لوله کشی و تاسیسات

تعویض لوله کشی شوفاژ ✔️ رفع نشتی با ترکیدگی لوله

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نشتی یا ترکیدگی لوله هم ارائه میده؟

پوسیدگی در لوله های شوفاژ، نم و نشتی لوله ها و مواردی از این دست در ساختمان های قدیمی بیشتر دیده می شود. لوله های آب گرم و سرد هم یک عمر مفیدی دارند و بعد از گذشت چند سال فرسوده و متسعمل می شوند. در این صورت چاره ای جر تعویض لوله کشی شوفاژ باقی نمی ماند. قبل از اینکه سوز و سرمای پاییز و زمستان از راه برسد نسبت به برطرف کردن نم و نشتی لوله ها اقدام کنید. هر گونه ایراد و مشکل در لوله کشی شوفاژ منجر به از دست دادن منبع گرمایشی می شود و باید به سرعت تعمیر شود.

دلایل تعویض لوله کشی شوفاژ

شوفاژ به عنوان تنها منبع گرمایشی در بسیاری از ساختمان ها نصب شده است. انواع رادیاتورهای شوفاژ پره ای، پنلی، قرنیزی، شیشه ای و … اب گرم مورد نیاز را از طریق لوله کشی موتورخانه تهران یا پکیج دریافت می کنند. در واقع کیفیت گرمای شوفاژ قبل از هر عاملی به لوله ها بستگی دارد. پوسیدگی و تغییر شکل لوله های شوفاژ به دلیل تماس مستقیم با آب گرم، سریع تر اتفاق می افتد. دمای بالای آب انبساط طولی و عرضی را ایجاد کرده و فرسایش لوله ها رخ می دهد. عامل مهم دیگر جرم و رسوب آب در لوله ها است که به مرور نم و نشتی را در لوله های شوفاژ ایجاد می کند. جنس لوله ها نیز در پوسیدگی و نشتی لوله ها تاثیر گذار است. مشکلات مربوط به نشتی در لوله کشی شوفاژ روکار کرج به سرعت قابل شناسایی است.

بهترین روش اجرای لوله کشی فاضلاب

رفع نم و نشتی شوفاژ

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نشتی یا ترکیدگی لوله هم ارائه میده؟
رفع نم و نشتی لوله کشی شوفاژ و رادیاتورها

تعویض لوله کشی شوفاژ به دلیل زنگ زدگی

هوه لوله های فلزی با گذشت زمان دچار زنگ زدگی می شوند. دلیل این مشکل به خاطر ماهیت لوله های فلزی است که با اکسیژن آب واکنش نشان می دهند. در ساختمان های قدیمی که سال ها از نصب شوفاژ و لوله کشی ها می گذرد، امکان زنگ زدگی لوله ها بیشتر است. به مرور زنگ لوله ها بیشتر و بیشتر می شود تا جایی که به کلی لوله ها را مسدود می کند. در این صورت چاره ای جز عوض کردن لوله کشی شوفاژ مشهد باقی نمی ماند.

جرم و رسوب لوله ها و تعویض لوله کشی

رسوب لوله های فلزی به دلیل سختی آب، بسیار شایع است. لوله های قدیمی و رسوب گرفته قادر به انتقال صحیح آب گرم نیستند و در نتیجه رادیاتورها به خوبی گرم نمی شوند. در این مواقع معمولا رادیات های نزدیک به پیکج یا موتورخانه گرم تر بوده و بقیه رادیات ها ولرم یا به کلی سرد هستند. اگر هواگیری شوفاژ را انجام داده اید و هنوز مشکل وجود دارد احتمال مسدود شدن لوله های رسوب گرفته، هست. برای بررسی بیشتر با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا علت عدم انتقال گرمای یکنواخت مشخص شود.

هزینه تعمیر شوفاژ چقدر است؟

هزینه تعویض لوله کشی شوفاژتعویض لوله کشی شوفاژ و تعمیرات رادیاتور

ترکیدگی لوله های شوفاژ

نشتی در مسیر لوله کشی شوفاژ شیراز، نشان دهنده ترکیدگی لوله است. لوله های پلیمری و 5 لایه جدید به ندرت دچار ترکیدگی می شوند ولی احتمال نشتی یا ترکیدگی همه لوله ها وجود دارد. برای مثال استاندارد نبودن لوله کشی ها و نحوه خواباندن لوله ها در کف ساختمان می تواند عاملی برای ترکیدگی زودتر از موعد لوله ها باشد. دمای بالاتر از 70 درجه و یا حتی یخ زدگی لوله ها می تواند موجب نشتی و ترکیدگی آن شود. اگر روی دیوارها لکه های زرد یا پوسته شدن رنگ را می بینید احتمال نشتی لوله های شوفاژ وجود دارد. در این مورد باید لوله معیوب تعویض شود.

تعویض لوله کشی شوفاژ فرسوده

در صورتی که نصب لوله ها طبق استاندارد انجام شده باشد و لوله ها در برابر یخ زدگی عایق بندی شوند، طول عمر لوله ها افزایش خواهد یافت. با اینهمه ختی در صورت مراقبت صحیح نیز دیر یا زود لوله کشی شوفاژ دچار فرسودگی می شود. به طور کلی همه لوله ها فلزی و پلیمری، طول عمر مشخصی ندارند. در ساختمان های قدیمی با تعویض لوله های شوفاز با لوله های 5 لایه مشکل به کلی برطرف می شود. این لوله های سبز چند سالی است که به بازار عرضه شده اند و طول عمری بیش از 50 سال دارند.

حتی اگر نم و نشتی در ساختمان دیده نمی شود نیز موقع بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون می توانید، سیستم لوله کشی قدیمی ر نوسازی کنید. در بازسازی کامل بنا می توان لوله های قدیمی و فرسوده، زنگ زده، رسوب گرفته و فرسوده را با للوه های جدید جایگزین کرد. حتی امکان جابجایی محل نصب رادیاتور شوفاژ نیز وجود دارد ولی باید لوله کشی قدیمی را مسدود کرد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نشتی یا ترکیدگی لوله هم ارائه میده؟

تعمیرات لوله های شوفاژتعویض لوله کشی شوفاژ

خدمات رفع نشتی و تعویض لوله کشی شوفاژ

سرویس تشخیص ترکیدگی لوله هوم سرویز در همه مناطق تهران سفارش می پذیرد. خدمات نشت یابی لوله های آب و فاضلاب، تشخیص ترکیدگی با دستگاهو رفع نشتی و ترکیدگی لوله های شوفاژ توسط تیمی از متخصصین لوله کشی ارائه می شود. برای ثبت سفارش می توانید از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. با چند کلیک ساده سفارش خود را به رایگان ثبت کنید. پس از ثبت سفارش هماهنگی برای اعزام کارشناس متخصص به محل انجام می شود. پس از عیب یابی و تشخیص محل ترکیدیگی یا نشتی، همیار بهترین و ارزان ترین راه برای تعمیرات لوله ها را اعلام می کند. در صورت رضایت مشتری تعمیرات بلافاصله شروع می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نشتی یا ترکیدگی لوله هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا