جابجایی و حمل بار

اسباب کشی در تابستان چه مشکلاتی دارد؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

بدون تردید اسباب کشی در تابستان بیش از سایر فصول انجام می شود. تعطیل شدن مدارس، طولانی بودن روز در فصل تابستان و نبود بارش ها از عمده ترین دلایل انتخاب تابستان برای جابجایی منزل است. در نظر داشته باشید که این موارد دلیل نمی شود که مشکلات جابجایی و اسباب کشی را نادیده بگیرید. به طور کلی دردسرهای اثاث کشی در همه فصول وجود دارد اما برخی از موارد مختص روزهای گرم تابستان است. اگر قصد اسباب کشی در تعطیلات تابستانی را دارید حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید. 

اسباب کشی در تابستان

تابستان فصل محبوب خانواده ها برای عوض کردن خانه است. معمولا بسیاری از قراردادهای خرید و یا اجاره خانه برای این زمان تنظیم می شود. معمولا با تعطیل شدن مدارس، بازار اثاث کشی هم داغ تر می شود. بسیاری از بنگاه ها هم خانه های زیادی را عرضه می کنند. فروشنده ها و صاحبخانه ها ترجیح می دهند تا هوا مناسب است کارهای نقل و انتقال سند را انجام دهند. از طرفی با قطع شدن بارش ها دیگر نگرانی بابت حمل بار و خیس شدن لوازم هم وجود ندارد. به نظر می رسد همه چیز مهیای اسباب کشی آسان و بی دردسر باشد اما هنوز نکات زیادی را باید در نظر گرفت. در ادامه رایج ترین مشکلات اسباب کشی در فصل تابستان را بررسی می کنیم.

قیمت اسباب کشی تهران

اثاث کشی در تابستان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

برنامه ریزی برای اسباب کشی در تابستان سخت تر است

تابستان زمان محبوب اثاث کشی منزل کرج است. در واقع این تنها شما نیستید که قصد اثاث کشی را دارید. بسیاری از خانواده های دیگر هم در این روزهای گرم، در حال پیدا کردن خانه مناسب هستند و امکان تداخل در برنامه ریزی ها وجود دارد. برای اینکه بتوانید در روز و ساعت مورد نظر به راحتی، لوازم منزل را به خانه جدید منتقل کنید باید از قبل حساب همه چیز را کرده باشید. حداقل 2-3 هفته قبل باید در مورد بسته بندی لوازم و حمل بار اقدامات لازم را انجام دهید. این روزها همه شرکت های باربری با ترافیک سفارش روبرو هستند. از قبل با شرکت حمل بار هماهنگ کنید این کار را به روزهای آخر نیندازید. هر گونه سهل انگاری منجر به از دست دادن زمان می شود و شاید نتوانید حمل بار را در روز مورد نظرتان انجام دهید. جزئیات زیاد دیگری هم وجود دارد از جمله اینکه:

  • حرکت را در اوایل روز شروع کنید

با شرکت بابری در مورد اسباب کشی در اول صبحف هماهنگ کنید. گرمای روزهای تابستان طاقت فرساست و می تواند در کارها تاخیر ایجاد کند. هر چه هوا گرم تر می شود میزان تعریق و خستگی کارگر حمل بار هم بیشتر می شود. صبح زود هنوز هوا آنقدرها گرم نشده و ترافیک هم سنگین نیست. در این صورت به راحتی می توان جابجایی وسایل را انجام داد. اگر صبح امکان اسباب کشی را ندارید حتما در هنگام عصر و بعد از خنک شدن هوا اقدام کنید.

حمل جهیزیه عروس از بسته بندی تا چیدمان

چند توصیه برای روز اسباب کشی :

  • در روز جابجایی، لباس خنک و راحت بپوشید.
  • از قبل به اندازه کافی آب و نوشیدنی برای خودتان و کارگرهای باربری تهیه کنید
  • کولر، پنکه و …. را در خانه روشن کنید تا هوا متعادل شود

۱۰ مورد از بزرگترین اشتباهات اسباب کشی

هزینه اسباب کشی در تابستاناسباب کشی در تابستان

انتظار پرداخت بیشتر را داشته باشید

شاید بتوان گفت، تابستان گران ترین زمان برای اسباب کشی است. تعداد تقاضا برای جابجایی و حمل بار خیلی زیاد است و تقریبا همه باربری ها از قبل درخواست های زیادی دریافت کرده اند. این موضوع می تواند موجب افزایش هزینه اسباب کشی مشهد شود. علاوه بر خانواده ها، بسیاری از کارمندان مجرد و دانشجویان نیز در این فصل کارهای جابجایی منزل را انجام می دهند. حتی تعداد شرکت هایی که قصد تغییر مکان را دارند نیز در روزهای گرم تابستان، بیشتر می شود. همه اینها دست به دست هم می دهد تا مبلغ بیشتری پرداخت کنید. برای کاهش هزینه ها چند توصیه کاربردی داریم از جمله اینکه:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

نحوه محاسبه هزینه باربری و اسباب کشی

  • در طول تعطیلات آخر هفته حرکت نکنید

کرایه کامیون حمل بار و دستمزد کارگرها تابعی از تقاضاست . حتی در تابستان هم، تعطیلات آخر هفته محبوب ترین روزها برای اسباب کشی است. به این ترتیب نیازی نیست چند روزی را مرخصی بگیرید و به راحتی در تعطیلات، به خانه جدید نقل مکان می کنید. پیدا کردن کارگر باربری و ماشین حمل بار برای روزهای تعطیل خیلی سخت تر است و مجبورید مبلغ بیشتری بپردازید. از طرفی امکان شلوغ بودن خیابان ها و حتی مسیرهای جاده ای برای حمل بار به شهرستان هم وجود دارد. توصیه می شود روزهای وسط هفته را انتخاب کنید تا کارها با نظم بیشتری انجام شود. در این روزها تقاضای کمتری برای حمل بار (moving )در شرکت های باربری ثبت می شود.

نکات اسباب کشی در تابستان

  • در هنگام بسته بندی و جابجایی  وسایل الکترونیک دقت بیشتری کنید. از تلفن های هوشمند و لپ تاپ گرفته تا تلویزیون و لوازم خانگی ، وسایل الکتریکی معمولاً در شرایط گرم، آسیب می بینند.
  • بهتر است کودکان و سالمندان را به مکان دیگری منتقل کنید. گرما موجب آسیب به افراد حساس می شود.
  • جابجایی گیاهان در اسباب کشی دشوار است ولی در روزهای گرم، سختی کار بیشتر می شود. حتما گیاهان را در آخرین مرحله بارگیری کرده و زودتر از کامیون خارج کنید

باربری در مشهد

مشکلات اسباب کشی در تابستاناسباب کشی در تابستان

خدمات اسباب کشی در تابستان

اسباب کشی منزل بخشی از سرویس های خدماتی هوم سرویز است. این سرویس توسط بهترین شرکت های باربری و در همه مناطق ارائه می شود. با توجه به ترافیک بالای سفارش اثاث کشی در تابستان، حتما برای روز مورد نظر، سرویس را رزرو کنید. ثبت سفارش یا رزرو از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. هزینه خدمات طبق جدول منتشر شده در همین مطلب و با توجه به حجم بار، محاسبه می شود. در صورت خسارت احتمالی همه هزینه ها پرداخت خواهد شد. در صورت نیاز، بسته بندی لوازم نیز پذیرفته می شود. اعزام کارگر و ماشین حمل بار در روزهای تعطیل با هماهنگی قبلی امکان پذیر است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا