بنایی و دکوراسیون

نقاشی ساختمان ارزان و سریع✔️ خدمات رنگ و نقاشی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

رنگ و تقاشی ساختمان از کارهای ارزان قیمت د  دکوراسیون داخلی است. در مقایسه با سایر متریال، هزینه نقاشی دیوار به مراتب کمتر تمام می شود. البته زمان اجرای نقاشی دیوار و سقف اندکی طولانی تر از دیگر دیوارپوش ها  است. با توجه به طولانی بودن پروسه نقاشی و همچنین هزینه های خرید رنگ و اجرت نقاش، استفاده از روش هایی که بتواند زمان و هزینه ها را کاهش دهد، ضروری است. نقاشی ساختمان ارزان و سریع خواسته مشتری است اما سوال اینجاست که آیا می توان بخشی از هزینه ها یا زمان کار را کاهش داد؟ آیا این کاهش روی کیفیت کار اثر نمی گذارد؟ پس از خواندن این مطلب پاسخ همه سوالات خود را پیدا خواهید کرد.

آیا نقاشی ساختمان ارزان حقیقت دارد؟

بحث قیمت ها یک چالش جدی برای خانواده هاست. هزینه ها روز به روز بیشتر می شود و استادکارها نیز به طبع گرانی، قیمت ها را افزایش می دهند. از طرفی شرکت های پیمانکاری نقاشی ساختمان قیمت های متفاوتی را اعلام می کنند. در واقع مشتری نمی تواند تشخیص دهد که بالا و پایین قیمت ها به چه دلیل است. برخی افراد بدون بررسی، اجرای رنگ و نقاشی را به نقاش ارزان قیمت سفارش می دهند. اما در نهایت نتیجه چیزی نیست که از قبل انتظارش را داشتند. طبق توصیه نقاش با تجربه حرفه ای، مشتری باید زمان کافی و بودجه مناسب را برای خدمات رنگ آمیزی ساختمان تهران در نظر بگیرید. اگر نقاش قول اتمام کار در زمان بسیار کوتاهی را دارد و یا اینکه هزینه ها خیلی کمتر بود احتمالا یک جای کار ایراد دارد. 

بهترین رنگ برای دیوار سالن پذیرایی

خدمات نقاشی ساختمان ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

کیفیت رنگ و نقاشی ساختمان ارزان و سریع

علاوه بر مهارت و تجربه نقاش ساختمان کرج، نوع رنگ و کیفیت آن نیز در نتیجه کار تاثیر گذار است. برخی از رنگ های ساختمانی قیمت بسیار کمتری دارند ولی از لحاظ کیفیت اصلا مناسب نیستند. رنگ های موجود در بازار از هر نوعی که باشند در کیفیت های درجه یک، دو و …. ارائه می شوند. جنس مرغوب قیمت بالاتری دارد. وقتی یک رنگ ساختمانی خوب و با کیفیت را انتخاب می کنید در واقع ساختمان را برای چندین سال بیمه کرده اید. رنگ های مرغوب، ماندگاری طولانی تری دارند و در اثر شستشو و نظافت، پوسته نمی شوند.

نکته مهم دیگر زمان اجرای رنگ است. یک کار خوب نیازمند زمان است. بسیاری از افراد تاکید دارند که کار نقاشی سقف منزل مشهد به سرعت تمام شود. در عمل چنین چیزی امکان پذیر نیست مگر اینکه نقاش بدون توجه، کار را سر هم بندی کند. عجله در این مورد به ضررتان تمام می شود. برای آشنایی بیشتر مروری بر نقاشی داخلی ساختمان داریم. 

کاغذ دیواری سه بعدی مناسب چه فضاهایی است؟

مراحل نقاشی ساختمان ارزان و سریع

زیرسازی قبل از اجرای انواع رنگ های ساختمانی الزامی است. برای اینکه رنگ روی دیوار به خوبی بنشیند باید سطح مورد نظر برای اجرای رنگ، آماده شود. ترمیم ترک های دیوار با بتونه کمی وقت گیر است. به خصوص در ساختمان های قدیمی و دیوارهای پر از ترک و سوراخ و … این مرحله وقت بیشتری هم می برد. سپس لازم است تا بتونه ها خشک شوند. در این مورد کاری نمی شود انجام داد و حداقل چند ساعت تا یک روز برای خشک شدن بتونه ها وقت صرف می شود. استفاده از بتونه پلاستیکی نیازی به خشک شدن ندارد ولی کیفیت کار بسیار کمتر است.

نقاشی ساختمان ارزان و سریعنقاشی ساختمان ارزان و سریع

بتونه زدن

بعد از اینکه بتونه ها خشک شد نقاش محل بتونه را با سمباده صاف می کند. این مرحله برای هموار کردن دیوار انجام می شود و دقت زیادی نیاز دارد. با عجله کردن، کیفیت کار پایین می آید پس به نقاش اصرار نکنید کار را سریع تر انجام دهد. در مورد رنگ آمیزی دیوار و سقف اصفهان هم به همین صورت است ابتدا باید منتظر ماند تا رنگ قبلی خشک شود. برای مثال اگر رنگ روغنی خشک نشده باشد، لایه دوم رنگ قبلی را پاک می کند و رنگ شسته می شود.

رنگ و نقاشی ساختمان ارزان با پودر مل

برای اجرای رنگ روی دیوار و سقف از قلمو، غلطک یا پیستوله استفاده می شود. کار با غلطک و پیستوله سریع تر و راحت تر از قلموی نقاشی است. با توجه به نوع رنگ و مشکلات دیوار گاهی 2، 3 یا 4 بار نیز دیوار رنگ می شود تا نتیجه کار خوبی بشود. برخی از نقاشان غیر شرکتی برای کاهش هزینه ها از پودر مل در ترکیب رنگ استفاده می کنند. به این ترتیب دفعات رنگ آمیزی به یکبار کاهش پیدا می کند و این به معنای صرفه جویی در هزینه های خرید رنگ است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

شاید در ابتدا پرداخت مبلغ کمتر موجب رضایت مشتری شود ولی مخلوط مل با رنگ، کیفیت کار را به شدت کاهش می دهد. این رنگ خیلی زود خراب شده و دیوار زبر و حتی پوسته دیده می شود.

نقاشی خانه شیراز یک هنر است و هر کار هنری قیمتی دارد. اگر نقاشی دستمزد کمی طلب می کند حتما در مورد نحوه اجرای کار سوال کنید. چند دست رنگ روی دیوار زده می شود؟ چقدر زمان برای نقاشی صرف می شود؟ هزینه رنگ و نقاشی چقدر است؟

انواع رنگ های ساختمانی جدید

اصول نقاشی ساختمان ارزاننقاشی ساختمان ارزان

خدمات رنگ و نقاشی ساختمان

تیم حرفه ای و با تجربه نقاش، اجرای سفارش های رنگ و نقاشی ساختمان را بر عهده دارد. انواع رنگ پلاستیک، روغنی، مولتی کالر، آکریلیک، پتینه و کنیتکس بنا بر سفارش مشتری قابل انجام است. جهت ثبت سفارش از اپ هوم سرویز اقدام کنید. در این مرحله هزینه ای دریافت نمی شود. مشاوره و راهنمایی تلفنی در ارتباط با انتخاب رنگ ساختمانی نیز به رایگان انجام می شود. هزینه ها شامل تهیه مصالح و رنگ نیست. چنانچه مایل هستید نقاش رنگ مورد نظر را نیز خریداری می کند. این هزینه به اجرت نقاش افزوده خواهد شد. ما بهترین های این حرفه را بدون واسطه به مشتری معرفی می کنیم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا