بنایی و دکوراسیون

ترفندهای خلاقانه برای دکوراسیون خانه های کوچک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

دکوراسیون خانه های کوچک ظرافت های بیشتری دارد. وقتی با محدودیت فضا روبرو باشید باید از کوچکترین سطوح هم بیشترین استفاده را داشته باشید. دکوراتیوها پیشنهاد می کنند از لوازم و وسایل چند منظوره برای بهره برداری بیشتر از فضای منزل استفاده کنید.با  انجام بازسازی و دکوراسیون در این خانه های نقلی فضا به مراتب کاربردی تر می شود. اگر در خانه ای کوچک زندگی می کند این مطلب می تواند ایده های خوبی برای تان داشته باشد. 

دکوراسیون خانه های کوچک

با ایده های ابتکاری می توان خانه را از چیزی که هست، بزرگتر نشان داد. اما نکته مهم اینست که همه تغییرات در جهت کاربردی بودن فضا باشد. در یک خانه کوچک هیچ فضایی نباید بی استفاده و پرت باشد. گاهی کوچک و کم بودن متراژ اتاق واقعا مشکل ساز است شاید فضای کافی برای لباس ها یا لوازم نداشته باشید ولی با تغییر دکوراسیون احتمالا حس بهتری خواهید داشت. اصل مهم در طراحی فضای داخلی خانه های کوچک توجه به چیدمان لوازم است. هر وسیله ای که در این خانه وجود دارد باید به درستی انتخاب شود تا فضای اضافی اشغال نکند. تنها در صورتی وسیله ای را خریداری کنید که واقعا مورد نیازتان باشد. 

کلیدهای طلایی در طراحی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون خانه های کوچک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟
طراحی آپارتمان های نقلی با کمترین هزینه

دکوراسیون خانه های کوچک در همه سطوح

محدودیت فضا در یک خانه با ابعاد کوچکتر وجود دارد ولی آیا از همه متراژ خانه استفاده می کنید؟ به طور معمول اغلب افراد تنها سطوح افقی را در نظر می گیرند. در حالی که هنوز فضای زیادی در سطوح عمودی باقی مانده که به درستی از آن استقاده نشده است. برای مثال در یک آپارتمان 50 متری، تنها سطح افقی 50 متر است اما این خانه حداقل 2 متر و 40 سانتیمتر هم ارتفاع دارد. یکبار دیگر به دور و برتان نگاه کنید احتمالا ایده های خوبی برای استفاده حداکثری از سطوح عمودی به ذهن تان رسیده است. تا جایی که می شود حجم لوازم روی سطح زمین را کم کنید و از فضای عمودی بیشترین بهره را ببرید. با ساخت قفسه و شلف های دیواری فضای بیشتری در اختیار دارید.

طراحی دکوراسیون داخلی تهران

کمد دیواری اتاق خواب کوچک حدود 60 متر عرض و شاید 2 متر هم طول داشته باشد ولی فضای بسیار بزرگتری را در اتاق ایجاد می کند. در قفسه های این کمد می توانید کلی وسیله کوچک و بزرگ را جای دهید و دیگر نگران جمع و جور کردن لباس ها نباشید.

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و قناسی ها

سزیر پله، ستون ها، قناسی های دیوار و … همگی بخشی از متراژ آپارتمان را اشغال کرده اند. حالا که فضا کوچک است باید از همه این نقاط به درستی استفاده کنید. برای نصب کمد دیواری یا شلف ها از فضاهای قناس استفاده کنید. به این ترتیب اتاق ها از این که هستند تنگ تر نخواهند شد. در تصویر زیر نمونه ای از این ایده های خلاقانه را می بینید. با طراحی و کابینت این فضای مُرده به مکانی کاربردی و کاملا قابل استفاده تبدیل شده است. حتی با اینکه در بخش هایی از این فضا محدودیت ارتفاع وجود دارد ولی باز هم امکان نصب قفسه هست. این تنها یکی از صدها ایده ابتکاری است. با نگاهی دوباره به همه نقاط خانه تان می توانید فضاهای این چنینی زیادی پیدا کنید! شاید بتوان یک کتابخانه کوچک را در بین دو ستون یا فرو رفتگی دیوار طراحی کرد.

 فضاهای دور از دسترس بالای کابینت آشپزخانه و فضای بالای درهای اتاق خواب ها هم می تواند کاربردی تر باشد. بسیاری از لوازم تزینی را می توانید در بالای کابینت ها جای دهید. کمدهای کوچک سقفی و قفسه ها بالای درب اتاق خواب هم برای قرار دادن کتاب های اضافی ایده آل است.

طراح دکوراسیون داخلی کرج

ترفندهای دکوراسیون خانه های کوچکسرویس بازسازی و دکوراسیون منزل در تهران

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

لوازم دو منظوره در دکوراسیون خانه های کوچک

میز تحریر، میز غذاخوری، میز تلویزیون و …. از لوازم ضروری در هر خانه ای هستند. تختخواب و کتابخانه و ده ها وسیله بزرگ و جاگیر دیگر هم در اغلب خانه ها وجود دارد. یک ترفند عالی برای طراحی آپارتمان های نقلی اینست که یک وسیله با استفاده چند منظوره را طراحی کنید.یک خانه کوچک را می توان  به طور کامل مبلمان کرد به طوری که همه احتیاجات ضروری در آن وجود داشته باشد بدون اینکه لوازم دست و پا گیر باشند. تختخواب های دو طبقه، مبلمان تختخوابشو. تخت های کم جا و … برخی از این وسایل کاربردی هستند. 

آموزش از بین بردن لک نم دیوار و سقف

دکوراسیون خانه های کوچک با حذف دیوارها

دیوارها فضا را تنگ و کوچک تر نشان می دهند. اگر دیوار اضافی در داخل آپارتمان وجود دارد حتما آن را بردارید. در خانه های قدیمی این دیوارهای دست و پاگیر بیشتر وجود داشتند. سبک معماری امروزی تغییرات زیادی کرده که آشپزخانه های اوپن نمونه ای از این مورد است. این روزها فضای آشپزخانه و اتاق پذیرایی به هم متصل شده و هیچ دیواری بین این دو فضا وجود ندارد. حد فاصل آشپزخانه از هال و پذیرایی می تواند یک کانتر دو منظوره برای کابینت و میز غذاخوری باشد. مهم نیست چقدر فضای خانه کوچک است مهم طراحی و نوع چیدمان لوازم است. شاید بد نباشد کفپوش های قدیمی را هم با پارکت های مدل جدید عوض کنید تا فضا بازتر دیده شود. اگر برای بازسازی منزل به دنبال تیم حرفه ای و با تجربه هستید با ما تماس بگیرید.

هزینه دکوراسیون داخلی منزل شیراز

قبل از تغییر دکوراسیون و بازسازی یک عکس از اتاق ها برای مقایسه بیندازید

دکوراسیون داخلی خانه های کوچکدکوراسیون خانه های کوچک در کوتاه ترین زمان 

سرویس بازسازی و دکوراسیون داخلی

خدمات طراحی و دکوراسیون منزل هوم سرویز توسط یک تیم کامل از همیاران متخصص ارائه می شود. از ایزوگام سقف تا گچبری و کاغذ دیواری و نصب کاشی و سرامیک و ….حتی تعویض درب و پنجره های قدیمی در این سرویس ارائه می شود. هزینه بازسازی به صورت توافقی و با توجه به نوع درخواست مشتری از قبل اطلاع رسانی می شود. قیمت خرید مصالح و لوازم به صورت جداگانه و با ارائه فاکتور به هزینه های اولیه افزوده می گردد. هر سبک و سلیقه ای که دارید با ما تماس بگیرید تا ایده های تان را به واقعیت تبدیل کنیم. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. همه سرویس های ثبت شده در اپ این سامانه شامل گارانتی بوده و با کیفیت عالی انجام می شود. امکان طراحی سه بعدی قبل از اجرای بازسازی وجود دارد

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با تیم پشتیبانی هوم سرویز تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا