لوازم خانگی

آموزش تعمیر آبمیوه گیری ✔️ مرکز تعمیرات لوازم خانگی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط کن هم ارائه میده؟

آبمیوه گیری از لوازم پرکاربرد در آشپزخانه است. استفاده مداوم از دستگاه آبمیوه گیری موجب آسیب به قسمت های داخلی دستگاه می شود. تعمیر آبمیوه گیری نیاز به تخصص دارد افرادی که دوره آموزش تعمیر آبمیوه گیری را گذرانده اند می توانند قسمت های داخلی دستگاه را بررسی کنند. تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز و مخلوط کن و آبمیوه گیری برای افراد بی تجربه، دشوار است ولی یک متخصص به سادگی ایراد دستگاه را پیدا می کند. برای مثال آب میوه گیری پارس خزر، ناسیونال و …. در اشکال مختلف و با کارایی های متنوعی وارد بازار شده اند. ساختمان مکانیکی همه این دستگاه ها یکی است و بسیاری از قطعات مشابه در برندهای مختلف، به کار گرفته شده. بیشترین تفاوت در قسمت موتور و مدار الکتریکی دستگاه دیده می شود.

آموزش تعمیر دستگاه آبمیوه گیری در منزل

آبمیوه گیری از وسایل برقی با قطعات جدا شونده است. قسمت های ظاهری دستگاه در معرض آسیب هستند. برای مثال کند شدن تیغه یا شکستن بدنه و … گاهی اتفاق می افتد. اما بیشترین صدمات مربوط به بخش موتوری و اجزایی است که در دید مستقیم قرار ندارد. برای افزایش طول عمر دستگاه، قبل از استفاده حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنید. در اغلب برندهای آبمیوه گیری داخلی و خارجی، روشن بودن موتور بیش از یک دقیقه، اشکال ایجاد می کند. برای جلوگیری از آسیب به موتور، هرگز دستگاه را با آب شستشو ندهید. بدنه را با یک دستمال مرطوب نیز می توانید، تمیز کنید. شستن قسمت های جدا شونده بلا مانع است. در ادامه برخی از مهم ترین موارد مربوط به خرابی آبمیوه گیری و تعمیرات آبمیوه گیری تهران را بررسی می کنیم.

نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ در کمترین زمان ممکن

هزینه تعمیر آبمیوه گیری
میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط کن هم ارائه میده؟

آبمیوه گیری روشن نمی شود

قطع بودن برق ساختمان و نبود برق در مدار، ممکن است موجب یک اشتباه ساده شود. چنانچه هر یک از دستگاه های برقی روشن نمی شود، قبل از تماس با تعمیرکار آبمیوه گیری کرج حتما از وصل بودن مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که موقع نوسانات برق، دستگاه را روشن نکنید. علت بسیاری از مراجعات برای تعمیرگاه آبمیوه گیری مشهد، نوسانات برق بوده است. برخی از مهم ترین دلایل روشن نشدن دستگاه عبارتند از:

  • خراب بودن پریز برق
  • خرابی دوشاخه و یا سیم رابط دستگاه
  • خراب شدن کلید اصلی دستگاه آبمیوه گیری
  • قطعی در سیم های اصلی مدار
  • آموزش تعمیر آبمیوه گیری: ایراد در اورلودر
  • قطعی در قسمتی از مدار موتور
  • موتور آبمیوه گیری سوخته

آبمیوه گیری با صدا روشن شده ولی کار نمی کند

وقتی دستگاه روشن می شود ولی موتور قادر به حرکت، نیست، ایراد را در قطعات موتوری پیدا کنید. با باز کردن دستگاه می توانید موتور و مدارات سیم پیچی و قطعات آن را ببینید. اگر دوره آموزش تعمیر آبمیوه گیری اصفهان را نگذرانده اید هرگز اقدام به باز کردن دستگاه نکنید. حداقل یک دوره آموزش آنلاین را مطالعه کنید. علت خرابی موتور در برندهای مختلف، کمی تفاوت دارد. به طور کلی 3 نوع موتور در دستگاه های آبمیوه گیری، استفاده می شود.

الف) موتور با قطب چاکدار

امکان نیم سوز شدن موتور با قطب پاکدار وجود دارد. این مشکل از بررسی وضعیت ظاهری سیم پیچ ها هم مشخص است اما با تست اتصال بدنه، تشخیص ساده تر است.

ب) موتور یونیورسال

دستگاه را باز کرده و دکمه روشن را بزنید. اگر آرمیچر نمی چرخد با تعویض قطع، مشکل برطرف می شود. در برخی برندها از بلبرینگ استفاده شده که آن نیز قابل تعویض است.

ج) موتور از نوع آسنکرون 

مشکل لنت ها، نیم سوز شدن سیم پیچ اصلی، قطع شدن ارتباط پیچک ها، خرابی خازن از مواردی است که باید یک به یک بررسی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط کن هم ارائه میده؟

هزینه سرویس کولر گازی در منزل چقدر است؟

تعمیرات آبمیوه گیری

دستگاه آبمیوه گیری بعد از روشن شدن، خود به خود خاموش می شود

این مشکل در دستگاه هایی که دارای اورلود هستد، پیش می آید. اورلود تحت تاثیر دو عامل، تحریک شده و مدار را قطع می کند. اولین مورد مربوط به افزایش جریان دریافتی موتور در اثر خرابی یاتاق است. حتی موتورهای نیم سوز نیز چنین مشکلی را ایجاد می کنند. عاول دوم مربوط به افزایش دمای موتور است که به علت خراب شدن هرزه گرد پروانه خنک کننده یا ایراد در تهویه موتور، به وجود آمده است. در صورت نیم سوز شدن موتور با یک تعمیرکار حرفه ای آبمیوه گیری تبریز و آموزش دیده تماس بگیرید.

موتور دستگاه آبمیوه گیری به سرعت داغ می شود

علت داغ شدن موتور می تواند مکانیکی و یا الکتریکی باشد. خرابی یاتاقان ها یا دشواری حرکت روتور، از اصلی ترین دلایل مکانیکی داغ شدن موتور آبمیوه گیری است. نیم سوز بودن آرمیچر و قطب ها، کوتاه شدن زغال، نیم سوز بودن پیچک ها و قطع شدن مدار اصلی و … نیز از ایرادهای الکتریکی دستگاه است. برای بررسی علت دقیق داغ شدن موتور با خدمات فنی تماس بگیرید. تعمیر آبمیوه گیری در بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی، انجام می شود. تیم حرفه ای و با تجربه تعمیرکار همگی دوره های آموزش تعمیر آبمیوه گیری را گذرانده اند و به در کوتاه ترین زمان، مشکل را پیدا می کنند.

قیمت تعمیر دستگاه آبمیوه گیری

قیمت تعمیر آبمیوه گیری

تکنیسین تعمیرکار ابتدا دستگاه را بررسی می کند. پس از عیب یابی و تشخیص ایراد دستگاه، قیمت تعمیرات نیز مشخص می شود. هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و نوع قطعه ای که آسیب دیده یا فرسوده شده، تفاوت دارد. هزینه تعمیرات آبمیوه گیری در بخش موتوری همیشه بیشتر است. 

خدمات تعمیر و عیب یابی دستگاه آبمیوه گیری

تعمیرات آبمیوه گیری در بزرگترین مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی انجام می شود. تشخیص علت لرزش آبمیوه گیری، تعویض تیغه و …. را به متخصص بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط کن هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا