نظافت و پذیرایی

دیزاین و طراحی مهمانی√ همه‌ی آن‌چه برای جلوه‌ی شکوه لازم دارید!

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟

اگر تصور می‌کنید که تنها برنامه‌ ریزی برای مهمانی مهم است، باید بدانید که سخت در اشتباه هستید. دیزاین و طراحی در تشریفات مجالس و مهمانی نیز به همان اندازه مهم است. با این حال که ممکن است تصور کنید این دو گزینه یکسان هستند، اما باید بدانید که اینگونه نیست. برنامه‌ریزی شامل جمع‌آوری تدارکات و خدمات حرفه‌ای است. ولی دیزاین و طراحی مجالس چیست؟

دیزاین و طراحی مهمانی از آن دست کارهایی است که در عین سادگی، پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. اگر به هر جنبه از آن دقت‌ نکنید، نتیجه‌ی نهایی چیزی نیست که مد نظرتان بوده است. برای دیزاین و طراحی مجالس و مهمانی‌ها، کارهای زیادی باید انجام دهید. از طراحی فضا، چیدمان میز یا سفارش آنلاین گل، همه اموری است که در پیشبرد اهداف شما را یاری می‌کند.

دیزاین و طراحی مهمانی چیست؟

آن‌چه دیزاین مجالس تهران و طراحی مهمانی بر آن تمرکز دارند، دکوراسیون، سبک و زیبایی شناسی مهمانی است. این بدان معناست که ابتدا باید چشم‌انداز مهمانی خود را تصور کنید و بدانید چه در نظر دارید. سپس همه‌ی جزئیات بصری را به کار ببندید تا بتوانید به این چشم انداز دست یابید.

بسته به مهمانی که قرار است برگزار شود، جزئیات بصری متفاوتی خواهیم داشت. جشن عروسی، جشن تولد، میهمانی تعیین جنسیت کودک یا حتی رونمایی از محصول شرکت، نیازمند هماهنگی منحصر به فرد در رنگ، دعوت نامه‌ها، بخش‌های اصلی و مواردی از این دست هستند.

در حالی که برنامه ریزی برای و طراحی و دیزاین جشن در کرج ، چارچوب اصلی  را تعیین  می‌کند دیزاین و طراحی مهمانی بیشتر بر چشم‌انداز خلاقانه مهمانی تمرکز دارد.

دیزاین و طراحی مهمانی موفقیت‌آمیز، هنر است. با این کار روحیه و فضای مکان را تغییر می‌دهید و تعامل مخاطبان را تسهیل می‌کنید. 

به نظر شما دیزاین و طراحی مهمانی شامل چه مواردی می شود؟

تاثیر دیزاین و طراحی مهمانی بر فضا

فضای موجود که قرار است مهمانی در آن برگزار شود، پایه و اساس طراحی رویداد محسوب می‌شود. بهتر است که از همان ابتدا تعیین کنید که مهمانان از کجا وارد و از کجا خارج خواهند شد.

گام بعدی این است که محل قرار گرفتن تجهیزات و وسایل جانبی را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که میان فضای حالی و فضایی که میزها و سایر تجهیزات در آن قرار گرفته‌اند، تعادل ایجاد کنید. در غیر اینصورت یا فضای مهمانی بسیار شلوغ به نظر می‌رسد یا محیط خالی به نظر خواهد رسید.

سفارش آنلاین گل تجربه ای بی نظیر برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها

دیزاین و طراحی مهمانی
دیزاین و طراحی مهمانی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟

چیدمان؛ اصلی‌ترین نکته دیزاین و طراحی مهمانی

اینکه چگونه از فضا استفاده کنید، به شدت می‌تواند دیزاین و طراحی مهمانی شما را متفاوت سازد. بهتر است از چیدمان صندلی‌ها شروع‌کنید. به این بیاندیشید که بهتر است میهمانان دور میز بنشینند یا صندلی‌ها مانند سالن سینما کنار یکدیگر چیده می‌شود؟ به این ترتیب جای تجهیزات دیگر نیز کم کم پیدا می‌شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟

تجهیزات مهمانی کجا قرار بگیرند؟

وسایل، تجهیزات و ابزار به تعادل فضا کمک می‌کنند‌. از طرفی این تجهیزات هستند که به تشریفات مهمانی شیراز شما شخصیت منحصر به فردی می‌بخشند. 

می‌توانید عنصری، ماننر دایره یا مکعب یا هر عنصر دیگر را، تعیین کنید. اکنون دیزاین و طراحی مهمانی را با استفاده از این عناصر شکل تازه ببخشید. المان‌ها را با تاثیر از این عناصر در فضای مهمانی قرار دهید.

جایگذاری مبلمان و سایر تجهیزات می‌تواند بر جلوه‌ی کلی مهمانی تاثیر مستقیم بگذارد. به عنوان مثال، می‌توانید برای درب ورودی از طاق استفاده کنید، یا میزها را به صورت خطی طولانی بچینید. بهتر است همه‌ی گزینه‌ها را یکبار امتحان کنید. از کشیدن اتود بر روی کاغذ نیز می‌توانید کمک بگیرید.

روشنایی فضای مهمانی

دیزاین و طراحی مهمانی
دیزاین و طراحی مهمانی

نورپردازی عنصر اصلی در دیزاین و طراحی مهمانی تبریز به حساب می‌آید. می‌توانید با کمک برخی عوامل، بعضی نقاط رو برجسته‌تر کنید. استفاده از نورافکن، نمایش تصاویر روی کف رقص (روشنایی گوبو) و استفاده از رنگ قابل تعویض با نور LED، همین عوامل هستند. 

نور طبیعی، محل قرارگیری پنجره‌ها و نحوه ورود نور به اتاق به عنوان سایه را در نظر بگیرید. فراموش نکنید عناصری مانند سایه یا نور طبیعی این برجسته‌سازی‌ها را کمرنگ یا پررنگ‌تر کند

رنگ‌ها، فضای مهمانی را دگرگون‌ می‌کنند.

به کمک رنگ‌ها می‌توانید روحیه و لحن مهمانی را تنظیم کنید. برای این‌کار باید حتما به ماهیت مهمانی خود توجه کنید. 

رنگ‌های طلایی و نقره‌ای اگر با سیاه ترکیب شوند، مناسب ابهت یک مهمانی شبانه هستند. اما رنگ صورتی و آبی بیشتر مناسب جشن تولد یا تعیین جنسیت کودک است. همانگونه که برای یک دورهمی می‌توانید از سبز یا آبی استفاده کنید.

این رنگ‌بندی را می‌توانید از طریق دکوراسیون، نور، مواد تبلیغاتی، منوها و مواردی از این دست القا کنید. حتما غیر از رنگ اصلی از یک یا دو رنگ دیگر نیز برای ترکیب و تلطیف فضا بهره‌مند شوید.

خرید دسته گل خواستاری زیبا، سریع و بدون دردسر

تاثیر الگوها بر دیزاین  مهمانی

از الگوهایی مانند الگوهای راه راه، الگوهای هندسی، برچسب‌حیوانات یا گیاهان استفاده کنید تا بسته به مهمانی استرس فضا را کم کنید یا شیطنت را به محیط اضافه کنید. از گل ‌آرایی کمک بگیرید و به آرامش محیط کمک کنید. فراموش نکنبد رنگ‌های پررنگ الگوها را شلوغ‌تر جلوه می‌دهند. از ترکیب به‌جای این دو مورد غافل نشوید.

استفاده دقیق از تمام اصول دیزاین و طراحی مهمانی که در بالا ذکر شد، می‌تواند جنبه‌ی تشریفات مهمانی شما را افزایش دهد. ترکیب این اصول با برنامه ریزی دقیق تضمین می‌کند که مهمانی مورد نظرتان دقیقاً مطابق با نیازهای مد نظرتان برگزار خواهد شد. به همه‌ی جنبه‌ها مخصوصا ریزترین بخش‌ها نیز توجه کنید.

تاثیر دیزاین و طراحی مهمانی بر تشریفات مجالس

دیزاین و طراحی مهمانی
دیزاین و طراحی مهمانی

هنگام سازمان‌دهی یک مهمانی، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید طراحی و در واقع مفهومی است که می‌خواهید به مخاطبان القا کنید و این دیزاین و طراحی چگونه تصویری بصری و احساسی از عمل ایجاد می‌کند. 

راهکارهای تشریفات مجالس خواستگاری لاکچری ولی ارزان

با این حال که تاثیر هر عنصر را به طور جداگانه بر مهمانی ذکر کردیم. اما در ادامه به تاثیر کلی دیزاین و طراحی مهمانی بر تشریفات مجالس خواهیم پرداخت..

تکامل فناوری‌ها و شبکه‌های اجتماعی به وضوح در برنامه ریزی، سازماندهی و توسعه مهمانی‌ها و به تبع طراحی آن تاثیر دارد. به عبارت دیگر طراحی باید به گونه‌ای باشد که با جهانی که در آن زندگی می‌کنیم همخوانی داشته باشد. 

اگر بر اساس این طرح و دستورالعمل‌های تعیین شده پیش بروید متوجه تاثیر این طراحی بر  دکوراسیون، محل قرارگیری عناصر و کارکنان می‌شوید.

برنامه ریزی یکی از اصلی‌ترین کلیدهای یک مهمانی است. به خاطر داشته باشید که اگر بر هر جنبه‌ی ذکر شده تاکید‌ درست و به جایی داشته باشید، می‌توانید بر شکوه مهمانی و مجالس خود بیافزایید.

رنگ‌ها، الگوها و همه‌ی عوامل ذکر شده می‌توانند جنبه‌های تشریفات مهمانی را برجسته کنند و باعث شوند تا مهمانی برای سال‌ها در ذهن مخاطبین حک شود.

استفاده به جا از عناصر در مهمانی برندها یا شرکت‌ها نیز می‌تواند حتی بدون هیچ مجری و برنامه‌ای، حرف اصلی را به مخاطبان القا نماید.

سخن پایانی

شاید تا به حال تصور می‌کردید که مهمانی و مجالس، تنها نیازمند برنامه‌ریزی و تهیه‌ی وسایل و تجهیزات است، اما اکنون به خوبی می‌دانید که هر جنیه از دیزاین و طراحی مهمانی چه تاثیر شگرفی می‌تواند بر شکوه و تشریفات مهمانی شما داشته باشد.

انتخاب رنگ‌ها، الگوها، چیدمان تجهیزات یا انتخاب تجهیزات مناسب، می‌تواند بخش‌هایی از مهمانی شما را برجسته کند و بخش‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد را نادیده بگیرد.

حتی به واسطه‌ی این امر می‌توانید برنامه‌ریزی و حرکت مهمان‌ها را نیز تعیین کنید و بر رفتار مهمان‌ها تاثیر بگذارید. 

اگر چه نمی‌توان از برنامه‌ریزی چشم‌پوشی کرد اما فراموش نکنید که برنامه‌ریزی و دیزاین و طراحی مهمانی دو بال پرواز به سمت تشریفات و هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مجالس شما هستند. بدون هر کدام از این‌ها پرواز برایتان میسر نخواهد بود.

و اما..

اگر تصور می‌کنید شما نمی‌توانید این کار خطیر را بر عهده بگیرید می‌توانید روی کمک هوم سرویز حساب کنید. می‌توانید با ما مشورت کنید و از متخصصان ما کمک بگیرید. دیزاین و طراحی مهمانی، پیشه‌ی متخصصین هوم سرویزی است که از اینکه در اختیار شما بگذارند یسیار خوشنود خواهند شد

فراموش نکنید که راه‌های ارتباطی زیادی با ما دارید و می‌توانید در هر زمان از ما کمک بخواهید. ما به شما کمک خواهیم کرد

روی کمک ما حساب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تزئینات و طراحی مجالس هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا