بنایی و دکوراسیون

از بین بردن لکه نم دیوار ✔️ رفع نم دیوار و سقف✔️

رفع نم و رطوبت ساختمان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

نم و رطوبت لکه های ناجوری روی دیوار و سقف ایجاد می کند. از بین بردن لکه نم دیوار کار ساده ای نیست قبل از هر اقدامی باید بدانید چرا دیوار نم زده، شاید نشتی لوله یا آسیب در ایزوگام سرویس بهداشتی و سقف و …. دلیل نم زدگی باشد. قبل از هر کاری، برای رفع نم ساختمان کارهای لازم را انجام دهید و سپس لکه های نم روی دیوار را پاک کنید. باقیماندن این لکه ها هم ظاهر خوبی ندارد و هم مکانی برای رشد قارچ و کپک است. پاک کردن آلودگی و لکه های زرد روی دیوار گاهی از عهده تان خارج است و نیاز به اقدامات اساسی تر دارد.

راه های از بین بردن لکه نم دیوار

معمولا نم دیوار یک دفعه ای بزرگ و غیر قابل کنترل نمی شود. از مدت ها قبل نم و رطوبت خودش را نمایان می کند ولی گاهی این رطوبت دور از دید است و زمانی آن را می بینید که بخش زیادی از دیوار دچار آسیب شده است. ظاهر این لکه ها اصلا خوشایند نیست. شوره دیوار، لکه های زرد نم، لکه های سیاه کپک و قارچ همگی نشان دهنده یک مشکل جدی در ساختمان است. بعد از برطرف کردن عامل ایجاد نم می توانید نسبت به تعمیر و پاکسازی محل و لکه ها اقدام کنید. ابتدا لکه را از لحاظ وسعت و عمق بررسی کنید. گاهی رطوبت دیوار تا لایه های زیرین هم نفوذ کرده و دیوار کاملا خیس است. در این صورت تا خشک شدن کامل، صبر کنید. برای پاک کردن لکه های سطحی نم و رطوبت از راهکارهای معرفی شده در این مطلب، کمک بگیرید.

رفع نم با مواد نانو

راه های از بین بردن لکه نم دیوار

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

از بین بردن لکه نم دیوار با سرکه

پیش از شروه به کار حتما از دستکش و ماسک تنفسی استفاده کنید. موقع تمیز کردن لکه، امکان اینکه گرد و غبار آلوده و یا بخارات مواد پاک کننده موجب آسیب به بدن شود نیز وجود دارد. گر عمق لکه کم باشد می توانید کمی روی لکه را خراش دهید تا کمتر دیده شود سپس با محلول های لکه بر، به طور کامل محل را تمیز کنید.

برای دریافت خدمات رفع نم ساختمان تهران همین الان کلیک کنید

سرکه ضد قارچ و کپک است از این ماده طبیعی برای ضد عفونی کردن وسایل آشپزخانه، بسیار استفاده می شود. سرکه سفید را به عنوان یک پاک کننده و لکه بر بی خطر می شناسند که کارایی فراوانی در نظافت منزل دارد. مقداری سرکه سفید را در بطری ریخته و به طور مستقیم سرکه را روی دیوار اسپری کنید.

حتی می توانید سرکه را با استفاده از یک دستمال روی لکه های سیاه و زرد بکشید. با همین دستمال به آسانی همه آلودگی ها را تمیز کنید. دستمال را رفت و برگشتی حرکت ندهید زیرا احتمال انتقال سیاهی به قسمت های دیگر دیوار، هست.

آموزش تهیه دوغاب برای کف دستشویی

از بین بردن لکه نم دیوار با بوراکس

بوراکس یک ماده تمیز کننده طبیعی برای جلوگیری از رشد باکتری و قارچ است. قیمت بوراکس بسیار ارزان بوده و در دسترس نیز قرار دارد. موقع به کار بردن بوراکس حتما از دستکش و ماسک نیز استفاده کنید. به میزان 2 قاشق بوراکس را در 2 لیوان آب حل کنید. برای نتیجه گیری بهتر از آب داغ یا سرکه سفید به همراه بوراکس استفاده کنید. گوشه دستمال را در این محلول فرو برده و از آن برای پاک کردن لکه های زرد نم و رطوبت کمک بگیرید. همه قسمت های لک شده را با همین محلول تمیز کنید. قبل از شروع به کار حتما روی کف ساختمان در محل نم، از روزنامه یا نایلون استفاده کنید تا محلول های پاک کننده روی زمین را کثیف نکند.

خدمات رفع نم دیوار کرج در کمترین زمان ممکن

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

آموزش از بین بردن لکه نم دیوار

از بین بردن لکه نم دیوار با جوش شیرین

جوش شیرین پودری سفید رنگ و غیر سمی است که در نظافت منزل کاربرد فراوانی دارد. این ماده قدرت جذب نم و رطوبت بالایی دارد و در ضمن قارچ و کپک دیوار را هم از بین می برد. به اندازه یک قاشق جوش شیرین را در یک لیوان آب مخلوط کرده و با آن لکه های زرد روی دیوار را پاک کنید. با یک دستمال نخی، محلول جوش شیرین را روی محل لکه نم بمالید. همه قسمت ها را به خوبی با این ماده آغشته کنید. این محلول علاوه بر ضد عفونی، لکه های تازه ایجاد شده را نیز پاک می کند و اجازه رشد مدد قارچ و کپک را نمی دهد.

از بین بردن لکه نم دیوار با رنگ

اگر عمق لکه زیاد باشد نمی توانید با این ترفندها به طور کامل لکه نم و رطوبت را از بین ببرید. راه نهایی استفاده از رنگ است در این صورت ناچارید کل دیوار را رنگ کنید تا یکدست شود. البته ابتدا با خدمات رفع نم ساختمان مشهد تماس بگیرید تا علت اصلی ایجاد نم شناسایی شود. در غیر این صورت حتی پس از تمیز کردن دیوار و یا رنگ و نقاشی باز هم باید منتظر نم زدگی دیوار و کپک های سیاه و بد منظره باشید. همیشه رنگ کردن بعد از مرحله، رفع نم زدگی دیوار انجام می شود.

رفع نم دیوار و سقفاز بین بردن لکه نم دیوار

خدمات رفع نم ساختمان

این سرویس شامل عیب یابی و تشخیص علت نم زدگی، رفع نم و نشتی در سقف و دیوار ساختمان می باشد. عملیات تشخیص با دستگاه انجام شده و بدون نیاز به تخریب و کنده کاری می باشد. پس از تشخیص علت نم ساختمان، هزینه های تعمیرات براورد می شود. این هزینه شامل خرید مصالح نیست ولی امکان خرید وسایل و مصالح مورد نیاز توسط همیار نیز وجود دارد. قیمت خرید مصالح به همراه فاکتور روی هزینه های نهایی لحاظ می شود. جهت ثبت سفارش رایگان از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. این سرویس در همه ایام سال، سفارش می پذیرد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا