نظافت و پذیرایی

قالیشویی خوب با کیفیت عالی✔️ هزینه قالیشویی طبق تعرفه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

فرش و قالی از محبوب ترین کفپوش ها در دکوراسیون خانه های ایرانی است. تمیز نگهداشتن فرش ها موجب افزایش طول عمرشان می شود اما این کار چندان هم ساده نیست. کثیفی و آلودگی ها در تار و پودهای فرش جا خوش می کند و تنها با شستشوی قالی از بین می رود. پیدا کردن یک قالیشویی خوب هم دردسرهای خودش را دارد. شرکت های قالیشویی زیادی وجود دارند اما آیا همه این شرکت ها کارایی خوبی دارند؟ سوال اینجاست که چه ویژگی های خوب یا بد بودن قالیشویی را مشخص می کند؟ ملاک خدمات قالیشویی خوب چیست؟ آیا می توان قالی های نفیس را به هر شرکتی سپرد؟

ملاک قالیشویی خوب

چه کسی تعیین می کند که این قالیشویی خوب است؟ بدون تردید افرادی که تجربه شستشوی فرش در قالی شویی را دارند بهتر می توانند در مورد نحوه کار شرکت قالیشویی تهران قضاوت کنند. به طور کلی خواسته های مشتری از خدمات قابل ارائه متفاوت است اما برخی ملاک ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه به مهم ترین مواردی که می تواند نشان دهنده خدمات خوب در یک قالیشویی باشد اشاره می کنیم. این موارد از روی نظرات مشتری ها جمع آوری شده و در واقع این خود شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید.

نحوه شستشوی فرش شگی چطور است؟

قالیشویی خوب در غرب تهران
میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

تجهیزات قالیشویی خوب

شستشوی فرش کرج در قالی شویی با آنچه که در خانه ها انجام می شود تفاوت دارد. فرش های نفیس و دستبافت را نباید در خانه و با آب و پودر شستشو داد. برای اینکه الیاف و تار و پودهای قالی به نرمی و لطافت قبل باقی بماند لازم است تا فرش ها به شیوه صحیح شسته شوند. در یک قالی شویی خوب انواع دستگاه های پیشرفته را می بینید. برای شستن فرش ها از انواع دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک استفاده می شود. برخی از قالی شویی های مجهز به تجهیزات نیمه مکانیزه هستند که کاربرد وسیعی دارد. به طور کلی هرچه دستگاه ها و تجهیزات به روزتری در قالیشویی مشهد نصب باشد خدمات ارائه شده با کیفیت تر و مناسب تر است. دستگاه های جدید علاوه بر شستشو، عملیات رطوبت گیری و خشک کردن و اتوکشی فرش را نیز انجام می دهند. 

با انواع پارچه مبلمان و نحوه شستشوی پارچه مبلی آشنا شوید

استفاده از شوینده های مناسب در قالیشویی خوب

این ویژگی مشترک همه قالی شویی های خوب است که به کیفیت مواد شوینده اهمیت می دهند. استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد یا شوینده های اسیدی و آسیب رسان، تار و پود فرش را نابود می کنند. به خصوص در مورد فرش های ابریشم و گل ابریشم و قالی های دستباف ظریف، حساسیت بیشتری وجود دارد. شیوه شستشو و همچنین ماده شوینده دو رکن مهم در خدمات قالیشویی اصفهان هستند. در همه قالی شویی های معتبر یک سرپرست متخصص وجود دارد که میزان و نوع مواد شوینده را با توجه به ضخامت و ظرفات و جنس قالی مشخص می کند. شرکت های همکار هوم سرویز همگی از قالی شویی های خوشنام هستند که مواد شوینده استاندارد را به کار می برند. برای پاک کردن لکه های فرش استفاده از مواد سفید کننده خانگی ممنوع است و قالی شویی ها از مواد مخصوص برای لکه بری استفاده می کنند.

شستشوی فرش در قالیشویی شمال تهران

قالیشویی خوب با کادر متخصص و خدمات ویژه

پرسنل قالیشویی خوب و کارگرها تحت نظارت سرپرست کار می کنند. سرپرست در قالیشویی فردی متخصص است که در موارد ترمیم و تعمیر قالی نیز مهارت دارد. در همه قالیشویی های معتبر خدمات اعلاشویی، لکه بری و سفید شویی نیز انجام می شود. همچنین در صورتی که ریشه های فرش نیاز به ترمیم دارد یا قسمتی از قالی دچار سوختگی شده باشد این ایرادات نیز به سفارش مشتری در قالیشویی برطرف می شود. در اغلب موارد فرش های قدیمی که برای شستشو به قالیشویی تحویل داده می شوند دارای خوردگی و ساییدگی در قسمت ریشه ها هستند. تعمیرات ریشه های فرش همیشه به همراه شستشو، سفارش داده می شود. به این ترتیب ظاهر فرش مثل روز اول تمیز و منظم می شود.

قیمت های شفاف قالیشویی خوب

مشتری ها مایل هستند با یک قالیشویی خوب کار کنند اما بحث هزینه ها هم موضوع مهمی است. قیمت های شفاف مشخصه اصلی یک قالیشویی معتبر است. همه شرکت های قالی شویی ثبت شده زیر نظر اتحادیه قرار دارند نرخ خدمات قالیشویی شیراز همه ساله از سوی اتحادیه مشخص می شوند و شرکت های همکار ملزم به رعایت آن هستند. بنابراین از قبل می توان قیمت ها را به مشتری اطلاع رسانی کرد. اگر شرکت مربوطه در اعلام هزینه های شستشو کوتاهی می کند حتما در تصمیم خود تجدید نظر کنید. دلیلی ندارد مشتری نداند چه مبلغی را باید بپردازید.

قالیشویی خوب در تهران

قالیشویی خوب در تهران

سرویس قالیشویی

شستن فرش در خانه به بافت و تار و پود قالی آسیب می زند. برای ماندگاری و حفظ کیفیت فرش های نفیس از خدمات قالیشویی هوم سرویز استفاده کنید.  بهترین قالیشویی تبریز با دستگاه های مکانیزه و نیمه مکانیزه از همیاران هوم سرویز است. سفارش شستشوی فرش را به رایگان در اپ این سامانه ثبت کنید. با چند کلیک ساده می توانید از خدمات قالیشویی خوب استفاده کنید. پس از ثبت سفارش تیم پشتیانی با مشتری تماس می گیرد. پس از هماهنگی اولیه، کارگرهای برای بردن فرش به محل مراجعه می کنند. در این مرحله قالی بررسی شده و در صورت وجود ایراد، موارد اطلاع رسانی می شود. سرویس لکه بری، اعلاشویی و سفید شویی بخشی از خدمات قالی شویی  است که بنابر سفارش انجام خواهد شد. امکان ترمیم ریشه و آسیب های فرش وجود دارد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا