جابجایی و حمل بار

چگونه در یک روز لوازم منزل را بسته بندی کنیم؟

بسته بندی لوازم منزل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل هم ارائه میده؟

بسته بندی لوازم منزل سخت ترین قسمت اسباب کشی است. معمولا از مدت ها قبل همه افراد خانواده درگیر بستن لوازم می شوند و تا روز حمل بار هنوز خیلی از اثاثیه جمع نشده است. هر چه زودتر به روز اسباب کشی نزدیک می شوید استرس ها و دلولپسی ها هم بیشتر می شود. اما راه های ساده تری هم  برای اثاث کشی منزل وجود دارد. با این پیشنهادها می توانید وسایل یک آپارتمان را در یک روز بسته بندی کنید. خاطرات اثاث کشی های قبلی را فراموش کنید و روش های دیگری را امتحان کنید. 

بسته بندی لوازم منزل در یک روز

شاید جابجایی در یک شهرستان کوچک به سختی اسباب کشی در تهران نباشد. برنامه ریزی برای اثاث کشی در شهرهای بزرگ از مدت ها قبل شروع می شود. به محض اینکه خانه جدید را انتخاب کردید و کارهای نقل و انتقال و قرارداد خرید یا اجاره تنظیم شد باید به فکر تدارکات روز اسباب کشی باشید. از طرفی خیلی وقت ها مشغله زیاد باعث می شود که وقت کافی برای جمع کردن وسایل را هم نداریم. گاهی حتی شروع به کار بسته بندی هم برایمان دشوار است اصلا شاید ندانیم از کجا باید شروع کنیم. امروز همان زمانی است که باید آستین ها را بالا زده و وسایل را بسته بندی کنیم پس شب قبل را زودتر بخوابید تا فردا صبح بتوانید همه کارهای بسته بندی را تمام کنید.

در این مقاله ما نکاتی را در مورد چگونگی بسته بندی وسایل یک روز قبل از حرکت با شما به اشتراک میگذاریم.

اسباب کشی در تابستان چه مشکلاتی دارد؟

بسته بندی لوازم منزل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل هم ارائه میده؟
بسته بندی لوازم منزل

تهیه لوازم بسته بندی

اگر می خواهید کار بسته بندی را یک روزه تمام کنید باید از قبل لوازم کار را تهیه کنید. حتما می دانید که به کارتن های بزرگ و کوچک زیادی نیاز دارید آیا از قبل برای تهیه کارتن اثاث کشی اقدامی کرده اید. کارتن های مخصوص برای این کار به فروش می رسد. برای مثال کارتن های رگال دار برای آویز کردن کت و شلوار و لباس های مجلسی عالی هستند ولی هر کارتن محکم دیگری هم برای این کار خوب است. از کارتن های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ برای بسته بندی استفاده نکنید. برای بستن درب کارتن ها نیاز به چسب پهن شیشه ای یا کاغذی دارید. دورتادور کارتن باید چسب کاری شود تا موقع اثاث کشی لوازم بیرون نریزد. برخی دیگر از وسایل مورد برای بسته بندی لوازم منزل نیاز اینها هستند:

هزینه اسباب کشی کرج چقدر است؟

  • پلاستیک حباب دار برای بسته بندی ظروف شکستنی
  • روزنامه باطله به مقدار زیاد برای داخل کارتن ها
  • برچسب های بزرگ کاغذی و ماژیک
  • نوار بسته بندی، قیچی و ….

شما به این وسایل نیاز دارید تا کار بسته بندی را به راحتی انجام دهید و در هنگام جا به جایی هم از آسیب رسیدن به وسایل جلوگیری کنید. اگر  تصمیم گرفتید کار بسته بندی را به شرکت های متخصص  بسپارید آن ها وسایل بسته بندی را همراه با خودشان می آوردند در این صورت هزینه اسباب کشی مشهد کمی تغییر می کند.

اسباب کشی در یک روز

کارهای قبل از بسته بندی لوازم منزل

برای سهولت در اسباب کشی لازم است تا وسایل به در نخور را با خود به منزل جدید نبرید. بسیاری از افراد کلی لوازم و خرت و پرت را با خود از این خانه به آن خانه می برند و تنها زحمت خودشان را چند برابر می کنند. تا جایی که می شود سبک اسباب کشی کنید خواهید دید که دردسرهای اثاث کشی کمتر می شود. وسایل مستعمل، فرسوده و غیر قابل مصرف را دور بیندازید. شاید بتوانید برخی از لوازم اضافی را به دوستان یا افراد دیگر ببخشید یا حتی این لوازم را به سمساری بفروشید.

یک کار مهم دیگر هماهنگی با شرکت باربری برای روز اسباب کشی است. وانت بارهای عبوری مناسب حمل اثایه منزل نیستند. برای اینکه وسایل سالم به مقصد برسد لازم است تا از افراد حرفه ای برای حمل بار کمک بگیرید و از کامیون های مسقف استفاده کنید. یک نکته مهم را در نظر بگیرید در برخی از مناطق محدودیت ورود کامیون در ساعاتی از روز وجود دارد در این زمینه حتما از قبل با شرکت باربری برنامه ریزی کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل هم ارائه میده؟

اسباب کشی شیراز با مناسب ترین هزینه

شروع به بسته بندی لوازم منزل

صبح زود از خواب بیدار شوید و برای همه افراد خانواده یک کیف مخصوص تهیه کنید. در این کیف لوازم مورد نیاز هر فرد شامل مسواک، حوله و … را قرار دهید. داروها، شیر خشک یا هر چیز دیگری که هر فرد به آن نیاز دارد حداقل برای 72 ساعت در کیف موجود باشد. به این ترتیب در روز اسباب کشی و روزهای بعد استرس کمتری خواهید داشت. حالا طبق این لیست عمل کنید:

  • از یک اتاق شروع کرده و پس از تمام کردن لوازم یک اتاق سراغ اتاق دیگر بروید
  • پس از پر شدن یک جعبه دورتادور آن را چسب کاری کنید
  • روی هر کارتن بسته بندی برچسب بزنید
  • با ماژیک و خط درشت محتوای بسته را روی برچسب ها یادداشت کنید.

اگر زمان کافی برای بسته بندی لوازم منزل ندارید با ما تماس بگیرید تا همه کارها را در کمتر از یک روز انجام دهیم. 

نحوه بسته بندی لوازم منزلبسته بندی لوازم منزل

خدمات جابجایی و اسباب کشی

هوم سرویز ارائه دهنده سریع ترین سرویس های اثاث کشی است. بسته بندی اثاثیه و اسباب کشی در سریع ترین زمان تخصص ماست. بهترین شرکت های باربری و حمل بار به تهران و شهرستان از همیاران هوم سرویز هستند. اعزام کارگر و کامیون حمل بار در همه مناطق با هماهنگی قبلی امکان پذیر است. ثبت سفارش سرویس های اسباب کشی در اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. تنها در صورتی که از کیفیت کار رضایت داشتید هزینه ها را پرداخت کنید. بهتر است همسایه ها و مدیر ساختمان را در جریان اسباب کشی قرار دهید تا در روز حمل بار مشکلی پیش نیاید. این بار با همه اسباب کشی های قبلی فرق می کند چون حرفه ای ها مدیریت کار را بر عهده دارند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا