خانگی و ساختمانی

خدمات نصب و تعمیرات موتورخانه شوفاژ فوری

تعمیرات شوفاژ خانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه هم ارائه میده؟

موتورخانه شوفاژ یکی از اصلی ترین بخش ها در مجتمع های مسکونی و اداری است. تامین آب گرم ساختمان و همچنین گرمایش در زمستان بر عهده شوفاژخانه است. در تمام طول سال تجهیزات موتورخانه فعال است و همین موضوع موجب فرسایش قطعات اصلی در  تجهیزات موتورخانه شوفاژ می شود. با سرویس موتورخانه می توان مانع خرابی زود هنگام قطعات و از کار افتادن کامل تجهیزات موتورخانه شد. شاید تصور کنید تا زمانی که مشکلی پیش نیامده نیازی به سرویس و نگهداری از شوفاژخانه نیست. این اشتباه را خیلی ها مرتکب می شوند. با یک حساب سر انگشتی می توان متوجه شد که تعمیرات موتورخانه هزینه بیشتری از سرویس دوره ای دارد. با پرداخت یک مبلغ ناچیز، از تجهیزات گرانقیمت شوفاژ خانه نگهداری کنید.

اهمیت تعمیرات موتورخانه شوفاژ

وقتی موتورخانه دچار مشکل شود، آب گرم ساختمان هم قطع می شود. همین اتفاق ساده می تواند مشکلات زیادی را در یک مجتمع مسکونی با واحدهای زیاد، پیش بیاورد. نبودن آب گرم در لوله ها به معنای تعطیل شدن حمام و آشپزخانه است. در زمستان که مشکل بدتر هم می شود با از کار افتادن شوفاژخانه، هم زمان سیستم گرمایش ساختمان هم از کار می افتد. از طرفی تجهیزات موتورخانه شوفاژ قیمت بالایی دارند و نگهداری از آن به نوعی صرفه جویی هم محسوب می شود. اگر قطعه ای قابل تعمیر باشد باید تا حد امکان آن را تعمیر کرد گاهی پیدا کردن قطعات یدکی اصل، در این آشفته بازار لوازم کار دشواری است. 

موقع تعویض لوله کشی شوفاژ چه زمانی است؟

تعمیرات موتورخانه شوفاژ ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه هم ارائه میده؟
تعمیرات موتورخانه شوفاژ

نصب و نگهداری از موتورخانه شوفاژ

اگر به تازگی سیستم موتورخانه و شوفاژ را نصب کرده باشید از هزینه های سرسام آور تجهیزات موتورخانه اطلاع دارید. البته در صورت نگهداری صحیح این تجهیزات سال های سال، به خوبی کار می کنند و در طی زمان این قیمت ها سرشکن شده و بسیار مقرون به صرفه خواهد شد. بنابراین لازم است تا از تجهیزات موتورخانه به درستی نگهداری و مراقبت شود. با نصب موتورخانه کار تمام نمی شود. این سیستم پیچیده نیاز به رسیدگی و سرویس دارد. سرویس موتورخانه یک کار فنی و تخصصی است که توسط تکنیسین حرفه ای انجام می شود. تعمیرات موتورخانه شوفاژ  یک فن تخصصی است که نیاز به آموزش دارد. پس از تشخیص علت خرابی شوفاژ قسمت های معیوب موتورخانه نیز تعمیر می شود. این کاری نیست که هر آچار به دستی از عهده اش بربیاید. گاهی دخالت های افراد غیر متخصص، هزینه های تعمیرات را افزایش می دهد. تعمیرات اساسی موتور خانه تهران را به متخصصین ما بسپارید.

تعمیرات موتورخانه شوفاژ در منازل

بیشترین مشکلات وقتی اتفاق می افتد که نگهداری از شوفاژخانه را افراد غیر حرفه ای بر عهده می گیرند. برای مثال ساکنین مجتمع خودشان دست به اچار می شوند. از قدیم گفته اند هر کسی را بهر کاری ساختند. اگر قرار باشد که هر کدام از ساکنین به نوبت به موتورخانه رسیدگی کنند که دیر یا زود باید فاتحه شوفاژخانه را خواند. از طرفی پیدا کردن یک تعمیرکار کار بلد و متخصص هم که کار ساده ای نیست، گاهی ناچارید هزینه زیادی برای تعوی یک قطعه کوچک بپردازید. خدمات نصب و تعمیر موتورخانه شوفاژ کرج برای همین موقع ها راه اندازی شده است. در هر زمان که موتورخانه دچار مشکل شده با ما تماس بگیرید تا بلافاصله نزدیکترین متخصص به محل اعزام شود. 

عیب یابی و تعمیرات موتورخانه در برج های مسکونی

تعمیرات موتورخانه شوفاژ در تهران

تعمیرات موتورخانه شوفاژ در ادارات

موتورخانه شوفاژ مرکزی از قسمت های متفاوتی تشکیل شده است. بیشترین خرابی در مشعل ها و پمپ های موتورخانه دیده می شود. این قسمت ها هم دارای وسایل الکتریکی و هم مکانیکی هستند و به طور دائم در حال کارکرد هستند. خرابی لوازم ثابت موتورخانه نظیر دیگ و کلکتور و منبع دوجداره و …. اتفاقی عادی است. در ساختمان های داری معمولا یک بخش ثابت شامل تیم تکنیسین تعمیرات شوفاژخانه در محل مستقر است و در صورت خرابی، فوری اقدام به برطرف کردن مشکل می کند. در صورتی که چنین تیم متخصصی در محل حاضر نباشد لازم است تا با شرکت های فنی و تعمیراتی برای رسیدگی به شوفاژ خانه هماهنگ شود. حتی امکان عقد قرارداد ماهیانه یا سالیانه سرویس موتورخانه نیز وجود دارد. در این صورت نعمیرکار شرکت در بازه های زمانی مشخص، قطعات موتورخانه( Engine room )را مورد بررسی و در صورت نیاز تعمیر قرار می دهد. 

هوم سرویز خدمات تعمیرات موتورخانه شوفاژ در مشهد نیز ارائه می دهد.

هزینه تعمیرات موتورخانه شوفاژ

پس از بروز مشکل ابتدا باید عیب یابی و بررسی موتورخانه انجام شود. بعد از پیدا کردن ایراد با توجه به نوع و میزان خرابی، هزینه ها محاسبه می شود. گاهی لازم است تا قطعه معیوب، تعویض شود. در این مورد قیمت خرید قطعه مورد نظر دارای نرخ ثابتی نیست و تابع شرایط بازار است. در صورتی که بخواهید همیار قطعه را تهیه می کند و به همراه فاکتور خرید ارائه می دهد. با توجه به نوع خرابی هزینه ها متفاوت است. در جدول زیر تعرفه های نصب و تعمیر موتورخانه اصفهان اطلاع رسانی شده است. تعمیرکار با بررسی موتورخانه شوفاژ می تواند قیمت دقیق را اعلام کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه هم ارائه میده؟

تعمیرات موتورخانه شوفاژتعمیرات موتورخانه شوفاژ

خدمات نصب و تعمیر موتورخانه در تهران

نصب و راه اندازی مشعل گازی و گازوئیلی به همراه سرویس کامل موتورخانه شوفاژ توسط متخصصین هوم سرویز انجام می شود. تعمیرات و تعویض قطعات موتورخانه های قدیمی در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است. در هر کجا که زندگی می کنید خدمات فنی-تعمیراتی شوفاژخانه را به ما بسپارید. با اولین تماس هماهنگی برای اعزام بهترین تعمیرکار موتورخانه انجام شده و در زمان مورد نظر شما، تعمیرکار درب منزل یا محل کار مراجعه می کند. برای ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش کاملا رایگان است و پس از عیب یابی و بازدید، هزینه تعمیرات به طور دقیق و شفاف به مشتری اعلام می شود. نگران هزینه های پرداختی نباشید قیمت گذاری طبق نرخ اتحادیه در همه سفارش ها لحاظ می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا