بنایی و دکوراسیون

معرفی کفپوش ساختمان اپوکسی،3D،پارکت لمینت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پارکت هم ارائه میده؟

.به هنگام تغییر دکوراسیون یا بازسازی بنا، کفپوش ها نیز تعویض می شود. انتخاب از بین انواع کفپوش ساختمانی کار دشواری است. اغلب خریداران از روی شکل و ظاهر کفپوش ها اقدام به خرید می کنند در حالیکه موارد مهم تری باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از این موارد هزینه نصب کفپوش است که به هزینه های خرید افزوده می شود. برخی از کفپوشها قابلیت تعمیر را دارند و برخی دیگر  قابل تعمیر نیستند. برای مثال نصب پارکت  تفاوت زیادی با سنگ و سرامیک دارد یا اینکه زمان نصب کفپوش های چوبی با نصب و تعمیر لمینیت متفاوت است. با در نظر گرفتن همه این شرایط، تصمیم گیری راحت تر خواهد شد. در ادامه مزایا و معایب انواع کفپوش های داخلی ساختمان بررسی شده است.

انواع کفپوش ساختمان

انتخاب کفپوش مناسب مهم ترین اصل در طراحی داخلی است. کف ساختمان یکی از بزرگترین سطوح را اشغال کرده و هر نوع تغییری در این سطح روی دید کلی فضای داخلی تاثیر می گذارد. تولید کفپوش های مدرن در سال های اخیر، تحول زیادی در دکوراسیون داخلی به وجود آورده است. این روزها کفپوش های سرامیکی و موزاییکی جای خود را به محصولات مدرن و مدل جدید داده اند. کفپوش های سه بعدی، اپوکسی، لمینیت، پارکت، پی وی سی، گرانولی، رولی و بتونی را می توان در بسیاری از ساختمان های مسکونی دید. قبل از نصب کفپوش در مورد محل نصب، تصمیم بگیرید. برخی کفپوش ها در مجاورت رطوبت، آسیب می بینند و مناسب آشپزخانه یا سرویس بهداشتی نیستند. 

نصب موکت بدون چسب چگونه امکان پذیر است؟

کفپوش های ساختمانی مدرن
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پارکت هم ارائه میده؟

انواع کفپوش ساختمان بتونی

این کفپوش ها برای حیاط، پارکینگ و قسمت های بیرونی ساختمان مناسب تر هستند. البته این روزها انواع کفپوش های بتونی متفاوت برای فضای داخلی هم طراحی شده که طرح های متنوع تری دارد. این کفپوش ها مناسب اتاق خواب، راهروهای ورودی منازل و اماکنی نظیر رستوران ها، سالن های ورزشی، هتل ها و … هستند. از مزایای کفپوش های بتونی، طول عمر بالا و دوام آن است. سرعت اجرای بتون بسیار بالاست و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از دیگر کفپوش ها به حساب می آید.

انواع کفپوش چوبی

استفاده از چوب طبیعی برای پوشش کف ساختمان از گذشته های دور مرسوم بوده است. چوب طبیعی از انواع کفپوش ساختمان گران و کمیاب محسوب می شود اما زیبایی چوب طبیعی بی نظیر است. اگر محدودیت بودجه دارید، پارکت های چوبی با قیمت اقتصادی تر را به جای کفپوش های چوبی قدیمی در ساختمان نصب کنید. پارکت ها و کفپوش های چوبی سرمای کف را انتقال نمی دهند و برای منازل مسکونی، ایده آل هستند. در صورت نصب صحیح کفپوش، این محصول سال های زیادی بدون تغییر باقی می ماند. انواع پارکت چوبی و لمینت از نظر شباهت ظاهری شبیه به کفپوش های چوبی هستند. پارکت ها نیز در گروه چوب قرار دارند ولی عمده تفاوت پارکت با کفپوش چوبی در برش های آن است. پارکت ها به صورت قطعات هم اندازه و تایل تولید می شوند.

نصب کفپوش لمینت تهران با همه شباهتی که به چوب دارد در واقع چوب نیست! لمینت ها از محصولات تولیدی هستند که توسط دستگاه های پیشرفته، تحت حرارت بالا و فشار ساخته شده اند. کفپوش لمینت یا ورقه ای از 4 لایه مجزا تشکیل شده که هر لایه ساختاری متفاوت دارد. بر خلاف کفپوش های چوبی و پارکت، لمینت مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارد. طریقه نصب لمینت کرج نیز بسیار ساده و سریع است. این محصول با کلیک کردن زبانه های نر و مادگی تایل ها در یکدیگر، به هم قفل می شود. 

انواع کفپوش چوبی شیک

انواع کفپوش ساختمان پی وی سی

pvc یا کفپوش وینیل نوعی محصول پلیمری و تولید شده از متریال مصنوعی است. جنس کفپوش پی وی سی، پلاستیکی بوده و در برابر آب و رطوبت مقاومت زیادی دارد. کفپوش های پی وی سی در طرح های چوب، سنگ و با تنوع بالایی تولید شده اند. pvc قابل شسشتو با آب و شوینده های معمولی است و طول عمر زیادی دارد. برای نصب پی وی سی از چسب مخصوص استفاده می شود. بنابراین کفپوش پی وی سی قابل جابجایی نیست و به طور ثابت در کف ساختمان، نصب می شود. در مقایسه با پارکت چوبی، ظرافت و زیبایی کفپوش pvc کمتر است. اما برای مکان هایی که در معرض رطوبت هستند نصب پی وی سی به مراتب بهتر از پارکت است. این محصول در دو نوع کفپوش رولی و تایلی تولید شده است.

مزایا و معایب نصب سقف کاذب پی وی سی

کفپوش اپوکسی

کفپوش‌های اپوکسی دارای طرح ها و رنگبندی متنوعی هستند. اپوکسی به صورت کامل به فروش نمی رسد در واقع مواد اولیه اپوکسی به صورت مایع و روان است که بعد از نصب در محل، به صورت جامد و سخت در می آید. به هنگام اجرای اپوکسی می توان ضخامت آن را کم یا زیادتر کرد. برای اینکه کفپوش سالیان زیادی بدون تغییر باقی بماند لازم است تا ضخامت استاندارد اپوکسی در هنگام نصب لحاظ گردد. نکته جالب اینکه اپوکسی یک کفپوش بدون درز است و پس از اجرا، هیچ درز و شکافی در کف ساختمان دیده نمی شود. 

نصب انواع کفپوش ساختمانی

خدمات نصب و تعمیر انواع کفپوش ساختمان

نصب انواع کفپوش ساختمان (سه بعدی، اپوکسی، لمینیت، پارکت، پی وی سی، گرانولی، رولی و بتنی) در همه مناطق، پذیرفته می شود. تعویض کفپوش های قدیمی با انواع مدل های جدیدتر، تعمیرات پارکت، لمینت، کفپوش پی وی سی، اپوکسی، گرانولی و … توسط متخصص با تجربه انجام می شود. کلیه خدمات طبق زمانبندی مندرج در قرارداد، اجرا و تحویل داده می شود. قیمت گذاری بر اساس متراژ بنا و متریال کفپوش، متفاوت بوده و طق نرخ اعلامی اتحادیه، تعیین می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پارکت هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پارکت هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا