بنایی و دکوراسیون

روکش درب کابینت مزایا و معایب ✔️ ساخت کابینت آشپزخانه ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

روکش درب کابینت مهم ترین عامل در هزینه ساخت کابینت آشپزخانه است. درب های کابینتی روی زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه نیز اثر می گذارند. برخی از افراد برای کاهش هزینه های ساخت به جنس ورق و روکش کابینت ها توجه نمی کنند. کیفیت، ماندگاری و استحکام کابینت ها را فدای قیمت پایین تر نکنید. با شناخت انواع روکش که در ساخت کابینت استفاده می شود می توانید با توجه به بهترین ها را انتخاب کنید. به طور کلی نمی توان یک محصول را کاملا عالی و بدون نقص دانست ورق های ساخت و روکش کابینت ها هر کدام مزایا و معایبی دارند. 

انواع روکش درب کابینت

از میان ده ها روکش کابینت موجود در بازار تنها تعداد انگشت شماری شناخته شده اند. بهترین روکش ها می توانند زیباتر، ارزان تر، با کیفیت تر و …. باشند. اولویت هر فرد هنگام سفارش تفاوت دارد. شاید برای فردی زیبایی ملاک انتخاب خوبی باشد بنابراین هزینه اش را نیز می پردازد. اما در خانه ای دیگر و با توجه به محل قرار گیری آشپزخانه، کیفیت کابینت ها اهمیت زیادتری دارد. این امر کاملا سلیقه ای است و افراد از روی استانداردهای شخصی تصمیم گیری می کنند. به جای معرفی بهترین ها تصمیم گرفتیم انواع روکش برای درب کابینت را معرفی کنیم تا با توجه به مزایا و معایب خودتان مناسب ترین را انتخاب کنید.

انتخاب روکش درب کابینت
میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

روکش درب کابینت اکریلیک

این محصول دارای سطحی براق و صاف است و در برابر رطوبت، کاملا نفوذناپذیر است. زیبایی فوق العاده، تنوع رنگی و جذابیت روکش اکریلیک تنها جنبه ظاهری آن است. این روکش ها مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی و اسیدی دارند. شستشو و نظافت های معمول هیچ آسیبی به روکش وارد نمی کند. خاصیت انعطاف پذیری این محصول موجب شده تا هر طرحی را بتوان با آن اجرا کرد. روکش اکریلیک طول عمر کابینت ها را افزایش می دهد زیرا این متریال هرگز دچار پوسیدگی و فرسایش نمی شود. با نصب کابینت های روکش اکریلیک یک محصول با کیفیت را خریداری کرده اید که دکوراسیون آشپزخانه را کامل کرده است. 

مزایای ساخت کابینت های گلاس

روکش درب کابینت HPL

High Pressure Laminate ورق هایی با روکش طرح چوب است که در طراحی کابینت آشپزخانه به وفور استفاده می شود. این محصول یک روکش چند لایه با ترکیباتی از لایه های سلولزی و رزین های فتونیک است. روکش لمینتیس اچ پی ال تحت فشار و حرارت بالا تبدیل به صفحات محکم و با دوام شده است. این متریال پایداری بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد که مربوط به رزین موجود در مواد اولیه است. شرایط آب و هوایی، تغییرات دمایی و رطوبت به سطح روکش آسیب نمی زنند. تنوع رنگی این محصول در طیف رنگ های نزدیک به چوب طبیعی است و از نظر ظاهری نیز همپای کابینت های تمام چوب می تواند محسوب شود. جنس مواد به کار رفته در تولید اچ پی ال، چوب نیست به همین دلیل روکش در مرور زمان دچار پوسیدگی یا تغییر رنگ و آسیب نمی شود.

اگر پنجره آشپزخانه بزرگ و نورگیر است حتما از روکش درب اچ پی ال برای کابینت سازی تهران استفاده کنید.

روکش درب کابینت ملامینه

روکش درب کابینت ملامینه

ملامینه از پر مصرف ترین انواع روکش کابینت در تمام دنیاست. این محصول اغلب بر روی ساخت کابینت آشپزخانه ام دی اف کرج استفاده می شود. ملامینه یک روکش تزئینی خود چسب است و بدون نیاز به چسبکاری مجدد و به صورت مستقیم روی ورق ام دی اف چسبانده می شود. برای چسباندن ملامینه ار دو شیوه پرس طبقه ای و یا پرسل پیوسته استفاده می شود. پروسه روکش کاری ملامینه مشکل و تخصصی است نوعی ماده شیمیایی چسبناک موسوم به ملامین فرمالدئید در ساخت ملامینه استفاده می شود. این روکش ها قابل شستشو هستند و با سادگی تمیز می شوند. ملامینه تنوع رنگی بالایی دارد و با هر نوع دکوراسیون می توان آن را به کار برد.

قیمت ساخت و نصب کمد دیواری

روکش درب کابینت PVC

 پی وی سی یکی از مقاوم ترین محصولات در کابینت سازی است. این روکش از نوعی ماده پلیمری موسوم به پلی وینیل کلراید( Polyvinyl chloride) تولید شده که انعطاف پذیری بالایی دارد. پی وی سی همان وینیل با ساختاری پلاستیک مانند است. pvc در برابر آب و رطوبت به هیچوجه دچار آسیب و پوسیدگی نمی شود. تغییرات دمایی، فشار و اشیا تیز نمی توانند پی وی سی را دچار مشکل کنند انعطاف پذیری این ماده فوق العاده بالاست. اگر کابینت آشپزخانه با روکش پی وی سی کار شده باشد در مرور زمان دچار خط و خش و خراشیدگی نخواهد شد. نظافت روکش پی وی سی بسیار ساده است و تنها با یک دستمال نمدار می توان کابینت ها را تمیز کرد. طول عمر بالای این محصول موجب شده تا از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشد. 

روکش درب کابینت لترون

لترون ( Letron ) مصرف زیادی در صنایع چوب دارد. این محصول از خرده چوب با روکش ملامینه تولید می شود. در واقع وقتی روی نئوپان با ملامینه روکش شود، لترون به دست می آید. در صنایع چوب و کابینت سازی به انواع روکش کاغذی و فویل کاغذی لترون می گویند. این روکش در انواع مات و براق، ساده و طرح دار در بازار موجود است. تنوع رنگی لترون برای طراحان داخلی بسیار جذاب است تقریبا هر رنگی را می توان در این روکش ها پیدا کرد. از نظر قیمتی لترون یکی از ارازن ترین گزینه ها در روکش درب است. با توجه به قیمت پایین انتظار زیادی نمی توان از لترون داشت. این محصول در برابر تغییرات حرارتی، رطوبت و خراشیدگی مقاومت کمتری دارد. اغلب نمونه های کابینت باد کرده دارای روکش لترون بوده اند.

روکش درب کابینتروکش درب کابینت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه 

سرویس طراحی و ساخت کابینت شیراز و ساخت کابینت آشپزخانه توسط تیم حرفه ای کابینت ساز ارائه می شود. با شروع فصل تابستان و افزایش سفارش های کابینت آشپزخانه، توصیه می شود از قبل سرویس درخواستی را رزرو کنید. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز به راحتی و پا چند کلیک انجام می شود. ثبت نام رایگان است و در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی در مورد انتخاب متریال ساخت بهره مند شوید. هزینه ساخت کابینت اصفهان طبق حدول پیوست برای هر متر مربع محاسبه می شود. امکان طراحی سه بعدی به صورت رایگان تنها پس از عقد قرارداد ساخت در نظر گرفته شده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا