لوله کشی و تاسیسات

راهنمای تعمیر پمپ آب خانگی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پمپ آب و منبع هم ارائه میده؟

کاهش فشار آب یک مشکل عمومی در آپارتمان های چندین طبقه است. هر چه تعداد طبقات ساختمان بیشتر می شود، فشار آب هم کمتر می شود. گاهی واحدهای طبقات فوقانی حتی با قطعی و افت فشار آب شدید روبرو هستند. بهترین راه حل برای این مشکل نصب و تعمیر پمپ آب و منبع است. پمپ های خانگی تا حد زیادی مشکل کم فشار بودن آب در طبقات بالا را حل می کنند اما خود این پمپ ها نیز نیاز به نگهداری و سرویس دارند. خرابی پمپ آب مشکل بزرگی نیست و امکان تعمیر پمپ آب خانگی وجود دارد. بسیاری از قطعات دستگاه قابل تعویض یا تعمیر هستند.

تعمیر پمپ آب خانگی

تعمیرات پمپ های آب خانگی حرفه ای تخصصی است پس موقع خراب شدن پمپ حتما از یک تعمیرکار با تجربه کمک بگیرید. آیا این پمپ و منبع ارزش تعمیرات را دارد؟ بهتر نیست به جای تعمیر، یک دستگاه جدید خریداری شود؟ جواب این سوالات را تنها تعمیرکارتان می داند. پس از عیب یابی و پیدا کردن مشکل پمپ تعمیرکار در مورد تعویض قطعات تصمیم می گیرد. پمپ های آب خانگی طول عمر بالایی دارند و در اغلب موارد هزینه تعمیرات بسیار کمتر از خرید یک دستگاه جدید است. در این موارد لازم است تا برای تعمیرات پمپ آب تهران اقدام شود:

  • به هم ریختن تنظیمات فشار پمپ آب
  • قطع نشدن پمپ و یکسره کار کردن آن
  • قطع و وصل شدن مکرر پمپ
  • کم شدن باد داخل منبع تحت فشار
  • نشتی و آب دادن پمپ

تعمیر پمپ آب در محل کرج

تعمیر پمپ آب خانگی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پمپ آب و منبع هم ارائه میده؟

تعمیر پمپ آب خانگی وقتی آب خارج نمی شود

اگر به تازگی پمپ آب را نصب کرده اید احتمالا مشکلی نباید وجود داشته باشد. اما چنانچه با باز کردن شیر آب با قطعی مواجه شدید قبل از تماس با تعمیرکار پمپ را بررسی کنید. آیا پمپ روشن است؟ در صورتی که برق ساختمان قطع نشده ولی پمپ خاموش است باید کلید برق را بررسی کنید.

با زدن دکمه ریست کلید را امتحان کنید اگر کلید دچار مشکل شده یا پوشش روی کلید ایراد دارد احتمال قطع و وصلی در مدار هست. قطع شدن سیم برق مربوط به پمپ آب نیز موجب می شود تا دستگاه روشن نشود. در صورت خراب بودن کلید می توانید به طور موقت سیم را یکسره کنید. خیلی دیده شده که سیم های داخلی کلید در اثر گرما یا رطوبت فرسوده شده اند و قادر به برقراری اتصال نیستند.

هشدار: اگر در زمینه سیم کشی برق تجربه ای ندارید هرگز اقدام به تعمیر لوازم برقی خانگی ننماید. خطر برق گرفتگی بسیار جدی است 

تعمیر پمپ آب خانگی وقتی یکسره کار می کند

به طور معمول پمپ آب همیشه کار نمی کند بلکه موقعی که شیر آب باز می شود پمپ نیز شروع به کار می کند. در صورتی که دائم صدای روشن شدن یا همان باز و بسته شدن کلید را می شنوید یک مشکل جدی پیش آمده است. اگر همه شیرهای آب بسته است و هیچ آبی وارد ساختمان نمی شود نباید صدای به کار افتادن پمپ آب شنیده شود. در غیر این صورت امکان نشتی لوله های داخلی یا بیرون از ساختمان وجود دارد شاید هم مشکل مربوط به خرابی پمپ آب باشد. در هر صورت برای بررسی بیشتر با یک سرویسکار و تعمیرکار پمپ آب خانگی تماس بگیرید تا علت کارکردن بی وقفه پمپ مشخص شود. بی توجهی به این موضوع به بهای سوختن پمپ تمام می شود. پس قبل از اینکه کار از کار بگذرد با سرویس نصب و تعمیرات پمپ آب شیراز هماهنگ کنید.

پمپ آب کار نمی کند

یکی از علل اصلی تعمیر پمپ آب خانگی اینست که دستگاه روشن است اما آب ورودی و خروجی هیچ تغییری ندارد. در واقع آب وارد دستگاه شده و بدون تغییر در فشار وارد لوله ها می شود. فشار آب اولیه و ورودی به پمپ باید در حد مشخصی باشد تا دستگاه کارایی لازم را داشته باشد. در موارد معدودی دیدیه شده که پمپ سالم است ولی فشار آب بسیار کمتر از حد نرمال است در این صورت نیازی به تعمیر پمپ نیست. اما اگر پمپ تنها صدا تولید می کند ولی قادر به هیچ فعالیتی نیست احتمال مشکل در مدارات برقی وجود دارد که باید توسط تعمیرکار بررسی شود. ابتدا آب ورودی را تست کنید و در صورت مناسب بودن با تعمیرکار تماس بگیرید.

آموزش نصب و هواگیری مخزن تصفیه آب خانگی

فشار آب خروجی زیاد است

تعمیر پمپ آب خانگی وقتی فشار آب غیر هادی و خیلی زیادتر از حد نرمال است را جدی بگیرید. بدون تریدید چنین مشکلی مربوط به پمپ آب است و به فشار آب ورودی ارتباطی ندارد. لازم است تا موتور پمپ بررسی و عیب یابی شود تعمیرکار با تغییر تنظیمات پمپ آب، میزان آب خروجی را کنترل می کند. اگر از قبل در این زمینه آموزش دیده اید خودتان هم می توانید تنظیمات را انجام دهید در غیر این صورت روی کمک همیاران هوم سرویس حساب کنید ما در همه محله های تهران حضور داریم.

۵ ایراد شایع سیستم تصفیه آب و راه حل های آنها

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پمپ آب و منبع هم ارائه میده؟

نصب و تعمیر پمپ آب خانگی

هزینه تعمیر پمپ آب چقدر است؟

قیمت نصب و تعمیرات پمپ آب به صورت موردی و پس از بررسی شرایط اطلاع رسانی می شود. موارد متعددی روی نرخ های اعلامی تعمیرکاران تغییر ایجاد می کنند که در این بین 4 مورد مهم تر از بقیه است:

  • متراژ فضا
  • تعداد واحدها و طبقات
  • تعداد شیرهای آب
  • آبیاری فضای سبز

هزینه تعمیرات پمپ آب اصفهان

خدمات نصب و تعمیر پمپ آب و منبع در محل

نصب کامل پمپ آب و منبع بدون نیاز به کنده کاری از سرویس های فنی هوم سرویز است. علاوه بر نصب همه کارهای تعمیرات پمپ آب تیز پذیرفته می شود. پس از ثبت سفارش رایگان در اپ این سامانه هماهنگی برای اعزام همیار به محل انجام می شود. ابتدا همیار دستگاه را عیب یابی کرده و در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر پمپ خواهد کرد. در صورت نیاز به تهیه قطعات و لوازم یدکی توسط همیار، حتما فاکتور خرید به مشتری ارایه می شود. قیمت نصب و تعمیر پمپ آب و منبع طبق تعرفه مصوب بوده و با توجه به مولفه های ذکر شده تعیین می شود. همه خدمات فنی هوم سرویز شامل گارانتی و تضمین کیفیت خدمات هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پمپ آب و منبع هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا