بنایی و دکوراسیون

تعمیر درب چوبی شکسته در منزل ✔️ با لیست قیمت خدمات

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت و تعمیر درب چوبی هم ارائه میده؟

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار است. چوب ها با خود گرما و صمیمیت را به خانه ها می آورند. نقوش طبیعی روی چوب زیبایی فوق العاده ای دارد. در طراحی منازل لوکس همیشه لوازم چوبی نیز به کار می رود. درب های چوبی اصلی ترین بخش از دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. طول عمر چوب بسیار زیاد است و حتی در صورت آسیب نیز می توان آن را ترمیم کرد. تعمیر درب چوبی به گونه ای که محل ایراد دیده نشود نیاز به مهارت بالایی دارد. در همه موارد هزینه تعمیرات بسیار کمتر از قیمت ساخت درب چوبی جدید است. با کمی رسیدگی می توانید عمر لوازم چوبی و درب ساختمان را چند برابر کنید.

چرا درب چوبی نیاز به تعمیر دارد؟

چوب در برابر ضربه، فشار و رطوبت بسیار آسیب پذیر است. در موقع جابجایی وسایل و اسباب کشی امکان شکستن درب واحد وجود دارد. گاهی سهوا ضرباتی به درب وارد می شود و خیلی ساده بخشی از آن می شکند. درب دستشویی و سرویس بهداشتی هم در معرض رطوبت و آب قرار دارد. چوب را باید از رطوبت دور نگهدارید زیرا خیس شدن درب چوبی، موجب پوسیدگی آن می شود. استفاده از روغن جلا، پولیش و …. با ایجاد یک لایه پوشش محافظ تا حد زیادی مانع آسیب به چوب می شود. قبل از اینکه کمی پوسیدگی یا یک سوراخ کوچک به کل درب آسیب بزند، آن را تعمیر کنید. در ادامه مراحل تعمیر درب چوبی را به صورت اجمالی برای افراد مبتدی بررسی می کنیم.

بدون تردید تعمیرات درب چوب نیاز به تخصص دارد. یک فرد بی تجربه نمی تواند بدون داشتن ابزار و مهارت کافی، این کار را انجام دهد.

رایج ترین مشکلات کمد ریلی و روش تعمیر کمد دیواری ریلی را از دست ندهید.

تعمیر درب چوبی دستشویی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت و تعمیر درب چوبی هم ارائه میده؟

ساده ترین راه برای تعمیر درب چوبی

پیدا شدن یک حفره بزرگ روی درب چوبی بدترین اتفاقی است که در اسباب کشی رخ می دهد. آیا به محض مواجه شدن با این مشکل فوری به فکر تعویض درب ورودی می افتید؟ خبر خوب اینکه شکاف، خراش و شکستگی های روی درب را می توان تعمیر کرد. قبل از انجام تعمیرات حتما محل حفره را تمیز کنید.

طریقه آماده کردن چوب برای تعمیرات

وقتی چوب سوراخ می شود در محل حفره مقدار زیادی خرده چوب و براده های ریز وجود دارد. برای پاک کردن این تکه های چوبی از دست استفاده نکنید براده ها خیلی تیز هستند.لبه های اضافی دورتادور محل شکستگی را با استفاده از یک کاتر کاملا صاف و تمیز کنید. این کار چندان وقت تان را نمی گیرد ولی حتما باید انجام شود. گوشه های تیز حفره باید کامل صاف و هموار شود. برای پر کردن سوراخ ایجاد شده روی درب از دستمال کاغذی استفاده کنید. به این ترتیب دیواره های تو خالی درب با دستمال پر می شود و نوبت به مرحله بعدی می رسد. 

تعمیر درب چوبی و پر کردن حفره

تعمیرکارها برای پر کردن حفره و ایجاد پوشش کافی از فوم پاششی کمک می گیرند. برای پاشیدن فوم روی محل سوراخ درب از یک وسیله ساده شبیه به سرنگ (اپلیکالتور ) استفاده می شود. این وسیله پلاستیکی مقداری ماده مخصوص را در خود جای می دهد که با فشار روی آن فوم به محل حفره تزریق می شود. البته این وسیله بزرگتر از یک سرنگ معمولی است. پس از تزریق فوم درون حفره چوبی مدتی زمان لازم است تا فوم خشک شود. این ماده در مجاورت هوا به وضوح افزایش حجم می دهد. نتیجه این می شود که حفره به طور کامل با فوم پوشیده می شود. فوم را به همین صورت رها کنید و فردا به سراغ بقیه کار بروید تقریبا 10 ساعت برای خشک شدن کامل فوم زمان لازم است.

قبل از شروع بازسازی خانه قدیمی باید به چه مواردی توجه کنیم؟ قبل از شروع مطالعه کنید.

رفع پوسیدگی درب چوبی دستشویی

تعمیر درب چوبی اتاق خواب

بعد از خشک شدن فوم به دلیل افزایش حجم، لازم است تا لبه های اضافی را بگیرید. احتمالا فوم از حفره به بیرون هم راه پیدا کرده است.  با کمک کاتر فوم را با در هم سطح کنید. فرقی ندارد درب ورودی آپارتمان باشد یا درهای کمد چوبی و اتاق خواب. همیشه به همین صورت می توان حفره ها را پر کرد. در این مرحله از بتونه و کمی هاردنر برای پوشاندن فوم و محل حفره استفاده می شود. این ترکیب بر خلاف فوم خیلی زود خشک می شود پس لازم است تا به سرعت کار را انجام دهید. پس از خشک شدن بتونه از تکه ای کاغذ سمباده برای صاف کردن آن استفاده کنید. 

مراحل نهایی تعمیرات درب چوبی در منزل

پر کردن حفره بزرگ روی درب چوبی اصلا به این سادگی نیست. وقتی به طور عملی وارد کار باشید متوجه ریزه کاری های زیادی می شوید. رفع پوسیدگی درب چوبی دستشویی از این هم مشکل تر است. بدون تردید اگر ابزار کافی در اختیار نداشته باشید نمی توانید تعمیرات را دقیق و تمیز انجام دهید. البته هنوز کارهای زیادی برای رسیدگی و نگهداری از درب می توان انجام داد. لکه ها، خط و خراش ها، رنگ پریدگی و ….. از آن کارهایی است که عمر درب چوبی را کم می کند. رنگ زدن درب چوبی،پولیش و جلای چوب، کیفیت آن را حفظ می کند. برای تعمیر درب شکسته و رفع پوسیدگی چوب با یک نجار حرفه ای تماس بگیرید.

می دانید می توانید از خدمات طراحی و ساخت کمد دیواری ما به رایگان بهره مند شوید؟؟؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت و تعمیر درب چوبی هم ارائه میده؟
ساخت و تعمیر درب چوبی

سرویس ساخت و تعمیر درب چوبی در محل

تعمیرات انواع درب چوبی ساختمان از سرویس های محبوب در هوم سرویز است. تقاضا برای رفع پوسیدگی درب سرویس بهداشتی و تعمیر شکستگی درب چوبی اتاق و …. در همه ایام سال ثبت می شود. جهت ثبت سفارش تعمیر درب چوبی تهران، تعویض درب چوبی کرج، تعمیرات درب چوبی شیراز، هزینه تعمیر درب چوبی اصفهان، تعمیر درب چوبی اتاق خواب مشهد، تعمیر درب چوبی باد کرده تبریز و تعمیر درب چوبی سرویس بهداشتی رشت از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید. دستمزد تعمیرات پس از بررسی به صورت شفاف اعلام خواهد شد. این هزینه شامل خرید لوازم و تجهیزات نمی باشد. در صورت تهیه جنس توسط همیار، هزینه حمل به همیار فاکتور خرید به کارفرما ارائه می شود. قبل از عقد قرارداد حتما تصاویر نمونه کارهای قبلی همیار را مشاهده کنید. این سرویس شامل قیمت گذاری عادلانه و تضمین کیفیت صد در صدی است. قطعا از نتیجه کار رضایت خواهید داشت.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت و تعمیر درب چوبی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا