برقکاری ساختمان

هزینه سرویس کولر گازی در منزل ✔️ نرخ سرویس کولر در سال 1402

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

تمیز کردن، نگهداری، تعمیر و سرویس کولر گازی قبل از شروع فصل گرما و پس از پایان آن، اهمیت زیادی دارد.کولر گازی کثیف می تواند منشاء اصلی بسیاری از آلرژی های فصلی در تابستان باشد. یکی از شایع ترین مشکلات ، پخش بوی نامطبوع از کولر گازی است. بوی نامطبوع کولر گازی به دلیل وجود کثیفی و آلودگی در دستگاه و عدم سرویس به موقع ایجاد می شود. با یک سرویسکار با تجربه تماس بگیرید تا از شر بوی نامطبوع و زننده کولر گازی خلاص شوید. بهتر است از قبل قیمت سرویس کولر گازی را هماهنگ کنید تا دچار مشکل نشوید. پرداخت هزینه سرویس کولر گازی ، بهای ناچیزی است که به سلامت اعضای خانواده منجر می شود.

3 دلیل ایجاد بوی زننده در کولر گازی

بوی نامطبوع کولر گازی تجربه ی ناخوشایندی است که معمولا بعد از مدتی استفاده از کولر گازی با آن مواجه می شوید . اولین علتی که بعد از استشمام بوی بد کولر به ذهنتان می رسد این است که کولر خراب شده یا اینکه لاشه ی حیوانی درون کولر گازی گیر کرده است .

در ادامه این مطلب به بررسی علت بوی بد کولر گازی می پردازیم. در هر صورت اولین و مهمترین اقدام این است که منبع بوی بد را پیدا و تمیز کنید. بوی بد کولر گازی غالباً از قارچ و کپک هایی ایجاد می شود که در اثر کندانسیون در کویل های سردکن یا تشتهای تخلیه‌ی مسدود، انباشته شده و یا از نشت سیستم ساطع میشود. حیوانات و پرندگان نیز ممکن است به داخل دستگاه راه پیدا کرده و در آنجا بمیرند و بوی واقعاً بدی را تولید کنند.

راهکارهای موجود برای رفع بوی زننده کولر گازی به شرح ذیل می باشد:

1-وجود قارچ و باکتری در مجرای داخلی

کولرگازی با تبدیل هوای گرم به هوای سرد، دمای محیط را در حالت ایده آل تنظیم می کند. این فرآیند منجر به تشکیل قطرات کوچک آب در داخل دستگاه می شود. باقی ماندن قطرات آب و رطوبت در داخل مجرا، ممکن است باعث ایجاد قارچ و باکتری در داخل مجرا شده و بوی نامطبوعی را ایجاد کند. اگر به هنگام روشن کردن کولر گازی بویی شبیه به بوی جوراب به مشام می رسد، علت اصلی وجود قارچ یا باکتری در داخل مجرای کولر گازی است. ابتلا به انواع بیماری های تنفسی با روشن کردن کولر گازی های کثیف بسیار شایع است. با سرویسکار کولر گازی رشت تماس بگیرید و هزینه سرویس کولر گازی را سوال کنید.

بزرگترین تفاوت کولر گازی اجنرال و کولر گازی جنرال چیست؟

نرخ هزینه سرویس کولر گازی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

2-موش مرده در کولر گازی

با روشن کردن کولر گازی بویی تند و نامطبوع به مشام می رسد، علت می تواند وجود لاشه حیوان در نزدیکی کولر گازی و اسپلیت باشد. حشرات، حیوانات و حتی پرندگان می توانند وارد پنل خارجی دستگاه شده و محبوس شوند.

تجزیه لاشه حیوان مرده منجر به ایجاد بوی بسیار وحشتناکی در فضای داخلی می شود که ناقل انواع بیماری ها است. در چنین وضعیتی درنگ جایز نیست بلافاصله با همیاران هوم سرویز تماس گرفته و برای خارج کردن حیوان مرده و تمیز کردن کولر گازی کمک بگیرید. در این حالت ابتدا دستگاه تمیز شده و سپس به طور کامل استریل می شود. هزینه تعمیر کولر گازی تهران بسیار کمتر از هزینه های درمان و بیماری های احتمالی است.

لیست هزینه سرویس کولر گازی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

3-گرفتگی مجرای تخلیه آب

سیستم تخلیه در دستگاه اسپلیت و کولر گازی وظیفه انتقال قطرات آب به خارج از دستگاه را دارد. قطرات آب جمع شده توسط شیلنگ تخلیه به بیرون و مجرای فاضلاب هدایت می شود.

چنانچه به هر دلیلی در سیستم تخلیه مشکل ایجاد شود، خروج آب از دستگاه دشوار می شود. مسدود شدن لوله تخلیه علت اصلی انتشار بوی ماندگی و نم در محیط است. جهت بهبود عملکرد سیستم تخلیه، سرویس دوره ای کولر گازی کرج را جدی بگیرید. لوله تخلیه می تواند تبدیل به محل پرورش میکروب و باکتری شده و موجب آزار ساکنین را فراهم کند.

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟

با نصب اپلیکیشن هوم سرویز می توانید از هزینه سرویس کولر گازی شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، رشت، تهران و کرج و سایر خدمات فنی مطلع شوید. همیاران ما در همه مناطق تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان بوده و قیمت های شفاف را ارائه می دهند. هزینه سرویس کولر گازی در هوم سرویز بر اساس نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی، تنظیم شده و مبلغ اضافی دریافت نمی شود.

جهت اطلاع از قیمت انواع خدمات مانند اعزام نظافتچی منزل ، هزینه سرویس اسپیلت مشهد و یا هر خدمت دیگری که در منزل و محل کار خود به آن نیاز دارید فقط کافیست اپلیکیشن هوم سرویز را بر روی گوشی خود نصب کنید تا بروز ترین قیمت خدمات را همیشه در لحظه همراه خود داشته باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا