نظافت و پذیرایی

هزینه نظافت راه پله سال 1402 ✔️ نظافت منزل طبق نرخ اتحادیه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

زندگی در برج های سر به فلک کشیده، مجتمع های پر جمعیت و آپارتمان های مسکونی، تفاوت زیادی با زندگی در منازل شخصی دارد. به طور معمول امور نظافتی آپارتمان به شرکت خدماتی و نظافتی داده می شود و کارگر نظافتچی آقا برای نظافت راه پله و خدمتکار منزل خانم برای تمیزکاری های داخل منزل درخواست می شود. استفاده از کارگر برای نظافت منزل و مشاعات مستلزم پرداخت دستمزد کارگر نظافتچی است.

اگر دنبال نرخ نظافت راه پله و مشاعات هستید از طریق دکمه های زیر، قیمت را مشاهده یا سفارش خود را رایگان ثبت کنید:

  • رایگان درخواست ثبت می کنید.
  • بعد از ثبت سفارش با شما تماس می گیریم.
  • در صورت تایید شما همکاران ما برای ارائه خدمت اعزام می شوند.
  • شما امکان لغو سرویس را نیز دارید.
  • هزینه را بعد از رضایت انجام کار پرداخت کنید.

هزینه نظافت راه پله تهران به صورت توافقی و اغلب مساوی بین ساکنین ساختمان های مسکونی تقسیم شده و به مبلغ شارژ هر واحد افزوده می شود. مدیران مجتمع ها با جستجوی اسامی شرکت های خدماتی تهران می توانند قیمت نظافت راه پله را استعلام و موسسه نظافت منزل با قیمت مناسب را برای نظافت هفتگی و یا ماهانه راه پله انتخاب کنند. قیمت نظافت راه پله در شرکت خدمات منزل یکسان نیست و با نرخ متفاوتی اعلام می شود.

هزینه نظافت راه پله 

سامانه خدمات درب منزل جامع ترین شرکت خدمات منزل در تهران و شهرستان است که اعزام نظافتچی در همه مناطق را بر عهده دارد. همیاران ما از نیروهای آموزش دیده محلی هستند که خدمات نظافت منزل کرج را با کیفیت بالا انجام می دهند. هزینه نظافت راه پله از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به صورت کاملا شفاف اطلاع رسانی شده است.

اگر در یک مجتمع بزرگ زندگی می کنید می توانید درخواست اعزام نظافتچی دوره ای در بازه زمانی مشخص را درخواست کنید. مدیریت امور نظافتی مجتمع ها و برج های پر جمعیت حساسیت بیشتری دارد و می بایست با نظم زیادی انجام شود. همیاران ما در همه روزهای هفته بدون تعطیلی فعالیت دارند. هزینه نظافت راه پله و مشاعات اصفهان با توجه به تعداد طبقات و طبقات پارکینگ ها محاسبه می شود.

ساکنین شمال تا جنوب تهران، هزینه نظافت راه پله را یکسان پرداخت می کنند. نرخ مصوب برای قیمت نظافت راه پله بدون توجه به محله، ارزش بنا و سطح مالی خانوارهای ساکن محاسبه می شود. هزینه نظافت راه پله شامل اجرت اضافی و هزینه های مضاعف نیست و تنها در برگیرنده قیمتی است که از طریق اپلیکیشن اعلام شده است. برای محاسبه مبلغ نهایی و هزینه نظافت راه پله به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید. چنانچه می خواهید مدیریت کامل نظافت مجتمع را به شرکت خدماتی و نظافتی معتبر سپرده و در هزینه نظافت راه پله صرفه جویی کنید با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  021-91001332

شرایط سرویس

  • تا یک ساعت پس از شروع سرویس، در صورت نارضایتی از عملکرد همیار امکان جایگزینی با همیار جدید وجود دارد.
  • مشاعات شامل: راه پله، نرده، کلید پریز،پارکینگ، پشت بام و حیاط می باشد.
  • همیار برای شستشوی سطوح و به ویژه پشت بام از شوینده های اسیدی و جوهر نمک به هیچوجه استفاده نمی کند. ( این مواد موجل آسیب به ایزوگام خواهد شد)
  • فراهم آوردن مواد و ابزار شستشو بر عهده مشتری می باشد که شامل: چهار پایه، شوینده، دستمال نظافت، تی و سطل، جارو و خاک انداز،شیلنگ آب، وایتکس و مایع ظرفشویی می شود.
  • سرویس های بعد از ساعت 21 شامل هزینه ایاب و ذهاب برای برگشت همیار می شود.
  • جهت حفظ امنیت از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی قبلی خودداری کنید. تماس های بدون هماهنگی با همیاران، مشمول تضمین هوم سوریز نیست.

اسامی شرکتهای خدماتی

نظافت منزل از کارهایی است که تمام شدنی نیست و می بایست به طور مرتب تکرار شود. استفاده از سرویس های شرکت خدمات منزل و نظافت محل کار جهت انجام امور نظافتی بهترین راهکار است. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید اسامی شرکتهای خدماتی تهران را پیدا کنید، کافیست شماره تلفن شرکت خدماتی نظافتی را گرفته و درخواست اعزام نظافتچی را به شرکت خدمات منزل اعلام کنید. به این ترتیب پیدا کردن کارگر نظافتچی برای نظافت روزانه منزل و یا نظافت محل کار، بسیار ساده می شود. کافیست نرخ هزینه نظافت راه پله و خدمات نظافتی را از طریق همان موسسه نظافت منزل جویا شده و با دیگر موسسات خدماتی مقایسه کنید. اینجاست که با نرخ های متفاوتی برای خدمات نظافت داخل منزل و قیمت نظافت راه پله مواجه می شوید که تامل برانگیز است.

با نگاهی دقیق به لیست اسامی شرکتهای خدماتی تهران متوجه می شوید که بسیاری از شرکت های نظافتی عضو اتحادیه شرکت های خدماتی نظافتی نیستند. به این ترتیب هزینه نظافت راه پله و دستمزد خدمتکار زن در منزل و یا نظافتچی آقا از سوی این موسسات به صورت غیر واقعی و اغلب بیشتر اعلام می شود. قیمت نظافت راه پله از هزینه های جاری در همه آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی تهران است و بخشی از هزینه های خانواده های ساکن در مجتمع را تشکیل می دهد. لذا مدیریت ساختمان می بایست در انتخاب موسسه نظافت منزل نهایت دقت را داشته باشد. موسسات ثبت شده در اتحادیه خدمات نظافتی مناسب ترین هزینه نظافت راه پله و خدمات نظافتی را اعلام می کنند و بهترین خدمات را در قبال این مبلغ در نظر می گیرند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

هزینه نظافت راه پله

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

هزینه نظافت راه پله

تعرفه شرکت خدمات منزل 

موسسه نظافت منزل خدمات مختلفی را عرضه می کند که شامل نظافت داخل و خارج از آپارتمان می شود. کارگر نظافتچی آقا برای نظافت مشاعات و خدمتکار منزل خانم برای امور نظافت داخل منزل کارایی بهتری دارند. به این ترتیب درخواست کارگر برای نظافت منزل با توجه به نوع کار صورت می گیرد. هزینه نظافت راه پله از سوی موسسه نظافت منزل ، در قبال اعزام نظافتچی آقا دریافت می شود. اتحادیه خدمات نظافتی از کارگر نظافتچی خانم برای تمیز کردن راه پله و مشاعات استفاده نمی کند. به طور کلی شرکت خدماتی و نظافتی به 3 طریق خدمات نظافت خانه را عرضه می کند:

  • اعزام نظافتچی ساعتی
  • پکیج نظافت منزل یا ادارات
  • نظافت راه پله و مشاعات

تعرفه شرکت خدمات منزل برای هر کدام از این موارد به صورت متفاوت در نظر گرفته می شود.برای 3 تعرفه فوق با توجه به درخواست مشتری هماهنگی های لازم انجام می شود. برای مثال خانواده هایی که در تدارک مهمانی هستند به خدمات پذیرایی در منزل نیاز دارند. به این ترتیب اعزام نظافتچی و خدمتکار منزل از سوی شرکت خدماتی و نظافتی انجام می شود و از خدمتکار زن در منزل و خدمات پذیرایی در منزل استفاده می شود. در این صورت اعزام نظافتچی و خدمتکار منزل آقا جهت خدمات پذیرایی در منزل و یا ادارات حسب مورد امکان پذیر است. اتحادیه شرکت های خدماتی نظافتی نرخ خدمات پذیرایی در منزل و هزینه نظافت راه پله را با دو قیمت متفاوت اعلام می کند.

کارگر نظافت منزل فوری 

هزینه نظافت راه پله شیراز در شرکت خدمات منزل با توجه به مساحت هر فضا در نظر گرفته می شود. مشخصات ساختمان نقش تعیین کننده ای در قیمت نظافت راه پله و اجرت کارگر نظافتچی دارد. جهت برآورد هزینه نظافت راه پله روی این موارد در مشخصات ساختمان تاکید می شود:

  • تعداد طبقات اصلی
  • تعداد طبقات پارکینگ
  • تعداد واحدهای هر طبقه

برای نظافت راه پله و مشاعات از کارگر نظافتچی آقا استفاده می شود که در قبال دریافت هزینه نظافت راه پله برای هر طبقه، ملزم به ارائه سرویس های زیر می باشد:

  • نظافت راه پله، نرده، کلید، پریز، پارکینگ و حیاط
  • گردگیری دیوارها
  • تمیز کردن شیشه های داخل
  • نظافت پشت بام

هزینه نظافت راه پله در شمال تهران

هزینه نظافت راه پله

اهمیت نظافت روزانه منزل و محل کار

توجه به نظافت منزل درست به اندازه نظافت شخصی اهمیت دارد. در واقع پاکیزگی و تمیزی مربوط به محیط زندگی و فضای کاری نیز می شود. توجه به پاکیزگی و بهداشت محیط در سلامت خانواده ها تاثیرگذار است. علاوه بر آن، اولین قسمت ساختمان که در معرض دید عمومی و مهمان ها قرار دارد، قسمت های مشاع ساختمان است.

در هر محله ای که زندگی می کنید باید نسبت به نظافت راه پله و مشاعات همانند نظافت داخل منزل سخت گیرانه عمل کنید. هزینه نظافت راه پله تنها مربوط به ساختمان های لوکس و ساکنین محلات شمال تهران نیست. همیاران شرکت خدماتی و نظافتی هوم سرویز در همه محلات تهران حضور دارند. بهداشت و تمیزی مرتبط با قشر خاصی از جامعه نیست و همه اقشار جامعه می توانند از مزایای زندگی سالم و محیط تمیز بهره مند شوند.

در نظر داشته باشید که هزینه های درمانی ناشی از بیماری های پوستی و مشکلات بهداشتی، بسیار بیشتر از هزینه نظافت راه پله و نظافت منزل است. دستمزد خدمتکار منزل وکارگر نظافتچی برای مشاعات از اجرت کادر پزشکی و درمانی بسیار کمتر است. لذا ضروری است که با صرف هزینه اندک، نظافت و بهداشت عمومی را رعایت کرد. نظافت منزل را از فضای بیرونی و مشاعات شروع کرده و به داخل منزل ختم کنید.

اگر احتیاج به سرویس های شرکت خدمات منزل دارید با ما تماس بگیرید. اعزام نظافتچی و خدمتکار منزل آقا برای شستشوی دیوارها، خدمکات قالیشویی، شستشوی مبلمان و غیره از طریق سامانه خدمات درب منزل هوم سرویز امکان پذیر است. اگر مشغله زیاد مانع از نظافت کامل منزل شده است با ما تماس بگیرید. خدمتکار منزل خانم و کارگر نظافتچی با تجربه برای انجام امور نظافتی داخل منزل با هماهنگی قبلی درب منزل اعزام می شود.

وظایف نظافتچی در نظافت راه پله چیست؟

نظافت راه پله چندان هم کار ساده ای نیست. تجربه حرف اول را در استفاده از مواد شوینده و ابزار مورد نیاز در نظافت راه پله ها می زند. چنانچه کارگر نظافتچی آموزش لازم را در زمینه استفاده از تمیز کننده ها ندیده باشد، موجب آسیب به سنگ ها و کفپوش های راه پله می شود. شرکت خدمات منزل همیشه از نیروهای با تجربه برای نظافت راه پله ها استفاده می کنند. هزینه نظافت راه پله در مقایسه با دستمزد کارگرهای آزاد اندکی بیشتر است ولی در مقایسه با کیفیت کار، بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است. افزایش هزینه نظافت راه پله در موسسه نظافت منزل با توجه به سالم ماندن کف راه پله مقرون به صرفه تر است.

انواع کفپوش سنگی، سرامیک، لمینت و غیره برای پوشش راه پله ها استفاده می شوند و در پاره ای از اوقات راه پله با فرش یا موکت پوشیده شده است. هزینه نظافت راه پله برای پلکان سنگی و سرامیکی یکسان در نظر گرفته شده است. وظایف نظافتچی برای نظافت راه پله شامل گردگیری، شستشو و خشک کردن راه پله ها می شود.

گردگیری دیوارها، قرنیزها، کلید و پریز راه پله نیز از وظایف اصلی کارگر نظافتچی است. استفاده از شوینده غیر اسیدی برای نظافت راه پله از اهم موارد است. نظافتچی می بایست برای تمیز کردن حیاط، پارکینگ و درب منزل از شوینده مناسب استفاده کند. هزینه نظافت راه پله شامل تمیز کردن پشت بام نیز می شود. وظیفه کارگر نظافتی اینست که ابتدا پشت بام را جارو کرده و سپس با شوینده غیر اسیدی سطح بام را شستشو دهد. استفاده از آب برای نظافت پشت بام بلا مانع است.

روش صحیح نظافت و کفسابی پارکینگ چیست؟

پرداخت هزینه نظافت راه پله و نظافت منزل

نظافت منزل یکی از محبوب ترین سرویس های ثبت شده در اتحادیه خدمات منزل است که در همه ایام سال درخواست کننده دارد. هزینه نظافت راه پله و دستمزد بالای کارگر نظافتچی در شرکت خدمات منزل موجب شده تا به کارگیری کارگر نظافتچی آقا و خدمتکار منزل خانم به صورت غیر شرکتی و آزاد رواج پیدا کند. هزینه نظافت راه پله در موسسه نظافت منزل در قبال انجام کار با کیفیت و تضمین اخلاقی کارگر نظافتچی دریافت می شود. لذا ضروری است تا هشدارهای امنیتی را جدی گرفته و همیشه از نیروهای خدماتی-نظافتی تضمین شده استفاده شود.

هوم سرویز جامع ترین شرکت خدماتی و نظافتی در تهران است که تضمین کیفیت کاری و اخلاقی خدمتکار منزل آقا و خدمتکار منزل خانم را بر عهده دارد. اگر برای نظافت راه پله و مشاعات به دنبال نیروهای کاربلد و حرفه ای هستید با ما تماس بگیرید.

برای قیمت گیری و ثبت سفارش نظافت مشاعات با هوم سرویز تماس بگیرید.

۰۲۱-۹۱۰۰۱۳۳۲

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا