نظافت و پذیرایی

شست و شوی نمای ساختمان ✔️هزینه نماشویی انواع نما

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نماشویی هم ارائه میده؟

شست و شوی نمای ساختمان بخشی از نظافت و تمیزکاری به حساب می آید. معمولا در ایام نورورز و هم زمان با خانه تکانی، سفارش های نماشویی ساختمان هم بیشتر می شود. آلودگی هوا، دوده و گرد و غبار به نمای ساختمان آسیب می زنند. برای تمیز کردن نمای بیرونی از روش های متفاوتی استفاده می شود. با توجه به متریال نما، نحوه شستشو هم تغییر می کند. نماشویی در حیطه کاری نیروی نظافتی برای خانه تکانی عید نیست. تیم های ویژه شستشوی نما همگی مهارت های لازم برای کار در ارتفاع را دارند. اگر قصد نونوار کردن نمای خانه را دارید از همین حالا با متخصص نماشویی هماهنگ کنید. هر چه به روزهای آخر سال نزدیکتر می شویم، تقاضا برای شست و شوی نما بیشتر می شود.

نحوه شست و شوی نمای ساختمان

انواع متریال برای نمای ساختمان اجرا می شود. سنگ و آجر، کامپوزیت، شیشه و …. را در اغلب ساختمان های تهران می بینید. این متریال تحت تاثیر شرایط جوی و آلودگی هوای تهران، قرار دارند و خیلی زود کثیف و آلوده می شوند. مواد آلوده کننده روی سطوح نمای ساختمان به مرور به آن صدمه زند و طول عمر متریال به کار رفته در نما را کاهش می دهد. شستن نما نیز اصولی دارد با توجه به نوع متریال نما باید مواد شوینده و نحوه شستشوی نما تهران را انتخاب کرد. به طور کلی برای شستن نمای ساختمان می توان این روش ها را به کار برد.

شستشوی انواع متریال نما
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نماشویی هم ارائه میده؟

شست و شوی انواع متریال نمای ساختمان

برای شستن نمای ساختمان مشهد راه های متفاوتی وجود دارد. اگر فضای کافی در اطراف ساختمان وجود دارد می توان با زدن داربست، دسترسی به نما را فراهم کرد. در بافت فشرده، معمولا داربست برای همسایه ها مزاحمت ایجاد می کند ولی روش های کارآمدتری برای شستن نمای برج ها و مجمتع های مسکونی وجود دارد. استفاده از طناب و راپل برای نماشویی در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تیم راپل کار، توانایی کار در ارتفاع را دارند. شستشو و نظافت دیوار ساختمان ساده است ولی اگر بخواهید از ابزار شستشو در ارتفاع بالا استفاده کنید، سختی کار چند برابر می شود. 

شستشوی نمای آجری

برای تمیز کردن ساختمان هایی که با آجر زیباسازی شده اند، می توان از آب با فشار بالا استفاده کرد. شستن نما با واترجت و دستگاه پر فشار آب انجام می شود. این دستگاه می تواند همه آلاینده های لا به لای آجرها را تمیز کند. در ساختمان های قدیمی با تمیز کردن نما، چهره ساختمان به کلی عوض می شود و حتی سن بنا نیز کمتر به نظر می رسد. به این ترتیب موقع فروش نیز، مشتری های بیشتری خریدار ساختمان خواهند شد.

شست و شوی نمای ساختمان شیشه ای

برای تمیز کردن نمای شیشه ای استفاده از واتر جت و فشار آب، توصیه نمی شود. شیشه های ساختمان با آب و مواد شوینده غیر اسیدی تمیز می شوند. در برج های بلند مرتبه و آپارتمان ها، پاکیزه کردن نما بسیار دشوارتر است و نیاز به مهارت بالایی دارد. ساکنین و افراد بی تجربه نمی توانند تمیزکاری نما را انجام دهند. برای جلوگیری از آسیب، همیشه از شرکت نظافتی برای شست و شوی نمای آپارتمان اصفهان کمک بگیرید. شستن نمای شیشه ای با استفاده از تی های تلکسوبی بسیار ساده تر است. این تی ها تا ارتفاع 25 متری کارایی دارند. در آپارتمان های بلندتر می توان عملیات شستشو را با راپل، هدایت کرد. برای اینکار تیم راپل کار وارد عمل می شود و نمای شیشه ای را تمیز می کند. اما برای شستن نمای شیشه ای شیراز در ساختمان های کوتاه تر، همین تی تلسکوبی، بهترین وسیله است.

معرفی انواع شیشه ساختمان و کاربرد هر کدام از آنها

شستشوی انواع متریال ساختمان

شست و شوی نمای سنگی و سیمانی ساختمان

با وجود انواع متریال جدید نظیر کامپوزیت، هنوز هم بسیاری از ساختمان ها با سیمان نماسازی شده اند. برای تمیز کردن سطوح سخت نما نظیر سیمان، سنگ و … می توان از آب و سیلیس استفاده کرد. قدرت پاک کنندگی آب با افزودن سیلیس چند برابر می شود. به این ترتیب حتی لکه های قدیمی و جرم های آلوده کننده نما نیز به سادگی، از بین می رود. نماشویی با سیلیس یکی از رایج ترین شیوه های نظافت ساختمان است. علاوه بر ساختمان های قدیمی، بناهای نوساز نیز نیاز به نماشویی تبریز دارند. اگرچه دوده و گرد و غبار، هنوز چهره ساختمان های تازه ساخته شده را آلوده نکرده است ولی بقایای متریال ساختمانی، نما را زشت و کثیف نشان می دهد. پس از ساخت بنا نیز لازم است نماشویی کل ساختمان انجام شود تا متریال ساخت به زیبایی هرچه تمام تر دیده شود.

روش صحیح نظافت و کفسابی پارکینگ کدام است؟

هزینه شست و شوی نمای ساختمان

جنس متریال ساخت نما، عامل مهمی در تعیین قیمت نماشویی رشت است. شیوه شستشو بر اساس نوع متریال، متفاوت است. از دیگر عوامل اثرگذار در قیمت ها، طریقه اجرای نماشویی است. هزینه اسیدشویی و شستشوی ساده با آب تفاوت دارد. تعداد واحدها و بزرگی بنا، طول بنا و … همگی می توانند هزینه ها را اندکی تغییر دهند.

پتینه کاری روی سقف چه می دانید؟

هزینه شستن نمای ساختمان

خدمات نماشویی ساختمان

شسشتوی نمای ساختمان با واترجت، نماشویی با سیلیس، شستشوی نمای کامپوزیت، آجری و …. از خدماتی است که هوم سروی ارائه می دهد. این سرویس در همه ایام سال، سفارش می پذیرد. با توجه به نزدیک شدن به روزهای آخر سال، تقاضا برای نماشویی بیشتر است لذا پیشنهاد می شود سرویس درخواستی را از قبل رزرو کنید. جهت ثبت سفارش یا رزرو از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. پس از باز کردن اپ این سامانه و انتخاب سرویس نماشویی، به صفحه سفارش گیری هدایت می شوید. قیمت خدمات ارائه شده مطابق با جنس نما و نوع کار، از قبل اطلاع رسانی می شود. در صورت موافقت مشتری، عملیات شستشوی نما طبق خواسته مشتری انجام خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نماشویی هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نماشویی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا