نظافت و پذیرایی

سمپاشی منازل ✔️ سمپاشی تضمینی با کمترین هزینه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

مشکل حشرات خانگی تنها مربوط به بافت فرسوده نمی شود در بسیاری از ساختمان های نوساز تهران نیز، حشرات دیده می شوند. انواع سوسک ریز کابینتی، سوسک فاضلاب، موش، ساس و … زندگی را بر ساکنین آپارتمان ها سخت کرده اند. با هیچیک از اسپری های حشره کش نمی توانید به طور کامل حشرات و تخم حشرات را از بین ببرید. وقتی تعداد این جانوران موذی خیلی زیاد می شود چاره ای جز سمپاشی خانه باقی نمی ماند. سمپاشی منازل در تهران به اندازه سمپاشی شرکت ها اهمیت دارد. حتی گاهی لازم است تا علاوه بر سمپاشی، محل به طور کامل ضد عفونی و گندزدایی شود. قبل از اینکه حشرات انواع بیماری ها را انتشار دهند برای از بین بردن و سمپاشی خانه اقدام کنید.

لزوم سمپاشی منازل

بسیاری از افراد تصور می کنند که سمپاشی کردن رستوران ها، فروشگاه ها، انبارها و …. ضروری است اما حشرات خانگی نیاز به سمپاشی ندارند. آیا تصور می کنید با اسپری های حشره کش می توانید جلوی تکثیر حشرات را بگیرید؟ شاید در ابتدا بتوان با اسپری ها تا حدودی حشرات را کنترل کرد اما به زودی تعداد حشرات خیلی زیاد می شود و کاری از این حشره کش ها ساخته نیست. هر سوراخ ریز و روزنی می تواند خانه ای امن برای سوسک باشد، ساس رختخوابی اصلا در روز دیده نمی شود. کک، موریانه، مورچه و ….. با شیوه های معمول به هیچوجه از بین نمی روند. نادیده گرفتن حشرات می تواند ریسک ابتلا به انواع بیماری را افزایش دهد. حشرات با خود بیماری و مریضی را به خانه ها می آورند. تنها راه خلاص شدن از دست این موجودات ریز و آسیب رسان، سمپاشی ساختمان تهران است.

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک چه موقع است؟

خدمات سمپاشی منازل در تهران
میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

شرکت سمپاشی منزل

برای از بین بردن حشرات خانگی، با شرکت های سمپاشی معتبر تماس بگیرید. سم ماده ای خطرناک است و نمی توان هر نوع سمی را در محیط خانه، استفاده کرد. شرکت های سمپاشی معتبر دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند و از متخصص سم  شناسی برای تهیه سموم، کمک می گیرند. سم های استفاده شده در سمپاشی آپارتمان کرج همگی از انواع بی خطر برای انسان هستند ولی باید تا حد امکان جوانب احتیاط را نگه داشت. برای جلوگیری از هجوم حشرات باید قبل از جابجایی ها خانه را سمپاشی کرد. بسیاری از حشرات نظیر موریانه ها و بید اصلا دیده نمی شوند ولی از روی آثار و نشانه هایی می توانید به وجود بید و موریانه پی ببرید. منتظر نشوید تا موریانه ها به همه وسایل چوبی آسیب بزنند به محض مشاهده خاکه چوب در پای مبلمان با شرکت سمپاشی تماس بگیرید. 

روش خلاص شدن از شر پشه در منزل

مراحل سمپاشی منازل

شرکت سمپاشی اصفهان مراحل کار را از قبل به ساکنین توضیح می دهند. معمولا روش کار به این صورت است که قبل از شروع عملیات سمپاشی باید ساکنین به خصوص کودکان و سالمندان از محل خارج شوند. حداقل یک شب را در محل دیگری بخوابید. پس از یک روز پنجره را باز کنید تا هوا عوض شود. لازم است تا همه سطوح را به خوبی تمیز کنید. همه لاشه های حشرات را جارو کرده و کف ساختمان و دیگر مناطق را نظافت کنید. باقیمانده مواد غذایی را دور بریزید و پس از تمیز کردن کامل خانه، دوباره در محل ساکن شوید.

شرکت سمپاشی منازل در تهران

بهترین زمان برای سمپاشی منازل

در هر زمانی احتمال حمله حشرات به خانه وجود دارد. با توجه به جثه ریز حشرات، گاهی تا مدت ها متوجه حضورشان نمی شوید ولی وقتی تعداد سوسک ها و مارمولک ها و ساس رختخوابی و … بسیار زیاد باشد دیگر زمان سمپاشی رسیده است. هم زمان با بهار و تابستان بسیاری از حشرات شروع به زاد و ولد می کنند و به طرز عجیبی تعدادشان بیشتر می شود. برخی حشرات فصلی و برخی دیگر به صورت دائمی در خانه ها زندگی می کنند. برای از بین بردن کامل تخم حشرات، دوبار در سال به فاصله چند ماه باید خانه را سمپاشی کنید. نوبت دوم سمپاشی در نیمه دوم سال است.

در مورد خانه های خالی نیز توجه داشته باشید که قبل از اسباب کشی حتما خانه را سمپاشی کنید. ساختمان هایی که مدت ها متروک و خالی از سکنه بوده اند، اغلب با حشرات ریز و درشت اشغال شده اند.

قیمت سمپاشی منازل

هزینه سمپاشی شیراز به عوامل متعددی ارتباط دارد. مهم ترین عامل بزرگی و اندازه مساحت فضای مورد نظر است. عامل مهم دیگر، نوع سم مصرفی است. برای از بین بردن کامل حشرات از سموم استاندارد و مورد تایید استفاده می شود. نوع سم مورد استفاده با توجه به نوع حشره، انتخاب می شود. در نهایت فاصله و دوری مسافت نیز می تواند هزینه ها را افزایش دهد.

هزینه سمپاشی منازل در تهران

خدمات سمپاشی منازل

سمپاشی شرکت ها و منازل از خدماتی است که هوم سرویز ارائه می دهد. تیم متخصص سم شناسی تهیه سموم استاندارد و مناسب را بر عهده دارند. با توجه به نوع حشره در ساختمان لازم است تا سم مناسب به کار گرفته شود. برای ثبت سفارش خدمات سمپاشی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید. در مرحله سفارش دهی هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. پس از ثبت سفارش، کارشناس جهت بررسی از محل بازدید می کند. دو نوبت سمپاشی برای از بین بردن کامل حشرات و تخم حشرات توصیه می شود. برای سمپاشی تضمینی بهتر است کل ساختمان در فضای داخلی و مشاعات به طور کامل سمپاشی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا