تعمیر و سرویس خودرو

برای صفرشویی خودرو به این نکات توجه کنید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات صفرشویی خودرو هم ارائه میده؟

آیا تا کنون از خدمات صفرشویی خودرو استفاده کرده اید؟ شاید تصور می کنید این سرویس همان کارواش معمولی است و برای شستشوی ماشین در نظر گرفته شده است. البته خدمات کارواش در محل هم بسیار کار راه انداز است و کارهای شستشوی ماشین را راحت کرده است اما کارواش با صفرشویی تفاوت دارد. احتمالا بارها و بارها با سرویس کارواش کار کرده اید ولی شاید در مورد صفرشویی ماشین هنوز تردید دارید. در این مطلب به بررسی دقیق سرویس های صفرشویی پرداخته شده و جزئیات کار توضیح داده می شود. به خصوص اگر قصد فروش اتومبیل را دارید حتما به این سرویس نیاز پیدا می کنید.

صفرشویی خودرو چیست؟

خدمات صفرشویی خودرو در محل از سرویس های پر طرفداری است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این روش، بعد از شستشو حس نو بودن اتومبیل را خواهید داشت. انگار همین حالا ماشین تان را خریده اید. در صفرشویی به طور کامل داخل و بیرون ماشین تمیز می شود و همه آلودگی ها و تی بوی نامطبوع نیز از اتومبیل برطرف می شود. برای صفرشویی از موادی استفاده می شود که به خودرو آسیب نمی زند ولی همه لکه ها و کثیفی ها را برطرف می کند. این یک شستشوی ساده و روتین نیست که در کارواش همیشه استفاده کرده اید. برای آشنایی با خدمات صفرشویی مراحل کار به طور جداگانه معرفی شده است.

مراحل صفرشویی خودرو

این سرویس در دو مرحله برای داخل و بیرون خودرو انجام می شود. از کف تا سقف کابین و همه تجهیزات درون کابین به طور عمقی تمیز و پاکیزه می شود. مواد به کار رفته در هر ماشین تفاوت دارد. از شوینده های مناسب چرم، پارچه، پلاستیک و …. با توجه به تجهیزات هر اتومبیل استفاده می شود.

در مورد نظافت بیرون از ماشین، تنها بدنه با آب و کف تمیز نمی شود بلکه از لاستیک گرفته تا موتورشویی و … همگی بخشی از خدمات صفرشویی به حساب می آید. حتی اگر قصد فروش خودرو را ندارید نیز می توانید از این سرویس برای لذت بردن از رانندگی استفاده کنید. 

نکات مهم درباره ریختن روغن ترمز روی بدنه، در و لاستیک ماشین

شستشوی خودرو و صقرشویی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات صفرشویی خودرو هم ارائه میده؟

شستشوی کف خودرو

کف خودرو کثیف ترین و آلوده ترین قسمت کابین است. کار شستشو و نظافت از این قسمت شروع می شود. در سرویس صفرشویی خودرو هم کفپوش لاستیکی بالایی و هم موکت کف خودرو، تمیز می شوند. جدا کردن لاستیک رویی کف ساده است و می توان به راحتی ان را تمیز کرد. برای نظافت موکت ابتدا زا جاروبرقی استفاده می شود. سپس کفپوش موکتی با استفاده از مواد شوینده مرغوب، شسته شده و کامل تمیز می شود. برای اینکه اتومبیل مثل روز اول نو شود لازم است تا به کفپوش ها اپسری مخصوص زده شود. به این ترتیب موکت کف خودرو گرد وخاک کمتری را جذب خواهد کرد.

شستشوی صندلی ها

صفرشویی خودرو و توشویی شامل شستشوی کامل صتدلی ها هم هست. این کار از جهت رفع آلودگی ها و لکه ها الزامی است ولی یک حسن دارد و آن رفع بوی بد صندلی است. بعد زا کف خودرو، صندلی ها از نقاط آلوده تر هستند. ابتدا روکش صندلی ها جدا می شود. برای شستن روکش از شوینده مخصوص و متناسب با جنس کاور صندلی استفاده می شود. روکش های پارچه ای قابل شستشو با دستگاه بخارشو هستند ولی روکش های چرم را نمی توان با بخار داغ/ف تمیز کرد. این کار چرم را نابود می کند. برای نظافت روکش صندلی چرم از شوینده ضعیف تری استفاده می شود و در اخر کار روی چرم، داکس زده می شود.

نظافت داشبورد

در مورد نظافت داشبورد دقت زیادی لازم است. از نظر شکل ظاهری و جنس مواد به کار رفته در داشبورد، تنوع زیادی وجود دارد. برای صفرشویی داشبورد خودرو اول باید جنس داشبورد مشخص شود و بر همان اساس مواد شوینده مناسب استفاده شوید. داشبورد در دید است و هر گونه اشتباهی به چشم می آید. تمیز کننده های مورد استفاده برای نظافت داشبورد نباید هیچ آسیبی به آن برسانند. برخی راننده ها روی داشبورد خیلی حساس هستند و از متریال سفارشی برای داشبورد استفاده می کنند. داشبوردهای چوبی از همین نوع هستند. پس از نظافت کام داشبورد لازم است تا از واکس مخصوص استفاده شود.

در کارواش در محل چه قسمت هایی تمیز و شسته می شوند؟

صفرشویی سقف خودرو

اگرچه سقف ماشین نسبت به کف و صندلی ها کمتر کثیف می شود ولی در صرشویی حتی این بخش نیز نادیده گرفته نمی شود. سقف اتومبیل در عرض آلودگی های زیادی است که از آن جمله می توان به جریان هوا و دود سیگار سرنشینان اشاره کرد. در بسیاری از اوقات علت بوی بد ماشین، آلودگی سقف خودرو است. معمولا این قسمت هرگز تمیز نمی شود ولی نیاز به شستشوی گامل دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات صفرشویی خودرو هم ارائه میده؟

برای نظافت سقف نیز باید جنس مواد اولیه در نظر گرفته شود.بر اساس متریال سقف( موکت، جیر، لاستیک و …) از مواد شوینده مناسب استفاده می شود. دستگاه بخارشور برای شستشوی سقف اتومبیل انتخاب خوبی است. در مورد خودروهایی که سانروف یا مونروف دارند لازم است تا آلودگی های شیارها و درزهای سقف نیز با فرچه به صورت دستی تمیز شود.

خدمات صفرشویی خودرو در محل

صفرشویی بدنه خودرو

همیشه در کارواش تاکید روی نظافت بدنه اتومبیل است. در صفرشویی علاوه بر نظافت و شستشوی بدنه با آب و شوینده از واکس بدنه و پولیش هم استفاده می شود. در صورت نیاز می توانید خط و خش های بدنه را نیز ترمیم کنید. یکی از قسمت های مهم لاستیک های خودرو هستند که نباید فراموش شوند. شستشوی ساده برای صفرشویی لاستیک ها کافی نیست. بعد از شستن با آب و کف لازم است تا با فرچه مخصوص آلودگی های شیارهای لاستیک نیز حارج شود. این کار کمی وقت گیر است ولی نتیجه خوبی دارد. برای اینکه لاستیک ها حالت نویی پیدا کنند با واکس مخصوص لاستیک ها پوشش داده می شوند.

بعد از لاستیک ها نوبت به چراغ های خودرو است. نور چراغ حشرات را به خود جذب می کند به خصوص در سفرهای خارج شهر، حشرات مرده زیادی به چراغ ها می چسبند و آلودگی زیادی ایجاد می کنند. در صفرشویی خودرو چراغ ها کامل تمیز شده و براق و درخشان تحویل داده می شود. انگار چراغ ها را عوض کرده اید. تمیز کردن شیشه ها نیز از ابتدایی ترین کارها در صفرشویی خودرو است که روی ظاهر اتومبیل تاثیر زیادی دارد.

موتورشویی

بدون شستشوی موتورف صفرشویی خودرو کامل نمی شود. موتور اتومبیل در معرض آلودگی های بسیار زیادی است. گرد و خاک، روغن و گریس و … همگی لکه های بدی را ایجاد می کنند. به خاطر روغنی بودن این لکه ها به سادگی تمیز نمی شوند البته کار نشد ندارد برای نظافت قطعات موتور لازم است تا با دقت و حوصله یک به یک قطعات تمیز شود. برای این کار از مواد شوینده مخصوص و فرچه و مسواک استفاده می شود. حتی کوچکترین جزئیات نیز فراموش نمی شود. بدون تردید از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

آیا تاکنون از خدمات صفرشویی خودرو استفاده کرده اید؟ آخرین بار کی خوردو را تمیز کرده اید؟ آیا می دانید نظافت اتومبیل تا چه حد روی سلامتی و بهداشت راننده و سرنشینان تاثیر دارد؟ همین حالا برای شستشوی کامل اتومبیل و از بین بردن همه آلودگی های ظاهری و عمقی اقدام کنید. این کار هزینه چندانی ندارد ولی قطعا حس خوبی به شما خواهد داد.

هزینه صفرشویی خودرو

قیمت صفرشویی خودرو چقدر است؟

قیمت های اعلم شده از سوی همیاران هوم سرویز همیشه منصفانه در نظر گرفته می شود. نرخ صفرشویی به جهت کامل تر بودن و در نظر گرفتن همه جزئیات از کارواش، گران تر تمام می شود. البته نتیجه کار بعد از صفرشویی قابل مقایسه با کارواش نیست. هزینه ها با در نظر گرفتن نوع مواد مورد استفاده و نوع خودرو متفاوت است. در ضمن اگر از خدمات اضافی به همراه صفرشویی سفارش دهید، قیمت ها اندکی بالاتر می رود. همیار اعزامی به محل بعد از صحبت یا مشتری در مورد قیمت کار، اطلاع رسانی می کند. قیمت اعلام شده بعد از شستشو تغییر نخواهد کرد. در این مورد هزینه ها طبق توافق اولیه دریافت می شود.

اگر از خدمات ارائه شده، رضایت نداشتید هیچ پولی نپردازید

خدمات سرویس صفرشویی خودرو در محل

این سرویس شامل کارواش کامل خوردو است که در آن همه بخش های داخلی و خارجی ماشین تمیز می شود. برای نظافت بدنه و داخل اتومبیل از شوینده استاندارد و با کیفیت استفاده می شود.صفرشویی خودروی هوم سرویز شامل شستشوی کامل اتومبیل به همراه وکس داشبورد و لاستیک است. از دستگاه های وکیوم قوی برای نظافت صندلی ها و موکت کف و … استفاده می شود. موتورشویی با مواد نانو انجام می شود و همه آثار روغن و آلودگی برطرف خواهد شد.

انواع واکس بدنه،چرم، واکس بک تو بلک به درخواست مشتری قابل انجام است. درخواست خود را از قبل با همیار اعزامی هماهنگ کنید تا کار طبق خواسته تان انجام شود. هوم سرویز با بهترین پرسنل خدمات صفرشویی تهران، صفرشویی خودرو کرج، صفرشویی ماشین مشهد، قیمت صفرشویی شیراز، هزینه صفرشویی اصفهان، صفرشویی ماشین در محل تبریز و صفرشویی با بخار رشت خدمات در محل ارائه می دهند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات صفرشویی خودرو هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا