نظافت و پذیرایی

5 سوال مهم قبل از استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

اغلب سفارش های نظافت داخل منزل مربوط به اعزام نظافتچی خانم است. خانواده ها تمایل دارند تا یک خانم وارد حریم خصوصی شان بشود و با کارگر خانم احساس راحتی بیشتری دارند. شرکت های خدماتی با اعزام کارگر خدماتی خانم برای نظافت منزل کارها را ساده کرده اند. به سادگی چند کلیک می توانید درخواست نظافت منزل را ثبت کرده و حتی جنسیت نظافتچی را نیز انتخاب کنید. کسانی که تاکنون از این سرویس های خدماتی-نظافتی استفاده نکرده اند، هنوز در استخدام نظافتچی آنلاین تردید دارند. گاهی سوالات زیادی پیش می آید که تردیدها را بیشتر می کند. در این مطلب مهم ترین سوالات در مورد سپردن کارهای نظافتی به کارگر خانم پاسخ داده شده با ما همراه باشید.

1-کارگر خانم برای نظافت منزل چه وظایفی دارد؟

شاید این یکی از مهم ترین مواردی باشد که شبهاتی را ایجاد کرده است. هر شرکت نظافتی قوانین خاصی دارد. وظایف نظافتچی ها در این قوانین به وضوح اعلام شده است. برخی کارها اصلا در حیطه وظایف نظافتچی خانم تهران نیست. برای مثال نظافت راه پله ها یا پشت بام و … بر عهده نظافتچی آقا  است. کارگر خانم تنها کارهای داخل منزل را انجام می دهد. اگر برای شستن دیوارها یا شیشه ها نیاز به کمک دارید کارگر آقا انتخاب کنید. لیست کارهایی را که می خواهید از قبل تهیه کنید تا موقع ورود نظافتچی بدانید چه کارهایی را به او واگذار کنید. به این ترتیب در زمان صرفه جویی می شود و مدیریت کارها بهتر پیش می رود. بخشی از وظایف نظافتچی خانم اینها هستند:

  • گردگیری و جارو کشی کامل منزل
  • شستشوی لباس ها و اتو کشی
  • شستشوی کف خانه
  • تمیز کردن فرش و مبلمان
  • نظافت آشپزخانه
  • نظافت سرویس های بهداشتی و حمام
  • و ……

روش نظافت راه پله ساختمان قدیمی چگونه است؟

کارگر خانم برای نظافت منزل و محل کار

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

2-ساعات کار کارگر خانم برای نظافت منزل چقدر است؟

سوالات زیادی در مورد ساعات کار نظافتچی ها و یا روزهایی که این سرویس ارائه می شود، مطرح شده است. سرویس نظافت منزل برای همه روزهای هفته سفارش می پذیرد. در برخی از ایام سال که تعداد سفارش های بیشتری ثبت می شود، کارگر نظافتچی حتی در روزهای تعطیل نیز امور نظافت منزل را با هماهنگی قبلی انجام می دهد. ساعت عادی برای نظافت خانه کرج همان زمان اداری است. البته مشتری ها می توانند در موقع سفارش دهی ساعت مورد نظر خود را نیز اعلام کنند. به طور معمول از ساعت 8 صبح کارگر نظافتچی آماده به کار است. تا هر زمانی که کارهای تمیزکاری منزل طول بکشد، نظافتچی کارش را ادامه می دهد. ساعات کار نامتعارف نظیر نیمه شب پذیرفته نمی شود. عرف رایج ساعات کاری متداول در ادارات است.

3-آیا امکان اعزام یک نظافتچی خانم در سفارش بعدی وجود دارد؟

پس از ثبت سفارش کارگر نظافت خانم مشهد برای تمیزکاری خانه، پروسه سرویس دهی شروع می شود. تیم پشتیبانی اولین و نزدیکترین نظافتچی را به محل اعزام می کند. در این صورت معمولا نظافتچی ها ثابت نیستند و تغییر می کنند. در صورتی که مشتری از کار یک کارگر خانم راضی باشد و بخواهد در نوبت های بعدی نیز همان نظافتچی به محل اعزام شود باید از قبل این موضوع را اطلاع دهد. قسمت توضیحات بنویسید که تمایل دارید کارگر خانم اصفهان همان فرد دوره قبلی باشد. از این نظر هیچ مشکلی نیست و هوم سرویز همان فرد را به محل اعزام خواهد کرد.

روش صحیح نظافت و کفسابی پارکینگ

دستمزد کارگر خانم برای نظافت منزل

4-اجرت کارگر خانم برای نظافت منزل چقدر است؟

دستمزدها با توجه به حجم کار و ساعاتی که صرف انجام دادن کار می شود، متغیر است. بزرگ بودن خانه نیز زمان نظافت را افزایش می دهد و روی اجرت نیز تاثیرگذار است. برای مثال زمانی که صرف نظافت خانه نقلی و جمع و جور می شود بسیار کمتر از نظافت و تمیزکاری یک خانه با 5-6 اتاق خواب است. تعداد افراد خانوار و میزان وسایل منزل هم می تواند هزینه ها را افزایش دهد. به طور کلی دستمزدها به صورت ساعتی محاسبه می شود. درخواست برای نظافتچی خانم بیشتر است بنابراین قیمت کارگر خانم شیراز اندکی بیشتر از کارگر آقای نظافتچی است. معمولا دستمزد برای 4 ساعت اولیه یکجا محاسبه می شود و به ازای هر ساعت اضافی به هزینه ها افزوده می شود. در صورتی که ساعت کار بیش از 9 شب طول بکشد، هزینه ایاب و ذهاب نظافتچی نیز بر عهده مشتری است. 

5- چرا مشتری نباید به صورت شخصی با نظافتچی هماهنگ کند؟

در برخی موارد دیده شده که مشتری از کار نظافتچی خانم برای نظافت منزل رضایت دارد و به صورت شخصی با کارگر خدماتی برای مراجعات بعدی هماهنگ می کند. لازم به ذکر است که هوم سرویز هیچگونه مسئولیتی را در قبال مشکلات پیش آمده، در چنین مواردی نمی پذیرد. تعهدات هوم سرویز تنها به شرط درخواست نظافتچی از طریق شرکت است. طبق تجارب قبلی برای جلوگیری از هر مشکلی حتما با شرکت خدماتی هماهنگ کنید.

استخدام کارگر خانم برای نظافت منزلکارگر خانم برای نظافت منزل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

خدمات نظافت منزل و محل کار

اعزام کارگر نظافتچی خانم و آقا از خدمات نظافتی هوم سرویز است. این سرویس پر طرفدار در دو بخش نظافت منزل و نظافت محل کار فعالیت دارند. تیم حرفه ای و آموزش دیده نظافتچی ها همگی دارای گواهی سلامت بوده و پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت می کنند. جهت ثبت سفارش رایگان از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. پس از ورود به صفحه سرویس مورد نظر با سوالات ساده ای مواجه می شوید. با پاسخگویی به هر سوال به صفحه بعدی راهنمای می شوید. تنها در چند ثانیه می توانید سفارش آنلاین نظافت منزل را ثبت کنید. نظافتچی خانم و آقا طبق درخواست مشتری در موعد مقرر به محل اعزام شده و کلیه امور نظافتی منزل یا محل کار را طبق توافق قبلی انجام می دهند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا