نظافت و پذیرایی

نظافت مشاعات ساختمان ✔️ قیمت گیری و ثبت سفارش رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

نظافت مشاعات ساختمان از آن کارهایی است که گاهی پشت گوش می اندازیم. اغلب افراد در رفت و روب و تمیزکاری داخل ساختمان خیلی سخت گیر هستند ولی در مورد نظافت راه پله ها و پارکینگ اوضاع فرق می کند. کیسه های زباله ای که چکه می کند یا ماشین هایی که روغن ریزی دارند، همه ساختمان را کثیف کرده اند. برای نظافت و تمیز کردن فضاهای اشتراکی چه برنامه ای دارید؟ هزینه نظافت مشاعات از روی شارژ پرداخته می شود پس در این مورد فقط به یک برنامه ریزی دقیق نیاز دارید. با یک شرکت خدمات نظافتی تماس بگیرید تا راه پله ها و مشاعات مثل روز اول تمیز و پکیزه شود.

طریقه نظافت مشاعات ساختمان

نظافتچی ساختمانی تهران راه و روش خاصی برای تمیز کاری و نظافت مشاعات دارند. اصول کار در نظافت راه پله ها همیشه از بالا به پایین است. به این ترتیب اول کار از آخرین پله پشت بام شروع می شود و به درب حیاط ختم می شود. البته در این بین خیلی جاهای دیگر هم باید به خوبی تمیز شود. موقع تمیزکاری یک موضوع مهم وجود دارد و آن سن ساختمان است. نحوه نظافت فضای اشتراکی در ساختمان های قدیمی و نوساز یکسان نیست. در واقع اصول کار تفاوت ندارد بلکه ریزه کاری زیاد دیگری را باید در نظر گرفت. به نظرتان تمیز کردن راه پله های یک ساختمان نوساز چه تفاوتی با یک ساختمان قدیمی دارد؟

نظافت راه پله ساختمان قدیمی چرا دشوارتر است؟

نظافت درب حیاط و مشاعات

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

نظافت مشاعات ساختمان نوساز

همه ساختمان های نوساز بعد از تکمیل می بایست یکبار تمیز شوند. راه پله ها و مشاعات برای حذف باقیمانده ملات و سیمان ساختمانی و … نیاز به نظافت دارد. نخاله های ساختمانی زیادی در بنا وجود دارد که باید تخلیه شده و کف ساختمان تمیز شود. معمولا قبل از ساکن شدن افراد همه راه پله های ساختمان و مشاعات از بالا به پایین تمیز می شود. 

بعد از سکونت نیز لازم است تا در بازه های زمانی مشخص، مشاعات تمیز شود. راه پله ها، پارکینگ و فضای اشتراکی در ساختمان های نوساز دارای لکه های قدیمی و آلودگی های معمول نیستند. اگر نسبت به نظافت این فضا سهل انگاری شود خیلی زود راه پله ها و حیاط و پارکینگ را کثیفی و الودگی بر می دارد. این موارد همیشه در یک ساختمان نیاز به تمیزکردن دارد:

  • درب حیاط

اینجا ورودی ساختمان است و در معرض آلودگی و کثیفی زیادی قرار دارد. همه ساکنین برای ورود و خروج از این درب استفاده می کنند پس باید همیشه تمیز و پاکیزه باشد! موقع نظافت ساختمان کرج نباید به سیستم ریموت و آیفون تصویری آسیب وارد شود.

  • پارکینگ ساختمان

مدیریت ساختمان باید به صورت دوستانه در مورد اتومبیل هایی که روغن ریزی دارند، تذکر دهد! در غیر این صورت خیلی زود سطح پارکینگ پر از لکه روغن خواهد شد.

  • راه پله ها

راه پله شامل دیوارها، پنجره ها و پله ها نیزمی شود. در ساختمان های نوساز نیازی نیست هر بار دیوارها و کلید و پریز و … نیز شسته شوند ولی هر سه ماه یکبار باید دیوارها را نیز نظافت کرد.

  • درب و داخل آسانسور

تقریبا همه ساختمان های نوساز دارای آسانسور هستند. حتما در این مورد به شرکت نظافتی اطلاع دهید. تمیز کردن کامل آسانسور شامل درب، آینه های داخل، موکت کف آسانسور و همه قسمت های آن است.

نظافت مشاعات ساختمان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

نظافت مشاعات ساختمان قدیمی

اولین چیزی که از یک ساختمان قدیمی تصور می شود، راه پله های کثیف و پر از لکه های بزرگ و کوچک است. همه ساختمان ها مثل هم نیستند. در بسیاری از موارد ساکنین در مورد نظافت راه پله مشهد نیز حساسیت نشان داده اند و با وجود سن بالای ساختمان، راه پله ها تمیز و بدون لکه است. اما در مواردی که مدت ها مشاعات تمیز نشده باشد، مشکلات بیشتری وجود دارد. برخی از مواردی که لازم است تا موقع نظافت فضای مشاع حتما تمیز شود اینها هستند:

در نظافت ساختمان مسکونی به چه مواردی باید دقت شود؟

  • نظافت درب ورودی

احتمالا درب ورودی پر از آگهی ها و برچسب های بزرگ و کوچک است. تمیز کردن جای چسب آگهی ها وقت زیادی می برد. اگر بخواهید چسب ها را بکنید مدت زمان بیشتری برای نظافت صرف می شود.

  • نظافت راه پله های قدیمی

راه پله هایی که پر از لکه های کوچک و بزرگ هستند، به این سادگی ها تمیز نمی شوند. برای پاک کردن این لکه های سر سخت نیاز به شوینده های قوی تری دارید. در مورد سفید کننده ها و لکه برهای اسیدی احتیاط کنید. سنگ و سرامیک راه پله با اسید باتری و …. به شدت آسیب می بیند! نرده های راه پله نیز بخشی از نظافت مشاعات اصفهان به حساب می آید.

  • نظافت دیوارها

احتمالا اغلب ساختمان هایی که عمر بیشتری دارند فاقد آسانسور یا پارکینگ باشند! در صورت وجود پارکینگ هم  لکه های روغن اجتناب ناپذیر است. برای نظافت مشاعات ساختمان قدیمی کار دشواری در پیش دارید. دیوارهای دوده گرفته، پر از گرد و خاک و سیاه و کثیف هم نیاز به نظافت دارند. کلید و پریزها، لامپ ها، شیشه پنجره ها و …. همه باید خوب تمیز شوند.

روش های مختلف شستشوی کاشی کف و دیوار استخر

نظافت مشاعات در ساختمان های نوساز

خدمات نظافت راه پله و مشاعات

نظافت راه پله و مشاعات بخشی از سرویس های خدماتی-نظافتی هوم سرویز است. این سرویس توسط همیاران آقا حرفه ای و با تجربه انجام می شود. کارگر نظافتچی آقا طبق توافق اولیه از درب حیاط تا پشت بام را تمیز می کند. برای اینکه خیال تان بابت تمیز بودن راه پله ها، پارکینگ و فضای مشاع راحت باشد می توانید سفارش های خود را به صورت ماهانه نیز ثبت کنید. همه سفارش های ثبت شده در اپ هوم سرویز به صورت تضمین شده و با قیمت رقابتی انجام می شود. موقع ثبت سفارش توضیحات مربوط به سن ساختمان، تعداد طبقات و … را در قسمت مربوط بنویسید. امکان اعزام نظافتچی در زمان مورد نظر وجود دارد برای روزهای تعطیل و آخر هفته ها سفارش خود را از قبل رزرو کنید تا هماهنگی های لازم انجام شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا