جابجایی و حمل بار

کامیون حمل اثاثیه خوب ✔️ خدمات اسباب کشی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

تکمیل شدن ظرفیت ماشین حمل بار در میان اسباب کشی یک فاجعه بزرگ است. در این صورت همه برنامه ریزی ها به هم می ریزد. این اتفاق کم و بیش در حمل بار اداری یا اسباب کشی منزل رخ می دهد. وقتی حجم بار با ایعاد کامیون حمل اثاثیه برابر نباشد، باید منتظر چنین چیزهایی هم بود. شرکت باربری انواع ماشین های حمل بار را در اختیار دارد ولی نتخاب وسیله نقلیه مناسب بر عهده مشتری است. به صورت چشمی همیشه ابعاد کامیون بزرگتر دیده می شود ولی وقتی شروع به بارگیری می شود، متوجه می شوید که وسایل زیادی دارید که هنوز در کامیون قرار نگرفته اند. در این موارد ناچارید دوبار هزینه کامیون را بپردازید و کلی هم زمان از دست می دهید. با انتخاب صحیح ماشین حمل بار، هزینه اسباب کشی بسیار کمتر خواهد شد.

اهمیت کامیون حمل اثاثیه

اجاره کامیون برای حمل بار و اسباب کشی، هزینه بر است. اما بدون وسیله نقلیه نیز نمی توانید اثاثیه را به محل جدید منتقل کنید. انتخاب صحیح کامیون در این مورد بسیار مهم است. برای اینکه مبلغ بیشتری نپردازید باید اندازه کامیون متناسب با بار باشد. همنیطور که پُر شدن فضای ذخیره سازی بار کامیون در حین اسباب کشی، مشکل ایجاد می کند اضافه آمدن فضای بارگیری نیز پیامدهایی دارد. اگر ماشین اثاث کشی تهران، بزرگتر از حجم وسایل باشد نیز دردسرهایی دارد. بزرگ بودن ماشین و خالی ماندن بخشی از فضای کامیون مساوی با آسیب دیدن و شکستن وسایل داخل کارتن های اسباب کشی است.

در واقع تا زمانی که شروع به بارگیری نکرده اید متوجه نامتناسب بودن میزان بار و کامیون نخواهید شد. البته شرکت های باربری در این زمینه تجربه زیادی دارتد و می توانند راهنمایی تان کنند. از قبل با باربری کرج هماهنگ کنید تا کارشناس برای دیدن وسایل و انتخاب کامیون کمک تان کند.

نحوه محاسبه هزینه باربری و اسباب کشی

کامیون حمل اثاثیه
میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

ابعاد کامیون حمل اثاثیه

اندازه فضای بارگیری هر کامیون متفاوت است. شرکت باربری ده ها ماشین برای حمل بار در اختیار دارد این کامیون ها دارای ابعاد کوچک تا بزرگ هستند. تنوع ابعاد کامیون ها به دلیل اینست که در هر سفارش، متناسب با مقدار لوازم از یک نوع کامیون استفاده شود. در واقع تنوع زیادی در اندازه فضای ذخیره سازی کامیون های باربری وجود دارد اما سوال اینجاست که چطور اندازه مناسب را انتخاب کنیم؟

فضای ذخیره سازی کامیون از کف تا سقف محاسبه می شود. این اندازه به صورت متر مکعب اندازه گیری شده و باید همه قسمت ها توسط کارتن بسته بندی و لوازم کاملا اشغال شود. در عمل اغلب افراد نمی توانند از این فضا به درستی استفاده کنند و فضای زیادی در لا به لای وسایل خانه و اثاثیه خالی می ماند. اما کارگر باربری با تجربه، متخصص در این کار است و می تواند از همه فضای موجود برای بارگیری و جای دادن لوازم استفاده کند. برای استفاده حداکثری از فضای بارگیری می بایست بسته بندی ها نیز به درستی انجام شده باشد. به هر حال که سالم رسیدن وسایل به مقصد ارتباط مستقیم با بسته بندی و قراردادن لوازم در کامیون دارد. 

کلیه خدمات حمل جهیزیه عروس از بسته بندی تا چیدمان

اجاره کامیون حمل اثاثیه

کامیون باربری به همراه تیم اسباب کشی و کارگرها به محل اعزام می شود. راننده کامیون در زمینه حمل اثاثیه مشهد تجربه زیادی دارد و معمولا در چیدمان و بارگیری وسایل به کارگرها کمک می کند. البته در نظر داشته باشید که راننده کامیون از کارگر حمل بار جداست. راننده ها تنها مبلغ اجاره کامیون را دریافت می کنند و این هزینه ارتباطی به دستمزد کارگر باربری ندارد. ابعاد کامیون و زمانی که برای اسباب کشی صرف می شود، از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت کامیون است. هزینه اجاره کامیون های مسقف بیشتر از وانت بار و ماشین های روباز است. برای اجاره کردن کامیون اسباب کشی باید از قبل با شرکت باربری اصفهان هماهنگ کنید. معمولا همه شرکت های فعال در این زمینه، سرویس های رزرو هم ارائه می دهند.

کامیون حمل اثاثیه در تهران

اسباب کشی و جابجایی لوازم منزل

انتخاب کامیون حمل اثاثیه منزل

برای اجاره کامیون بهترین انتخاب، توجه به مقدار وسایل است. ساده ترین کار اینست که از روی تعداد اتاق ها حجم بار را محاسبه کنید. اگر نمی دانید کدام نوع کامیون برای بارتان مناسب است از باربری کمک بگیرید. معمولا با پرسیدن چند سوال می توان حدس زد که چه نوع ماشینی به کارتان می آید. برای مثال اگر دو دست مبلمان دارید یا میز ناهارخوری و ساید بای ساید و هر وسیله بزرگ دیگری می تواند حجم بار را افزایش دهد! تعداد افرادی که در این خانه زندگی می کنند نیز احتمالا موجب افرایش تعداد بسته بندی ها بشود.

فرض کنید یک فروشگاه لوازم خانگی یا فروش سازهای موسیقی بخواهد به محل دیگری منتقل شود! در این صورت با توجه به حجم وسایل به یک کامیون بزرگ نیاز دارد. انواع کامیون برای اسباب کشی و حمل بار استفاده می شود که شامل ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین هستند.  وانت نیسان وخاور برای اثاثی کشی در تهران متقاضی بیشتری دارند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟
کامیون حمل اثاثیه ارزان

کامیون حمل اثاثیه

خدمات اسباب کشی و باربری

اتوبار هوم سرویز آماده انجام سفارش های باربری و حمل اثاثیه منزل تبریز می باشد. جهت حمل بار به شهرستان از قبل هماهنگ کنید. سرویس های باربری اداری و اسباب کشی منزل در همه روزهای هفته سفارش می پذیرد. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. موقع ثبت سفارش هر توضیحی که لازم می دانید را ذکر کنید. موارد از قبیل حمل بار سنگین( گاو صندوق، پیانو، ساید بای ساید …) از قبل به شرکت باربری اطلاع داده شود. برای حمل بار بنابر سفارش از وانت بار، کامیون، خاور، نیسان، کامیونت و ماشین های باربری مسقف استفاده می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا