جابجایی و حمل بار
موضوعات داغ

نحوه محاسبه هزینه باربری و اسباب کشی ✔️ با جدول نرخ اتحادیه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

اسباب کشی و جا به جایی مقوله ای پر زحمت و دشوار است. هماهنگی های زیادی باید انجام شود تا در روز جابجایی و اسباب کشی همه کارها طبق روال پیش برود. از سختی های اثاث کشی که بگذریم، موضوع هزینه باربری خودش یک مشکل جدی است. قیمت باربری اثاث منزل ثابت نیست. دستمزد کارگر جابجایی، هزینه کرایه کامیون و همه موارد را باید در نظر گرفت. گاهی هزینه ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. معمولا نرخ اتحادیه باربری ملاک، تعیین قیمت هاست ولی چرا برخی از شرکت های باربری، هزینه های بیشتری دریافت می کنند؟

چه کسی قیمت باربری را تعیین می کند؟

معمولا وقتی قصد اسباب کشی دارید با یک شرکت باربری محلی تماس می گیرید. شرکت های حمل بار، خدمات متنوعی را ارائه می دهند. قیمت ها هم از سوی باربری اعلام می شود. در واقع اینطور نیست که شما به شرکت حمل بار، یک قیمتی را اعلام کنید و منتظر پاسخ باشید. همیشه باربری ها به مشتری، نرخ خود را اعلام می کنند و این شمایید ک تصمیم می گیرید کدام باربری را انتخاب کنید.

قیمت حمل اثاثیه منزل بر پایه نرح اعلام شده از سوی اتحادیه باربری در نظر گرفته می شود. رعایت نرخ اتحادیه باربری تهران برای همه شرکت های حمل بار عضو اتحادیه، الزامی است. این نرخ بر اساس خدماتی که باربری ارائه می دهد، طیف قیمتی را شامل می شود ولی اساس همان نرخی است که اتحادیه به شرکت های عضو و همکار، اعلام کرده است. معمولا در ابتدای هر سال این نرخ به کلیه باربری های عضو، ابلاغ می شود. اگر از باربری های عضو اتحادیه درخواست نیروی حمل بار  کامیون و … داشته باشید، قیمت ها منصفانه و عادلانه تر است. کارگرهای آزاد و شرکت های غیر عضو اتحادیه، تابع این قیمت نیستند و گاهی مبالغ هنگفتی را اعلام می کنند.

حداکثر ظرفیت وانت بار چقدر است؟ چقدر بار را می توان با وانت جابجا کرد؟

حمل بار حجیم در اثاث کشی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

هزینه باربری و تعرفه باربری شرکت حمل و نقل

برای اینکه هزینه های حمل بار را کم کنید با شرکت باربری عضو اتحادیه تماس بگیرید. همه شرکت های باربری معتبر دارای نرخ باربری و اسباب کشی مشخصی هستند که از قبل به مشتری اعلام می شود. هزینه حمل بار با توجه به خدماتی که از شرکت باربری دریافت می کنید متفاوت است. این خدمات شامل موارد بسیاری می شوند از جمله خدمات تاثیرگذار بر هزینه باربری عبارتند از:

  • نوع ماشین برای حمل لوازم

 کامیون، کامیونت، وانت بار و هر وسیله نقلیه ای که برای اسباب کشی استفاده شود، هزینه به همراه دارد. نرخ باربری اثاث منزل با توجه به بزرگی و کوچکی وسیله حمل و نقل سنجیده می شود. بدیهی است هزینه باربری با وانت بار بسیار کمتر از نرخ باربری با کامیون است. برای کاهش هزینه باربری با توجه به حجم اثاث منزل از وسیله نقلیه مناسب استفاده کنید.

یک اشتباه بزرگ که گاهی هزینه ها را خیلی افرایش می دهد اینست که ماشین کوچک تر و یا بزرگ تر از مقدار بار، سفارش می دهید. اگر وسایل تان زیاد باشد قطعا همه لوازم در وانت یا یک کامیون کوچک جا نمی شود. هزینه باربری در رفت و برگشت ماشین حمل بار، خیلی بیشتر خواهد شد. به جای این کار یک کامیون بزرگ انتخاب کنید. در مورد ماشین های بزرگ تر از حجم بار هم که، رسما برای فضای خالی کامیون، پول پرداخت کرده اید.

یک ماشین باربری برای اسباب کشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • دستمزد کارگر اسباب کشی

 نرخ کارگر اسباب کشی برای 3 ساعت اولیه ثابت است و برای هر ساعت اضافی، مبلغ دستمزد افزایش پیدا می کند. کسانی که در طبقات بالای آپارتمان زندگی می کنند همیشه بهای بیشتری از طبقات پایین تر می پردازند و این به جهت حمل اثاث منزل در راه پله های بالاتر است. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

قیمت کارگر اسباب کشی برای حمل لوازم بسیار بزرگ در هر طبقه افزایش پیدا می کند و البته هزینه باربری و اسباب کشی برای حمل بار با بیش از 10 متر پیاده روی هم مشمول پرداخت مبلغ اضافی است.

یک اشتباه رایج که اغلب برای کاهش هزینه بابری انجام می شود اینست که تعداد کارگر جابجایی، کمتری انتخاب کنید. با این کار زمان اسباب کشی بیشتر می شود و مجبورید مبلغ اضافی بابت دستمزد کارگرها بپردازید. در ضمن کارگر حمل بار در ساعات طولانی، خسته شده و توان اولیه را ندارد.  

  • مسافت مبدا و مقصد

هزینه باربری و اسباب کشی با توجه به مسافت مکان قبلی و محل جدید محاسبه می شود. در واقع هر چه فاصله بین دو مکان طولانی تر باشد، زمان بیشتری برای رسیدن به محل دوم صرف می شود. در نظر داشته باشید که این زمان نیز در ساعات کار کارگر اسباب کشی حساب خواهد شد. به این ترتیب دوری راه، ترافیک و هر مشکل دیگری هزینه باربری را بیشتر خواهد کرد.

در این مورد شرایط آب و هوا، ساعات حمل بار و هر موردی که موجب طولانی تر شدن زمان اسباب کشی بشود را نیز در نظر بگیرید.

  • خدمات وابسته با اسباب کشی

 هزینه بسته بندی اثاث منزل، باز و بستن لوسترها و هر نوع خدمات اضافی می تواند هزینه باربری را بیشتر کند. اگر می خواهید شرکت باربری، بسته بندی اثاث منزل را نیز انجام دهد بهتر است از قبل هماهنگ کنید.

بسته بندی لوازم منزل مشمول پرداخت هزینه اضافی برای کارتن ها و جعبه های بسته بندی است و روی زمان اسباب کشی هم تاثیر می گذارد. قیمت کارتن اسباب کشی، دستمزد اضافی برای کارگر و همه جزئیات، هزینه ها را افزایش می دهد. اما با ترفندهای ساده ای می توانید تا حد زیادی، قیمت باربری تهران را کم کنی

هزینه باربری و اسباب کشی

 ترفندهای کاهش هزینه باربری و اسباب کشی

شرکت های زیادی در زمینه باربری و حمل اثاث منزل فعالیت دارند و با شروع فصل تابستان و یا شروع سال جدید، تعداد این شرکت ها افزایش هم پیدا می کند.

برای کاهش هزینه باربری از شرکت باربری معتبر و فعال در طول سال استفاده کنید. شرکت هایی که تنها چند ماه از سال در زمینه اسباب کشی فعالیت دارند، قیمت های بیشتری دریافت کرده و در قبال آن خدمات کمتری ارائه می دهند. علاوه بر آن در صورت بروز مشکل دسترسی به این شرکت های نا آشنا و غیر معتبر دشوار خواهد بود. رعایت استانداردهای حرفه ای در همه زمینه ها یک حسن بزرگ است.

هزینه باربری در شرکت باربری محلی

یکی از راه های کاهش هزینه باربری استفاده از شرکت های اسباب کشی نزدیک به مبدا است. در محدوده جغرافیای نزدیک به محل یک شرکت باربری معتبر را انتخاب کتید تا صرفه جویی خوبی داشته باشید. در شهرهای بزرگی مثل تهران، فاصله کمتر مساوی با زمان کوتاه تر و ترافیک کمتر است.

هوم سرویز در همه مناطق شهر بهترین ها را برای اسباب کشی ارزان و راحت در اختیار دارد. در هر کجای تهران که زندگی می کنید می توانید با نصب اپلیکیشن هوم سرویز از خدمات حمل و نقل و جا به جایی آسان بهره مند شوید.

انتخاب وسیله مناسب برای کاهش هزینه باربری

اگر تصمیم گرفته اید حمل اثاث منزل را خود بر عهده بگیرید، بهتر است کمی تامل کنید. در نگاه اول این کار بسیار مقرون به صرفه می نماید ولی برخی از مشکلات را نیز باید در نظر بگیرید. تهیه ماشین حمل لوازم،دشوار و مشمول پرداخت هزینه است. نوسان نرخ بنزین، اجاره خاور برای حمل بار و بسیاری از هزینه های ریز و درشت را به ناچار باید بپردازید.

هزینه های پیش بینی نشده زیادی در این مورد وجود دارد ولی با درخواست وسیله مناسب از شرکت باربری می توانید هزینه ها را کاهش داده و آرامش بیشتری داشته باشید.  برای کاهش هزینه باربری از وسیله مناسب استفاده کنید.

کرایه وانت بار ارزان تر است ولی وانت بار نمی تواند همه لوازم بزرگ و کوچک یک خانواده متوسط را در خود جای دهد. برخی از افراد برای صرفه جویی در هزینه باربری  و اسباب کشی، از وانت بار استفاده می کنند و کرایه 3 یا 4 بار مراجعه پی در پی وانت بار به محل را می پردازند. به نظر شما کاهش هزینه باربری با پرداخت هزینه تردد چند باره وانت بار امکان پذیر است؟

کاهش هزینه باربری با بسته بندی

اگر اثاث منزل را به درستی بسته بندی کنید، فضای کمتری را اشغال می کنند و در نتیجه هزینه باربری نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. هر چه بسته های کمتری داشته باشید، زمان اسباب کشی کمتر خواهد شد.

برای کاهش تعرفه باربری می توانید بسته بندی لوازم را از قبل انجام دهید. به این ترتیب آرامش بیشتری دارید و می توانید با دقت بسته بندی لوازم منزل را انجام دهید. برای بسته بندی به کارتن های کوچک و بزرگ بسیاری نیاز دارید.

نحوه چیدمان بار در کامیون باربری و اصول حمل بار چگونه است؟

کاهش هزینه باربریهزینه باربری

کاهش قیمت کارتن اسباب کشی

از فروشگاه های لوازم خانگی و سوپر مارکت محل، کارتن های اضافی را خریداری کنید. برخی از این فروشگاه ها حاضرند بدون دریافت مبلغ، کارتن های خالی را در اختیارتان بگذارند برخی نیز با تخفیف بسیار مناسبی جعبه های خالی را به فروش می رسانند.

در نظر داشته باشید که هرگز برای کاهش هزینه باربری از کارتن های بی کیفیت و نازک استفاده نکنید. کارتن بسته بندی اثاث منزل باید ضخیم، محکم و استاندارد باشد.

بسته بندی لوازم منزل یک کار مهم است که باید با دقت انجام شود. سهل انگاری در این قضیه به بهای شکستن وسایل و آسیب احتمالی به لوازم خانه تمام می شود. هیچکس نمی خواهد برای صرفه جویی در اسباب کشی و کاهش هزینه باربری ، با شکستگی اثاثیه روبرو شود.

برای کاهش هزینه باربری از دوستان و فامیل کمک بگیرید. برخی از خانواده های جعبه های محکم بسته بندی را برای دفعات بعدی نگه می دارند. اگر دوستان یا اعضای خانواده به تازگی نقل مکان کرده اند، حتما کارتن های محکمی را هنوز در جایی نگهداری می کنند.

صندوق هاف جعبه ها و کارتون های حمل و نقل اثاث منزل را از دوستان خود با تخفیف خریداری کنید تا هزینه باربری و اسباب کشی را تا حد زیادی کاهش دهید. دور از ذهن نیست اگر برخی از اعضای خانواده، کارتن های خالی را به رایگان در اختیارتان بگذارند.

نقش دور انداختنی ها در هزینه باربری

اسباب کشی ارزان به معنی حمل لوازم کمتر است. با نگاهی به اطراف متوجه لوازم غیر ضروری و بلا استفاده زیادی می شوید که زمانی کاربرد داشتند. کالسکه قدیمی پسرتان، تخت خواب دوران کودکی دخترتان و بسیاری از لوازم منزل هستند که هنوز نو و قابل استفاده می باشند.

برای کاهش هزینه باربری و کمک به پرداخت هزینه های اسباب کشی می توانید این لوازم را به فروش برسانید. بسیاری از افراد وسایل قدیمی را با خود به منازل جدید می برند در حالی که هرگز از انها استفاده نخواهند کرد. شاید بتوانید با فروش این لوازم، بخش از هزینه های اسباب کشی را جبران کنید.

 این یک واقعیت است که اگر لوازم کمتری را با خود حمل کنید، هزینه باربری کمتری هم پرداخت خواهید کرد. حتی اگر نمی توانید لوازم دست دوم و اضافی را بفروشید، می توانید آنها را به موسسات خیریه هدیه دهید. به این ترتیب پولی دریافت نمی کنید ولی از پرداخت هزینه باربری برای لوازم بدون استفاده هم خلاص می شوید.

کاهش هزینه باربری در زمان مناسب

یکی از راه های صرفه جویی در نرخ باربری و هزینه باربری توجه به زمان اسباب کشی است. کثرت جا به جایی ها در فصل تابستان بسیار بیشتر است و اغلب خانواده ها تقاضای کارگر اسباب کشی برای روزهای تعطیل را دارند. اگر اجاره نشین هستید، اجاره نامه را به گونه ای تنظیم کنید تا در فصلی غیر از تابستان اسباب کشی کنید.

نرخ باربری اثاث منزل در مهرماه و فصل پاییز، کمتر از فصل تابستان است. بسیاری از شرکت های باربری برای تعطیلات و آخر هفته هزینه بیشتری دریافت می کنند. برای کاهش هزینه باربری و اسباب کشی ارزان ، در روزهای وسط هفته و یا فصلی غیر از تابستات اسباب کشی کنید.

ترفندهای اسباب کشی ارزان و آسان

همیشه کمترین قیمت به مفهوم بهترین کیفیت نیست. در هنگام عقد قرارداد با شرکت باربری از کیفیت خدمات شرکت اطمینان حاصل کنید. ایده خوبی است که از دوستان یا اینترنت برای پیدا کردن شرکت باربری کمک بگیرید. اطمینان پیدا کنید که بهترین شرکت باربری با رضایت مشتریان را برای حمل اثاث منزل انتخاب کرده اید.

همه خدمات شرکت باربری مناسب شما نیستند، تنها خدماتی را که نیاز دارید انتخاب کنید. اگر از شرکت درخواست بسته بندی لوازم منزل را نکرده اید باید از هفته های قبل کار بسته بندی لوازم را شروع کنید. داشتن زمان کافی برای بسته بندی لوازم و دقت در این زمینه بسیار مهم است. اگر شغل مهم و یا پر استرسی دارید، بسته بندی لوازم را به شرکت باربری بسپارید.

صرفه جویی در هزینه باربری و کاهش نرخ اسباب کشی به مفهوم از بین بردن آرامش خانواده ها نیست. تعرفه باربری، قیمت کارگر اسباب کشی و نرخ باربری اثاث منزل در هوم سرویز به صورت شفاف اطلاع رسانی شده و از طریق اپلیکیشن هوم سرویز قابل رویت است.

هزینه باربریهزینه باربری و اسباب کشی

نکات اسباب کشی

برای کاهش هزینه باربری قبل از انتقال لوازم به مقصد جدید می بایست آنها را برای حمل و نقل آماده کنید. شرکت حمل و نقل حرفه ایمی تواند بدون کمترین آسیبی وسایل را جا به جا کند ولی لازم است تا برخی کارها را برای کاهش هزینه اسباب کشی از قبل انجام دهید. با انجام این امور روند حمل و نقل تسریع بیشتری پیدا کرده و سلامت دستگاه های گران قیمت هم حفظ خواهد شد.

یخچال را از سیم برق جدا کرده و تمام قطعات جدا شدنی را خارج کنید. داخل یخچال، فریزر و ساید باید خالی و کاملا خشک باشد. سینی ها، جا یخی و قطعات متحرک را در یک کارتن جداگانه قرار دهید. خرابی لوازم برقی همه تلاش ها برای صرفه جویی در هزینه باربری را از بین می برد.

ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را از قبل برای اسباب کشی آماده کتید. جدا کردن شلنگ تخلیه فاضلاب و شیر آب الزامی است. پس از رسیدن به محل جدید می توانید از همیاران هوم سرویز برای نصب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

کاهش هزینه باربری و اسباب کشی

اگر به دنبال جستجوی قیمت اسباب کشی، هزینه باربری و اسباب کشی ، تعرفه باربری ، نرخ باربری اثاث منزل ، نرخ باربری و اسباب کشی، قیمت کارگر اسباب کشی، اسباب کشی ارزان و راه های کاهش قیمت اثاث کشی هستید، این مطلب راهنمای خوبی است. ما متوجه هستیم که هر خانواده شرایط خاص خود را دارد. نرخ باربری اثاث منزل تهران، قیمت اسباب کشی کرج، اسباب کشی شیراز، بسته بندی و اسباب کشی اصفهان، هزینه حمل اثاثیه منزل مشهد، حمل اثاث منزل تبریز و باربری رشت با توجه به درخواست های شما محاسبه می شود. در قبال مبلغی که برای قیمت کارگر اسباب کشی دریافت می شود، بهترین کارگر با تجربه در اسباب کشی را به درب منزل اعزام می کنیم. گزینه بسته بندی لوازم منزل شامل فول پکیج و خدمات بسته بندی شکستنی ها می باشد.

توجه : یک اشتباه رایج در اسباب کشی و کاهش هزینه باربری استفاده از افراد بی تجربه و غیر حرفه ای برای حمل لوازم است. هرگز برای کاهش هزینه باربری از افراد غیر حرفه ای استفاده نکنید. برای جلوگیری از آسیب به لوازم منزل از افراد با تجربه و حرفه ای استفاده کنید. کارگر اسباب کشی بدون آسیب به وسایل می تواند لوازم را حمل کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا