برقکاری ساختمان

تعمیر برد درب پارکینگ فوری ✔️ قیمت گیری رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

در مجتمع های مسکونی با نصب درب اتوماتیک می توان مشکل باز و بسته کردن درب پارکینگ را حل کرد. درب های پارکینگی ریموت دار  به لحاظ سهولت کاربری و ایمنی از سیستم های دستی، بهتر هستند. تکنولوژی به کار رفته در این سیستم، بسیار حساس است و گاهی ایراداتی در کارکرد درب اتوماتیک پارکینگ به وجود می آید. خراب شدن برد درب یکی از رایج ترین مشکلات است. این قطعه قابل تعمیر است و نیازی به تعویض برد نیست. تعمیر برد درب پارکینگ توسط تکنیسین متخصص انجام می شود. این بردهای الکترونیکی، خیلی ظریف و حساس هستند. اگر در زمینه تعمیرات درب پارکینگ تجربه ای ندارید هرگز اقدام به باز کردن برد نکنید. نوع تعمیر و تنظیم برد درب پارکینگ روی فرایند باز و بسته کردن درب، تاثیر می گذارد با کوچکترین اشتباه، به کلی برد، آسیب می بیند.

تعمیر برد درب پارکینگ

برد وسیله ای کاربردی در انواع درب های اتوماتیک است. این قطعه دارای یک چشم الکترونیک بسیار حساس است. در مکان هایی که افراد سالمند یا کودکان نگهداری می شوند از این درب ها کاربرد فراوانی دارند. در واقع نیازی به باز و بسته کردن دستی درب های اتوماتیک نیست و این کار به سادگی انجام می شود. درب ورودی پارکینگ منازل و ساختمان های تجاری و اداری نیز، به سیستم های جدید و هوشمند نظیر درب ریموتی مجهز می شود.

این نوع درب ها از ملزومات ایمنی در ساختمان های پر جمعیت به حساب می آیند. پیش از این حفاظ درب فلزی برای بالا بردن امنیت ساختمان، نصب می شد اما این درب های جدید با تکنولوژی پیشرفته تری که دارند، ایمنی را افزایش داده اند. این درب های مدرن مجهز به چشم الکترونیک، جک باز کننده درب، برد الکترونیک و قطعات پیچیده تری هستند. کارایی درب اتومات پارکینگ از درب های فلزی قدیمی، بسیار ساده تر است. تنها با فشردن دکمه ریموت می توان درب پارکینگ را به طور کامل باز کرد.

نحوه ست کردن ریموت درب پارکینگ چگونه است؟

آموزش تعمیر برد درب پارکینگ

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

تعمیر برد درب اتوماتیک پارکینگ تک لنگه

انواع درب پارکینگ مدل جدید، مجهز به ریموت کنترل هستند. این درب ها با توجه به اندازه و ابعاد و محل نصب، به صورت تک لنگه و دو لنگه، قابل نصب هستند. تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ تهران در این مدل دارای یک لنگه است. در واقع کل درب به صورت تک لنگه و در یک سمت باز می شود. قابلیت باز شوندگی درب در این مدل تا 90 درجه است. یک قفل برقی بر روی درب اتوماتیک نصب شده که از باز شدن، بیشتر درب جلوگیری کند. در ساختمان های دارای رمپ، نصب درب اتوماتیک تک لنگه، مناسب تر است. تنظیمات باز و بسته شدن پارکینگ دری تک لنگه روی برد انجام می شود. این تنظیمات قابل تغییر هستند و می توان سرعت حرکت درب را کنترل کرد.

تعمیر برد درب اتوماتیک پارکینگ دو لنگه

این نوع درب شامل دو لنگه مجزا از هم است که با کمک جک، باز و بسته می شوند. هر دو لنگه درب در کنار یکدیگر قرار می گیرند و برای باز و بسته شدن نیاز به فضای زیادی دارند. برای حرکت درب های دو لنگه از انواع جک بازویی یا جک های زیر سطحی می توان استفاده کرد. در ساختمان هایی که فضای اطراف درب پارکینگ زیادتر است می توان درب های دو لنگه را برای ورودی پارکینگ، نصب کرد. مدل های مختلفی از درب دو لنگه تولید شده که قابلیت باز و بسته شدن متنوعی دارند. با توجه به نیاز کاربران می توان تنظیمات باز شدن درب ها را تا 180 درجه نیز انجام داد. برای جلوگیری از خرابی بخش های الکترونیکی، لازم است تا در دوره های منظم، سرویس درب اتوماتیک پارکینگ کرج انجام شود. 

تعمیر برد درب پارکینگ

تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک پارکینگ زیر سطحی

درب اتوماتیک زیر سطحی برای مکان هایی که سطح پارکینگ از حیاط پایین تر است، استفاده بیشتری دارد. برای پارکینگ های هم سطح از انواع دیگر، استفاده می شود اما درب پارکینگ های زیر زمین را می توان ار این مدل انتخاب کرد. تنظیم برد درب پارکینگ زیر سطحی در سهولت استفاده از آن، تاثیر دارد. در این سازه، جک بر روی درب قرار ندارد و از این رو باید تنظیمات برد با دقت بیشتی انجام شود.

نکات مهم در تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ که باید بدانید

تعمیر درب اتوماتیک لولایی خرچنگی

این نوع درب در محل هایی که فاصله دیوار با سطح درب کمتر از 10 سانتی متر است، نصب می شود. عملکرد این درب های اتوماتیک حتی در صورت قطع برق یا خرابی برد هم فوق العاده است. برای باز و بسته شدن درب از جک های الکترومکانیکی قوی استفاده می شود و برای خانه های شخصی و کم تردد، مناسب تر است. در مکان های عمومی و پر رفت و آمد، کارآیی این نوع درب ها مناسب نیست و احتمال خراب شدن زود به زود برد درب پارکینگ، وجود دارد. انواع درب پارکینگ و تجهیزات باز و بسته شدن درب ها باید متناسب با میزان کاربری انتخاب شود. در این صورت عمر قطعات و قسمت های حساس الکترونیکی و درب ها، بیشتر خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

هزینه تعمیر برد درب پارکینگ

خدمات نصب و تعمیر درب پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک شیراز از سرویس های فنی و تخصصی است. با توجه به لزوم تعمیرات فوری درب پارکینگ، خدمات فوق به صورت دائمی در همه روزهای سال و حتی تعطیلات، سفارش می پذیرد. جهت ثبت درخواست تعمیرات درب پارکینگ از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش کاملا رایگان است و شامل پیش پرداخت و آبونمان نیست. پس از ثبت درخواست هماهنگی برای اعزام تعمیرکار متخصص، انجام می شود. لازم است تا ایراد درب اتوماتیک از نزدیک بررسی شود تکنیسین اعزامی نتیجه بررسی و هزینه تعمیرات را به مشتری اعلام می کند. در صورت توافق، عملیات تعمیر درب پارکینگ، انجام خواهد شد. هزینه خرید قطعات، بر عهده مشتری است. این مبلغ تابع نوسانات بازار است و ارتباطی به دستمزد تعمیرکار ندارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا