و به راحتی بتوانید آن را از بین ببرید! اما هجوم صدها سوسک در آشپزخانه بدون تردید یک اتفاق ناخوشایند است. سمپاشی منزل بهترین و موثرترین راه برای از بین بردن حشرات مزاحم است. قبل از اینکه سوسک ها همه ساختمان را اشغال کنند اقدام کنید.

سمپاشی سوسک ریز کابینت

سوسک ها ده ها گونه متفاوت دارند اما از نظر جثه به دو گروه ریز و درشت تقسیم می شوند. محل زندگی سوسک ها فاضلاب است اما به محض ورود به منزل در هر گوشه و سوراخی جا خوش می کنند. سوسک های ریز، در بین فضای خالی کابینت های آشپزخانه، درزهای بین کاشی ها و سوراخ کوچکی به راحتی زندگی می کنند. از آنجایی که در آشپزخانه ها اغلب ته مانده غذا، زباله و … چیزی برای خوردن سوسک ها وجود دارد، این مکان بهترین محل زندگی سوسک ریز کابینت است. شاید از بین بردن و سمپاشی سوسک ریز کابینت چندش آور در تعطیلات آخر هفته همان تعطیلات رویایی مورد نظرتان نباشد اما چاره ای جز از بین بردن آنها ندارید. سوسک ها آلودگی های زیادی را با خود وارد محل زندگی انسان ها می کنند و باید از خانه و زندگی ما دور باشند. 

سمپاشی سوسک ریز کابینت
میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟
شرکت سمپاشی ساختمان در تهران

از بین بردن سوسک ریز کابینت

بهتر است به محض دیدن سوسک در خانه با اسپری حشره کش، شر سوسک را کم کنید. در بازار انواع اسپری مخصوص سوسک و حشرات موجود است. اگر گاه و بیگاه سوسک ریزی در آشپزخانه می بینید حتما آن را نابود کنید حتی دو سوسک هم برای اشغال کابینت ها کافی است. در زمان بسیار کوتاهی همین سوسک ها تبدیل به کلونی صدها و شاید هزاران سوسک ریز می شوند. البته اگر آلرژی دارید و یا در خانه فردی دارای مشکلات تنفسی زندگی می کند، اسپری را فراموش کنید. اسپری های سوسک کش برای انسان خطرناک نیستند ولی برای کودکان و بیماران دارای مشکلات تنفسی دردسر ایجاد می کنند. راه های ساده تری هم برای از بین بردن سوسک های چندش آور وجود دارد. سوسک کش های خانگی را امتحان کنید.

  • دفع سوسک ها با مایع ظرفشویی

در اسپری شیشه شور چند قطره مایع ظرفشویی یا پودر لباسشویی را ریخته و شیشه را با آب پر کنید! بعد از تکان دادن شیشه، آن را در گوشه های آشپزخانه و پشت کابینت ها اسپری کنید. در واقع هر جا که امکان عبور سوسک ها هست را با این کف، بپوشانید. این یک راهکار خانگی است که برای از بین بردن چند تا سوسک ریز کفایت می کند. اما وقتی تعداد سوسک ها خیلی زیاد شده باشد چاره ای جز سمپاشی سوسک برای از بین بردن مزاحم ها وجود ندارد. البته این محلول ار نمی توانید داخل کابینت ها اسپری کنید لازم است تا ابتدا همه ظروف را از کابینت خارج کنید.

سمپاشی تضمینی سوسک در تهران

سوسک ریز کابینت چیست؟سمپاشی سوسک ریز کابینت
  • دفع سوسک ریز کابینت با سنبل الطیب

گیاه گربه یا سنبل الطیب یکی از گیاهان دارویی است که سوسک ها از آن متنفرند! بو و اسانس این گیاه می تواند همه سوسک های ریز را فراری دهد. اگر در خانه فرزند کوچکی دارید از این روش برای از بین بردن سوسک ها استفاده کنید. یک دسته سنبل الطیب را به مدت 10 دقیقه در یک لیتر آب بجوشانید و سپس آب را در محل رفت و آمد سوسک ها اسپری کنید. برخی از روغن های اسانس دار نیز همین خاصیت را دارند. برای مثال روغن اسطوخودوس، روغن نعنا، اکالیپتوس و روغن درخت چای هم دارای رایحه ای ناخوشایند برای حشرات خانگی است. چند قطره از این روغن ها را روی پنبه کوچکی ریخته و پنبه روغنی را در زیر کابینت ها قرار دهید تا بوی روغن در فضا پخش شود. برای خبر کردن بهترین سم پاشی سوسک کرج کلیک کنید.

بهترین زمان سمپاشی سوسک چه موقع است؟

  • از بین بردن سوسک ریز آشپزخانه با جوش شیرین

جوش شیرین از محصولات پر کاربرد در آشپزخانه است البته این ماده برای مصرف خوراکی مناسب نیست ولی در امر نظافت و لوله بازکنی معجزه می کند. از جوش شیرین می توانید یک تله سوسک درست کنید. این یک ترفند قدیمی برای کشتن سوسک ریز کابینت است. سوسک ها عاشق شیرینی هستند از همین نقطه ضعف استفاده کنید و یک غذای مسموم را برای سوسک ها تدارک ببینید. کمی جوش شیرین و شکر را مخلوط کنید و در مسیر حرکت سوسک ها بپاشید. شب ها که سوسک کابینت برای غذا خوردن بیرون ی آید، جذب شکرها می شود. جوش شیرین با معده سوسک همان کاری را می کند که با لوله های گرفته. در واقع بعد از آب خوردن معده سوسک می ترکد! با خوردن بقایای سوسک مرده توسط سایر سوسک ها، یک کشتار جمعی رخ می دهد.

سمپاشی موریانه تضمینی با چه سمومی انجام می شود؟

سمپاشی سوسک ریز کابینت فوریهزینه سمپاشی سوسک ریز کابینت در تهران

موثرترین راه کشتن سوسک آشپزخانه

سوسک ها سریع تر از آنچه فکرش را بکنید، زاد و ولد می کنند. تکثیر سوسک های ریز بسیار بیشتر از سوسک درشت فاضلابی است. راه حل های خانگی برای از بین بردن چند سوسک جواب می دهد اما نمی تواند ازدحام سوسک ها را نابود کند. برای از بین بردن قطعی سوسک ها تنها چاره، سمپاشی است. هزینه سمپاشی سوسک فاضلاب مشهد در مقابل خلاص شدن از این موجودات موذی اصلا زیاد نیست. شرکت های سمپاشی با بررسی محیط می توانند بهترین و کم ضررترین سم را برای از بین بردن سوسک ریز کابینت استفاده کنند. هرگز از سموم شیمیایی بازاری برای از بین بردن سوسک ها استفاده نکنید. این کار می تواند تبعات ناخوشایندی به همراه داشته باشید.

سم پاشی سوسک کابینت آشپزخانه را به متخصصین ما بسپارید

خدمات سمپاشی سوسک ریز اصفهان از محبوب ترین سرویس های هوم سرویز است. معمولا در فصل تابستان و هم زمان با زاد و ولد حشرات این سرویس یکبار انجام می شود. برای ریشه کنی سوسک ریز کابینت لازم است تا نوبت دوم سمپاشی چند ماه بعد برای از بین بردن سوسک های تازه از تخم درآمده، تکرار شود. هزینه سمپاشی سوسک ریز در نوبیت دوم کمتر از بار اول است. اگر از این سرویس یکبار استفاده کرده اید حتما در زمان ثبت سفارش این موضوع را اعلام کنید تا از تخفیف نوبت دوم استفاده کنید. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا