رایانه و تکنولوژی

خدمات کامپیوتری در محل ✔️ تعمیرات کامپیوتر فوری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کامپیوتر هم ارائه میده؟

تا همین چند دهه پیش خدمات کامپیوتری چندان رایج نبود. با رشد تکنولوژی و تولید کامپیوترهای خانگی به طرز شگفت انگیزی تعداد کاربران افزایش یافت. این روزها همه کسب و کارها به نوعی از کامپیوتر استفاده می کنند و افراد زیادی به صورت حرفه ای از کامپیوتر برای کسب و کارشان استفاده می کنند. هر گونه آسیب و خرابی در این وسیله پر کاربرد منجر به خسارت مالی شده و کار کامپیوتری افراد را در معرض خطر قرار می دهد. دسترسی سریع به تعمیرکار کامپیوتر نیاز بسیاری از افراد و شرکت هاست. 

خدمات کامپیوتری در منزل

کامپیوتر دارای قطعات بسیار حساسی است که نیاز به مراقبت خاص دارد. در صورت وجود اشکال در کامپیوتر، حمل آن به شرکت خدمات کامپیوتری توصیه نمی شود.  اغلب با راهنمایی تعمیرکار آنلاین و اجرای صحیح آن کارتان راه می افتد و کامپیوتر به خوبی قبل کار می کند ولی گاهی مشکل جدی تر است و نیاز به بررسی و تعمیرات کامپیوتر در تهران است. با ثبت سفارش همیار تکنیسین به درب منزل، شرکت و محل کار مراجعه کرده و ایراد کامپیوتر را برطرف می کند. انجام خدمات کامپیوتری آنلاین، خدمات کامپیوتر در منزل و محل با تعمیرکار آموزش دیده، از سرویس های کاربردی هوم سرویز است که توسط بهترین شرکت خدمات کامپیوتری انجام می شود. همیاران تعمیرکار آنلاین  آماده تعمیر کامپیوتر در محل کرج و لپ تاپ در محل هستند.

هزینه تعمیر کامپیوتر در مشهد

خدمات کامپیوتری در تهران

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کامپیوتر هم ارائه میده؟

خدمات کامپیوتری

اگر سیستم کامپیوتری به هم ریخته و همه کارها روی زمین مانده با ما تماس بگیرید. هوم سرویز بهترین تعمیرکار کامپیوتر را درب منزل اعزام می کند. خدمات کامپیوتر در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می شود. وقتی سیستم دچار مشکل می شود جهت بررسی علت و ایراد باید با یک متخصص مشورت کنید. کامپیوتر وسیله پیچیده ای است ولی تعمیرکار با تجربه می داند چگونه سیستم کامپیوتر را تعمیر کند. چنانچه کامپیوتر دارای ایراد سخت افزاری باشد، گاهی با تعویض قطعه مشکل برطرف می شود. تعمیرات سخت افزاری نیاز به بررسی دقیق تری دارد و همیشه توسط تعمیرکار انجام می شود. ایرادات نرم افزاری سیستم کامپیوتری اصلا خوشایند نیستند و می توانند باعث از بین رفتن همه اطلاعات روی سیستم شوند. رفع ایرادات نرم افزاری بخشی از خدمات کامپیوتری در منزل است.

به طور کلی خرابی سیستم کامپیوتری شامل دو بخش است.

  1. نرم افزاری
  2.  سخت افزاری
  • خدمات نرم افزاری کامپیوتر

این سرویس شامل نصب نرم افزارهای مورد نیاز و همچنین ارتقا نرم افزارهای قبلی است. نصب نرم افزارهای کاربردی و تخصصی برای بهینه سازی ویندوز الزامی است ولی حتما هر سیستمی نیاز به یک آنتی ویروس قوی دارد. استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزارها احتمال آلوده شدن سیستم را افزایش می دهد.

علت داغ شدن لپ تاپ چیست؟

  • خدمات سخت افزاری کامپیوتر

ارتقا سیستم های قدیمی با قطعات به روزتر می تواند در کارایی و بهبود عملکرد کامپیوتر موثر باشد. تعمیرات سخت افزاری شامل تعویض قطعات و جایگزینی قطعات با کیفیت است. همیاران هوم سرویز سعی دارند از قطعات اصلی و دارای گارانتی برای تعمیرات کامیپوتر استفاده کنند. در ضمن شرکت ها و سازمان ها نیز می توانند از خدمات ماهانه این سامانه جهت سرویس دوره ای سیستم های شرکت استفاده کنند. هزینه این خدمات بسیار مقرون به صرفه است.

نصب ویندوز در منزل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کامپیوتر هم ارائه میده؟

ارتقا سخت افزار و نرم افزار

 خدمات کامپیوتری برای شرکت ها

کامپیوتر یکی از لوازم اداری پر کاربرد است. هر گونه ایراد در این وسیله می تواند خسارات زیادی به سرمایه شرکت وارد کند. اغلب شازمان ها و شرکت های بزرگ با عقد قراردادهای ماهانه از خدمات تعمیر کامپیوتر اصفهان استفاده می کنند. شیوه کار به این صورت است که تکنیسین به طور مرتب و طبق قرارداد برای سرویس کامپیوترهای فعال مراجعه می کند. در این سرویس لزومی ندارد حتما دستگاه خراب شده باشد و یا دچار مشکلی باشد گاهی یک سرویس می تواند از مشکلات بعدی پیشگیری کند. بخشی از خدمات کامپیوتری ارائه شده ویژه سازمان ها و شرکت ها عبارتند از:

  • خدمات شبکه

کامپیوترهای اداری بر خلاف رایانه های خانگی همگی شبکه هستند. در واقع از نظر کاری برای جلوگیری از انلاف وقت همه کامپیوترها شبکه شده و توسط شبکه های کابلی یا وایرلس تحت شبکه قرار دارند . نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری بخشی از وظایف خدمات کامپیوتری هوم سرویز است.

راه اندازی شبکه بدون پشتیبانی 24 ساعته اصلا معنایی ندارد.پشتیبانی شبکه یک راه تضمین شده برای برطرف کردن نقاط ضعف شبکه است و موجب افزایش کارایی شبکه می شود. هوم سرویز آماده عقد قرارداد شبکه و پشتیبانی با سازمان های اداری، موسسات فرهنگی، بانک ها و … می باشد.

  • امنیت شبکه

خدمات فناوری و امنیت اطلاعات در دو بخش داخلی و شبکه های اینترنتی انجام می شود. این سرویس به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته فعالیت دارد. بدون نگرانی شبکه های اداری را به تکنیسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید.

  • خدمات مانیتورینگ

مانیتورینگ و مدیریت سیستم ها بخشی از کارهای مدیریتی است که در همه سازمان ها انجام می شود. اگر نیاز به مانیتورینگ سیستم های شبکه ای دارید با ما تماس بگیرید. حدمات کامپیوتری هوم سرویز توسط تیم متخصص و تحصیلکرده انجام می شود.

کار کامپیوتری

هر چند سال‌هایی که با کامپیوتر تقریبا مثل غریبه‌ها رفتار می‌کردیم به نظر خیلی دور می‌رسد اما واقعیت آن است که تا همین چند سال پیش کامپیوتر برای ما یک دنیای اسرارآمیز عجیب و غریب بود که هر روز در آن به اکتشاف می‌پرداختیم و تا آمدیم با مفاهیم ویندوز آشنا شویم نسل جدیدی از فناوری جایگزین آن می‌شد و روز از نو، روزی از نو! شاید در همین دهه قبل چندان نیازی به آشنا بودن کار با کامپیوتر نداشتیم واقعیت هم آن است که دنیای کامپیوتر، آن روز‌ها نیازی را از ما مرتفع نمی‌کرد، چندان باری از روی دوشمان برنمی‌داشت و خدمات کامپیوتری مورد نیاز خانواده ها نبود.

خدمات کامپیوتر در محل

صدای قیژ قیژ مودم‌های دایال آپ و آن بوق اشغالی که راه به راه می‌خورد خودش به اندازه کافی اعصابمان را خرد می‌کرد، علاوه بر هزینه اینترنت، هزینه تلفن هم باید می‌دادیم که جریانات مضاعفی داشت و اگر نگوییم اینترنت پرسرعتی که امروز داریم خیلی ارزان‌تر از اینترنت هندلی همین ده سال پیش پایمان درمی‌آید دروغ نگفته‌ایم و اغراق هم نکرده‌ایم! اما آسه آسه که اینترنت پرسرعت شد، فهمیدیم از این دنیای مجازی چه استفاده‌هایی می‌توان کرد و چه قدر می‌توان زندگی را با آن راحت‌تر کرد، ارتباطات را گسترش داد و …، پس این طور شد که نیاز به خدمات کامپیوتری روز به روز بیشتر شد.

کار در منزل با کامپیوتر

هر چند این روز‌ها همین گوشی‌های در دستمان می‌توانند تقریبا اکثر نیاز‌های ما را برطرف کنند اما واقعیت این است که ما هنوز به کامپیوترهایمان نیاز داریم به خصوص اگر کامپیوتر‌ها ممر درآمد و اشتغال ما باشند، پس اگر شما هم کامپیوترتان اسباب کارتان است و از کار افتادنش برایتان ضرر مالی پیش می‌آید، توصیه‌های این بار ما که جنس خدمات کامپیوتری دارد را جدی بگیرید! توصیه هایی در خصوص انواع خدمات کامپیوتر و پرینتر و کارتریج را می توانید در بلاگ هوم سرویز مطالعه کنید.

مزایای استفاده از سایت خدمات کامپیوتری

مزایای استفاده از سایت خدمات کامپیوتری

ایا می دانستید تعمیر آنلاین کامپیوتر هم امکان پذیر است. اگر کامپیوتر از لحاظ نرم افزای دچار مشکل شده باشد خیلی راحت می توانید با شرکت خدمات کامپیوتری تماس بگیرید و به توصیه های تعمیرکار آنلاین کامپیوتر عمل کنید. اما برای استفاده از خدمات کامپیوتر این توصیه ها را جدی بگیرید.

خدمات کامپیوتر حرفه ای

خدمات مورد نیاز کامپیوتری متنوع است، از نصب ویندوز که تقریبا یکی از متداول‌ترین خدمات کامپیوتری است گرفته تا ویروس‌یابی، تعمیر سخت‌افزار، خرابی مودم و … اما نکته این جاست که خدمات کامپیوتری شوخی نیست، اگر خودتان تخصص ندارید لطفا به هیچ چیز دست نزنید، اگر پدرتان هم گفت که من خودم فنی بوده‌ام و تابلو برق پایین و بالا می‌کرده‌ام و این 4 تا IC که دیگر کاری ندارد اصلا توجه نکنید و نگذارید دست بزنند و تقاضا کنید که شان خودشان را که در حد همان تابلو برق است پایین نیاورند و بگذارند این 4 تا IC را جوان‌های جویای نام دست بزنند!

تماس با تعمیرکار آنلاین

بعد از این که پدر گرامی را راضی کردید که از دستکاری کامپیوتر خودداری کند حتما از تعمیرکاران متخصص استفاده کنید و خدمات کامپیوتر را به آن‌ها بسپارید اگر هم کسی را سراغ ندارید و پیدا کردن یک تعمیرکار مطمئن برایتان سخت است، می‌توانید از طریق سامانه یا اپلیکیشن نسبت به تقاضای خدمات کامپیوتر هوم سرویز اقدام کنید.

گارانتی خدمات کامپیوتری در منزل

فرقی نمی‌کند که خدمات کامپیوترتان را از هوم سرویز می‌گیرید یا از افراد و یا سامانه‌های دیگر، فقط در نظر داشته باشید که اکثر وسایل الکترونیک که از راه‌های قانونی وارد کشور شده باشند این روز‌ها دارای گارانتی هستند. هنگامی که تعمیرکار به خانه یا محل کار شما می‌آید تا کامپیوتر را تعمیر کند باید به این دقت کنید که حتما از مدت زمان گارانتی‌ قطعات گذشته باشد. همه کامپیوترهای خانگی و شرکتی دارای گارانتی هستند و در مدت زمان گارانتی توسط تعمیرکار شرکت، به رایگان تعمیر می شوند.

لیست خدمات کامپیوتری بدون نیاز به گارانتی

این نکته را هم داشته باشید که گارانتی وسایل الکترونیکی به خصوص در حوزه خدمات کامپیوتری، لپ تاپ، گوشی‌های هوشمند و … دو بخش است، یکی گارانتی سخت‌افزاری و دیگری گارانتی نرم‌افزاری، تقریبا هیچ شرکتی در ایران در زمینه کامپیوتر و لپ‌تاپ، گارانتی نرم‌افزاری ارائه نمی‌دهند و همه گارانتی‌ها بلا استثنا سخت‌افزاری است پس اگر احتیاج به خدمات کامپیوتری نرم‌افزاری از قبیل ویروس‌یابی، تغییر ویندوز، نصب درایور‌ها، خدمات نرم‌افزاری شبکه و … نیاز پیدا کردید، به این که گارانتی‌تان زمانش گذشته یا وجود دارد فکر نکنید هر زمان اراده کردید می‌توانید در هوم سرویز خدمات نرم‌افزاری کامپیوتر را سفارش دهید.

خدمات کامپیوتری آنلاین

هزینه خدمات کامپیوتری

نکته‌ای که در مورد خدمات کامپیوتری وجود دارد آن است که معمولا قیمت این خدمات چندان مشخص نیست و هر کس هر قدر زورش برسد از شما هزینه می‌گیرد اما باید بدانید که در هوم سرویز از این خبرها نیست، بسیاری از خدمات، از قبل هزینه‌شان مشخص است و شما می‌توانید متناسب با هزینه‌شان به انتخاب آن‌ها بپردازید اگر هم قیمتشان در لیست هزینه‌های خدمات کامپیوتری هوم سرویز موجود نباشد راهش آن است که خدمتتان را ثبت کنید و هر جا که در زمینه قیمت یا استعلام آن به مشکل برخوردید، پشتیبانی در کنار شماست تا بهترین پیشنهاد موجود در خصوص قیمت خدمتی که مد نظر شماست را با همفکری و مشورت با بقیه متخصصان هوم سرویز ارائه نماید.

امنیت دریافت خدمات کامپیوتر

اگر کار با کامپیوتر در منزل حرفه شماست حتما اطلاعات زیادی روی هارد ذخیره دارید. اگر از کامپیوتر برای کارهای شخصی استفاده ی کنید حتما آرشیو عکس های خانوادگی، فیلم های شخصی و آلبوم موسیقی محبوب تان را روی کامپیوتر ذخیره کرده اید. خراب شدن سیستم به معنی از دست رفتن اطلاعات نیست. چه قدر داستان و جریان شنیده‌ایم در مورد ارائه‌دهندگان خدمات کامپیوتری که به اعتماد طرف مقابلشان خیانت کرده‌اند و فایل‌های شخصی و خانوادگی‌شان را پخش کرده‌اند یا با استفاده از آن‌ها به تهدید طرف مقابل پرداخته‌اند! چه تعداد خانواده‌هایی که به خاطر پخش شدن این فیلم‌ها و تصاویر از هم پاشیده‌اند و چه قدر انسان که به خاطر اعمال پلید برخی آسیب دیده‌اند. به همین خاطر لازم است که حتما خدمات کامپیوتری را از کسانی طلب کنید که به آن‌ها اعتماد کامل دارید یا حداقل جای دیگری قابل اطمینان بودن آن را تایید کرده باشد.

تعمیرکار آنلاین کامپیوتر

تمامی کسانی که در هوم سرویز خدمات کامپیوتری ارائه می‌کنند از فیلتر سخت گیرانه ای عبور کرده اند و و اوراق هویتی آن‌ها نزد هوم سرویز محفوظ است. همیارن تعمیرکار آنلاین کامپیوتر هوم سرویز دارای گواهی عدم سوپیشنیه هستند و امنیت دستگاه و همچنین امنیت فایل‌هایی که در آن‌ها دارید توسط هوم سرویز تضمین شده است. تا کنون حتی یک مورد نارضایتی از تعمیرکاران کامپیوتر در این سامانه ثبت نشده است.

تعمیرات کامپیوتر فوری 

خدمات عیب یابی و تعمیر قطعات کامپیوتری، رفع مشکلات سیستم و عیب یابی نرم افزاری بخشی از خدمات هوم سرویز است. این سرویس در همه مناطق تهران خدمات در محل را ارائه می دهد. برخی از زمینه های کاری خدمات کامپیوتر هوم سرویز عبارتند از: نصب ویندوز و راه اندازی درایوهای آن، راه اندازی اسکنر-پرینتر- مودم و …سایر تجهیزات جانبی همراه کامپیتور در محل، ویروس یابی سیستم و نصب آنتی ویروس های اورجینال، بازگردانی اطلاعات از دست رفته، فارسی کردن ویندوز، ارتقا سیستم کامپیوتری، راه اندازی شبکه و …… هزینه تعمیر کامپیوتر بعد از بررسی توسط همیار اعلام می شود و تنها در صورت موافقت شما کار انجام خواهد شد. ارتقا سخت افزاری و نرم ازاری سیستم پذیرفته می شود. در صورت نیاز به خرید لوازم و نرم افزارها توسط همیار حتما فاکتور خرید ارایه می شود

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کامپیوتر هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا