بنایی و دکوراسیون

ترفندهای دکوراسیون آشپزخانه کوچک با کمترین هزینه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

برای اینکه موقع آشپزی حس بهتری داشته باشید، یک دکور مناسب برای آشپزخانه، طراحی کنید. طراحی آشپزخانه یکی از اصلی ترین بخش ها در دکوراسیون داخلی است. در مورد خانه های نقلی این موضوع اهمیت بیشتری دارد. در اینجا هیچ فضایی پرت و هدر دادنی نیست. با کمی خلاقیت در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه می توان کاربری این فضا را افزایش داد. دکور بندی و چیدمان لوازم نیز ظرافت هایی دارد که نمی توان نادیده گرفت. آیا در یک خانه کوچک با آشپزخانه ای نقلی زندگی می کنید؟ این مطلب پر از ایده های خلاقانه برای دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه های کوچک است. 

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

بدون تردید کابینت ها مهم ترین المان در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه هستند. کابینت آشپزخانه رکن اصلی در این فضای کوچک است. در واقع انواع کابینت آشپزخانه از نظر کاربری و دید ظاهری دارای اهمیت هستند. به خصوص در آشپزخانه های اوپن، بدون در نظر گرفتن جنس و طراحی کابینت ها نمی توان طراحی قابل قبولی ارائه داد. حتی طراحی مثلث کار نیز وابسته به طریقه نصب کابینت هاست. سینک ظرفشویی اجاق گاز و یخچال در فضای مشخصی که از قبل در نظر گرفته شده، قرار می گیرند. چیدمان لوازم اصلی در هر آشپزخانه ای مشخص می کند که چقدر سلیقه دارید. پس از نصب کابینت ها نمی توانید محل اجاق گاز یا سینک ظرفشویی را تغییر دهید پس از قبل در این مورد تصمیم بگیرید. در ادامه ترفندهای ساده برای طراحی آشپزخانه نقلی را معرفی می کنیم.

طراحی و ساخت کابینت ام دی اف مدل جدید

دکوراسیون آشپزخانه چوبی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟
دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

اگر اندازه آشپزخانه کوچک است باید از همه دیوارها برای نصب کابینت استفاده کنید. طراحی آشپزخانه U شکل این امکان را می دهد که تعداد کابینت های دیواری بیشتری داشته باشید. همه امکانات یک آشپزخانه مدرن و لوکس را می توانید در اندازه کوچک برای این آشپزخانه هم در نظر بگیرید. برای مثال سینک ظرفشویی تکی که در تصویر بالا می بینید کارایی همان سینک های دوقلو را دارد ولی از نظر اندازه، کم جاتر است. همین اصل در مورد میز جزیره بسیار کوچک آشپزخانه نیز صدق می کند. بهتر است کابینت های دیواری را بلندتر در نظر بگیرید زیرا لوازم برقی بیشتری در آن جای می گیرند. میز پیشخوان را نباید با وسایل برقی کم کاربردتر، اشغال کنید.

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه تهران

نقش قفسه ها در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

برای اینکه فضای آشپزخانه کاربردی تر باشد، از قفسه ها شلف های دیواری استفاده کنید. خوبی این قفسه های بزرگ و کوچک اینست که به راحتی به همه لوازم دسترسی دارید. قفسه های دیواری جلوی دست و پا نیستند و مساحت آشپزخانه را اشغال نمی کنند.  تا می توانید روی دیوارها را با قفسه ها و کابینت های بدون درب، پر کنید. نگران هزینه ها نباشید. قیمت کابینت آشپزخانه کرج و قفسه هایی به این شکل خیلی ارزان تر تمام می شود. در تصویر پایین با اینکه متراژ آشپزخانه خیلی کوچک است ولی کابینت های بزرگ و جاداری روی دیوارها نصب شده. همینطور که می بینید قابلیت دسترسی به ظرف و ظروف داخل کابینت ها هم بسیار راحت است. هیچ بی نظمی و درهم برهمی نیز در این آشپزخانه جمع و جور و نقلی دیده نمی شود.

صرفه جویی در هزینه ها با تعمیرات کابینت آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک با نورپردازی

اگر این شانس را داشته باشید که یک پنجره بزرگ و نورگیر در آشپزخانه باشد، نصف مشکل حل می شود. نور و روشنایی فضا را بزرگتر و دل بازتر نشان می دهد. موقع آشپزی و کار کردن در این فضا، احساس خستگی و افسردگی نمی کنید. در صورتی که آشپزخانه تاریک و کم نور است می توانید از نورپردازی سقف و زیر کابینتی نیز استفاده کنید. یک ترفند دیگر استفاده از رنگ های روشن است. رنگ روشن نور را منعکس می کند و فضا را بزرگ تر از اندازه واقعی نشان می دهد. کابینت های رنگ روشن و برق ایده آل آشپزخانه های کوچک هستند. 

  • کابینت آشپزخانه هایگلاس

هایگلاس نوعی روکش چوب و ام دی اف است که دارای سطح صاف و درخشانی است. معمولا اسکلت و بدنه کابینت از ورق ام دی اف ساخته می شود و برای درب ها از هایگلاس با کیفیت بالا استفاده می شود. هایگلاس انتخاب اول دکوراتیوها در دکوراسیون آشپزخانه لوکس است. تقریبا چند سالی بیشتر از ورود این متریال به بازار نمی گذرد ولی به دلیل زیبایی و ظاهر فوق العاده جذاب مورد توجه زیادی قرار گرفته است. ترکیب شیشه و هایگلاس نیز بسیار رایج است. برای مثال برخی از کابینت ها را با درب شیشه ای و برخی دیگر را هایگلاس کار کنید. اگرچه کابینت دو رنگ آشپزخانه طرفداران پر و پا قرصی دارد ولی کابینت هایگلاس تک رنگ، برای بزرگ نشان دادن این فضا پیشنهاد می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

ساخت کابینت ام دی اف در مشهد

برای دیدن تصاویر  جالبی از دکوراسیون آشپزخانه کوچک روی Small Kitchen کلیک کنید. احتمالا در تصمیم گیری برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه و نصب کابینت های جدید و چیدمان لوازم، بتوانید از ایده های آن استفاده کنید. به هر حال تصمیم گیرنده نهایی شمایید.

کابینت ساز حرفه ای شیراز

دکوراسیون آشپزخانه نقلیدکوراسیون آشپزخانه کوچک

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه کوچک در تخصص ماست. ساخت کابینت های مدل جدید برای آشپزخانه های نقلی با کمترین هزینه ها و بالاترین کیفیت انجام می شود. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. پس از ثبت سفارش، تیم پشتیبانی جهت هماهنگی با شما تماس می گیرد. کابینت ساز متخصص برای اندازه گیری کابینت آشپزخانه به محل اعزام می شود و پس از اندازه گیری و توافق اولیه، عملیات طراحی و ساخت انجام می شود. چنانچه نیاز به مشاوره دارید با ما در میان بگذارید. مشاوره رایگان برای انتخاب جنس کابینت و طراحی به صورت رایگان انجام می شود. امکان تهیه طرح سه بعدی کاملا رایگان، پس از ثبت سفارش وجود دارد. عملیات ساخت کابینت در محل کارگاه انجام می شود و درب های آماده کابینت ها جهت نصب به محل ارسال می شود. سرویس کابینت سازی تحت گارانتی کامل هوم سرویز قرار دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا