برقکاری ساختمان

تعمیرات سیم کشی تلفن ✔️ ثبت سفارش رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

 نویز خط تلفن از مشکلاتی است که کیفیت مکالمه را تحت تاثیر قرار می دهد. در سانترال شرکتی افت کیفیت تماس ها می تواند خسارات مالی زیادی را به همراه داشته باشد. نویز خط تلفن های خانگی یا اداری روی سرعت اینترنت adsl نیز تاثیر نامطلوبی خواهد داشت. برای رفع خرابی سیم کشی تلفن وقتی خط نویزدار شده لازم است تا اقداماتی انجام شود. برای صرفه جویی در هزینه تعمیرات سیم کشی تلفن و جلوگیری از اتلاف وقت حتما سیم ارتباطی تلفن واحد را از جعبه تقسیم اصلی و سمت داخل ساختمان چک کنید. با یک گوشی سالم تلفن را به دو سر سیم اصلی که از سوی مخابرات به داخل ساختمان کشیده شده، وصل کنید. آیا هنوز مشکل نویز خط تلفن وجود دارد؟

اهمیت خطوط تلفن در زندگی امروز

تلفن رسیله ای تجملی و لوکس نیست. تجهیزات مخابراتی به عنوان یکی از مهم ترین راه های ارتباطی در جوامع انسانی به حساب می آیند. این روزها حتی دور افتاده ترین تقاط هم سیستم های مخابراتی نفوذ کرده اند. با وجود اینکه هر روز استفاده از تلفن های موبایل فراگیرتر می شود هنوز هم اصلی ترین سیستم مخابراتی، تلفن های ثابت هستند. سیم کشی تلفن در ساختمان های مسکونی برای ارتباط صوتی و استفاده از ADSL بیشترین کارایی را دارند. اما در ساختمان های اداری نقش سیم کشی خطوط تلفن بسیار پر رنگ تر است. مدارات سانترال امکان تماس داخلی و بیرون از شرکت را فراهم می کند. دسترسی به اینترنت جهانی از طریق همین خطوط امکان پذیر است.

تعمیرات سیم کشی تلفن تهران

زندگی های امروزی به نوعی با تلفن و امکانات مخابراتی گره خورده است. از هر جنبه که بررسی کنیم وجود سیمکشی تلفن خوب و بدون نویز در ارتقای سطح رفاه افراد تاثیرگذار است. هر نوع عیب و ایراد در ارتباط تلفنی و نویزهای خط تلفن می تواند موجب خسارت به کسب و کارهای زیادی شود. به این ترتیب لازم است تا بلافاصله خرابی تلفن تعمیر شود. به خصوص در شرکت های تجاری، هر نویز خط می تواند مشتری را از خرید منصرف کند.

تعمیرات نویز خط تلفن

در صورتی که پس از اتصال گوشی تلفن به دو سر سیم تلفن مخابرات هنوز نویز و پارازیت وجود دارد مشکل از مخابرات منطقه است. اتصالات بیرون از ساختمان و یا مرکز مخابرات از مواردی هستند که توسط شرکت مخابرات بررسی و تعمیر می شوند. در این مورد با شرکت مخابرات محلی تماس بگیرید. چنانچه با اتصال تلفن به دو سر سیم مخابرات، صدا بدون نویز و پارازیت شنیده می شود، مشکل داخلی است. تعمیرات سیم کشی تلفن در این مورد مربوط به مالک است و ارتباطی به شرکت مخابرات ندارد. با بررسی مسیر ارتباطی سیم های ورودی ساختمان و پریزهای تلفن واحد مربوطه می توان مشکل اصلی را پیدا کرد. 

نحوه سیم کشی سانترال چگونه است؟

تعمیرات سیم کشی تلفن ثابت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

تعمیرات سیم کشی تلفن

وقتی مسیر سیم کشی داخل ساختمان دچار مشکل باشد، صدای خط همراه با پارازیت و نویز است. کاهش کیفیت صدا و افت سرعت اینترنت adsl در مواردی که سیم کشی تلفن داخل ساختمان آسیب دیده طبیعی است. در این صورت واحد کناری مشکلی با خط تلفن ندارد و این مشکل تنها برای یک واحد روی داده است. مشکلات مربوط به شرکت مخابرات روی همه تلفن ها ساختمان و دیگر واحدها نیز دیده می شود و مربوط به یک واحد نیست. به طور معمول 3 مورد موجب ایجاد اختلال و کاهش کیفیت صدای تلفن هستند:

جهت استفاده از خدمات رفع خرابی تلفن کرج کلیک کنید

  • امتداد سیم تلفن و کابل برق

رایج ترین موردی که در موقع تعمیرات سیم کشی تلفن با آن روبرو می شویم مربوط به تداخل سیم های برق و مخابرات است. چنانچه مسیر عبور سیم کشی تلفن در فاصله ای نزدیک به کابل برق ساختمان باشد، امکان نویز و کاهش کیفیت صدای تلفن وجود دارد. استانداردهای سیم کشی ساختمان در موقع ساخت بنا را می توان در این مورد مشاهده کرد. در صورت نزدیکی سیم ها لازم است تا رعایت فاصله حداقلی را به کار ببرید تا مشکل برطرف شود. با خدمات تعمیرات سیم کشی تلفن هوم سرویز  برای اعزام تعمیرکار به محل هماهنگ کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

قیمت سیم کشی تلفن چقدر است؟

  • سرهم بندی سیم های تلفن

اگر اتصال سیم های تلفن به صورت استاندارد انجام نشود معمولا مشکل نویز در خط وجود دارد. اتصالات نامناسب، اتصال سیم تلفن در مسیر با سیم دیگر، کشیده شدن سیم تلفن و …. از مواردی هستند که کیفیت صدای دریافتی را کاهش می دهند. در حالت مطلوب این موارد نباید در مسیر سیم کشی تلفن وجود داشته باشد. گاهی حتی قرار گرفتن سیم تلفن در محیط مرطوب نیز موجب کاهش سرعت اینترنت adsl و نویز خط تلفن می شود. برای مثال ترکیدگی لوله و یا نشتی لوله های داخل دیوار عامل اصلی رطوبت سیم تلفن هستند که حتما در خطوط اختلال ایجاد می کنند.

قیمت سیم کشی تلفن شیراز

سرویس تعمیرات سیم کشی تلفن

  • فرسودگی سیم تلفن

آخرین عامل مربوط به فرسودگی کابل و سیم تلفن داخل ساختمان است. سیم های تلفن در ساختمان های قدیمی معمولا فرسوده شده اند و مشکلات زیادی را در خطوط تلفن ایجاد می کنند. همشنوایی و پارازیت رایج ترین مشکل در سیم کشی تلفن ساختمان هایی است که بالای 10 سال عمر دارند. گاهی علاوه بر این مشکل همراستایی خطوط و اتصالات غیر اصولی هم در بافت فرسوده دیده می شود. تعمیرات سیم کشی تلفن و عیب یابی در این مورد چندان ساده نیست و لازم است تا کل مسیر بررسی شود. با توجه به وسعت کار شاید بهتر باشد کابل مخابراتی از نو اجرا شود. در این صورت سیم کشی تلفن فرسوده کاملا نوسازی و تعویض می شود. این کار هزینه بر است ولی با کابل های مخابراتی که سطح مقطع بالاتری دارند، کیفیت خطوط تلفن به مراتب بهتر خواهد شد.

برای سیم کشی تلفن برای adsl  یه چه مواردی باید دقت شود؟

انواع نویز خط تلفن

نویزها همیشه به یک صورت نیستند انواع متفاوتی از نویز وجود دارد که همگی روی سرعت اینترنت adsl تاثیر بدی می گذارند شناسایی نوع نویز موقع تعمیرات سیم کشی تلفن راهنمای خوبی است. گاهی وجود دو نویز به صورت هم زمان در خطوط دیده می شود که شناسایی آن را دشوارتر می کند. با پیدا کردن نوع نویز می توان به شیوه های ذکر شده قبلی نسبت به تعمیر سیم کشی تلفن اصفهان و رفع اتصالی اقدام کرد.

  • نویز نقطه ای: این اختلالت به راحتی قابل تشخیص نیستند.
  • نویز اتمسفر: نویز حاصل از تغییرات جوی، رعد و برق، بارش های جوی و تخلیه بارهای الکتریکی عامل اصلی نویز هستند.
  • نویز رگباری: این نویز قابل پیشگیری است و با مسدود کردن گیرنده های راداری ارتباط دارد.
  • نویز مصنوعی: حرکت وسایل نقلیه، موتورهای برقی، برخی از لامپ ها و …. در شکل گیری این اختلال تاثیر دارند.

هزینه تعمیرات تلفن سیم کشی تلفن

قبلا ذکر شد که خطوط تلفن از سوی شرکت مخابرات تا درب منزل و جعبه تقسیم اجرا شده است. سیم کشی های داخلی برای هر واحد به طور مجزا تقسیم بندی می شود. هر گاه صحبت از خرابی تلفن می شود منظور عیب و ایراد در هر بخش از این خطوط است. چنانچه سیم کشی تلفن مربوط به مخابرات منطقه دچار آسیب شود، نباید اهالی ساختمان اقدام به تعمیر کنند. تنها تعمیرکار مجاز شرکت مخابرات، اجازه تعویض و تغییر در این قسمت از سیم کشی های تلفن ساختمان را دارد. سرویس تعمیرات سیمکشی تلفن در این بخش رایگان است. اما اگر سیم های تلفن مربوط به واحدها یا سیمکشی های داخلی ساختمان دچار مشکل شود، هزینه تعمیرات تلفن مشهد بر عهده مالک می باشد. قیمت گذاری در این بخش توسط تعمیرکار و با توجه به وسعت خرابی، انجام می شود.

اگر سیستم تلفن و سیم کشی های داخلی ساختمان دچار مشکل شده با خدمات هوم سرویز تماس بگیرید. تعمیرکار متخصص سیم کشی تلفن برای بررسی و عیب یابی به محل اعزام می شود. خطوط تلفن دارای نویز است؟ آیا صدای تلفن یک طرفه شده است؟ و آیا صدا قطع و وصلی دارد؟ با ما تماس بگیرید

رفع پارازیت تلفن ثابت

عیب یابی و تعمیرات سیم کشی تلفن

سیم کشی تلفن آپارتمان، عیب یابی و رفع ایرادات تلفن ثابت، رفع نویز و پارازیت بخشی از خدمات فنی هوم سرویز است. سیم کشی سانترال جهت سازمان ها و شرکت ها پذیرفته می شود. برای ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز و شماره درج شده در بالای صفحه اقدام کنید. این سرویس در همه مناطق ارائه می شود. هزینه خدمات در همه مناطق یکسان است و بستگی به میزان خرابی و مصالح مورد نیاز دارد. در صورت تهیه لوازم و مصالح توسط همیار، فاکتور خرید به مشتری ارائه می شود. جهت ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن رایگان هوم سویز اقدام کنید. در این مرحله مبلغی دریافت نمی شود. همیار اعزامی پس از بررسی وضعیت، قیمت تعمیرات را به صورت شفاف اطلاع رسانی می کند. در صورت توافق با مشتری بلافاصله تعمیر سیم کشی تلفن انجام خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا