بنایی و دکوراسیون

ساخت انواع میز کنسول برنز، استیل، آینه ای و ام دی اف با قیمت مناسب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت میز و صندلی چوبی هم ارائه میده؟

انواع میز کنسول بخشی از دکوراسیون اتاق پذیرایی هستند. این میزها در انواع چوبی و فلزی برای هر سبک و سلیقه ای تولید می شوند. هماهنگی جنس و فرم، میز کنسول با سایر المان های دکوراتیو در فضای خانه، نکته مهمی است. برای مثال در طراحی و ساخت میز چوبی متریال اصلی چوب است. با ساخت کتابخانه و قفسه چوبی این دکوراسیون تکمیل می شود. همینطور در انتخاب میز کنسول نیز مدل های چوبی با این سبک طراحی هماهنگی بیشتری دارد. اگر عنصر اصلی در طراحی خانه فلز باشد بهتر است از میزهای کنسول استیل، برنزی یا نقره ای سفارش دهید. انتخاب های متعددی وجود دارد بنابراین همگی جزئیات را در نظر بگیرید.

انواع میز کنسول

این میزها در گذشته بخشی از جهیزیه نوعروسان بودند. میز کنسول های جدید با طراحی متفاوت، حتی این روزها هم بسیار پر طرفدار هستند. خرید این وسایل از دو جنبه اهمیت دارد. اول اینکه کنسول ها واقعا وسایل به درد بخوری هستند و کاربرد زیادی دارند. علاوه بر صفحه روی میز، گاهی کشو و طبقاتی هم برای میز کنسول در نظر گرفته می شود که کاربرد آن را افزایش می دهد. علاوه بر کاربری بودن از جنبه های زیبایی شناختی میز های کنسول نمی توان گذشت. این میزها اغلب با آینه همراه هستند. در سبک دکوراسیون مدرن استفاده از آینه در فضای داخلی خیلی رایج شده است. آینه ها فضا را بزرگ تر، دلبازتر و شیک تر نشان می دهند.

انواع ساخت میز چوبی تهران ساده، طراحی شده، عریض و یا کم عرض با توجه به ابعاد منزل، ساخته می شود. معمولا بخش آینه از میز جداست و با قلاب به دیوار نصب شده است. در برخی موارد به جای آینه از قاب عکس شکیل و زیبایی استفاده شده که هماهنگی خوبی با سایر المان های دکوراتیو دارد. این میزها را می توانید در هر مکانی قرار دهید. مدل های لوکس تر برای اتاق پذیرایی ایده آل هستند اما  در اتاق خواب، راهرو، کریدور، اتاق نشیمن هم می توانید میزهای متناسب با فضا را استفاده کنید. مهم ترین موضوع در موقع خرید توجه به سبک طراحی داخلی و نوع چینش وسایل است. 

ساخت سرویس خواب چوبی نوزاد به سلیقه خودتان

انواع میز کنسول چوبی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت میز و صندلی چوبی هم ارائه میده؟

انواع میز کنسول چوبی

چوب طبیعی از دیرباز پای ثابت دکوراسیون داخلی بوده است. چوب گرما و صمیمت خاصی به فضا می دهد و حس خوبی را به همراه دارد. لوازم چوبی زیبا، اصیل، لوکس و با دوام هستند. همین ویژگی ها کافیست تا میز کنسول جدیدتان را از چوب سفارش دهید. این سفارش ساخت میز آینه دار کرج چوبی به طور قطع در اتاق پذیرایی، جلوه چشم نوازی دارند. تنوع طرح و رنگ چوب طبیعی زیاد است ولی امکان رنگ آمیزی چوب نیز وجود دارد. بنابر این می توانید رنگ دلخواه تان را برای میز کنسول فوق العاده شیک تان هم انتخاب کنید.

هر چقدر رنگ چوب به ذات اصلی نزدیک تر باشد، جذابیت بیشتری دارد. به همین دلیل همیشه دکوراسیون چوبی به رنگ فندقی، شکلاتی، گردویی، ماهاگونی و … پر طرفدارتر هستند. چوب ها قابلیت کنده کاری و برش خور خوبی دارند. معمولا برای این میزها چندین کشو یا درب نیز در نظر گرفته می شود. در طراحی کلاسیک میزهای پر نقش و نگار چوبی عنصر ثابت اتاق پذیرایی بوده اند. این روزها انواع چوب ساده و طراحی شده در دکوراسیون منزل استفاده می شود.

میز کنسول ام دی اف

ورق های ام دی اف قیمت ارزان تری دارند در مقایسه با چوب طبیعی گاهی این هزینه تا نصف کمتر می شود. توجه داشته باشید که ارزش لوازم تولید شده با ام دی اف همیشه یکسان نیست. هر چقدر ام دی اف به کار رفته در ساخت میز چوبی سفارشی شیراز، مرغوب تر باشد قیمت های ساخت هم بیشتر خواهد شد. از نظر ظاهری شاید در نگاه اول متوجه مرغوب بودن mdf نشوید بنابراین همیشه از مراکز معتبر خرید کنید و یا اینکه به سازنده خوشنام سفارش دهید. 

انواع میز کنسول سلطنتی

این میزها با کنده کاری و ورق های طلاکوب و پارچه های مخمل و … جلال و جبروت خاصی دارند. در سبک دکوراسیون کلاسیک طرح های میزهای کنسول سلطنتی بسیار پر کاربرد است. این میزها به طور کامل از چوب ساخته می شوند. گاهی از منبت کاری نیز بر روی درب و کشوها استفاده می شود که ارزش میز را چندین برابر افزایش می دهد. این وسایل برای خانه های اشرافی و اصیل انتخاب مناسبی هستند. به طور قطع و یقین جای این میزها فقط در اتاق پذیرایی است. اگر برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن به فکر خرید میز کنسول هستید، طرح های ساده تر تناسب بیشتری دارد.

بهترین چسب برای چسباندن آینه به چوب

میزهای کنسول فلزی

انواع میز کنسول فلزی

در ساخت این وسایل از فلزات گران بها نظیر نقره و برنز استفاده می شود. این نوع میزها جنبه اشرافی دارند و به خصوص با رویه سنگ مرمر زیبایی فوق العاده بیشتری خواهند داشت. مدل های جدید از استیل ساخته می شوند و قابلیت طراحی زیادی دارند. مهم بودجه ای است که برای خرید میز در نظر گرفته اید. متریال ساخت در قیمت ساخت میز چوبی اصفهان تاثیر می گذارد اما سادگی یا پیچیدگی طرح های ظریف نیز عامل مهمی در قیمت میز هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت میز و صندلی چوبی هم ارائه میده؟
  • میز کنسول آینه ای برنزی

این میزها معمولا جمع و جورتر هستند و عرض کمتری نسبت به میزهای کنسول چوبی دارند. اغلب میزها به همراه آینه به فروش می رسند. قاب آینه کاملا از برنز ساخته شده و دارای طرح های متنوعی است. برای ساخت میز ترکیبی از برنز و سنگ به کار می رود. پایه ها و بدنه اصلی میز معمولا فلزی و از برنز ساخته می شود اما برای میز، سنگ های طبیعی و رگه دار انتخاب بهتری هستند. گاهی اندازه میزهای برنزی خیلی کوچک تر است که برای قرار دادن آینه و شمعدان مناسب است. نصب کشو و تجهیزات جانبی در میزهای برنزی چندان رایج نیست ولی در صورت تمایل مشتری، امکان ساخت وجود دارد.

ساخت میز کنسول
  •  آینه کنسول استیل

این  میز ها برای اتاق خواب ایده آل هستند و فضا را بسیار دوست داشتنی تر خواهند کرد. استیل از فلزاتی است که زنگ نمی زند و درخشندگی فوق العاده ای دارد. برای ساخت میز کنسول مشهد استیل از پروفیل استیل نو استفاده می شود. برای ساخت علاوه بر متریال اصلی یعنی استیل می توان از عناصر دیگری نیز استفاده کرد. ترکیب چوب با استیل و یا شیشه با استیل بسیار جالب است. این عناصر هماهنگی خوبی با هم دارند و به اصطلاح ترکیب مناسبی هستند. عنصر ظرافت در ساخت میزهای استیل اهمیت زیادی دارد. هر عیب و ایرادی به دلیل درخشنده بودن استیل بسیار به چشم می آید. به همین دلیل خریداران طرح های سفارشی و خاص استیل را بیش از طرح های آماده می پسندند.

انواع میز کنسول مدرن

برای هر نوع سبک دکوراسیون داخلی حتما می توانید یک میز و آینه کنسول هماهنگ را انتخاب کنید. علاقمندان به سبک های مدرن معمولا سلیقه خاصی دارند. استفاده از پیچیدگی ها و ظرافت کاری ها در این سبک به حداقل رسیده و بیشتر به کاربردی بودن وسایل توجه می شود. اشکال ساده و مینیمال جزئی از طراحی مدرن هستند. در این سبک طراحی، لوکس بودن با سادگی به یک معناست. هر چقدر اشیا دارای سادگی بیشتری باشند، مدرن تر هستند. استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق و ظریف با میز و آینه های مینیمال همخوانی ندارد. 

دکوراسیون مدرن
  • میزهای کنسول اسپرت

این وسایل بخشی از خانه های مدرن طراحی شده اند. به نظر می رسد مدرنیزه با سادگی گره خورده است. این سادگی در میز و آینه های کنسول اسپرت نیز به خوبی ددیه می شود. میزهای اسپرت را می توان با هر متریالی کار کرد. انواع میزهای کنسول چوبی، فلزی و حتی شیشه ای برای علاقمندان به طراحی مدرن ایده آل هستند. موقع انتخاب به رنگ میز کنسول توجه کنید. این رنگ باید هماهنگ با تم اصلی دکوراسیون منزل باشد در غیر این صورت جلوه و زیبایی میز و اینه زیر سول می رود. جای تردید نیست که سادگی میزهای اسپرت توجه جوان تر را به خود جلب کرده است اما این امر نباید دستاویزی برای استفاده از اجناس نامرغوب باشد. سادگی نوعی اصالت است و برای ساخت این میزها باید از متریال درجه یک و مرغوب استفاده کرد.

مراحل ساخت کمد دیواری برای لباس

نکات مهم در خرید میز و آینه کنسول

قبل از خرید حتما برای قرار دادن میز یک فضای مناسب را در نظر بگیرید. یگ گوشه خالی بهترین مکان برای میز کنسول جدید است. این مکان می تواند به نقطه تمرکز طراحی داخلی تبدیل شود در صورتی که همه جزئیات را در نظر بگیرید. برای مثال رنگ کاغذدیواری پشت میز در انتخاب رنگ میز کنسول تاثیر می گذارد.

مورد بعدی توجه به هماهنگی جنس پایه ها و خود میز است. برای پایه های فلزی، میزهای سنگی و به خصوص مرمر سفید یا رگه دار ایده آل است. برای میز کنسول ام دی اف یا چوبی می توانید از چوب یا سگ استفاده کنید اما پایه های چوبی با میز چوبی هماهنگی بیشتری دارد.

طراحی و اشکال میز کنسول تنوع زیادی دارد برای اینکه میزهای خاص و ابتکاری داشته باشید، طرح هایی با اشکال متفاوت را خریداری کنید. در مورد شکل آینه ها جای مانور بیشتری وجود دارد. آینه ها را می توان افقی یا عمودی کار کرد. انواع اشکال لوزی، مربع، مستطیل و حتی دایره و بیضی نیز برای آینه های کنسول انتخاب مناسبی هستند.

از همه مهم تر اینکه کارتان را به سازنده حرفه ای و کار بلد سفارش دهید تا طرح دلخواه تان را پیاده کند. اگر به دنبال کار خاص و لوکس هستید میز کنسول اتاق پذیرایی را سفارش دهید تا برای تان بسازند. به این ترتیب خایل تان بابت کیفیت و طرح و …. راحت است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت میز و صندلی چوبی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا