نظافت و پذیرایی

خشکشویی مبل در خانه چقدر زمان می برد؟

زمان خشکشویی مبل در خانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

خشکشویی مبل در خانه از سرویس های به نسبت جدیدتر نظافتی است. توصیه شده که حداقل سالی یکبار مبلمان را به طور عمیق تمیز کنید. دستمال کشیدن روی مبل ها، استفاده از جوش شیرین و راهکارهای خانگی تا حدود زیادی می تواند میکروب ها و آلودگی های رویه مبل ها را از بین ببرد ولی برای حذف کامل کثیفی از عمق مبلمان این کارها تاثیری ندارد. آنچه در ظاهر می بینید کثیفی و لکه های زیاد روی قسمت نشیمن مبل یا … است ولی آنچه دیده نمی شود، آلودگی های درون اسفنج و بافت پارچه مبلمان است.  خشک شویی مبل از سرویس هایی است که در زمان خیلی کوتاهی انجام می شود.

 خدمات خشکشویی مبل در خانه

با توجه به اندازه بزرگ کاناپه و مبلمان، حمل و نقل آن دشوار است. اغلب افراد ترجیح می دهند از سرویس های نظافتی مبل ها در منزل استفاده کنند. این کار خیلی راحت تر از حمل مبلمان به کارگاه است. از طرفی انتقال مبل ها به مکان دیگر، هزینه زیادی دارد و امکان آسیب به دسته ها و پایه های مبل نیز وجود دارد. شرکت های خدماتی با ارائه سرویس های نظافتی مبلمان یکی از دغدغه های خانواده ها را پوشش می دهند. این سرویس بدون استفاده از آب و پودر به شیوه سنتی انجام می شود. در واقع مواد شوینده و آب برای شستشوی مبل ها استفاده می شود ولی طریقه کار با چیزی که تصور می کنید، بسیار متفاوت است. به طور معمول از دستگاه مبل شویی برای تمیز کردن مبلمان استفاده می شود که موجب کوتاه تر شدن زمان کار نیز شده است.

مبل شویی در منزل تهران

خشکشویی مبل در خانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

زمان خشکشویی مبل در خانه با دستگاه

دستگاه مبل شویی وسیله ای برای شستشو و خشک کردن مبلمان است. یک نازل شلنگ مانند به دستگاه وصل شده که کار پاشش آب و شوینده را بر عهده دارد. در روی دستگاه 2 بخش مجرا برای آب و مواد شوینده در نظر گرفته شده. هر کدام از این محفظه ها از قبل پر می شوند. قبل از اقدام به شستشوی مبل ها باید ابندا رویه مبل با جاروبرقی تمیز شود. به این ترتیب پرز، مو، گرد و خاک و …. از سطح مبلمان جمع می شود. تکنولوژی ساخت دستگاه های مبلشویی به سرعت در حال پیشرفت است. دستگاه های مدرن علاوه بر خشک شویی و نظافت مبل ها، عملیات خشک کردن رومبلی و حذف آب های آلوده را نیز انجام می دهند. بدون اینکه نیاز به جا به جایی مبل ها باشد یا قطرات آب آلوده روی زمین را کثیف کند، شستشوی مبلمان انجام می شود.

به طور متوسط یکی دو ساعت زمان برای خشکشویی مبل با دستگاه کرج کافی است. اما برخی موارد می تواند زمان خشک شویی را افزایش دهد. از جمله اینکه:

  • تعداد و مدل مبلمان

یک دست مبلمان تعداد مشخصی دارد ولی در مورد ساخت مبلمان سفارشی امکان افزودن تعداد مبل ها هست. از سویی برخی از لوازم مبلمان به صورت یک تکه و بدون قطعات جدا شونده هستند در حالی که تعدادی از مبل ها دارای پشتی و یا نشیمن ها جدا شونده هستند. در مورد این مبل ها لازم است تا این قطعات از روی مبل ها برداشته شده و پس از شستشوی کامل مبلمان، پشتی ها و …. به طور جداگانه با دستگاه تمیز شود. هر چه تعداد مبل ها و یا قطعات جدا شونده بیشتر باشد، زمان خشکشویی مبل در خانه نیز بیشتر می شود.

اشتباهات رایج در تمیز کردن مبل چرمی

هزینه خشک شویی مبل

  • خشکشویی مبل در خانه و لکه گیری

میزان کثیفی مبلمان روی زمان خشک شویی با دستگاه اثر می گذارد. اگر لکه های زیادی روی پارچه ها رویه مبل را پوشانده است ابتدا لکه ها تمیز می شوند و سپس به شیوه معمول مبلمان می توان مبل ها را شست. در واقع دشواری کار در مورد مبلمان چرک و کثیف تر بیش از موارد عادی است. برای اینکه نتیجه کار راضی کننده باشد، کمی تحمل کنید تا تکنیسین مبل شویی بتواند همه لکه را به خوبی تمیز کند. 

خشکشویی مبل در منزل شیراز با دستگاه 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

هشدار: برای از بین بردن لکه های مبل از مواد سفید کننده خانگی استفاده نکنید! امکان آسیب به پارچه رو مبلی و از بین رفتن رنگ پارچه وجود دارد.

  • مهارت متصدی دستگاه مبل شویی

شستشوی مبل با دستگاه مشهد به نظر ساده است اما نتیجه بستگی به مهارت تکنیسین دستگاه دارد. افراد بی تجربه زمان بیشتری را صرف خشکشویی مبل ها می کنند زیرا کار با دستگاه را بلد نیستند. این دستگاه دارای فرچه های چرخشی برای شستشو و تمیز کردن مبلمان است. فرچه ها با سرعت می چرخند و شوینده را روی پارچه رومبلی پخش می کنند. متصدی دستگاه باید بتواند با تنظیم فشار، عملیات شستشو را کنترل کند. در صورت نداشتن مهارت کافی نه تنها وقت تان هدر می شود بلکه امکان پاره شدن پارچه مبلمان نیز وجود دارد. هزینه شستشو و خشکشویی مبل ها در مقایسه با خرید یک دست مبل جدید خیلی مقرون به صرفه است. بنابراین از شرکت های معتبر و دارای صلاحیت برای امور نظافتی کمک بگیرید تا مبل ها آسیب نبینند.

انواع پارچه مبلمان و نحوه شستشوی انواع پارچه مبلی

شستن مبل راحتیخشکشویی مبل در خانه

خدمات خشک شویی مبلمان در منزل

هوم سرویز خدمات شستشوی مبلمان را بر عهده دارد. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن این سامانه به سادگی امکان پذیر است. پس از نصب اپ کم حجم هوم سرویز روی گوشی های اندرویدی می توانید به صدها سرویس کاربردی دست پیدا کنید. خدمات خشک شویی و لکه بری مبلمان توسط دستگاه مبل شویی انجام می شود. نظافت مبلمان در پیشگیری از بیماری ها و حفظ بهداشت خانوار تاثیرگذار است. اگر 2 سال از آخرین شستشوی مبل ها گذشته است حتما با ما تماس بگیرید. در کوتاه ترین زمان همیار متصدی دستگاه به محل اعزام می شود و بدون کثیف کاری و ریزش آب کثیف و … مبل ها تمیز و پاکیزه می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا